Prawo jazdy kat. C+E z egzaminem państwowym oraz Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz rzeczy wraz z testem kwalifikacyjnym w WORD
Prawo jazdy kat. C+E z egzaminem państwowym oraz Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej na przewóz rzeczy wraz z testem kwalifikacyjnym w WORD
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo jazdy / Kurs prawa jazdy kat.C+E
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową stanowią osoby chcące podnieść swoje kwalifikacje i chcące mieć możliwość podjęcia pracy w zawodzie kierowcy samochodu ciężarowego z przyczepą/naczepą
Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia:
- posiadanie prawa jazdy KAT. B, C
- wiek 21 lat,
- orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami
- orzeczenie psychologiczne o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami
- Profil Kandydata na Kierowcę (PKK) dla KAT.C+E
-Uzyskanie profilu kierowcy zawodowego (PKZ);
-Przebywanie na terytorium RP co najmniej 185 dni w roku ze względu na więzi osobiste lub zawodowe, albo studiowanie od co najmniej sześciu miesięcy i przedstawić zaświadczenie potwierdzające ten fakt;
-W przypadku, gdy osoba szkolona nie jest obywatelem państwa członkowskiego UE, ma zamiar wykonywać przewozy na rzecz podmiotu mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Kursant ponosi we własnym zakresie opłaty za badania lekarskie i psychologiczne.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji19-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi168
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do egzaminu w WORD tj. do poruszania się samochodem ciężarowym powyżej 3,5 tony DMC z przyczepą/naczepą oraz zdobycie uprawnień do pracy na stanowisku kierowcy zawodowego.- posiadanie wiedzy w zakresie przepisów ruchu drogowego i ustawy o transp. drog.
- umiejętność bezpiecznego i sprawnego prowadzenia ciężarówki z uwzględnieniem zasad ekologicznej i ekonomicznej jazdy.
- wyrobienie dojrzałości społecznej i umiejętności odnalezienia się w stresujących sytuacjach na drodze
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kieruje i manewruje pojazdem ciężarowym z przyczepą/naczepą w ruchu drogowym | Kryteria weryfikacji - opisuje niezbędne czynności kontrolno-obsługowe mające wpływ na bezpieczeństwo użytkowania pojazdu, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji -opisuje czynności niezbędne do przygotowania się do jazdy, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji -zachowuje ostrożność i właściwą postawę w stosunku do innych uczestników ruchu, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji - przewiduje zagrożenia związane z innymi uczestnikami i warunkami, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji -skutecznie reaguje w przypadku zagrożenia, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji - kieruje pojazdem z zachowaniem obowiązujących przepisów ruchu drogowego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia buduje świadomość proekologiczną | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia stosuje w teorii i praktyce zasady ochrony środowiska w trakcie jak i po zakończeniu pracy; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Stosuje zasady Eco drivingu, co polega na przejechaniu trasy w możliwie najkrótszym czasie przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i zmniejszeniu zużycia paliwa. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Kierując samochodem ciężarowym wdraża do swojej jazdy kilka zasad, do których należą:• ruszanie od razu po przekręceniu kluczyka w stacyjce, unikanie tzw. “rozgrzewania samochodu”, • unikanie jazdy na pierwszym biegu, ponieważ to właśnie wtedy występuje największe zużycie paliwa, • unikanie gwałtownego przyspieszania i hamowania, a jeżeli jest to tylko możliwe hamować silnikiem, • korzystać z tempomatu, • wcześniej zaplanować trasę, • starać się przewidywać zachowanie innych uczestników ruchu, • zadbać o równomierne rozłożenie ładunku, pojazd powinien być obciążony w takim samym stopniu na każdej z osi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Uczestnik jeździ samochodemciężarowym z przyczepą zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego. | Kryteria weryfikacji rozróżnia i właściwie definiuje przepisy ruchu drogowego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji stosuje się do znaków drogowych i przepisów podczas jazdy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Uczestnik posiada kompetencje społeczne w zakresie samodzielnego podejmowania decyzji w trakcie jazdy | Kryteria weryfikacji indywidualnie decyduje jak prawidłowo zareagować w określonej sytuacji na drodze | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się posiada kompetencje społeczne oznaczające rozwiniętą w toku uczenia się zdolność kształtowania własnego rozwoju oraz zdolność autonomicznego i odpowiedzialnego uczestniczenia w życiu zawodowym i społecznym, z uwzględnieniem etycznego kontekstu własnego postępowania | Kryteria weryfikacji umiejętnie komunikuje i współpracuje z innymi, rozwiązuje konflikty, jest empatyczny, charakteryzuje się asertywnością oraz umiejętnością podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów w kontekście społecznym | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Kursant rozróżnia przepisy drogowe oraz zasady bezpiecznej jazdy. | Kryteria weryfikacji kursant rozróżnia rodzaje znaków drogowych (ostrzegawcze, zakazu, informacyjne),definiuje zasady ruchu drogowego i stosuje je w praktyce, charakteryzuje zasady pierwszeństwa przejazdu w różnych sytuacjach na drodze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kursant obsługuje pojazdy zgodnie z zasadami techniki jazdy. | Kryteria weryfikacji kursant obsługuje pojazd w różnych warunkach drogowych (miasto, autostrada, teren niezabudowany),montuje odpowiednie ustawienia fotela, lusterek i pasów bezpieczeństwa, dostosowując je do własnej postury, planuje trasę jazdy, uwzględniając ruch drogowy, warunki pogodowe i inne czynniki zewnętrzne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Kursant charakteryzuje zasady udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku drogowego. | Kryteria weryfikacji kursant charakteryzuje podstawowe zasady udzielania pierwszej pomocy (np. resuscytacja krążeniowo-oddechowa),uzasadnia znaczenie znajomości zasad pierwszej pomocy w kontekście pracy kierowcy, ocenia sytuację w razie wypadku, decydując o sposobie udzielania pomocy poszkodowanym, organizuje interwencję w przypadku wypadku drogowego, wzywając odpowiednie służby. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Kursant projektuje i planuje trasę podróży. | Kryteria weryfikacji kursant projektuje trasę jazdy, uwzględniając najdogodniejsze i najbezpieczniejsze drogi,planuje czas przejazdu, uwzględniając natężenie ruchu i warunki pogodowe, organizuje odpoczynki i przerwy zgodnie z przepisami dotyczącymi czasu pracy kierowcy, monitoruje przebieg trasy i reaguje na zmieniające się warunki drogowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Kursant nadzoruje stan techniczny pojazdu i organizuje jego konserwację. | Kryteria weryfikacji Kursant nadzoruje regularne przeglądy techniczne pojazdu,kontroluje stan techniczny pojazdu, identyfikując ewentualne problemy (np. zużycie opon, stan hamulców), organizuje wymianę płynów eksploatacyjnych i innych podzespołów zgodnie z harmonogramem serwisowym, monitoruje zużycie paliwa i inne parametry pojazdu, dbając o jego sprawność. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotóworgan władzy publicznej lub samorządu zawodowego, uprawniony do wydawania dokumentów potwierdzających kwalifikację na podstawie ustawy lub rozporządzenia
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidację-Egzamin wew. po zakończ. szkolenia przeprowadza instruktor prowadzący (instr. nauki jazdy który jeździł z kursantem ponad 50% jazd) i składa się z części teoret. dot. kat.C i praktycznej dot. kat.C i kat.CE. -Egzamin w WORD składa się z części teoret. (kat.C i kwalifikacja) i prakt. (kat.C oraz CE)
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoURZĄD MIASTA/ STAROSTA/PREZYDENT MIASTA
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
W przypadku kursu C+E program szkolenia nie przewiduje zajęć teoretycznych oraz egzaminu z teorii. Do uzyskania kategorii tej wymagane jest zaliczenie jedynie egzaminu praktycznego. Zapewniamy wszechstronny i zgodny z wymogami regulowanymi przez prawo program szkoleniowy, który obejmuje 25 godzin zajęć praktycznych podczas których ćwiczona jest technika jazdy na placu manewrowym oraz umiejętności jazdy w ruchu drogowym po trasach egzaminacyjnych.
PROGRAM SZKOLENIA:
1.Zasady i przepisy służące bezpiecznemu poruszaniu się pojazdem po drodze publicznej.
- Przygotowanie do jazdy, sprawdzanie stanu technicznego podstawowych elementów pojazdu odpowiedzialnych bezpośrednio za bezpieczeństwo jazdy
- Ruszanie z miejsca oraz jazda pasem ruchu do przodu i tyłu
- Parkowanie skośne - Parkowanie prostopadłe
- Ruszanie z miejsca do przodu na wzniesieniu
- Sprzęganie i rozprzęganie pojazdu z naczepą
- Posługiwanie się urządzeniami sterowania pojazdem podczas jazdy i parkowania, włączania do ruchu
- Zajmowanie właściwej pozycji na drodze
- Respektowanie praw innych uczestników ruchu oraz porozumiewanie się nimi przy użyciu dopuszczalnych środków
- Bezpieczne wykonywanie wszelkich manewrów występujących w różnych sytuacjach drogowych
- Jazda poza terenem zabudowanym lub po drogach o podwyższonej dopuszczalnej prędkości
2.Zagrożenia związane z ruchem drogowym
- Obserwacja drogi i przewidywanie rzeczywistych lub potencjalnych zagrożeń
- Skuteczne reagowanie w przypadku powstania rzeczywistego zagrożenia, w tym hamowanie awaryjne
- Jazda z prędkością nie utrudniającą ruch i dostosowaną do warunków ruchu drogowego
- Jazda z zachowaniem obowiązujących przepisów ruchu drogowego
- Zachowanie środków ostrożności przy wysiadaniu z pojazdu
3.Postępowanie w sytuacjach nadzwyczajnych
4.Obowiązki kierowcy i posiadacza pojazdu
5. Budowa i eksploatacja pojazdów ciężarowych
- Wykonywanie podstawowych czynności kontrolno–obsługowych tych mechanizmów i urządzeń pojazdu, które mają bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo jazdy
6.Eco-driving oraz jazda defensywna
Jazda pojazdem ciężarowym zgodnie z koncepcją eco drivingu jako istotnym element w branży logistycznej i transportowej.
Zasady ekonomicznej i świadomej jazdy
:A. strategia prowadzenia pojazdów ciężarowych skoncentrowana na zwiększeniu efektywności paliwowej, minimalizacji emisji szkodliwych substancji oraz poprawie bezpieczeństwa drogowego.
B. zintegrowane podejście łączące technikę jazdy, zarządzanie pojazdem oraz świadomość ekologiczną, mające na celu optymalizację wykorzystania paliwa i zmniejszenie śladu węglowego związanego z transportem drogowym.
C. Eco driving samochodem ciężarowym - omówienie technicznych aspektów utrzymania pojazdu:
- prawidłowe utrzymanie silnika – regularne serwisowanie silnika, w tym kontrola poziomu oleju, sprawdzanie uszczelek i węży, a także wymiana oleju i filtrów w zalecanych odstępach czasu, jest kluczowe dla utrzymania wydajności silnika i zmniejszenia zużycia paliwa;
- ograniczenie ciężaru – zarządzanie masą ładunku ma kluczowe znaczenie. Przemyślane rozmieszczanie towaru i unikanie przeciążenia pojazdu mogą znacznie zmniejszyć zużycie paliwa. Należy także pamiętać o regularnym usuwaniu niepotrzebnych przedmiotów z kabiny i przestrzeni ładunkowej;
- wybór opon o niskim oporze toczenia – to skuteczny sposób na zmniejszenie zużycia paliwa. Takie opony zapewniają mniejszy opór podczas jazdy, co przekłada się na mniejsze zapotrzebowanie na paliwo;
- wykorzystanie tempomatu – zwłaszcza na autostradach i długich, równych odcinkach drogi, pomaga utrzymać stałą prędkość, co jest efektywniejsze niż częste zmiany prędkości;
- planowanie trasy – tak, aby unikać korków i częstych przystanków, jest kolejnym kluczowym elementem eco drivingu. Korzystanie z systemów nawigacji GPS z aktualnymi informacjami o ruchu drogowym może pomóc w wyborze najbardziej efektywnej trasy.
Zakres tematyczny kursu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej i wymiar godzin:
Plan nauczania | |||
Temat zajęć edukacyjnych | Opis treści – kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych | Wymiar zajęć (w godzinach) | |
Ilość godzin teoretycznych | Ilość godzin praktycznych | ||
1. Szkolenie zaawansowane w racjonalnej jeździe, z uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa. | 1.1.Poznanie charakterystyk w racjonalnej jeździe, z uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa. 1.2. Poznanie charakterystyki technicznej i sposobu działania urządzeń służących bezpieczeństwu, w celu zapewnienia panowania nad pojazdem, zminimalizowania jego zużycia i zapobiegania awariom. 1.3.Umiejętność załadowania pojazdu zgodnie z wymaganiami przepisów bhp i zasadami prawidłowego użytkowania pojazdu. 1.4. Umiejętność optymalizacji zużycia paliwa oraz jazda w warunkach specjalnych. 1.4(a) Umiejętność przewidywania i ocena zagrożeń w ruchu oraz dostosowanie się od nich. | 48 | 10 |
2. Stosowanie przepisów. | 2.1. Poznanie uwarunkowań społecznych dotyczących transportu drogowego i rządzących nim zasad. 2.2. Poznanie przepisów regulujących przewóz towarów. | 25 | - |
3. Bezpieczeństwo, obsługa i logistyka w aspekcie zdrowia, ruchu drogowego i środowiska. | 3.1. Uświadomienie kierowcom zagrożenia wypadkami na drodze i w pracy. 3.2. Umiejętność zapobiegania przestępstwom i przemytowi nielegalnych imigrantów. 3.3. Umiejętność zapobiegania zagrożeniom fizycznym. 3.4. Świadomość znaczenia predyspozycji fizycznych i psychicznych. 3.5. Umiejętność oceny sytuacji awaryjnych, zachowanie w sytuacjach krytycznych. 3.6. Umiejętność zachowania się w sposób poprawiający wizerunek przewoźnika. 3.7 Poznanie uwarunkowań ekonomicznych dotyczących przewozu drogowego i organizacji rynku. | 57 | - |
Razem | 130 | 10 |
Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej 140 godzin
Test kwalifikacyjny w WORD ok. 1h
Kurs nauki jazy kat. C+E: 25 h
Egzamin praktyczny w WORD KAT.C+E ok.2 h
Suma godzin: 168 h
Część praktyczna jest ustalana indywidualnie z Uczestnikiem usługi po dokonaniu zapisu na usługę i odbędzie się w okresie od 06.09. do 20.09.2025 r. Szczegółowe dni i godziny części praktycznej kursu dostępne będą u osoby nadzorującej usługę po stronie Dostawcy Usług (KIEROWCA.BIZ).
Egzamin jest ustalany indywidualnie z Uczestnikiem usługi i odbędzie się w okresie:
- od 19.09.2025 r. do 30.09.2025 r. w zakresie kwalifikacji wstępnej przyspieszonej,
- od 30.09.2025 r. do 18.10.2025 r. w zakresie prawa jazdy kat. C+E.
Termin egzaminu dostępny będzie u osoby nadzorującej usługę po stronie Dostawcy Usług.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Część podstawowa | Prowadzący Janusz Tomczak | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Część podstawowa | Prowadzący Janusz Tomczak | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Część podstawowa | Prowadzący Radosław Bergandy | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 Część podstawowa | Prowadzący Janusz Tomczak | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Część podstawowa | Prowadzący Janusz Tomczak | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Część podstawowa | Prowadzący Janusz Tomczak | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Część podstawowa | Prowadzący Radosław Bergandy | Data realizacji zajęć 29-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Część podstawowa | Prowadzący Radosław Bergandy | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Część podstawowa | Prowadzący Janusz Tomczak | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Część podstawowa | Prowadzący Bogdan Bukowski | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Część podstawowa | Prowadzący Bogdan Bukowski | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Część podstawowa | Prowadzący Radosław Bergandy | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Część podstawowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Część specjalistyczna | Prowadzący Janusz Tomczak | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Część specjalistyczna | Prowadzący Janusz Tomczak | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Część specjalistyczna | Prowadzący Radosław Bergandy | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Część specjalistyczna | Prowadzący Janusz Tomczak | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Część podstawowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Część specjalistyczna | Prowadzący Janusz Tomczak | Data realizacji zajęć 23-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Część specjalistyczna | Prowadzący Radosław Bergandy | Data realizacji zajęć 27-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Część specjalistyczna | Prowadzący Janusz Tomczak | Data realizacji zajęć 28-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 06:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Część specjalistyczna | Prowadzący Jarosław Grzelak | Data realizacji zajęć 29-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Egzamin z kwalifikacji w WORD około12.01.2026 -czas trwania 1godzina | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 EGZAMIN PAŃSTWOWY PRAKTYCZNY KAT.C+E W WORD OK.09.02.2026 TRWA OK. 2GODZINY | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 928,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 928,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 47,19 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 47,19 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 328,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 328,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 0,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Jarosław Grzelak
Wykształcenie: Średnie
Czynny instruktor nauki jazdy kat. B, C, D, BE, CE od 2008 r.
