"Program rozwojowy dla Liderów, Managerów i Kadry Zarządzającej. Poziom pierwszy - kompetencje fundamentalne." SZKOLENIE INDYWIDUALNE ONLINE - 3 DNI. Udział gwarantowany, elastyczność dat realizacji.
"Program rozwojowy dla Liderów, Managerów i Kadry Zarządzającej. Poziom pierwszy - kompetencje fundamentalne." SZKOLENIE INDYWIDUALNE ONLINE - 3 DNI. Udział gwarantowany, elastyczność dat realizacji.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
SZKOLENIE JEST WARSZTATEM INDYWIDUALNYM UCZESTNIKA Z TRENEREM BIZNESU. Jest realizowane już przy zgłoszeniu jednej osoby, a grupa nie może być większa niż cztero-osobowa.
Szkolenie dedykowane jest dla managera, lidera, lidera technicznego, kierownika, brygadzisty i innego stanowiska koordynującego pracę innych osób.
Szkolenie także okaże się cenne dla sukcesora, osoby przygotowującej się na awans, zastępcy i osoby okazjonalnie pełniącej obowiązki lidera zespołu.
Osoba z długim stażem w kierowaniu zespołem również znajdzie w szkoleniu dużą wartość dodaną, wzbogaci swój narzędziownik i zdobędzie inspiracje do nowych metod działania.
Dlatego "Poziom pierwszy - kompetencje fundamentalne" to program szkolenia idealny dla kandydata na liderów, dla lidera świeżo po awansie, oraz dla osoby pełniącej formalnie lub mniej formalnie funkcje kierowniczą od wielu lat, jednak pracującej do tej pory bardziej intuicyjnie, niż zgodnie ze sztuką zarządzania zasobami ludzkimi.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Program rozwojowy dla Lidera, Managera i Kadry Zarządzającej. Poziom pierwszy - kompetencje fundamentalne (szkolenie indywidualne) przygotowuje uczestnika do zarządzania zasobami ludzkimi w sposób metodyczny i zgodny z aktualnymi trendami biznesowymi. Jest 1. etapem zaawansowania w wiedzę o zarządzaniu, uposaża w większą świadomość, narzędzie oraz umiejętności.Proces walidacji jest „testem teoretycznym z wynikiem generowanym automatycznie” gwarantujący rozdzielność procesu walidacji od nauki.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Omawia style kierowania zespołem. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia i charakteryzuje główne style kierowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje style kierowania w zachowaniach swoich i innych przełożonych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Stosuje myślenie oparte na faktach oraz myślenie krytyczne, pracuje z przekonaniami ograniczającymi tak u siebie, jak u pracowników. | Kryteria weryfikacji Odróżnia przekonania od faktów i umiejętnie zamienia przekonania ograniczające na neutralne lub wspierające. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Swobodnie zamienia ocenę na ciekawość, robi to metodycznie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Pracuje świadomie z obszarem swojej (nie)kompetencji, rozróżnia jak zaangażowanie będzie się kształtowało podczas nabierania kompetencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Stosuje narzędzia do informacji zwrotnej. | Kryteria weryfikacji Daje informację zwrotną korzystając przynajmniej z kilku modeli i używa ich zamiennie w zależności od okoliczności. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje fazy życia zespołu, dobierając działania do potrzeb chwili. | Kryteria weryfikacji Omawia zachowania i procesy, jakie zachodzą na różnych etapach „życia” zespołu, który prowadzi lub którego jest członkiem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Tworzy przestrzeń do rozwoju potrzebną grupie na daną chwilę, zgodnie z etapem rozwoju grupy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Świadomie buduje autorytet liderski. | Kryteria weryfikacji Umiejętnie buduje własne exposé na różne okazje i sytuacje, korzystając z jego reguł. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Swobodnie rozróżnia i stosuje modele do exposè, takie jak MoSCoW, 5W i Dlaczego, po co, jak, i co. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie ma charakter indywidualny pracy Trenera z Uczestnikami. Dlatego realizacja szkolenia jest gwarantowana zaraz po zgłoszeniu się jednego Uczestnika na szkolenie. Praca w małej grupie daje Uczestnikowi lepsze dopasowanie przekazywanej wiedzy do jego potrzeb i pełne skupienie Trenera na indywidualnych aspektach pracy Uczestnika.
K L U C Z O W E W T Y M S Z K O L E N I U B Ę D Ą :
- Style kierowania.
- Komunikacja bazująca na faktach.
- Praca z przekonaniami.
- Rola, zadania i funkcje oraz organizacja w czasie.
- Codzienne wspieranie zespołu informacją zwrotną.
- Świadome prowadzenie zespołu przez proces grupowy w dążeniu do pełnej współpracy.
- Exposé szefa i komunikaty w sytuacjach trudnych.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:
Moduł I Jaki/a jestem, a jaki/a chcę być jako Lider?
- Style kierowania z koncentracją na zadaniach i zespole. Plusy i minusy oraz najbardziej adekwatne umiejscowienie danego stylu.
- Mój aktualny przewodni styl. Próba osadzenia siebie w wygodnej dla nas pozycji.
- Mój styl docelowy. Jakim szefem chcę być, po co i dlaczego.
Uczestnik tego modułu zapozna się z najbardziej popularnymi podziałami stylów kierowania m.in. Lewina, Lipitta i White'a, i uświadomi sobie (dzięki badaniu kwestionariuszem) swój przewodni styl oraz styl, do którego podświadomie dąży, być może uznając go za swój wzorzec. Moduł pomaga umiejscowić się w swoim stylu zarządzania na tu i teraz oraz zdefiniować swój kierunek rozwoju.
Moduł II Stawać się Liderem w sposób przemyślany i dojrzały.
- Umiejętność pracy w polu wpływu, w oparciu o fakty, z dystansem do przekonań i nawykiem pracy z przekonaniami ograniczającymi.
- Zamiana oceny na ciekawość. Jak to robić?
- Akceptacja dla (nie)świadomej (nie)kompetencji na aktualnym etapie rozwoju.
Ten moduł jest bogaty w ćwiczenia. Praca na sachemach odróżnienia przekonań od faktów, przeformułowanie przekonań ograniczających w neutralne lub wspierające i koncentracja na podejmowaniu decyzji w oparciu o dane. Utrwalanie umiejętności zamiany oceny na ciekawość. Moduł pierwszy wraz z modułem drugim pozwala poczuć większy komfort w nowych realiach, dając sobie prawo do nieświadomej niekompetencji, by krok po kroku pracować nad dążeniem do świadomej kompetencji z wszystkimi jej etapami po drodze.
Moduł III Do czego Lider jest potrzebny swojemu zespołowi?
- Rola i zadania na dziś w obszarach głównych funkcji: organizowania, delegowania, motywowania i rozliczania.
- Dostosowanie pory dnia do kaloryczności spotkania zespołowego.
- Trzy formy wsparcia: chwalenie, mentorowanie i korygowanie, jako konieczne rozłożenie uważności na zespół. Regularna informacja zwrotna. Sprawdzone techniki na różne okazje i z różnym rezultatem.
W tym module Uczestnik zdefiniuje swoje zadania i uściśli swoją rolę w ujęciu podstawowych swoich funkcji. Nauczy się dawać informację zwrotną, korzystając ze wsparcia przynajmniej kilku modeli, jak FUKO, SBI, pomaga /przeszkadza, czy metoda Zet, umiejętnie dobierając metodę do okoliczności.
Moduł IV Zasoby w dyspozycji Lidera i ich aktualna wydajność?
- Fazy życia zespołu B. Tuckama.
- Zachowania ludzkie, które są naturalnym procesem podczas tworzenia się grupy i inne w każdej z faz.
- Nieodzowne uwstecznianie się zespołu do wcześniejszych faz podczas zmian personalnych.
- Wpływ etapu rozwoju zespołu na rezultaty jego pracy, czyli ich wahająca się wydajność.
- Kluczowa i wspierająca rola menedżera w prowadzeniu
Ten moduł pomaga zrozumieć zachowania i procesy. Uzbraja w wyrozumiałość i cierpliwość do zachowań, jakie obserwujemy na różnych etapach życia zespołu. Umiejętność ta pozwala skierować wysiłki liderskie na wsparcie w procesie, podążanie za grupą, tworzenie przestrzeni potrzebnej na daną chwilę i towarzyszenie grupie w jej docieraniu się.
Moduł V Jak Cię widzą, tak Cię piszą, profesjonalne Exposé szefa.
- Wychodzenie z pozycji autorytetu stanowiskowego, czyli formalnego.
- Budowanie nieformalnego autorytetu w postaci ciągu zdarzeń i procesów.
- Exposé szefa, wyczekiwane przez zespół częściej, niż się tego spodziewamy.
Moduł ma na celu uświadomienie różnicy między autorytetem formalnym a nieformalnym, który wpływa na motywację zespołu do pracy. Kluczowym w tym module jest budowanie własnego Exposé na różne okazje korzystając z modeli MoSCoW, 5W i Dlaczego, po co, jak, i co. Umiejętność ta przećwiczona na szkoleniu ma dodać odwagi i zachęcić do częstszej komunikacji, większej transparentności z minimalizowaniem niedopowiedzeń. W efekcie to zaproszenie swojego zespołu do regularnej rozmowy, bez ryzyka utraty relacji.
Zakończenie Pomost w przyszłość.
- Podsumowanie wszystkich dni szkoleń.
- Domknięcie zaparkowanych tematów.
- Plan konkretnych działań do wdrożenia zaraz po udziale w szkoleniu.
Informacje dodatkowe do programu:
Harmonogram usługi zostanie wypełniony najpóźniej na 6 dni przed rozpoczęciem usługi.
Zajęcia teoretyczne będą zawierały nie więcej niż 40% czasu szkolenia, a część praktyczna to nie mniej niż 60% czasu szkolenia.
Wymogi stawiane Grupie Docelowej Usługi są opisane w polu tego dotyczącym.
Rekomenduje się pracę w trybie trzech dni po 9 godzin dydaktycznych (nie muszą następować po sobie) Praca ta jest poprzedzona jednym spotkaniem wstępnym - 1 godzinnym w dniu innym niż praca w modułach (1h + 3x9h). Do czasu 28 godzin dydaktycznych nie są wliczone godziny przerw. Czas razem z przerwami to 32 godziny dydaktyczne. Istnieje możliwość rozkładu pracy na popołudnia lub pracy w weekendy.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 23 Rozpoczęcie szkolenia, ustalenia wstępne, agenda i kontrakt. Metody: rozmowa, wywiad, praca na tablicy wspólnej. | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 23 Moduł I Jaki/a jestem, a jaki/a chcę być jako Lider? Metody: wykład, rozmowa, ćwiczenia, refleksja, pragmatyka, praca na tablicy wspólnej. | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 23 przerwa | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 23 Moduł I Jaki/a jestem, a jaki/a chcę być jako Lider? Metody: wykład, rozmowa, ćwiczenia, refleksja, pragmatyka, praca na tablicy wspólnej. | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 23 przerwa | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 23 Moduł II Stawać się Liderem w sposób przemyślany i dojrzały. Metody: wykład, rozmowa, ćwiczenia, refleksja, pragmatyka, praca na tablicy wspólnej. | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 23 przerwa | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 23 Moduł II Stawać się Liderem w sposób przemyślany i dojrzały. Metody: wykład, rozmowa, ćwiczenia, refleksja, pragmatyka, praca na tablicy wspólnej. | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 23 Moduł II Stawać się Liderem w sposób przemyślany i dojrzały. Metody: wykład, rozmowa, ćwiczenia, refleksja, pragmatyka, praca na tablicy wspólnej. | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 23 przerwa | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 23 Moduł III Do czego Lider jest potrzebny swojemu zespołowi? Metody: wykład, rozmowa, ćwiczenia, refleksja, pragmatyka, praca na tablicy wspólnej. | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 23 przerwa | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 23 Moduł III Do czego Lider jest potrzebny swojemu zespołowi? Metody: wykład, rozmowa, ćwiczenia, refleksja, pragmatyka, praca na tablicy wspólnej. | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 23 przerwa | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 23 Moduł IV Zasoby w dyspozycji Lidera i ich aktualna wydajność? Metody: wykład, rozmowa, ćwiczenia, refleksja, pragmatyka, praca na tablicy wspólnej. | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 23 Moduł IV Zasoby w dyspozycji Lidera i ich aktualna wydajność? Metody: wykład, rozmowa, ćwiczenia, refleksja, pragmatyka, praca na tablicy wspólnej. | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 23 przerwa | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 23 Moduł V Jak Cię widzą, tak Cię piszą, profesjonalne Exposé szefa. Metody: wykład, rozmowa, ćwiczenia, refleksja, pragmatyka, praca na tablicy wspólnej. | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 23 przerwa | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 23 Moduł V Jak Cię widzą, tak Cię piszą, profesjonalne Exposé szefa. Metody: wykład, rozmowa, ćwiczenia, refleksja, pragmatyka, praca na tablicy wspólnej. | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 23 przerwa | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 23 Podsumowanie wszstkich dni szkoleń - Pomost w przyszłość. Metody: rozmowa, refleksja, pragmatyka, praca na tablicy wspólnej. | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:40 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 23 Test wiedzy z wynikiem generowanym automatycznie. Test online na urządzeniu własnym bez udziału trenera. | Prowadzący Joanna Kominiak | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:40 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:20 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 990,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 990,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 178,21 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 178,21 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Kominiak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja zostanie dostarczona do uczestnika w formacie PDF online.
Ćwiczenia w formie dokumentu PDF do wydruku, lub Word do uzupełnienia będą rozdawane uczestnikowi na szkoleniu zgodnie z harmonogramem postępu szkolenia. Jeśli jakieś ćwiczenia będą mogły być wykonane online na tablicy wspólnej online, to uczestnik otrzyma link z dostępem do platformy podczas szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Nie wymaga się od uczestnika posiadania żadnego dokumentu potwierdzającego jego kwalifikacje, doświadczenie czy charakter pracy ani poziomu wykształcenia.
Niezbędna jest możliwość udziału w szkoleniu w formie zdalnej z włączonym mikrofonem oraz kamerą, która pozwoli uczestnikowi i prowadzącemu na kontakt wzrokowy nawzajem podczas całego szkolenia.
Cel główny usługi zostanie osiągnięty pod warunkiem:
- aktywnego udziału uczestnika w zajęciach mających charakter praktyczny,
- do osiągnięcia celu głównego oczekiwana będzie praca na przykładach określonych przez prowadzącego i wykonywanie ćwiczeń zleconych przez prowadzącego podczas spotkania;
- aktywne słuchanie i analiza przypadków omawianych podczas szkolenia,
- omówienie przykładów własnych uczestnika, w celu zrozumienia i trwałego przyswojenia treści,
- pozytywnego przejścia przez test teoretyczny (75% odpowiedzi poprawnych), z wynikiem generowanym automatycznie na koniec szkolenia.
Koszt walidacji jest już uwzględniony w cenie.
Informacje dodatkowe
Usługa zwolniona jest z podatku VAT jeśli przedsiębiorca/uczestnik uzyska min. 70% dofinansowania ze środków publicznych*, w przeciwnym wypadku należy do podanej ceny netto doliczyć 23% VAT.
*Wg rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2018, poz. 701)
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzyma odpowiednie zaświadczenie.
Warunkiem otrzymania zaświadczenia oraz refundacji kosztów jest uczestniczenie w co najmniej 80% części zajęć usługi rozwojowej i zaliczenie zajęć w postaci pozytywnego wyniku walidacji przeprowadzonej według testu wiedzy. Pozytywny wynik oznacza uzyskanie minimum 75% poprawnych odpowiedzi w teście końcowym.
Szkolenie trwa 28 godzin dydaktycznych. Trzy dni po 9 godzin plus 1dziń 1h. Przerwy nie są wliczone w sumę godzin usługi, ich pora i długość mogą być symbolicznie zmienione przez Uczestników.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie prowadzone za pośrednictwem platformy TEAMS.
Ważne by uczestnik posiadał urządzenie spełniającym podstawowe wymagania sprzętowe:
- komputer stacjonarny, laptop z systemem Windows 8.1. lub nowszym posiadające procesor jednordzeniowy 1GHZ lub wyższy,
- głośnik i mikrofon: wbudowane, podłączane przez USB lub bezprzewodowe,
- kamerę: wbudowaną, podłączaną przez USB lub bezprzewodową,
- parametry: co najmniej 2 GB pamięci RAM,
- łącze sieciowe o prędkości min. 5 MB/s,
- dowolna przeglądarka internetowa: Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox lun inna,
- niezbędne oprogramowanie z dostępem odczytu dokumentów zapisanych w formie: pdf, Word.
Realizacja szkolenia jest gwarantowana zaraz po zgłoszeniu się pierwszego Uczestnika. Grupa szkoleniowa może liczyć od 1 do 4 osób. W razie potrzeby zmiany dat szkolenia na inne, bardziej dopasowane do własnego harmonogramu - uprzejmie proszę o zapisanie się na usługę i kontakt celem edycji daty wydarzenia.