Indywidualny kurs języka angielskiego. Angielski w praktyce: Profesjonalne zastosowanie gramatyki i konwersacji.
Indywidualny kurs języka angielskiego. Angielski w praktyce: Profesjonalne zastosowanie gramatyki i konwersacji.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikatory projektówRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Grupa docelowa usługi
Kurs przygotowuje do wykorzystania nabytych umiejętności języka angielskiego w codziennym życiu jak i miejscu pracy. Idealny dla osób chcących podnieść swoje kompetencje językowe oraz dla osób pracujących w międzynarodowym środowisku, które wymagają znajomości angielskiego w komunikacji społecznej i zawodowej.
Usługa adresowana jest do uczestników projektu Regionalny Fundusz Szkoleniowy.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji05-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi35
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do praktycznego stosowania języka angielskiego. Uczestnicy nauczą się wykorzystywać poznane formy gramatyczne i inne zagadnienia dotyczące kontrukcji poprawnych form wypowiedzi i pisania tekstów. Umożliwi to uczestnikom na wykorzystanie języka w zakresie czytania, słuchania oraz porozumiewanie się z wykorzystaniem poznanego słownictwa w różnych dziedzinach w języku angielskim w kontekstach społecznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Konstruuje zdania i teksty korzystając z poznanych czasów. Używa poprawnych form gramatycznych podczas pisania tekstów oraz wypowiedzi.Używa również poprawnych form gramatycznych podczas pisania oraz mówienia o : doświadczeniach życiowych, długotrwałych działaniach i ich rezultatach, skomplikowanych wydarzeniach z przeszłości i przyszłości. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje różnice między czasami Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Past Continuous, Present Perfect Simple, Present Perfect Continuous,Past Perfect Simple, Past Perfect Continuous oraz Future forms. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Skutecznie prowadzi rozmowy używając poprawnych struktur zadając pytania. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia i konstruuje poprawne formy pytań (Yes/No Questions, Wh- Questions) oraz pytania dopełniające. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Formułuje wypowiedzi związane z wyrażaniem własnej opini. | Kryteria weryfikacji Formułuje w sposób poprawny konstrukcyjnie opinie z zachowaniem płynności językowej podczas rozmowy oraz pisania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Wyraża obowiązki, rady, możliwości oraz pozwolenia w sytuacjach życiowych. Identyfikuje różnice użycia ich w przeszłych strukturach gramatycznych.Odnosi się do hipotetycznych sytuacji, które mogą mieć lub nie mieć miejsca. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia struktury trzech trybów warunkowych. Formułuje poprawne wypowiedzi oraz pisze teksty rozróżniając, z którego z trybu warunkowego skorzystać w danej sytuacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Formułuje wypowiedzi pisemne i ustne zgodnie z zasadami mowy zależnej. Rozróżnia kiedy i w jakich przypadkach należyzastosować formę przeszłą mowy zależnej. | Kryteria weryfikacji Modyfikuje strukturę zdań zgodnie z zasadami mowy zależnej (Reported Speech). Rozróżnia odpowiednie formy czasów i formułuje poprawne wypowiedzi używając mowy zależnej w czasie przeszłym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Rozróżnia struktury związane z opisem wyrażania ilości oraz podobieństw i różnic. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia struktury opisowe takie jak :So, Such, Too, Enough oraz As ... as, Less ... than | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Formułuje wypowiedzi związane z życiem codziennym posługując sięzróżnicowanym słownictwem używając zaimków względnych i wskazujących. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia i formułuje zdania i teksty korzystając z poznanych zaimków względnych: (Relative Pronouns: who, which, that) i wskazujących: (This, That, These, Those). Rozróżnia, kiedy i jakich powinien użyć. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Identyfikuje różnice między czasownikami różnej formy. Rozróżnia, jakich czasowników używać w wypowiedzi oraz tekstach pisanych co pozwala na lepszą i bardziej zrozumiałą komunikacje. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia struktury czasowników: Gerund i to-infinitive. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Wyraża pragnienia, posługuje się poznanymi formami wyrażającymi | Kryteria weryfikacji Rozróżnia budowę form odnoszących się do charakteryzowania swoich potrzeb, pragnień i marzeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Rozróżnia i sprawnie posługuje się stopniowaniem przymiotników w rozmowie oraz w pisaniu tekstów potrzebnych w życiu codziennym.Porównuje używając przymiotników poprawnej formy: rzeczy, osób i doświadczeń. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia i identyfikuje poprawne formy stopniowania przymiotników: stopień równy, wyższy i najwyższy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs jest kierowany do uczestników projektu Regionalny Fundusz Szkoleniowy II.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych - 1h = 60 min.
Usługa nie przewiduje przerw podczas zajęć.
Zajęcia prowadzone są w języku angielskim ze szczególnym naciskiem na komunikację, jak i codzienne interakcje językowe. Nauczyciel sukcesywnie wprowadza nowe słowa i wyrażenia, pokazując ich zastosowanie w kontekście.
Program zajęć:
- Główny prowadzący: Patrycja Czerska
- Walidacja: Oliwia Kopińska
1.Czasy teraźniejsze (Present Simple vs. Present Continuous) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: różnice i użycie, typowe błędy
- Konwersacja: opisywanie rutyny, omawianie aktualnych działań
2.Czas przeszły (Past Simple)Czas przeszły ciągły (Past Continuous) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: formy regularne i nieregularne
- Konwersacja: opisywanie przeszłych wydarzeń, wspomnienia
- Gramatyka: konstrukcja, różnice między Past Simple i Past Continuous
- Konwersacja: opisywanie sytuacji z przeszłości, które były w toku
3.Czas przyszły (Future Forms: will, going to) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: wyrażanie przyszłości, plany vs. spontaniczne decyzje
- Konwersacja: omawianie planów na przyszłość, prognozy
4. Present Perfect Simple
- Gramatyka: użycie, różnice w stosunku do Past Simple
- Konwersacja: mówienie o doświadczeniach życiowych
5. Present Perfect Continuous. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: różnice między Present Perfect Simple a Continuous
- Konwersacja: opisywanie długotrwałych działań i ich rezultatów
6/7. Past Perfect Simple i Past Perfect Continuous. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: przeszłe wydarzenia poprzedzające inne wydarzenia
- Konwersacja: opowiadanie o skomplikowanych wydarzeniach z przeszłości
8/9. Future Continuous i Future Perfect. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: wyrażanie działań w toku i zakończonych w przyszłości
- Konwersacja: omawianie planów długoterminowych, przewidywania
10. Tworzenie pytań (Yes/No Questions, Wh- Questions) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: struktura pytań, inwersja
- Konwersacja: ćwiczenie zadawania pytań w codziennych sytuacjach
11. Tag Questions (pytania dopełniające) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: struktura pytań dopełniaj
- Konwersacja: upewnianie się co do faktów, prowadzenie rozmów
12 . Wyrażanie opinii (I think, I believe, In my opinion) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: struktury wyrażające opinie
- Konwersacja: debata na temat bieżących wydarzeń, dzielenie się poglądami
13. Czasowniki modalne (must, have to, should) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: wyrażanie obowiązku i rady
- Konwersacja: dyskusje na temat obowiązków, udzielanie rad
14.Czasowniki modalne (can, could, may, might) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: wyrażanie możliwości i pozwolenia
- Konwersacja: rozmowy o umiejętnościach, przewidywanie przyszłości
15. Czasowniki modalne w przeszłości (should have, could have, would have) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: wyrażanie żalu i krytyki
- Konwersacja: rozmowy o decyzjach i ich konsekwencjach
16.Pierwszy okres warunkowy (First Conditional). Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: konstrukcja, użycie do wyrażania możliwych przyszłych sytuacji
- Konwersacja: omawianie planów i ich potencjalnych rezultatów
17. Drugi okres warunkowy (Second Conditional). Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: konstrukcja, użycie do wyrażania nierealnych sytuacji
- Konwersacja: dyskusje o hipotetycznych scenariuszach
18. Trzeci okres warunkowy (Third Conditional). Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: konstrukcja, użycie do wyrażania sytuacji niemożliwych w przeszłości
- Konwersacja: rozmowy o przeszłych decyzjach i ich skutkach
19/20. Mieszane okresy warunkowe (Mixed Conditionals). Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: różne kombinacje czasów warunkowych
- Konwersacja: omawianie alternatywnych rzeczywistości
21 /22 Reported Speech Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: przekształcanie zdań w mowę zależną
- Konwersacja: opisywanie, co ktoś powiedział
23. Reported Speech (czasy przeszłe) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: zmiany czasów w mowie zależnej
- Konwersacja: opowiadanie historii na podstawie relacji
24. So, Such, Too, Enough , As ... as, Less ... than
- Gramatyka: wyrażanie ilości i intensywności
- Konwersacja: rozmowy o nadmiarze, braku czegoś
- Gramatyka: porównania równości i nierówności
- Konwersacja: opisywanie podobieństw i różnic
25. Zaimki względne (Relative Pronouns: who, which, that)
- Gramatyka: tworzenie zdań złożonych z użyciem zaimków względnych
- Konwersacja: opis ludzi i przedmiotów, omawianie sytuacji
26. Zaimki wskazujące (This, That, These, Those)
- Gramatyka: użycie zaimków wskazujących w kontekście
- Konwersacja: wskazywanie na rzeczy, porównania
27. Gerund i to-infinitive
- Gramatyka: różnice między gerundem a bezokolicznikiem
- Konwersacja: mówienie o zainteresowaniach i hobby, opinie na temat działań
28. Przysłówki (Adverbs of Manner, Frequency, Time)
- Gramatyka: użycie przysłówków w zdaniach
- Konwersacja: opisywanie jak często coś się dzieje, sposób wykonywania czynności
29. Przyimki czasu i miejsca (Prepositions of Time and Place)
- Gramatyka: struktury przyimkowe
- Konwersacja: mówienie o wydarzeniach w czasie i przestrzeni
30. Tryb przypuszczający (Would, Could, Might). Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: wyrażanie hipotetycznych sytuacji
- Konwersacja: przewidywanie przyszłych scenariuszy, analiza potencjalnych rozwiązań
31. Wyrażanie pragnień i marzeń (I wish, If only). Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: użycie do wyrażania życzeń w teraźniejszości i przeszłości
- Konwersacja: dyskusje o tym, co mogło być inaczej
32. Przymiotniki: stopień równy i wyższy. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: tworzenie stopniowania przymiotników
- Konwersacja: porównywanie rzeczy, osób, doświadczeń
33. Stopień najwyższy (Superlatives). Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu.
- Gramatyka: tworzenie superlatives
- Konwersacja: opisywanie najbardziej ekstremalnych doświadczeń
34.Review | Powtórzenie. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu + test.
35.walidacja - test teoretyczny/wywiad swobodny
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 35 Czasy teraźniejsze (Present Simple vs. Present Continuous). Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 35 Czas przeszły (Past Simple).Czas przeszły ciągły (Past Continuous) Rozmowa na żywo + ćwiczenia +współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 35 Czas przyszły (Future Forms: will, going to).Rozmowa na żywo + ćwiczenia +współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 35 Present Perfect Simple. (ćwiczenia).Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 35 Present Perfect Continuous. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 35 Past Perfect Simple. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 35 Past Perfect Continuous. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 35 Future Continuous. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 35 Future Perfect. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 10-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 35 Tworzenie pytań (Yes/No Questions, Wh- Questions). Rozmowa na żywo. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 35 Tag Questions (pytania dopełniające). Rozmowa na żywo + ćwiczenia +współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 18-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 35 Wyrażanie opini ( I think, I belive, In my opinion). Rozmowa na żywo + ćwiczenia +współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 35 Czasowniki modalne (must, have to, should) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 35 Czasowniki modalne (can, could, may, might) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 35 Czasowniki modalne w przeszłości (should have, could have, would have) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 35 Pierwszy okres warunkowy (First Conditional) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 35 Drugi okres warunkowy (Second Conditional) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 35 Trzeci okres warunkowy (Third Conditional) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 35 Mieszane okresy warunkowe (Mixed Conditionals) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 35 Mieszane okresy warunkowe (Mixed Conditionals) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 35 Reported Speech (wprowadzenie).Rozmowa na żywo + ćwiczenia +współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 23-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 35 Reported Speech (ćwiczenia) .Rozmowa na żywo + ćwiczenia +współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 29-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 35 Reported Speech (czasy przeszłe). Rozmowa na żywo + ćwiczenia +współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 30-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 35 So, Such, Too, Enough, As ... as, Less ... than. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 05-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 35 Zaimki względne (Relative Pronouns: who, which, that). Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 35 Zaimki wskazujące (This, That, These, Those). Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 35 Gerund i to-infinitive. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 35 Przysłówki (Adverbs of Manner, Frequency, Time). Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 35 Przyimki czasu i miejsca (Prepositions of Time and Place). Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 35 Tryb przypuszczający (Would, Could, Might) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 35 Wyrażanie pragnień i marzeń (I wish, If only) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 02-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 35 Przymiotniki: stopień równy i wyższy Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 35 Stopień najwyższy (Superlatives) Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 35 Review | Powtórzenie. Rozmowa na żywo + ćwiczenia + współdzielenie ekranu + test. | Prowadzący PATRYCJA CZERSKA | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 35 walidacja - wywaid swobodny/ test teoretyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
PATRYCJA CZERSKA
Od 2020 r. jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie zdobyła tytuł magistra na kierunku Finanse i Rachunkowość, specjalizując się w finansach przedsiębiorstwa. Dzięki temu posiada rozległą wiedzę w tych dziedzinach, co sprawia, że świetnie odnajduje się w nauczaniu języka angielskiego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorski kurs języka angielskiego w praktyce - w formie PDF. Dostęp do materiałów dydaktycznych w wersji elektornicznej.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest poprawny zapis uczestnika na usługę w Bazie Usług Rozwojowych. Przystpienie do kursu jest uwarunkowane określeniem poziomu biegłości językowej na podstawie rozmowy rekomendacyjnej. Uczestnik przed rozpoczęciem zajęć z trenerem przeprowadza rozmowę na temat potrzeb szkoleniowych aby kurs był jak najbardziej efektywny.
Informacje dodatkowe
Szkolenie kierowane jest do uczestników Regionalnego Funduszu Szkoleniowego II na terenie województwa Kujawsko Pomorskiego.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Na potrzeby kursu uczestnik powinien korzystać z urządzeń, które nie mają ograniczeń, jeśli chodzi o odwiedzane strony internetowe. Musi zapewnić szybkość i dostępność internetu pozwalające na uczestnictwo w spotkaniach.
Uczestnik powinien posiadać swoją skrzynkę z adresem e mail. Otrzyma on wiadomość z linkiem do zajęć odbywających się online w czasie rzeczywistym.
Do zajęć online będziemy używali aplikacji Microsoft Teams.
Wymagane mogą być następujące przeglądarki:
Google Chrome wersja 55 lub nowsza
Opera wersja 44 lub nowsza
Mozilla Firefox wersja 50 lub nowsza
Internet Explorer wersja 11 lub nowsza
Microsoft Edge – wszystkie wersje
Safari – wersja 11 lub nowsza
Do spotkań online wymagany będzie mikrofon i kamera. Podczas użytkowania laptopa lub notebooka mikrofon i kamera jest z dużym prawdopodobieństwem wbudowana w urządzenie. Natomiast podczas korzystania z komputera stacjonarnego wymagane będzie podłączenie tych urządzeń.