Dodatkowo jest instruktorem techniki jazdy od 2019 r.
Posiada certyfikat uczestnictwa w konferencji dla Ośrodków Szkolenie Kierowców organizowanych przez firmę LIWONA
Bogdan Bukowski
Radosław Bergandy
Wykształcenie wyższe - inżynier transportu.
Wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu firmami transportowymi oraz w prowadzeniu szkoleń zawodowych w transporcie z zakresu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej, certyfikatu kompetencji zawodowych przewoźnika, przewozu towarów niebezpiecznych ADR, doskonalenia techniki jazdy. Wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu firmami transportowymi oraz w prowadzeniu szkoleń zawodowych w transporcie.
Grzegorz Siwiński
Janusz Tomczak
Czynny instruktor nauki jazdy
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kurs prawa jazdy kat. CE zawiera wyłącznie część praktyczną szkolenia. W związku z tym uczestnik nie otrzymuje materiałów szkoleniowych.
W pierwszym dniu kursu kwalifikacji kursant otrzymuje Skrypt z materiałami z zakresu obejmującego tematykę kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie bloku programowego C, C+E, C1, C1+E oraz dostęp do platformy z materiałami do nauki.
W harmonogramie uwzględnione są zajęcia z kwalifikacji oraz jedne zajęcia w ramach kursu prawa jazdy kat. CE - indywidualny plan zajęć dostępny jest u Usługodawcy.
Warunki uczestnictwa
Wymagania:
- posiadanie prawa jazdy KAT. C
- Wykonanie badań lekarskich i psychologicznych
- Dostarczenie przez uczestnika szkolenia Profilu Kandydata na Kierowcę KAT. C+E oraz Profilu Kierowcy Zawodowego - przed zakończeniem rekrutacji
-Przebywanie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej co najmniej 185 dni w roku ze względu na więzi osobiste lub zawodowe, albo studiowanie od co najmniej sześciu miesięcy i przedstawić zaświadczenie potwierdzające ten fakt;
-W przypadku, gdy osoba szkolona nie jest obywatelem państwa członkowskiego UE, ma zamiar wykonywać przewozy na rzecz podmiotu mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Po zakończeniu szkolenia uczestnik projektu jest zobowiązany do:
- przystąpienia do egzaminów państwowych w WORD w wyznaczonym terminie- pierwszy egzamin w cenie
- wypełnienia ankiety.
Informacje dodatkowe
Uzyskane umiejętności i wiedza wpisuje się w zakres zielonych kwalifikacji (zielona gospodarka). Pojazdy ciężarowe wykorzystywane w transporcie spełniają najnowsze normy emisji spalin EURO6, co jest znacznie korzystniejsze dla środowiska naturalnego niż przewożenie towarów mniejszymi pojazdami, do których dopuszczalna jest norma EURO5. Pojazdy ciężarowe emitują mniej zanieczyszczeń do środowiska. Transport pojazdami ciężarowymi pow. 3,5 t z przyczepą pozwala na przewożenie większej ilości towaru w ramach jednego przewozu. Wiąże się to z mniejszą ilością wykonywanych przejazdów niż w przypadku transportu busami i samochodami dostawczymi.
Szkolenia zwolnione są z podatku VAT (art. 43 ust. 1 pkt 29 Ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług).
NA CENĘ USŁUGI SKŁADA SIĘ:
- KOSZT KURSU KAT. C+E Z EGZAMINEM 4878 ZŁ (w tym pierwszy egzamin w WORD 288 zł)
-KOSZT KURSU kat. kwalifikacji z egzaminem 3050 zł (w tym pierwszy egzamin w WORD 50 zł)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi