Szkolenie: Zarządzanie nowoczesnym przedsiębiorstwem
Szkolenie: Zarządzanie nowoczesnym przedsiębiorstwem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji19-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotuje do planowania strategicznego i analizy przedsiębiorstwa oraz strategii rynkowej, a także zarządzania, planowania oraz wykreowania przewagi konkurencyjnej. Szkolenie pozwoli na określenia poziomu swoich umiejętności oraz planowania dalszych kroków w rozwoju, a także zrozumienia znaczenia komunikacji interpersonalnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Szkolenie przygotuje do planowania strategicznego i analizy przedsiębiorstwa oraz strategii rynkowej, a także zarządzania, planowania oraz wykreowania przewagi konkurencyjnej. Szkolenie pozwoli na określenia poziomu swoich umiejętności oraz planowania dalszych kroków w rozwoju, a także zrozumienia znaczenia komunikacji interpersonalnej. | Kryteria weryfikacji definiuje modele strategii rozwojuprzedsiębiorstwa | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Omawia strategie przedsiębiorstwlokalnych w sektorach | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje strategię firmy, charakteryzuje misję i wizjeprzedsiębiorstwa | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje plan strategiczny | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Planuje pozycjęstrategiczną firmy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Metoda SWOT | Kryteria weryfikacji identyfikuje metodę SWOT, analizujesłabe i mocne strony firmy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Analiza strategiczna analiza otoczeniaprzedsiębiorstwa | Kryteria weryfikacji omawia szanse i zagrożenia,mikrootoczenie oraz metody scenariuszowe analizy makrootoczenia, otoczenie konkurencyjne | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji analizuje 5 sił Portera | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje koncepcje SZZL(zarządzanie kompetencjami, zarządzanie różnorodnością, międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie zmianami), jak również trendy i wyzwania w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi związane z zmianami w organizacji i otoczeniu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia odbywają sie w godzinach dydaktycznych, przerwy są wliczone w czas trwania szkoleni; uczestnicy będą pracować samodzielnie
Czas walidacji przeznaczony na 1 uczestnika to 30 minut, metoda walidacji: wywiad swobodny przeprowadzana po zakończonym szkoleniu. Walidacja jest ustalana indywidualnie z Uczestnikiem usługi i odbędzie się 15.04.2025 r. W Harmonogramie uwzględniono pierwszą walidację. Lista Uczestników jest dostępna u dostawcy usługi.
Walidator jest tak przygotowany by proces przebiegł sprawnie i walidacją zostali objęci wszyscy uczestnicy. Wyniki walidacji podawane są po usłudze. Walidator przekazuje je firmie szkoleniowej, a firma informuje uczestników.
Ramowy program usługi
1. Istota zarządzania strategicznego - wprowadzanie do zarządzania strategicznego definiowanie biznesu i wybór strategii, znaczenie misji i wizji, cele strategiczne, zdefiniowanie i wybór strategii, zarządzanie strategiczne a zarządzanie operacyjne, wybór najlepszej strategii – kryteria wyboru, komunikacja w firmie a wdrażanie strategii, tworzenie i zarządzanie zespołem, przywództwo, strategia jako ciągły proces: organizacja procesu ciągłego doskonalenia się, zarządzanie zmianą. Plan strategiczny rola planowania i zasady tworzenia dobrego planu. Przełożenie strategii na cele operacyjne, budowanie map strategii.
2. Analiza strategiczna analiza otoczenia przedsiębiorstwa – podstawowe szanse i zagrożenia, mikrootoczenie oraz metody scenariuszowe analizy makrootoczenia, otoczenie konkurencyjne – jak je wykorzystywać i jak z nim walczyć, analiza pięciu sił Portera.
3. Firma i jej organizacja wewnętrzna struktura organizacyjna- efektywny i skuteczny zespół strategiczny jako podstawa sukcesu budowy i realizacji strategii firmy, logistyka – skuteczne metody redukcji kosztów, infrastruktura informatyczna i Internet, analiza SWOT – analiza słabych i mocnych stron firmy. Zasoby przedsiębiorstwa i fazy jego rozwoju podstawowe zasoby i zdolności niezbędne do odniesienia sukcesu na rynku, kluczowe kompetencje, które należy rozwijać i w jaki sposób, fazy rozwoju przedsiębiorstwa – jak unikać kryzysów wynikających z rozwoju firm.
4. Kluczowe czynniki sukcesu analiza łańcucha wartości, czyli jak wyeliminować czynności bezproduktywne, krytyczne czynniki sukcesu, benchmarking –jako nowoczesna koncepcja zarządzania, narzędzia skutecznego i profesjonalnego controlingu strategicznego, zarządzanie poprzez koszty i wskaźniki, strategiczna analiza kosztów (ABC) – rachunek kosztów procesów.
5. Strategicznie zarządzania zasobami ludzkimi (SZZL) określanie celów i metod zarządzania zasobami ludzkimi – ludzie a strategia podstawowe wyzwania, podstawowe zasady zarządzania, style kierowania a kontekst sytuacyjny i osobowość pracownika, komunikacja z pracownikami w sytuacjach związanych z zarządzaniem, motywowanie pozafinansowe, poszukiwanie i definiowanie indywidualnych czynników motywujących pracownika, rozszerzanie palety działań motywacyjnych, coaching i mentoring - zarządzanie w sytuacji zmiany, dynamika procesu grupowego, prowadzenie spotkań roboczych, rozwiązywanie konfliktów i mediowanie, konstruktywne przekonywanie innych do swoich pomysłów, formułowanie wymagań i oczekiwań.
6. Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Istota zarządzania strategicznego | Prowadzący Emilia Nowakowska | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Przerwa | Prowadzący Emilia Nowakowska | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Istota zarządzania strategicznego | Prowadzący Emilia Nowakowska | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Przerwa | Prowadzący Emilia Nowakowska | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Analiza strategiczna analiza otoczenia przedsiębiorstwa | Prowadzący Emilia Nowakowska | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Przerwa | Prowadzący Emilia Nowakowska | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Analiza strategiczna analiza otoczenia przedsiębiorstwa | Prowadzący Emilia Nowakowska | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Firma i jej organizacja wewnętrzna struktura organizacyjna | Prowadzący Emilia Nowakowska | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Przerwa | Prowadzący Emilia Nowakowska | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Kluczowe czynniki sukcesu analiza łańcucha wartości | Prowadzący Emilia Nowakowska | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Przerwa | Prowadzący Emilia Nowakowska | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Strategicznie zarządzanie zasobami ludzkimi | Prowadzący Emilia Nowakowska | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 208,33 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 208,33 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Emilia Nowakowska
-Politechniki Gdańskiej październik 2009 - listopad 2010: Zarządzanie i marketing, Prawo i Fundusze
Unii Europejskiej
-Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania im. Prof. Tadeusza Kotarbińskiego w Olsztynie
październik 2005 - październik 2008: Zarządzanie i marketing, Rachunkowość i finanse
przedsiębiorstw
licencjat.
Ukończone szkolenia:
“Wsparcie dla branż HoReCa, turystyka, kultura ze środków KPO”
"Podejmowanie decyzji dotyczących źródeł finasowania w przedsiębiorstwie"
"Prowadzenie działalności w oparciu o modele oszczędnościowe oraz systemy zarządzania"
"Pozyskiwanie nowych klientów i komunikacja w danej grupie odbiorców przy sprzedaży usług"
"Strategia marketingowa firmy - szkolenie praktyczne"
"Tworzenie kampanii reklamowej"
"Osiąganie celów - sprawdzone strategie i techniki"
"Zarządzanie projektami"
"Badanie rynku- poznanie i zrozumienie zachowania klienta"
" Excel zaawansowany"
" Grafika komputerowa zaawansowana"
"Wymagania normy System Zarządzania Jakością wg PN-EN ISO 9001:2015"
" Ochrona danych osobowych (RODO)"
"Akademia Testowania Plus"
"Canva, Chat GPT"
Od 2018 roku prowadzi własną działalność
Działa w branży szkoleniowej od 2018 roku, szkoleniowiec jak również walidator od ponad 5 lat
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zajęcia odbywają się w godzinach dydaktycznych, przerwy są wliczone w czas trwania szkolenia
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo. Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi