Terapia manualna w pediatrii i neonatologii.
Terapia manualna w pediatrii i neonatologii.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Grupa docelowa usługi
- Uczestnicy powinni znać anatomię i fizjologię człowieka oraz posiadać wymagane wykształcenie kierunkowe lub zaświadczenie, że kursant jest w trakcie trwania nauki.
- Szkolenie kierowane jest do osób indywidualnych w tym fizjoterapeutów, lekarzy, studentów fizjoterapii, medycyny i logopedii (warunkowo), a także do osteopatów, terapeutów manualnych, chiropraktyków, logopedów i neurologopedów.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji13-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi48
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do diagnozowania i leczenia pacjentów pediatrycznych z zastosowaniem bezpiecznych technik i metod z zakresu fizjoterapii i osteopatii.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje podstawowe zagadnienia z obszaru asymetrii, zaburzeń napięcia mięśniowego i wad budowy czaszki. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje podstawy anatomii i fizjologii układów: kostnego, oddechowego,stomatognatycznego, autonomicznego i wisceralnego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje przyczyny wzrostu i obniżenia napięcia mięśniowego oraz jego wpływ na zdrowie i rozwój dziecka. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje przyczyny asymetrii oraz jej wpływ na zdrowie i rozwój dziecka. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje przyczyny wad budowy czaszki oraz ich wpływ na zdrowie i rozwój dziecka. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik samodzielnie prowadzi diagnostykę u niemowląt i małych dzieci, ustala plan terapii oraz stosuje odpowiednio techniki nakierowane na terapię asymetrii, niektórych wad czaszki lub zaburzeń napięcia mięśniowego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie przeprowadza testy diagnostyczne poprzez globalne i lokalne badania manualne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik posługuje się technikami stosowanymi w lokalnej i globalnej terapii zaburzeń napięcia mięśniowego, terapii asymetrii oraz niektórych wad czaszki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik przestrzega zasad bezpieczeństwa terapii dziecka, uwzględnia potrzeby i ograniczenia dziecka, analizuje przypadki i samodzielnie podejmuje decyzje terapeutyczne na bazie aktualnej wiedzy i umiejętności. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje właściwe sposoby komunikacji z najmłodszym pacjentem, uwzględniając aspekty psychologiczne, emocjonalne i fizyczne podczas zabiegu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik holistycznie i etycznie prowadzi terapię. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warunki niezbędne do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie celu: Uczestnicy powinni znać anatomię człowieka.
Część praktyczna jest przeplatana teorią. Przed każdą praktyką odbywa się wstęp teoretyczny.
Warunki organizacyjne usługi:
- Szkolenie realizowane w godzinach zegarowych.
- Przerwy są wliczone w czas trwania usługi.
- Forma walidacji: test teoretyczny stacjonarny, obserwacja w warunkach symulowanych.
- Kurs podzielony jest na dwa moduły, kursant ma obowiązek uczestniczenia w dwóch modułach.
Forma szkolenia: Trening połączony z wykładem, dyskusją, ćwiczeniami, pracą na sobie nawzajem. Uczestnicy pracują w parach, każda z par przy jednym stole fizjoterapeutycznym.
Czas trwania: 48 godzin zegarowych (w zakres godzin zegarowych kursu wliczane są przerwy) = 64 godziny dydaktyczne.
Dzień 1:
Weryfikacja dawnych teorii, postawienie nowych hipotez w świetle nauki o fizjologii – wzorce kompensacyjne, biotensegracja – lokalnie i globalnie (teoria).
Analiza ciąży i porodu w kontekście asymetrii pourodzeniowej – manualne rozpoznanie pozycji płodowej (teoria).
Ćwiczenia wprowadzające do palpacji poprzez percepcję. Skuteczność leczenia asymetrii różnymi metodami – przegląd badań naukowych i własnych doświadczeń (praktyka).
Przyczyny asymetrii (rozwój embrionalny, ciąża, poród, niemowlę) – dlaczego hipoteza przyczyny jest kluczowa? (teoria).
Dzień 2:
Weryfikacja dawnych teorii, postawienie nowych hipotez w świetle nauki o fizjologii – wzorce kompensacyjne, biotensegracja – lokalnie i globalnie c.d. (praktyka).
Analiza ciąży i porodu w kontekście asymetrii pourodzeniowej – manualne rozpoznanie pozycji płodowej c.d. (teoria).
Niesymetryczne wady budowy czaszki - manualne leczenie plagiocefalii. Embriologia czaszki (teoria i praktyka).
