Eco Web Design PRO: Tworzenie zrównoważonych stron internetowych z użyciem zaawansowanych funkcji Elementora PRO i kodu CSS z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Szkolenie.
Eco Web Design PRO: Tworzenie zrównoważonych stron internetowych z użyciem zaawansowanych funkcji Elementora PRO i kodu CSS z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób indywidualnych, które planują z własnej inicjatywy podnieść swoje umiejętności w zakresie kompetencji cyfrowych - szczególnie dla osób, które chciałyby zdobyć zaawansowaną wiedzę i umiejętności w obszarze tworzenia stron internetowych z wykorzystaniem zaawansowanych funkcji Elementora PRO. Usługa szkoleniowa dedykowana jest także dla osób planujących poszerzyć swoje zielone kompetencje w zakresie tworzenia ekologicznych, energooszczędnych stron internetowych.
Szkolenie adresowane jest do osób, które posiadają już podstawowe umiejętności pracy w środowisku WordPress i Elementor PRO (zwłaszcza absolwentów szkolenia „Eco Web Design”) i chcą poszerzyć swoje kompetencje o zaawansowane funkcje tych narzędzi, m.in. freelancerów, pracowników działów marketingu, twórców stron www, osób budujących własne projekty biznesowe online oraz specjalistów chcących wprowadzić do swojej pracy elementy zrównoważonego rozwoju w obszarze projektowania stron internetowych.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji05-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa przygotowuje do samodzielnego projektowania, optymalizowania i wdrażania złożonych witryn internetowych w oparciu o system WordPress i Elementor PRO, z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju i eco-designu. Uczestnicy nabędą wiedzę i umiejętności pozwalające na łączenie funkcjonalności komercyjnych z odpowiedzialnym podejściem do technologii cyfrowych, przyczyniając się do ochrony środowiska naturalnego przed szkodami związanymi z technologiami informacyjnymi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje kluczowe funkcje WordPress i Elementora PRO wspierające wydajność i eco-design. | Kryteria weryfikacji Wymienia podstawowe funkcje CMS WordPress. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia wybór określonych ustawień globalnych w kontekście spójności i energooszczędności stron. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Wyjaśnia rolę trybów „Coming Soon” i „Error 404” w utrzymaniu dostępności oraz minimalizowaniu zużycia zasobów. | Kryteria weryfikacji Omawia zastosowania trybu „Coming Soon” i strony „Error 404”. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje dobre praktyki projektowania stron systemowych w wersji lightweight. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Konfiguruje i wdraża strony systemowe „Coming Soon” i „Error 404” w wersji light. | Kryteria weryfikacji Aktywuje tryb Coming Soon. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Projektuje stronę 404 w wersji minimalistycznej i energooszczędnej. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje strukturę szablonów „Single Post” i dynamicznych widgetów w kontekście optymalizacji treści. | Kryteria weryfikacji Wymienia elementy szablonu Single Post. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia dobór widgetów z uwzględnieniem wydajności serwera. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Wyjaśnia zasady projektowania Loop Grid i Loop Item w odniesieniu do wydajności i oszczędności zasobów. | Kryteria weryfikacji Wskazuje różnice między Loop Grid a klasycznym widgetem „Wpisy”. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje techniki optymalizacji obrazów i kodu w dynamicznych listach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Buduje niestandardowe siatki wpisów za pomocą Loop Item i Loop Grid w wersji zoptymalizowanej. | Kryteria weryfikacji Tworzy Loop Item w Elementorze PRO. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Implementuje Loop Grid z optymalizacją obrazów i transferu danych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Opisuje funkcje pop-upów i ich wpływ na doświadczenie użytkownika oraz środowisko. | Kryteria weryfikacji Omawia typy pop-upów i ich zastosowania marketingowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, jak nadmierne użycie pop-upów wpływa na UX i zużycie energii. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Tworzy pop-upy marketingowe zgodne z zasadami green UX. | Kryteria weryfikacji Projektuje pop-up newsletter z wykorzystaniem tagów dynamicznych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Konfiguruje reguły wyświetlania pop-upów minimalizujące obciążenie użytkownika. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Projektuje landing page zgodny z zasadami eco–minimalizmu i marketingu. | Kryteria weryfikacji Buduje stronę docelową w Elementorze PRO. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Optymalizuje stronę pod kątem szybkości ładowania i śladu środowiskowego. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Wskazuje narzędzia analityczne i marketingowe wspierające monitorowanie wydajności stron. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe funkcje Google Analytics 4 i Search Console. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, jak wykorzystać integracje do oceny wydajności strony. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Opisuje sposób dodawania strony do Google Search Console. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje sposoby konfiguracji GA4 i integracji z GetResponse. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje podstawy WooCommerce z uwzględnieniem zasad eco-commerce. | Kryteria weryfikacji Omawia proces instalacji i konfiguracji WooCommerce. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia znaczenie optymalizacji grafik i danych produktowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Generuje niestandardowy kod CSS za pomocą AI, uwzględniając green coding. | Kryteria weryfikacji Tworzy proste prompty dla GenAI. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Wdraża wygenerowany kod CSS w celu optymalizacji wyglądu i lekkości strony. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie współpracy w grupie przy tworzeniu stron internetowych. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe elementy skutecznej współpracy w zespołowym tworzeniu treści na stronę internetową. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia znaczenie jasnego przekazu i feedbacku w pracy zespołowej nad stroną internetową. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie jest dedykowane dla osób indywidualnych, chcących podnieść swoje umiejętności cyfrowe i zielone, które z własnej inicjatywy pragną poszerzyć swoje kompetencje o zaawansowane funkcje niezbędne przy realizacji profesjonalnych projektów webowych. Program obejmuje m.in. tworzenie niestandardowych szablonów i siatek treści, wdrażanie stron docelowych i pop-upów marketingowych, integrację z narzędziami analitycznymi oraz pierwsze kroki w WooCommerce. Uczestnicy poznają także praktyczne sposoby wykorzystania sztucznej inteligencji do generowania niestandardowego kodu CSS, który pozwala personalizować wygląd strony.
Szkolenie uwzględnia również aspekt zrównoważonego projektowania (eco-design), wskazując, jak optymalizować witryny pod kątem szybkości, wydajności i ograniczania śladu środowiskowego. Dzięki temu uczestnicy nauczą się projektować strony nie tylko atrakcyjne wizualnie i funkcjonalne, ale także przyjazne środowisku. Ukończenie szkolenia pozwoli im samodzielnie realizować nowoczesne, energooszczędne i kompleksowe projekty internetowe odpowiadające na aktualne potrzeby rynku.
Zakres szkolenia i kompetencje, które nabędzie uczestnik są zielone na podstawie bazy danych ESCO – wykazu przykładowych zielonych umiejętności opracowanych przez KE w ramach klasyfikacji ESCO:
Zakres szkolenia pozwala m.in.: poruszać tematy problematyki środowiskowej, promować zrównoważony rozwój, wzbudzać pasję do przyrody, angażować innych w zachowania przyjazne dla środowiska; tworzyć i zarządzać stronami internetowymi, promującymi zrównoważone praktyki; edukować w zakresie ekologicznych przepisów i zasad zgodności środowiskowej, istotnych w procesie projektowania stron internetowych; omawiać kluczowe kwestie związane z ochroną środowiska, takie jak: techniki minimalizowania zużycia zasobów oraz śladu węglowego - w sposób angażujący i informacyjny; promować zrównoważony rozwój poprzez skuteczne wykorzystanie narzędzi cyfrowych do szerzenia świadomości ekologicznej i zmiany nawyków konsumenckich.
Zakres tematyczny usługi szkoleniowej jest spójny z tematyką wynikającą z Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programu Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030 (Obszar technologiczny: Technologie Informacyjne).
Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych. Ujęte godziny szkolenia są godzinami zegarowymi tj.1 godzina lekcyjna = 60 minut.
Szkolenie będzie miało formę głównie warsztatową. Forma warsztatowa zapewni realizację celu edukacyjnego usługi. Każdy uczestnik będzie pracował przy komputerze, na własnej stronie internetowej, z wykorzystaniem Elementora PRO (zapewniamy dostęp do wtyczki). Szkolenie poprzez swój zakres tematyczny oraz rozbudowaną część praktyczną wpłynie pozytywnie na poziom umiejętności uczestnika w obszarze nowoczesnych technologii informacyjnych, dotyczących projektowania stron internetowych z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi, które są w dodatku energooszczędne, szybko się ładują, nie pochłaniają znacznej ilości zasobów - co skutkować będzie zdecydowaną atrakcyjnością absolwenta szkolenia na rynku pracy w sektorze zielonej gospodarki.
Uwaga do harmonogramu: przerwy na lunch są wliczone w czas trwania usługi i zostały ustalone na godzinę 12:00 - 12:45 - uwzględniono w harmonogramie.
Część teoretyczna obejmuje 3,5 godziny zegarowe zajęć, natomiast część praktyczna - 9,5 godziny. Pozostały czas trwania usługi to: 2 przerwy (w I oraz II dniu zajęć) po 45 minut oraz 1,5 godziny przeznaczone na kwestie organizacyjne (m.in. przywitanie, pre-testy, post-testy, pytania, podsumowanie zajęć) i walidację usługi.
PROGRAM:
I DZIEŃ SZKOLENIA [część teoretyczna: 2 godziny, część praktyczna: 5 godzin, przerwa: 45 min, kwestie organizacyjne: 15 min] - 06.12.2025:
08:00 - 08:15 Przywitanie uczestników, omówienie szkolenia, przeprowadzenie pre-testów w celu oceny początkowego poziomu wiedzy uczestników.
08:15 - 09:30 MODUŁ I: Przypomnienie funkcjonowania WordPress i Elementora PRO w kontekście eco-designu:
- Kluczowe funkcje CMS WordPress wspierające wydajność i energooszczędność stron.
- Struktura pracy z builderem Elementor PRO z naciskiem na optymalizację zasobów i responsywność.
- Globalne Ustawienia jako fundament spójnej i zrównoważonej witryny.
- Omówienie układów strony - kiedy i jak używać układów flexbox i siatki, aby minimalizować obciążenie serwera i transfer danych.
- Krótki przegląd kluczowych widgetów Elementora PRO z uwzględnieniem eco-UX i lekkich formatów multimediów.
09:30 - 10:30 MODUŁ II: Profesjonalne zarządzanie statusem strony - tryby „Coming Soon” i „Error 404” w wersji light & eco:
- Tworzenie i aktywacja trybu "W budowie" / "Coming Soon" w Elementorze PRO, z uwzględnieniem minimalizmu treści i grafik.
- Szablon strony błędu „Error 404” - projektowanie i aktywacja w wersji lightweight, przyjaznej użytkownikowi i środowisku.
- Ćwiczenia: projektowanie stron systemowych zgodnych z dobrymi praktykami green web design.
10:30 -12:00 MODUŁ III: Tworzenie szablonu „Single Post” i zarządzanie wpisami w WordPress z elementami eco-publikacji:
- Podstawy tworzenia szablonu „Single Post” w Elementorze PRO.
- Tworzenie, zarządzanie i edycja wpisów w WordPress z naciskiem na publikację zoptymalizowaną pod kątem transferu danych i dostępności.
- Omówienie dynamicznych widgetów z myślą o efektywności i niskim zużyciu zasobów serwera.
- Ćwiczenia: budowa szablonu „Single Post” od podstaw, z zastosowaniem zasad eco-content.
12:00 - 12:45 Przerwa.
12:45 - 14:00 MODUŁ IV: „Loop Item” - dynamiczne listy wpisów w wersji eco-friendly:
- Projektowanie szablonu Loop Item - kreacja wizualna pojedynczego wpisu z uwzględnieniem lekkości i optymalizacji obrazów.
- Wykorzystanie widgetu Loop Grid do wyświetlania szablonów na stronie głównej lub stronie bloga w wersji zrównoważonej.
- Porównanie z klasycznym widgetem "Wpisy" - wydajność i oszczędność zasobów.
- Ćwiczenia: projektowanie „Loop Item” oraz „Loop Grid” zgodnych z zasadami eco-designu.
14:00 -16:00 MODUŁ V: Pop-upy jako narzędzie marketingowe w duchu odpowiedzialnego designu:
- Tworzenie i udostępnianie szablonu pop-upu zoptymalizowanego pod kątem zużycia zasobów.
- Budowa różnych typów pop-upów (newsletter, cookies, promocje) z naciskiem na przejrzystość i prostotę.
- Zaawansowane reguły wyświetlania i wykorzystanie dynamicznych tagów z zachowaniem zasady minimalizmu.
- Ćwiczenie: projektowanie szablonów pop-upów zgodnych z zasadami green UX.
II DZIEŃ SZKOLENIA [część teoretyczna: 1,5 godziny, część praktyczna: 4,5 godziny, przerwa: 45 min, kwestie organizacyjne: 45 min, walidacja - test: 30 min] - 07.12.2025:
08:00 - 08:15 Przywitanie uczestników, krótkie przypomnienie materiału z poprzedniego dnia, sprawdzenie i rozwiązanie ewentualnych trudności na aktualnym etapie szkolenia.
08:15 - 10:30 MODUŁ VI: Tworzenie landing page'a pod kampanie reklamowe z uwzględnieniem śladu środowiskowego:
- Najlepsze praktyki projektowania strony docelowej w duchu eco-minimalizmu i prostoty kodu.
- Wykorzystanie technik wpływu Cialdiniego w kampaniach przy jednoczesnym dbaniu o równowagę perswazji i wydajności.
- Display Conditions - projektowanie stron docelowych wspierających szybkość działania i niskie zużycie transferu danych.
- Ćwiczenia: budowa landing page'a zoptymalizowanego pod kątem wydajności i śladu węglowego.
10:30 - 12:00 MODUŁ VII: Integracje z narzędziami zewnętrznymi wspierające eco-analitykę:
- Integracja systemu e-mail marketingowego przez API (np. GetResponse) w wersji lightweight.
- Wdrażanie Google Analytics 4 z naciskiem na monitorowanie wydajności i ekologii stron.
- Weryfikacja strony i indeksowanie domeny w Google Search Console z uwzględnieniem eco-SEO.
- Ćwiczenia: integracja kluczowych narzędzi Google w WordPress w kontekście wydajności i optymalizacji.
12:00 - 12:45 Przerwa.
12:45 - 14:00 MODUŁ VIII: WooCommerce - e-commerce w wersji zrównoważonej:
- Omówienie wtyczki WooCommerce i podstawy e-commerce w kontekście eco-commerce i minimalizmu w UX.
- Instalacja i konfiguracja WooCommerce w WordPress z uwzględnieniem efektywności zasobów.
- Dodawanie pierwszego prostego produktu z wykorzystaniem optymalnych formatów danych i grafik.
- Tworzenie szablonów strony produktu i archiwum sklepu zoptymalizowanych pod kątem szybkości ładowania i zużycia energii.
- Ćwiczenie: instalacja WooCommerce i projektowanie szablonu produktu w duchu eco-commerce.
14:00 - 15:15 MODUŁ IX: Niestandardowy kod CSS z pomocą Generative AI w kontekście green coding:
- Podstawy wykorzystania niestandardowego kodu CSS z myślą o lekkości i optymalizacji kodu.
- Dobre praktyki tworzenia promptów do GenAI, uwzględniające generowanie wydajnych rozwiązań CSS.
- Praktyczne przykłady kodu CSS wspierającego responsywność i energooszczędność stron.
- Ćwiczenia: generowanie i wdrażanie niestandardowego kodu CSS w celu zrównoważonej personalizacji wyglądu strony.
15:15 - 15:30 Podsumowanie szkolenia, sesja pytań, przeprowadzenie post-testów.
15:30 - 16:00 Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie*.
*UWAGI DOTYCZĄCE WALIDACJI USŁUGI:
Walidacja przeprowadzana jest w formie ZDALNEJ [forma zdalna dotyczy tylko osoby walidującej - uczestnicy wykonują ćwiczenia i wypełniają test, będąc stacjonarnie na sali szkoleniowej] i podzielona jest na 2 etapy:
- walidację części praktycznej zajęć (polega na sprawdzeniu przez osobę walidującą nabywanych efektów uczenia oraz kryteriów weryfikacji w/w efektów, dotyczących umiejętności). Walidator posiada dostęp do projektowanych przez Uczestników stron i zdalnie ocenia postęp prac w trakcie trwania szkolenia (analiza dowodów i deklaracji). Walidator dokonuje również analizy przesłanych przez Uczestników ćwiczeń, wykonanych podczas szkolenia (analiza dowodów i deklaracji). Ta część odbywa się w godzinach popołudniowych I dnia oraz w godzinach porannych II dnia szkolenia;
- walidację części teoretycznej (polega na sprawdzeniu efektów uczenia się dotyczących wiedzy) - przeprowadzoną na koniec zajęć, w formie testu wiedzy online, którego wynik generuje się automatycznie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Przywitanie uczestników, omówienie szkolenia, przeprowadzenie pre-testów w celu oceny początkowego poziomu wiedzy uczestników. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 MODUŁ I: Przypomnienie funkcjonowania WordPress i Elementora PRO w kontekście eco-designu. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 MODUŁ II: Profesjonalne zarządzanie statusem strony - tryby „Coming Soon” i „Error 404” w wersji light & eco. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 MODUŁ III: Tworzenie szablonu „Single Post” i zarządzanie wpisami w WordPress z elementami eco-publikacji. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Przerwa. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 MODUŁ IV: „Loop Item” - dynamiczne listy wpisów w wersji eco-friendly. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 MODUŁ V: Pop-upy jako narzędzie marketingowe w duchu odpowiedzialnego designu. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Przywitanie uczestników, krótkie przypomnienie materiału z poprzedniego dnia, sprawdzenie i rozwiązanie ewentualnych trudności na aktualnym etapie szkolenia. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 MODUŁ VI: Tworzenie landing page'a pod kampanie reklamowe z uwzględnieniem śladu środowiskowego. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 MODUŁ VII: Integracje z narzędziami zewnętrznymi wspierające eco-analitykę. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Przerwa. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 MODUŁ VIII: WooCommerce - e-commerce w wersji zrównoważonej. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 MODUŁ IX: Niestandardowy kod CSS z pomocą Generative AI w kontekście green coding. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Podsumowanie szkolenia, sesja pytań, przeprowadzenie post-testów. | Prowadzący Krzysztof Szymak | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie*. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 944,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 944,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 309,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 309,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Szymak
Twórca marki Ecogames, zajmującej się produkcją ekologicznych gier planszowych, stanowiacych element strategii marketingowych firm. Wspiera firmy w budowaniu wizerunku odpowiedzialnych społecznie marek, promujących zrównoważony rozwój poprzez skuteczne wykorzystanie narzędzi marketingowych do szerzenia świadomości ekologicznej i zmiany nawyków konsumenckich.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat lub kwalifikacje nabyte nie wcześniej niż 5 lat – przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi: m.in. WSB Praktyczny marketing internetowy (2022), Google & SGH: Marketing internetowy (2023), ICAN Business Advisor: Marketing strategiczny (2023), Google Analytics Certification (2024), Google Ads Search Certification (2024), Google Ads Display Certification (2024), LH Wordpress (2024), Google & SGH: AI (2025).
Posiada ponad 120 godzin doświadczenia w prowadzeniu szkoleń i konsultacji indywidualnych o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich 12 miesiącach wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy Uczestnik otrzyma konspekt z materiałami w wersji drukowanej, który zdecydowanie ułatwia pracę podczas szkolenia, a także posłuży utrwaleniu wiadomości po odbytym szkoleniu. Zapewniamy także notesy i długopisy. Dla chętnych udostępniamy również konspekt w wersji cyfrowej.
Informacje dodatkowe
Uprzejmie prosimy uczestników o zabranie ze sobą laptopa (oraz opcjonalnie myszki komputerowej). W przypadku braku dostępu do wymienionego sprzętu lub niemożności jego zabrania na szkolenie, prosimy o wcześniejsze poinformowanie Dostawcy Usługi. Wszystkie narzędzia używane podczas szkolenia działają w przeglądarce - nie jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania.
Po zakończonym szkoleniu Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o uczestnictwie w usłudze szkoleniowej oraz imienny certyfikat.
Informacja o zwolnieniu z VAT: Dz.U. 2013 poz. 1722 (Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień) §3, ust. 1, pkt 14.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi