Kurs języka angielskiego na wszystkich poziomach zaawansowania w ramach projektu Sądeckie Bony Szkoleniowe II. Zapisz się niezobowiązująco, oddzwonimy i ustalimy szczegóły
Kurs języka angielskiego na wszystkich poziomach zaawansowania w ramach projektu Sądeckie Bony Szkoleniowe II. Zapisz się niezobowiązująco, oddzwonimy i ustalimy szczegóły
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
- pracujący lub prowadzący działalność,
- usługa adresowana dla uczestników projektu Sądeckie Bony Szkoleniowe II,
- przedsiębiorstwa oraz ich pracownicy.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi120
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
kurs doskonali umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej – od prostych zapytań ofertowych po odpowiedzi na reklamacje i oficjalne pisma,uczą prowadzenia spotkań i negocjacji z klientami i partnerami biznesowymi (np. ustalanie zakresu usług, warunków współpracy, terminów),
rozwija kompetencje językowe w obsłudze klienta – telefonicznie, mailowo oraz w bezpośrednich rozmowach,
ćwiczy język przydatny w prezentacjach i raportach – jak jasno i profesjonalnie przekazywać informacje, itp.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Swobodnie wypowiada się na różne tematy, wykorzystując słownictwo oraz struktury gramatyczne właściwe dla poziomu średnio-zaawansowanego plus | Kryteria weryfikacji posiada umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej – od prostych zapytań ofertowych po odpowiedzi na reklamacje i oficjalne pisma,potrafi prowadzić spotkania i negocjacje z klientami i partnerami biznesowymi (np. ustalać zakres usług, warunki współpracy, terminy), posiada kompetencje językowe w obsłudze klienta – telefonicznie, mailowo oraz w bezpośrednich rozmowach, zna język przydatny w prezentacjach i raportach – jak jasno i profesjonalnie przekazywać informacje, stosuje język angielski w międzynarodowym środowisku pracy, także w mniej formalnych kontekstach (np. small talk z kontrahentem, networking). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Sprawnie czyta w języku angielskim stosując właściwą wymowę na poziomie średnio-zaawansowanym plus | Kryteria weryfikacji Rozumie czytany tekst, posiada słownictwo branżowe związane z gospodarką, usługami i codziennym funkcjonowaniem firmy,posiada większą pewność siebie w rozwiązywaniu problemów i sytuacji konfliktowych z klientami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zakres tematyczny
- Opis typowych zjawisk rynkowych związanych z marketingiem, reklamą, negocjacjami.
- Omawianie typowych zagadnień związanych z zakładaniem, funkcjonowaniem i rozwijaniem firmy.
Relacje i komunikacja
- Rozmowy z przyjaciółmi, rodziną, opisywanie osób, wyrażanie opinii i emocji.
Kultura i media
- Filmy, muzyka, książki, wydarzenia kulturalne, media społecznościowe.
Społeczeństwo i świat
- Podstawowe tematy związane z ekologią, podróżami międzynarodowymi, tradycjami, świętami.
Zakres leksykalny (przykłady kategorii słownictwa)
- Żywność (types of meals, cooking verbs, restaurant phrases)
- Praca (job titles, workplace equipment, responsibilities)
- Zdrowie (symptoms, treatments, appointments)
- Czas wolny i hobby (sports, arts, technology)
- Środowisko (weather, nature, pollution basics)
Gramatyka
- Czasy:
- Present Simple / Present Continuous / Past Simple / Past Continuous / Future Simple / going to - quick revision of the tenses plus extra exercises and additional information concerning the above mentioned tenses
- Present Perfect Simple vs. Continuous - showing the difference between the tenses together with practice in speaking
- Strona bierna (Passive Voice) - konstrukcje trudniejsze, e.g. I was told..., it has been mentioned...
- Zdania warunkowe I i II typu (First and Second Conditional)
- Zdania czasowe (Time clauses): as soon as, when, while, before, after
- Zdania z czasownikami cause, make, let, enable, allow, stop, prevent (from)
- Zdania wyrażające cel: in order to, by means of
- Konstrukcje pytające (Questions): pytania ogólne i szczegółowe; pytania pośrednie
- Stopniowanie przymiotników i przysłówków (Comparison of Adjectives and Adverbs)
- Przyimki (Prepositions)
- Wyrażenia i konstrukcje:
- have to vs. must
- can vs. be able to
- to be possible
- succeed in
- manage to
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 10 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 10 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Ewelina Wasilewska
Lidia Wastag
Krystian Samek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszystkie materiały potrzebne do realizacji kursu (wraz z odpowiednim podręcznikiem) zapewnia szkoła w cenie kursu.
Warunki uczestnictwa
Dla uczestników projektu Sądeckie Bony Szkoleniowe II.
Osoby zainteresowane uczestnictwem w kursie prosimy o kontakt telefoniczny celem zapisania na kurs. Nr kontaktowy: 501 146 654
Informacje dodatkowe
Szkoła posiada certyfikat jakości MSUES nadany przez Marszałka woj. Małopolskiego, który uprawnia do zawierania umów szkoleniowych z Wojewódzkim Urzędem Pracy.
Pozostali wykładowcy: Krystian Samek, Ewelina Wasilewska
Master your English communication skills. Poziom średnio-zaawansowany plus
Szkoła przeprowadzi 160 godzin dydaktycznych co jest odpowiednikiem 120 godzin zegarowych
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi