Indywidualne zajęcia z języka angielskiego na poziomie B2 / C1 Program dostosowany do poziomu i potrzeb uczestnika, obejmuje rozwój kompetencji językowych w mowie i piśmie. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony z zapisanym uczestnikiem.
Indywidualne zajęcia z języka angielskiego na poziomie B2 / C1 Program dostosowany do poziomu i potrzeb uczestnika, obejmuje rozwój kompetencji językowych w mowie i piśmie. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony z zapisanym uczestnikiem.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Serdecznie zapraszam wszystkie osoby, które pragną uczyć się języka angielskiego w sposób skuteczny, a jednocześnie w życzliwej i wspierającej atmosferze.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji17-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs na poziomie B2 umożliwia osiągnięcie dużej samodzielności językowej, rozwija umiejętność sprawnej komunikacji w różnorodnych sytuacjach, a także pogłębia znajomość struktur gramatycznych i stylów wypowiedzi – zarówno formalnych, jak i potocznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Znajomość gramatyki, słownictwa oraz umiejętność czytania na poziomie średnio zaawansowanym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik odpowiada poprawnie na co najmniej 75% pytań zamkniętych przygotowanych przez trenera. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1,Podróże marzeń – opisywanie idealnych wakacji,Turystyka / Konwersacja
2,Przygody i wyzwania w podróży,Turystyka / Konwersacja
3,Planowanie wyjazdu – rezerwacje i logistyka,Turystyka / Praktyczny język
4,Życie w hotelu i alternatywne noclegi,Turystyka / Konwersacja
5,Transport lokalny i międzynarodowy,Turystyka / Słownictwo
6,Kultura jedzenia w różnych krajach,Lifestyle / Konwersacja
7,Zwiedzanie – opisy zabytków i atrakcji,Turystyka / Opisywanie
8,Podróże ekologiczne i zrównoważona turystyka,Turystyka / Dyskusja
9,Podróże ekstremalne – przygody i ryzyko,Turystyka / Dyskusja
10,Lifestyle w wielkich metropoliach,Lifestyle / Konwersacja
11,Życie w małym miasteczku kontra w dużym mieście,Lifestyle / Dyskusja
12,Work-life balance – jak go osiągnąć,Lifestyle / Konwersacja
13,Trendy zdrowotne i fitness,Lifestyle / Słownictwo
14,Hobby i czas wolny w różnych kulturach,Lifestyle / Konwersacja
15,Sztuka i rozrywka – kino, muzyka, teatr,Lifestyle / Konwersacja
16,Media społecznościowe a podróże i styl życia,Lifestyle / Dyskusja
17,Praca zdalna i cyfrowi nomadzi,Lifestyle / Dyskusja
18,Relacje międzyludzkie w podróży i w życiu codziennym,Lifestyle / Konwersacja
19,Globalizacja a turystyka i lifestyle,Lifestyle / Dyskusja
20,Moda i styl osobisty – opisywanie trendów,Lifestyle / Opisywanie
21,Present Perfect Simple vs Continuous – narracje,Gramatyka
22,Past Simple vs Past Continuous – opowiadanie historii,Gramatyka
23,Future Forms – przewidywania i plany podróżne,Gramatyka
24,Conditionals (0,1,2,3, mixed) w kontekście podróży,Gramatyka
25,Reported Speech w kontekście turystyki i lifestyle,Gramatyka
26,Relative Clauses – łączenie informacji,Gramatyka
27,Modals of Deduction – analiza sytuacji,Gramatyka
28,Passive Voice – recenzje hoteli i atrakcji,Gramatyka / Pisanie
29,Wish / If only – marzenia i alternatywne scenariusze,Gramatyka
30,Inversions – język formalny i literacki,Gramatyka
31,Causative structures – usługi i zlecanie zadań,Gramatyka
32,Narrative tenses – opowiadanie podróżniczych historii,Gramatyka
33,Gerunds & Infinitives – preferencje i doświadczenia,Gramatyka
34,Articles – opisy miejsc i kultur,Gramatyka
35,Phrasal Verbs związane z podróżowaniem,Gramatyka / Słownictwo
36,Collocations związane z lifestyle i turystyką,Gramatyka / Słownictwo
37,Idiomy podróżnicze i życiowe,Gramatyka / Słownictwo
38,Rozwijanie spójności wypowiedzi pisemnych,Pisanie
39,Pisanie recenzji – hotel, restauracja, atrakcja,Pisanie
40,Pisanie formalnego e-maila do biura podróży,Pisanie
41,Pisanie artykułu do magazynu podróżniczego,Pisanie
42,Debata: turystyka masowa czy indywidualna?,Konwersacja / Debata
43,Debata: luksus kontra minimalizm w podróży i życiu,Konwersacja / Debata
44,Analiza autentycznych tekstów podróżniczych (blog, artykuł),Czytanie / Dyskusja
45,Analiza fragmentów literackich o podróżach,Czytanie / Dyskusja
46,Symulacja rozmowy z klientem w biurze podróży,Konwersacja / Symulacja
47,Symulacja na lotnisku – odprawa, kontrola bezpieczeństwa,Konwersacja / Symulacja
48,Symulacja reklamacji usługi turystycznej,Konwersacja / Symulacja
49,Powtórzenie i integracja materiału,Powtórka
50,Test końcowy,Ewaluacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Wawrzyniec Pauch
“Moja filozofia nauczaniu opiera się na przekonaniu, że język to coś więcej niż zestaw reguł i słów – to narzędzie poznania, które pozwala odkrywać różnorodność kultur, myśli i doświadczeń. Moją misją jest łączenie praktycznej znajomości języków obcych z możliwością głębszego zrozumienia świata oraz siebie, a przez to swobodnego wyrażania siebie.
Dbam, aby każde zajęcia nie tylko rozwijały umiejętności językowe, ale również trenowały i stymulowały umysł poprzez różnorodne formy aktywności intelektualnej, oferowały przestrzeń do relaksu i budowania pozytywnych emocji związanych z nauką.
Nauka w pewnym sensie przypomina metaforę łucznika z „Tako rzecze Zaratustra” Fryderyka Nietzschego. Ostatni Człowiek, symbol rutyny i stagnacji, nie dostrzega już potrzeby stawiania wyzwań, jednak w mojej pracy każdy uczeń ma szansę przemienić się w łucznika, który napina łuk – umysł i wyobraźnię – aby wystrzelić strzałę, symbolizującą rozwój i dążenie ku nowym celom. Ten lot jest procesem stawania się kimś więcej, kimś nowym, kogo tworzymy przez świadomą naukę.
Moje 20-letnie doświadczenie nauczycielskie oraz filozoficzne spojrzenie na świat uczyniły z nauczania języka angielskiego coś więcej niż zawód – misję, która codziennie przypomina mi, że każdy lot strzały zaczyna się od odważnego naciągnięcia łuku. Razem możemy sięgać dalej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik kursu otrzyma dostęp do starannie dobranych materiałów dydaktycznych, w tym multimedialnych zasobów – nagrań audio oraz materiałów wideo. Dzięki nim nauka stanie się bardziej angażująca i skuteczna. Korzystam z wysokiej jakości zasobów, które oferują różnorodne ćwiczenia wspierające rozwój umiejętności słuchania, mówienia oraz rozumienia tekstów w języku angielskim a także z najlepszej dostępnej na rynku serii podręczników do ćwiczenia gramatyki.
Informacje dodatkowe
Referencje: "Uczestniczę w zajęciach grupowych odbywających się w miejscu pracy od kilku lat. Nauka w grupie wymaga większej uwagi i może sprawiać więcej trudności, jednak muszę przyznać, że dotychczasowe kursy nie mogą się równać z zajęciami prowadzonymi przez Wawrzyna. Mieliśmy wielu nauczycieli, w tym native speakerów, ale nigdy nie spotkałam się z takim podejściem jak u Wawrzyna. Od momentu rozpoczęcia zajęć z nim, nigdy nie pomyśleliśmy o zmianie lektora.
Wawrzyn zawsze pamięta o każdym uczestniku, zna nas i nasze historie, dzięki czemu nikt nie czuje się pominięty. Zajęcia, choć grupowe, mają bardzo indywidualny charakter. Potrafi nas zmotywować i przełamać nasz wstyd związany z niedoskonałościami językowymi. Dostrzeżenie i pochwała naszych postępów sprawiają, że nikt nie czuje się krytykowany, a wszyscy stają się pewniejsi siebie i swobodniej posługują się językiem angielskim.
Podsumowując, największym atutem zajęć z Wawrzynem jest po prostu Wawrzyn
Serdecznie polecam!" Renata
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia prowadzone będą online za pośrednictwem uzgodnionej przez uczestnika i prowadzącego platformy. Uczestnik powinien dysponować komputerem, laptopem lub tabletem z dostępem do internetu oraz działającą kamerą i mikrofonem. Uczestnik powinien posiadać dostęp do podstawowego oprogramowania umożliwiającego odczyt plików PDF oraz odtwarzanie materiałów audio i wideo (np. Adobe Acrobat Reader, VLC Media Player).