Model błony wzajemnego napięcia (praktyka i teoria).
Dzień 3:
Asymetria funkcji wisceralnej tj. układ oddechowy, układ pokarmowy, układ moczowy, układ przedsionkowy, układ stomatognatyczny, wzrok, słuch – przenoszenie obciążeń (teoria).
Warianty modyfikacji umiejętności motorycznych pod kątem asymetrii (teoria).
Asymetria funkcji wisceralnej tj. układ oddechowy, układ pokarmowy, układ moczowy, układ przedsionkowy, układ stomatognatyczny, wzrok, słuch – przenoszenie obciążeń c.d. (praktyka i teoria).
Dzień 4:
Patogeneza zaburzeń napięcia mięśniowego, napięcie tkanek pozamięśniowych (teoria).
Obalenie dawnych teorii, postawienie nowych hipotez w świetle nauki o fizjologii – obniżone centrum, wzmożony obwód, rozwój teorii dysfunkcji somatycznej. Cztery okresy ryzyka zaburzeń rozwojowych: przed poczęciem, ciąża, poród, po narodzinach (teoria).
Autonomiczny układ nerwowy (praktyka i teoria).
Anatomia i fizjologia: Unerwienie kości, choroby górnych i dolnych dróg oddechowych, układ stomatognatyczny, droga od połknięcia do wypróżnienia, powięź i biomechaniczne kierunki przenoszenia sił w tkankach, dynamika ciśnień w jamach ciała, przepona noworodka i wcześniaka, tor oddechowy (praktyka i teoria).
Dzień 5:
Problem spłaszczonej główki (praktyka i teoria).
Problem spłaszczonej główki c.d. (praktyka i teoria).
Warianty modyfikacji umiejętności motorycznych – obserwacja diagnostyczna (teoria).
Anatomia i fizjologia: Unerwienie kości, Choroby górnych i dolnych dróg oddechowych, Układ stomatognatyczny, Droga od połknięcia do wypróżnienia, Powięź i biomechaniczne kierunki przenoszenia sił w tkankach, Dynamika ciśnień w jamach ciała, Przepona noworodka i wcześniaka, Tor oddechowy c.d. (praktyka i teoria).
Dzień 6:
EBM w fizjoterapii i osteopatii pediatrycznej. Psychologia pracy z małym dzieckiem (1-3 lata) (teoria).
Przepukliny, rozejście kresy białej. Kanaliki łzowe, zatoki, katar. Wzdęcia, dyschezja, refluks (teoria i praktyka).
Jak rozpoznać przyczynę oraz zdecydować o potrzebie i miejscu początku terapii? (teoria).
Walidacja. Podsumowanie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 40 Weryfikacja dawnych teorii, postawienie nowych hipotez w świetle nauki o fizjologii – wzorce kompensacyjne, biotensegracja – lokalnie i globalnie (teoria). | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 40 Przerwa kawowa. | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 40 Analiza ciąży i porodu w kontekście asymetrii pourodzeniowej – manualne rozpoznanie pozycji płodowej (teoria). | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 40 Przerwa obiadowa. | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 40 Ćwiczenia wprowadzające do palpacji poprzez percepcję. Skuteczność leczenia asymetrii różnymi metodami – przegląd badań naukowych i własnych doświadczeń (praktyka). | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 40 Przerwa kawowa. | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 40 Przyczyny asymetrii (rozwój embrionalny, ciąża, poród, niemowlę) – dlaczego hipoteza przyczyny jest kluczowa? (teoria). | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 40 Weryfikacja dawnych teorii, postawienie nowych hipotez w świetle nauki o fizjologii – wzorce kompensacyjne, biotensegracja – lokalnie i globalnie c.d. (praktyka). | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 40 Przerwa kawowa. | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 40 Analiza ciąży i porodu w kontekście asymetrii pourodzeniowej – manualne rozpoznanie pozycji płodowej c.d. (teoria). | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 40 Przerwa obiadowa. | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 40 Niesymetryczne wady budowy czaszki - manualne leczenie plagiocefalii. Embriologia czaszki (teoria i praktyka). | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 40 Przerwa kawowa. | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 40 Model błony wzajemnego napięcia (praktyka i teoria). | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 40 Asymetria funkcji wisceralnej tj. układ oddechowy, układ pokarmowy, układ moczowy, układ przedsionkowy, układ stomatognatyczny, wzrok, słuch – przenoszenie obciążeń (teoria). | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 40 Przerwa kawowa. | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 40 Warianty modyfikacji umiejętności motorycznych pod kątem asymetrii (teoria). | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 40 Przerwa kawowa. | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 40 Asymetria funkcji wisceralnej tj. układ oddechowy, układ pokarmowy, układ moczowy, układ przedsionkowy, układ stomatognatyczny, wzrok, słuch – przenoszenie obciążeń c.d. (praktyka i teoria). | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 40 Patogeneza zaburzeń napięcia mięśniowego, napięcie tkanek pozamięśniowych (teoria). | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 40 Przerwa kawowa. | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 40 Obalenie dawnych teorii, postawienie nowych hipotez w świetle nauki o fizjologii - napięcie mięśniowe, rozwój teorii dysfunkcji somatycznej. Cztery okresy ryzyka zaburzeń rozwojowych (teoria). | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 40 Przerwa obiadowa. | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 40 Autonomiczny układ nerwowy (praktyka i teoria). | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 40 Przerwa kawowa. | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 40 Anatomia i fizjologia (teoria i praktyka). | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 40 Problem spłaszczonej główki (praktyka i teoria). | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 40 Przerwa kawowa. | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 40 Problem spłaszczonej główki c.d. (praktyka i teoria). | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 40 Przerwa obiadowa. | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 40 Warianty modyfikacji umiejętności motorycznych – obserwacja diagnostyczna (teoria). | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 40 Przerwa kawowa. | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 40 Anatomia i fizjologia c.d. (teoria i praktyka) | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 40 EBM w fizjoterapii i osteopatii pediatrycznej. Psychologia pracy z małym dzieckiem (1-3 lata) (teoria). | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 40 Przerwa kawowa. | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 40 Przepukliny, rozejście kresy białej. Kanaliki łzowe, zatoki, katar. Wzdęcia, dyschezja, refluks (teoria i praktyka). | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 40 Przerwa kawowa. | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 40 Jak rozpoznać przyczynę oraz zdecydować o potrzebie i miejscu początku terapii? (teoria). | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 40 Walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 40 Podsumowanie. | Prowadzący Sławomir Morel | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 75,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 75,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Sławomir Morel
Dodatkowe kursy:
International College Osteopatia Medicine Malta (ICOM) – szkoła Osteopatii Pediatrycznej (w trakcie nauki)
Osteopatia w pediatrii: dzieci 0-14 miesięcy (3 moduły)
Koncept biodynamiczny w nauce osteopatii (6 modułów)
Osteopatyczna diagnostyka i leczenie narządów trzewnych (2 moduły)
Podejście osteopatyczne w pediatrii: niemowlaki
Wykorzystanie metody Developmental Neuro-Motor Stimulation (DENEMS) w terapii osób z zaburzonym napięciem mięśniowym
Przygotowanie do pionizacji i chodu dzieci od 0 do 24 miesięcy
Analiza rozwoju ruchowego dziecka w pierwszym roku życia
Teoretyczne i praktyczne zastosowanie kinesiotapingu i tapingu sportowego w fizjoterapii.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursanci otrzymują skrypt zawierający materiał dydaktyczny opracowany specjalnie na potrzeby danego szkolenia.
Warunki uczestnictwa
1. Organizator zastrzega sobie prawo do poproszenia o okazanie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, lub zaświadczenia, jeżeli kursant jest w trakcie nauki.
2. Uczestniczki będące w ciąży, bądź podejrzewające, że mogą być w ciąży, winny poinformować o swoim stanie Organizatora.
Informacje dodatkowe
Przed dokonaniem zapisu na usługę w BUR, wymagany jest kontakt mailowy z Organizatorem (szkolenia@reha-point.pl), w celu potwierdzenia dostępności miejsca.
Podstawa zwolnienia z VAT - art. 43 ust. 1 pkt 19 lit. A i C ustawy o VAT.
Podstawa zwolnienia z VAT - art. 113 ust. 1 i 9 ustawy o VAT.
Kurs nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności Organizator nie pokrywa oraz nie dokonuje zwrotu kosztów związanych z dojazdem uczestnika na usługę, jego zakwaterowaniem oraz wyżywieniem.
Uczestnik powinien być ubrany w wygodny strój sportowy, który umożliwi dostęp do danej okolicy ciała a także nie będzie krępował ruchów ciała.
Kurs podzielony jest na dwa moduły, kursant ma obowiązek uczestniczenia w dwóch modułach.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi