Pakiet Influencer Marketing + Specjalista ds mediów społecznościowych.
Pakiet Influencer Marketing + Specjalista ds mediów społecznościowych.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest dla:
Osób chcących zdobyć umiejętności i kompetencje potrzebne do prowadzenia profili społecznościowych,Freelancerów i osób pracujących w działach marketingu i na samodzielnych stanowiskach, osób mających świadomość potrzeby ciągłego rozwoju i samodoskonalenia, gdyż jest to bardzo dynamicznie zmieniający się obszar, pracodawców, którzy chcą podnosić kompetencje pracowników i oddelegowywać im nowe zadania, dla osób początkujących i średnio zaawansowanych. Szkolenie przeznaczone jest dla osób zajmujących się marketingiem, PR, social mediami oraz komunikacją marki, które chcą skutecznie planować i realizować kampanie z udziałem influencerów. Dedykowane specjalistom i menedżerom z działów marketingu, brand managerom, właścicielom małych firm oraz pracownikom agencji reklamowych i kreatywnych. Udział w szkoleniu pozwala uniknąć kosztownych błędów, poprawić jakość współpracy z twórcami i lepiej raportować efekty kampanii.
- Minimalna liczba uczestników40
- Maksymalna liczba uczestników50
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do planowania, realizacji i analizy kampanii z udziałem influencerów. Uczestnik uczy się dobierać twórców, tworzyć briefy, współpracować z agencjami oraz mierzyć efekty działań. Celem jest zwiększenie skuteczności kampanii online i unikanie typowych błędów w influencer marketingu.Wiedza na temat budowania marki osobistej w social mediach, wsparcie w poszukiwaniu pracy i rozwoju swojej kariery poprzez działania w social mediach.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wyjaśnia istotę influencer marketingu oraz jego główne formy. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia typy influencerów (nano, mikro, makro, itp.) i ich zastosowanie.Wskazuje różnice między PR, barterem, ambasadorstwem, afiliacją i współpracą płatną. Identyfikuje działania, które nie mieszczą się w definicji influencer marketingu.ia i etapy cyklu życia projektu. Identyfikuje różnice między popularnymi metodykami zarządzania projektami. Opisuje rolę kierownika projektu w zespole marketingowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobiera odpowiednich influencerów do kampanii. | Kryteria weryfikacji Stosuje kryteria doboru influencerów zgodnie z celami kampanii.Wykorzystuje dostępne narzędzia do analizy influencerów. Przeprowadza weryfikację brand safety. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy brief dla influencera lub agencji. | Kryteria weryfikacji Tworzy przejrzysty, kompletny brief zawierający cele, wytyczne i zasady współpracy.Wskazuje kluczowe elementy briefu oraz typowe błędy, których należy unikać. Dopasowuje treść briefu do rodzaju kampanii i typu influencera. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządza realizacją kampanii influencer marketingowej. | Kryteria weryfikacji Tworzy harmonogram działań i planuje komunikację z influencerem/agencją.Prowadzi skuteczny feedback i reaguje na sytuacje kryzysowe. Opisuje dobre praktyki współpracy oraz analizuje przykłady błędów w realizacji kampanii. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje efektywność kampanii z influencerami. | Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie KPI (np. ER, CTR, zasięg, jakość treści).Tworzy raport z działań oraz wyciąga wnioski i rekomendacje. Ocenia skuteczność kampanii na podstawie danych oraz dobrych i złych praktyk rynkowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Formułuje i oferuje własną usługę dostosowaną do potrzeb klientów. | Kryteria weryfikacji Opracowuje skuteczną ofertę współpracy, dostosowaną do potrzeb klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje sztuczną inteligencję do planowania, optymalizacji i realizacji działań zwiększających produktywność. | Kryteria weryfikacji Generuje wysokiej jakości treści i grafiki oraz projektuje kalendarz publikacji na różne platformy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje wiedzę i narzędzia do zwiększania dochodów oraz budowania przewagi konkurencyjnej na rynku pracy. | Kryteria weryfikacji Posługuje się narzędziami analitycznymi i realizuje kampanie z udziałem influencerów, oceniając ich efektywność. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje potrzeby biznesowe i projektuje strategię działań w mediach społecznościowych. | Kryteria weryfikacji Diagnozuje cele biznesowe oraz grupę docelową. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Obsługuje platformy społecznościowe (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn) w zakresie planowania i publikacji treści. | Kryteria weryfikacji Planuje harmonogram publikacji dostosowany do algorytmów poszczególnych platform.Dobiera odpowiednie formaty treści (reels, shorts, live, stories) dla danego medium. Monitoruje wyniki publikacji i optymalizuje treści na podstawie danych analitycznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia efektywność kampanii marketingowych i zarządza współpracą z influencerami. | Kryteria weryfikacji Sporządza raporty z wynikami kampanii, uwzględniając kluczowe wskaźniki (np. zasięg, zaangażowanie, konwersje).Interpretuje dane i formułuje wnioski dotyczące skuteczności działań. Kontroluje realizację działań zgodnie z założeniami kampanii. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00, bez planowanych przerw.
Dostęp do nagrań i materiałów dodatkowych przez 12 miesięcy.
Zajęcia prowadzone są tylko w formie teoretycznej, brak części praktycznej.
Dostęp do nagrań i materiałów dodatkowych przez 12 miesięcy.
Zajęcia odbywają się zdalnie w czasie rzeczywistym za pośrednictwem platformy streamingowej ZOOM lub ClickMeeting.
Dodatkowo materiały edukacyjne wraz z nagraniami wideo umieszczone są w dedykowanej platformie szkoleniowej pod adresem https://platforma.imok.edu.pl
Terminy wykładów mogą ulec nieznacznym zmianom.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Czym jest influencer marketing. | Prowadzący Natalia Sochacka | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Strategia i zasięgi organicznie | Prowadzący Joanna Ceplin | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Dobór influencerów i skuteczny brief. | Prowadzący Natalia Sochacka | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Egzekucja, czyli jak dojść od briefu do publikacji. | Prowadzący Natalia Sochacka | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Platformy - Facebook (ekosystem META). | Prowadzący Wiktoria Drozd | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Raportowanie i analiza kampanii. | Prowadzący Natalia Sochacka | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Platformy - Instagram (ekosystem META). | Prowadzący Karolina Orzechowska | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Platformy - TikTok. | Prowadzący Marta Kasprzak | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Platformy - YouTube | Prowadzący Kamil Bolek | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Obsługa klienta. Dobre praktyki oraz zarządzanie kryzysami. | Prowadzący Wojtek Żywolt | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Wykorzystanie sztucznej inteligencji do tworzenia contentu na social media. | Prowadzący Kacper Zamojski | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Sporządzanie analiz i raportów w zakresie efektywności prowadzonych kampanii. | Prowadzący Wiktoria Drozd | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Współpraca z influencerami. | Prowadzący Natalia Sochacka | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Przygotowanie do egzaminu + pytania (sesja Q&A). | Prowadzący Joanna Ceplin | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Formaty i strategie kampanii płatnych. | Prowadzący Daniel Bossy | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Platformy - LinkedIn. | Prowadzący Marcin Banaszkiewicz | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Egzamin | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 540,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 540,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Natalia Sochacka
Specjalistka w zakresie marketingu, która z pasją i zaangażowaniem działa w obszarze influencer marketingu. Jej doświadczenie zawodowe obejmuje zarówno pracę po stronie agencji marketingowej, menadżerki twórców jak i samodzielną działalność w roli konsultantki i trenerki. Przez ostatnie lata współtworzyła i koordynowała kampanie dla marek takich jak AXE, Iwostin, E. Wedel, Big Milk, Danone, Doppelherz, czy Netflix, The Sims.
Zajmuje się nie tylko bieżącym zarządzaniem kampaniami, ale także tworzeniem koncepcji kreatywnych, strategii komunikacji oraz edukowaniem klientów i zespołów z zakresu trendów najlepszych praktyk influencer marketingu.
Współpracuje z influencerami na różnych etapach kampanii – od doboru, przez negocjacje i koordynację, aż po analizę efektywności działań.
Łączy wiedzę psychologiczną z doświadczeniem praktycznym w branży kreatywnej, co pozwala jej tworzyć autentyczne i skuteczne strategie. Jest osobą o wysokich kompetencjach komunikacyjnych i negocjacyjnych, z naturalnym talentem do budowania relacji i rozumienia potrzeb różnych grup docelowych. W jej podejściu do marketingu nie ma miejsca na przypadek – każda decyzja poprzedzona jest analizą i testowaniem, a kluczowym elementem jej pracy jest poszukiwanie zależności między tym, co przyciąga uwagę, a tym, co naprawdę działa.
Marcin Banaszkiewicz
Karolina Orzechowska
Kacper Zamojski
Autor e-booka „AIsystent”, ekspert wdrożeń sztucznej inteligencji, wykładowca akademicki
Od sześciu lat zajmuje się praktycznymi, biznesowymi zastosowaniami sztucznej inteligencji. Dzięki swojemu wykształceniu i doświadczeniu zawodowemu poznał sztuczną inteligencję od strony
prawnej, technicznej, biznesowej i marketingowej. Ukończył studia prawnicze oraz studia
podyplomowe z zarządzania projektami sztucznej inteligencji.
Marta Kasprzak
Daniel Bossy
Joanna Ceplin
Wykształcenie kierunkowe: wyższe Marketing i Zarządzanie,
II kierunek: Relacje Inwestorskie,
III kierunek: Akademia Psychologii Przywództwa.
Ponad 14 lat doświadczenia w digital marketingu i e-commerce.
Twórczyni ponad 50 szkoleń i kursów online z zakresu marketingu online i mediów społecznościowych.
Założycielka & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji (imok.edu.pl) – platformy edukacyjnej, oferującej 4-miesięczne szkolenia z certyfikacją zawodową MEN w obszarze mediów społecznościowych, sprzedaży online, a także zawodów i kompetencji przyszłości.
Specjalizuje się w strategii marki i online marketingu. Z sukcesami doradza jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji, swoją wiedza dzieli się na blogu i w podkaście. Autorka bestsellera „Uwierz w swoją markę online” oraz kilkudziesięciu kursów online. Jako certyfikowany mentor biznesu pomaga w rozwoju marek osobistych, firm i startupów. Współpracuje i doradza takim markom jak: mBank, Orange, Allegro, Zepter, Budimex.
Autorka artykułów w “Forbes.pl”, “My Company Polska” i w wielu innych, na temat wpływu mediów społecznościowych na rozwój biznesu i marki.
Laureatka konkursu Sukces Roku w kategorii "Innowacyjne działania w komunikacji"
Kamil Bolek
Wiktoria Drozd
Wojtek Żywolt
Absolwent mediów społecznościowych w zarządzaniu na Uniwersytecie Jagiellońskim. Był prelegentem podczas wiosennej edycji konferencji I love Marketing&Technology 2023. Wykładowca w TEB Edukacja, Instytucie Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytecie Pedagogicznym, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Krakowskiej Szkole Biznesu UEK.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zajęcia odbywają się zdalnie w czasie rzeczywistym za pośrednictwem platformy streamingowej ZOOM lub ClickMeeting. Dodatkowo materiały edukacyjne wraz z nagraniami wideo umieszczone są w dedykowanej platformie szkoleniowej pod adresem https://platforma.imok.edu.pl Dostęp do zajęć/nagrań ważny jest przez 12 miesięcy od momentu zakończenia szkolenia. Więcej informacji o szkoleniu, kadrze oraz rekomendacjach znajduje się na stronie https://imok.edu.pl/influencer-marketing/ oraz https://imok.edu.pl/specjalista-do-spraw-mediow-spolecznosciowych/
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: szkolenie odbywa się za pośrednictwem platformy ZOOM. Materiały dydaktyczne wraz z nagraniami wideo umieszczone są w dedykowanej platformie szkoleniowej pod adresem https://platforma.imok.edu.pl 2. Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: komputer z procesorem Intel Pentium 4 lub nowszy, obsługujący SSE2, 2 GB pamięci RAM, zainstalowany jeden z systemów operacyjnych Windows 7, 8, 10, macOS 10.9 lub nowszy. Dodatkowo wbudowany lub zewnętrzny mikrofon, opcjonalnie kamera video. (Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy). Android z systemem 5.0 lub nowszy/ iPhone z systemem iOS 11.0 lub nowszy. 3. Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: https://support.google.com/a/answer/1279090 4. Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Przeglądarka Google Chrome lub Mozilla Firefox, Adobe Reader , Pakiet biurowy np Libre Office,Open office lub Microsoft office. 5. Linki do zajęć ważne są PRZEZ 12 miesięcy od daty zakupum.banaszkiewicz@imok.edu.pl