Skuteczna sprzedaż, budowanie efektywności i domykanie transakcji.
Skuteczna sprzedaż, budowanie efektywności i domykanie transakcji.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla handlowców odpowiedzialnych za pozyskiwanie klientów i sprzedaż, którym pomoże zwiększyć skuteczność rozmów, budować relacje i sprawniej domykać transakcje. Menadżerowie sprzedaży zyskają narzędzia do efektywnego zarządzania zespołem, motywowania pracowników oraz wdrażania skutecznych technik sprzedażowych. Z kolei zespoły obsługi klienta nauczą się wykorzystywać każdą interakcję jako szansę sprzedażową oraz lepiej rozumieć potrzeby klientów, przekładając je na działania handlowe.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji22-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotuje uczestników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia procesu sprzedaży. Uczestnicy nauczą się efektywnie nawiązywać kontakt, opracowywać efektywną strategię sprzedaży oraz ją domkną. Uczestnicy będą mieli okazję do wymiany doświadczeń oraz omówienia sytuacji, z którymi spotykają się w pracy z klientami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie psychologiczne mechanizmy podejmowania decyzji zakupowych i wpływu emocji na proces sprzedaży | Kryteria weryfikacji Definiuje psychologiczne mechanizmy podejmowania decyzji zakupowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje wpływ emocji na proces sprzedaży | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Planuje proces podejmowania decyzji zakupowych przez swoich klientów | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Planuje różne modele pozyskiwania leadów i strategie zarządzania sprzedażą | Kryteria weryfikacji Planuje działania zmierzające do pozyskania leadów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje strategie zarządzania sprzedażą | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Planuje radzenie sobie z obiekcjami klientów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Analizuje i wykorzystuje kluczowe momenty w rozmowie handlowej | Kryteria weryfikacji Podaje przykłady kluczowych momentów w rozmowie handlowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Sporządza plan rozmowy handlowej | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Organizuje pracę i zarządza KPI w sprzedaży | Kryteria weryfikacji Opisuje metody organizacji pracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia potrzebę obliczania i zarządzania KPI w sprzedaży | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Prowadzi skuteczną sprzedaż telefoniczną oraz inicjuje kontakt z klientem | Kryteria weryfikacji Planuje i inicjuje kontakty telefoniczne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Definiuje elementy skutecznej sprzedaży telefonicznej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Diagnozuje źródła spadku motywacji i wdraża działania wspierające zaangażowanie własne i zespołu | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje źródła spadku motywacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Planuje działania wspierające zaangażowanie własne i zespołu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Kontroluje obiekcje klienta i przekształca opór w gotowość do współpracy | Kryteria weryfikacji Monitoruje obiekcje klienta | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Planuje i opisuje w jaki sposób obiekcje i opór przekształcić w gotowość do współpracy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie obejmuje następujący zakres tematyczny:
DZIEŃ I : Sprzedaż i efektywność – psychologia strategii i zarządzania sprzedaży
Moduł I: Psychologia strategii i zarządzania sprzedażą
- opracowanie strategii i modeli pozyskiwania leadów,
- transfer strategii na działania z klientami,
- rozpoznawanie kluczowych momentów rozmowy
Moduł II: Budowanie efektywności osobistej w sprzedaży
- organizacja pracy,
- eliminacja zbędnych działań,
- zarządzanie KPI,
- koncentracja na czynnościach przynoszących największą wartość,
- optymalizacja działań sprzedażowych.
Moduł III: Sprzedaż telefoniczna i inicjowanie kontaktu
- skuteczne otwarcie rozmowy,
- wzbudzenie zainteresowania klienta,
- call calling,
- radzenie sobie z obiekcjami i prowadzenie rozmów sprzyjających decyzjom zakupowym.
Moduł IV: Neuropsychologia emocji w sprzedaży
- zrozumienie,
- mechanizmy wpływu na decyzje i zachowania klientów,
Moduł V:Integracja umiejętności sprzedażowych w praktyce
- łączenie strategii, efektywności i wiedzy o emocjach,
- wypracowanie planu działań i priorytetyzacja zadań sprzedażowych.
DZIEŃ II : Motywacja, zarządzanie sprzedażą, perswazja i negocjacje
Moduł VI: Diagnoza i rozwój zespołu sprzedażowego
- identyfikacja przyczyn braku motywacji, rutyny oraz niskiej skuteczności,
- wdrażanie technik wspierających zaangażowanie i efektywność handlowców.
Moduł VII: Zarządzanie sprzedażą
- wyznaczanie realistycznych celów,
- monitorowanie wyników,
- analiza KPI
- optymalizacja procesów sprzedażowych w celu zwiększenia efektywności.
Moduł VIII: Badanie potrzeb klientów
- skuteczne metody odkrywania oczekiwań i problemów klientów,
- budowanie wartościowych relacji oraz dopasowywanie oferty do rzeczywistych potrzeb.
Moduł IX: Obalanie obiekcji i radzenie sobie z oporem
- przełamywanie wątpliwości klientów,
- prowadzenie konstruktywnych rozmów oraz wypracowywanie rozwiązań sprzyjających decyzjom zakupowym.
Moduł X: Domykanie sprzedaży
- rozpoznawanie momentu gotowości klienta do decyzji oraz stosowanie skutecznych technik finalizacji, które zwiększają współczynnik zamknięcia transakcji.
Moduł XI: Egzamin wewnętrzny
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Moduł I: Psychologia strategii i zarządzania sprzedażą | Prowadzący Jarosław Pudełek | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Przerwa | Prowadzący Jarosław Pudełek | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Moduł II: Budowanie efektywności osobistej w sprzedaży | Prowadzący Jarosław Pudełek | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Przerwa | Prowadzący Jarosław Pudełek | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Moduł III: Sprzedaż telefoniczna i inicjowanie kontaktu | Prowadzący Jarosław Pudełek | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Przerwa | Prowadzący Jarosław Pudełek | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Moduł IV: Neuropsychologia emocji w sprzedaży | Prowadzący Jarosław Pudełek | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Moduł V:Integracja umiejętności sprzedażowych w praktyce | Prowadzący Jarosław Pudełek | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Moduł VI: Diagnoza i rozwój zespołu sprzedażowego | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Przerwa | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Moduł VII: Zarządzanie sprzedażą | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Przerwa | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Moduł VIII: Badanie potrzeb klientów | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Przerwa | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Moduł IX: Obalanie obiekcji i radzenie sobie z oporem | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Przerwa | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Moduł X: Domykanie sprzedaży | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Egzamin wewnętrzny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 700,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 700,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 106,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 106,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Jarosław Pudełek
Założyciel, trener i Dyrektor Zarządzający w firmie szkoleniowej Coaching Center Sp. z o.o. oraz Prezes Zarządu Fundacji „Strefa Szkoleń”. Międzynarodowy Konsultant badania osobowości zawodowej Facet5™ oraz Insightful Profiler™ (iP121). Współautor innowacyjnych symulacji biznesowych „Sycylia™” oraz „Czas na kawę™” (z obszarów: komunikacja, współpraca, budowanie zaangażowania, samoorganizacja zespołów, empowerment, budowanie efektywności) opartych na metodach Activity-Based Learning.
Przede wszystkim praktyk - nie teoretyk - i na to stawia w projektowanych i prowadzonych przez siebie szkoleniach, wykorzystując w nich swoją bogatą wiedzę i doświadczenie. Przez Klientów i Uczestników szkoleń i warsztatów ceniony za proste, ale skuteczne rozwiązania, dzięki którym usprawniają oni swój biznes.
Autor książki: „Zostań Mistrzem Sprzedaży Telefonicznej” sprzedanej w ponad 5 tysiącach egzemplarzy.
Andrzej Zdanowski
TRENER /PRAKTYK/AUTOR
tel: 606 490 062
e-mail : andrzej@siegajdalej.pl
Od kilkunastu lat tworzę i prowadzę zespoły sprzedażowe. Moje atuty to bogate doświadczenie i praktyka w zarządzaniu grupami sprzedażowymi.
Nagrody oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają moje osiągnięcia oraz ciągłe dążenie do realizacji wyznaczanych celów. Cała moja praca to… ludzie.
Efekty moich metod zarządzania zostały docenione m.in. nagrodą Dyrektora Zarządzającego TP DiTel w konkursie „Najlepszy Szef”, wyróżnieniem/ nagrodą za wyniki sprzedażowe w firmie UNI-FILM Sp. z o.o., nagrodą Zarządu ANB Sp z o.o. za efektywność działań.
Jako trener specjalizuję się w szkoleniach z zakresu sprzedaży i zarządzania zespołami – budowania, motywacji oraz przywództwa.
Różnorodność branż, w których zdobywałem doświadczenie (reklama, ubezpieczenia, windykacja, budownictwo, inwestycje, rolnictwo, usługi i finanse), pozwala mi na elastyczne podejście do prowadzonych zajęć i szybkie znalezienie wspólnego języka z uczestnikami.
Jestem autorem książki „Typologia osobowości w praktyce, czyli jak ułatwić sobie życie”. Jestem współautorem książki „Sięgaj dalej – scenariusze szkoleń biznesowych”.
W TVN CNBC występowałem jako ekspert w dziedzinie organizacji i planowania pracy menadżera.
Wykładowca na studiach MBA, tematu Self Management - zarządzanie zespołami biznesowymi w praktyce
„Trener zmian” (potwierdzony certyfikatem).
Sprawiam, że ludziom „chce się chcieć” 😊
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy usługi otrzymają skrypt materiałów szkoleniowych dostosowanych do realizowanej usługi rozwojowej. Materiały zawierają pojęcia teoretyczne oraz ćwiczenia praktyczne. Dodatkowo uczestnicy otrzymają: notatnik, teczkę, długopis.
Warunki organizacyjne
Sala szkoleniowa do 30 m2. Oddzielne stanowiska pracy dla każdego z uczestników ( krzesło, stolik). Dostosujemy nasze usługi do indywidulanych wymagań uczestników, aby zapewnić pełne uczestnictwo i komfort w trakcie trwania szkolenia.
Warunki uczestnictwa
W przypadku kursów dofinansowanych warunkiem uczestnictwa w kursie jest spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, do którego składane będą dokumenty o dofinansowanie usługi rozwojowej
Podstawy prawne zwolnienia z vat : 1. Rozporządzenie Ministra Finansów z dn. 20.12.2013 r. paragraf 3 ust 1 pkt.14. Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego , finansowane w co najmniej 70 % ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane.
Informacje dodatkowe
W przypadku kursów dofinansowanych warunkiem uczestnictwa w kursie jest spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, do którego składane będą dokumenty o dofinansowanie usługi rozwojowej
Podstawy prawne zwolnienia z vat : 1. Rozporządzenie Ministra Finansów z dn. 20.12.2013 r. paragraf 3 ust 1 pkt.14. Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego , finansowane w co najmniej 70 % ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi