Język angielski/kurs języka angielskiego/angielski online na poziomie B1+ -34 godzin(34x45min.) - forma zdalna w czasie rzeczywistym * Projekt „Łódzkie bony rozwojowe” MODUŁ 2
Język angielski/kurs języka angielskiego/angielski online na poziomie B1+ -34 godzin(34x45min.) - forma zdalna w czasie rzeczywistym * Projekt „Łódzkie bony rozwojowe” MODUŁ 2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób dorosłych, które w zakresie swojego rozwoju zawodowego potrzebują podnieść kompetencje znajomości języka obcego zgodnie z CEFR.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji08-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi34
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia językowego(język angielski)jest wykształcenie kompetencji językowych uczestników, umożliwiających wykorzystanie języka w zakresie czytania, słuchania oraz prostego porozumiewanie się w codziennych sytuacjach na poziomie B1+ zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (CEFR).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Porozumiewa się w większości sytuacji komunikacyjnych. Tworzy proste, spójne wypowiedzi na tematy, które są jej znane lub które ją interesują. | Kryteria weryfikacji Używa czasów teraźniejszych, przeszłych i przyszłych aby mówić o swojej pracy, rodzinie, szkole, czasie wolnym, oraz wydarzeniach z przeszłości oraz przyszłości | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Poprawnie interpretuje główne wątki przekazu zawartego w jasnych, standardowych wypowiedziach, które dotyczą znanych jej spraw | Kryteria weryfikacji Odpowiada na i poprawnie formuje pytania na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Opisuje doświadczenia i aspiracje, krótko uzasadniając bądź wyjaśniając swoje opinie i plany. | Kryteria weryfikacji Uzasadnia swoje opinie i plany wykorzystując leksykę i struktury z poziomu B1+ | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Poprawnie interpretuje teksty na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym. | Kryteria weryfikacji Czyta zaprezentowany tekst i odpowiada na pytania go dotyczące | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Stosuje leksykę i struktury z poziomu B1+ | Kryteria weryfikacji Rozróżnia struktury gramatyczne przewidziane programem kursu na poziomie B1+ zaznaczając poprawną odpowiedź w teście wyboru | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs ma na celu przygotowanie uczestników do posługiwania się językiem angielskim w różnorodnych sytuacjach życiowych i zawodowych, poprzez rozwijanie umiejętności językowych ze szczególnym naciskiem na komunikację ustną.
Program kursu języka angielskiego na poziomie B1+
Kurs kładzie nacisk na rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych uczestnika/czki , umożliwiających porozumiewanie się mu/jej w języku angielskim w codziennych sytuacjach oraz w kontekstach zawodowych i społecznych.
TEMATY:
1. Człowiek i życie codzienne
- Przedstawianie siebie i innych
- Codzienne obowiązki i rytuały
- Życie rodzinne i relacje międzyludzkie
2. Styl życia i zdrowie
- Zdrowe odżywianie i nawyki
- Choroby, wizyty u lekarza, apteka
- Sport, fitness i aktywność fizyczna
3. Czas wolny i zainteresowania
- Hobby, pasje, sposoby spędzania wolnego czasu
- Kultura: kino, muzyka, literatura, sztuka
- Seriale, gry i aplikacje
4 . Praca i życie zawodowe
- Zawody i miejsce pracy
- Rozmowa kwalifikacyjna i pisanie CV
- Warunki pracy, stres i work-life balance
5 . Podróże i turystyka
- Planowanie wakacji, rezerwacje
- Transport i poruszanie się po mieście
- Opisywanie miejsc, zwiedzanie i podróże marzeń
GRAMATYKA:
Czasy teraźniejsze:
- Present Simple – nawyki, fakty, ogólne prawdy
- Present Continuous – czynności trwające teraz, plany na przyszłość
- Present Perfect – doświadczenia życiowe, skutki w teraźniejszości
- Present Perfect Continuous – czynności trwające do teraz (wprowadzenie)
Czasy przeszłe:
- Past Simple – zakończone czynności w przeszłości
- Past Continuous – czynności w trakcie, tło wydarzeń
- Past Perfect – wcześniejsze wydarzenia w przeszłości (wprowadzenie)
Czasy przyszłe:
- Be going to – zamiary, przewidywania oparte na dowodach
- Will / won't – decyzje, obietnice, przewidywania
- Present Continuous for future – zaplanowane działania
- Future Continuous / Future Perfect – wprowadzenie (opcjonalnie)
Tryby warunkowe (Conditionals)
- Zero conditional – fakty i zasady
- First conditional – realne sytuacje w przyszłości
- Second conditional – hipotetyczne sytuacje
- Mixed conditionals – tylko wprowadzenie (opcjonalnie)
Mowa zależna (Reported Speech)
- Zmiana czasów i zaimków w mowie zależnej
- Reported statements (He said that...)
- Reported questions (She asked if...)
- Reported commands (He told me to...)
Konstrukcje z „to” i „-ing”
- Verb + -ing (enjoy doing, avoid going...)
- Verb + to (want to go, need to study...)
- Verb + object + to (ask someone to do...)
- Gerund vs Infinitive – podstawowe różnice
Zdania względne (Relative clauses)
- Who / which / that
- Defining vs non-defining clauses (wprowadzenie)
- Skracanie (reduced relative clauses – opcjonalnie)
Czasowniki modalne
- Must / have to / should / ought to / can / may / might / could / need to
- Wyrażanie obowiązku, zakazu, sugestii, prawdopodobieństwa
Metody nauczania:
- Interaktywne konwersacje i dyskusje z lektorem
- Scenki sytuacyjne
- Słuchanie i rozumienie ze słuchu
- Czytanie krótkich tekstów i dyskusje
- Krótkie prezentacje
- Interaktywne aplikacje m.in. quizlet/kahoot/wordwall do ćwiczenia i utrwalania leksyki i gramatyki
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 ANGIELSKI INDYWIDUALNY B1+, zdalne w czasie rzeczywistym | Prowadzący Katarzyna Bur Kowalska | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Bur Kowalska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci:
-prezentacji
-skanów podręczników/ćwiczeń
-samodzielnie przygotowywanych zestawów ćwiczeń
-testów w formie elektronicznej
zapewniane są w formie zdalnej przez lektora prowadzącego przez cały okres trwania szkolenia.
Usługa odbywa się zdalnie w czasie rzeczywistym. Szkolenie jest realizowane w godzinach dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna to 45 min.)
Warunki uczestnictwa
- Wykonanie testu weryfikującego poziom znajomości języka obcego
- Dokonanie zapisu na usługę oraz podpisanie umowy ze szkołą, a w przypadku zajęć online wyrażenie pisemnej zgody na nagrywanie spotkań celem rozliczenia z Operatorem usługi
Informacje dodatkowe
- Przed rozpoczęciem kursu uczestnik rozwiązuje test poziomujący z wyjątkiem poziomu początkującego.
- Zapewniamy podstawowe materiały szkoleniowe.
- Za godzinę zajęć przyjmuje się 45 minut.
- Każdy Uczestnik po zakończeniu szkolenia otrzymuje certyfikat oraz zaświadczenie.
- Na zakończenie kursu uczestnik przystępuje do walidacji (egzaminu wewnętrznego przeprowadzanego przez niezależnego egzaminatora).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
„Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożlwiającego identyfikację wszystkich uczestników, oraz zastosowanego narzędzia.”
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
Udostępniony w korespondencji mailowej link dostępowy do zajęć ważny jest do dnia zakończenia realizacji usługi zgodnie z obecną kartą.
określone warunki techniczne do udziału w usłudze:
- rodzaj platformy – teams
- oprogramowanie – Windows / Mac OS X
- wymagania sprzętowe – PC lub laptop z dostępem do Internetu, kamerką i mikrofonem
- prędkość Internetu:
- minimalna szybkość dla połączeń video 128 kb/s
- zalecana: 300 kb/s