Kurs prawa jazdy kategorii "D" dla osób posiadających kategorię "C" wraz z egzaminem w WORD oraz kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej uzupełniającej w zakresie prawa jazdy kat. D wraz z testem kwalifikacyjnym w WORD
Kurs prawa jazdy kategorii "D" dla osób posiadających kategorię "C" wraz z egzaminem w WORD oraz kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej uzupełniającej w zakresie prawa jazdy kat. D wraz z testem kwalifikacyjnym w WORD
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo jazdy / Kurs prawa jazdy kat.D
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową stanowią osoby chcące podnieść swoje kwalifikacje i zdobyć uprawnienia umożliwiające podjęcie pracy w zawodzie kierowcy autobusu
Wymagania wstępne dla uczestników kursu prawa jazdy kat. D:
- posiadanie prawa jazdy KAT. B osiągniecie wymaganego wieku: 23 lat i 9 miesięcy lub 20 lat i 9 miesięcy z kursem kwalifikacji wstępnej 280 h
- posiadanie prawa jazdy kat. C
- orzeczenie lekarskie i psycholog. o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami
- Profil Kandydata na Kierowcę (PKK) dla KAT.D
Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia Kwalifikacja wstępna uzupełniająca przyspieszona kat. D:
- Ukończone 23 lata;
- Ukończenie kwalifikacji wstępnej przyspieszonej z bloku programowego C, C+E, C1, C1+E oraz pozytywny wynik testu kwalifikacyjnego we wskazanym zakresie;
- Posiadanie badań lekarskich i psychologicznych;
- Uzyskanie profilu kierowcy zawodowego (PKZ);
- Przebywanie na terytorium RP co najmniej 185 dni w roku ze względu na więzi osobiste lub zawodowe.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji16-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi99
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest zdobycie uprawnień do pracy jako kierowca autobusu. Celem kursu jest przygotowanie kursanta do zdania egzaminów państwowych i zdobycia uprawnień do kierowania pojazdem kat. D oraz zdobycia umiejętności bezpiecznego i sprawnego prowadzenia pojazdu.Usługa umożliwia nabycie wiedzy i kompetencji z zakresu obsługi pojazdów publicznej komunikacji zbiorowej.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje zasady ruchu drogowego. | Kryteria weryfikacji Omawia zasady i przepisy panujące w ruchu drogowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje główne pojęcia związane z przepisami ruchu drogowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Omawia i stosuje przepisy ruchu drogowego w trakcie jazdy. | Kryteria weryfikacji Ocenia sytuację na drodze. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Określa priorytety podczas jazdy w autobusie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Obsługuje prawidłowo autobus. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Zdobycie wiedzy z zakresu przepisów ruchu drogowego, zasad przewozu osób oraz budowy i działania autobusu.Nabywa umiejętności płynnej i bezpiecznej jazdy, manewrowania oraz reagowania w sytuacjach awaryjnych. Kontrolowanie stanu techniczny pojazdu i dostosować styl jazdy do warunków drogowych. Rozwija kompetencje społeczne, dbając o komfort pasażerów, efektywną komunikację oraz kulturę jazdy. Jest przygotowany do egzaminu państwowego i pracy jako kierowca autobusu. | Kryteria weryfikacji Omawia i korzysta z przepisów ruchu drogowego i zasad bezpiecznego przewozu osób. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji Potrafi zdiagnozować i naprawić drobne awarie w pojeździe oraz dba o właściwy stan techniczny pojazdu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji Prowadzi autobus zgodnie z zasadami płynnej i bezpiecznej jazdy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Kryteria weryfikacji Posiada odpowiednie kompetencje społeczne do właściwej komunikacji z pasażerami, dba o komfort pasażerów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Poznanie charakterystyk w racjonalnej jeździe, z uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa.Poznanie uwarunkowań społecznych dotyczących transportu drogowego. Uświadomienie przyszłym kierowcom zawodowym zagrożenia wypadkami na drodze i w pracy. | Kryteria weryfikacji Umiejętnie posługuje się zasadami ruchu drogowego dotyczącymi autobusu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje przepisy regulujące przewóz pasażerów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik prowadzi pojazd zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego. | Kryteria weryfikacji - przygotowuje pojazd do jazdy;- rusza z miejsca oraz prowadzi pojazd do przodu i do tyłu; - parkuje przodem i tyłem; - włącza się do ruchu i zajmuje właściwą pozycję na drodze; - wykonuje manewry w różnych sytuacjach drogowych; - dostosowuje prędkość do przepisów i warunków atmosferycznych; - reaguje na zagrożenia, w tym wykonuje hamowanie awaryjne; - wykonuje czynności kontrolno–obsługowe mechanizmów i urządzeń pojazdu wpływających na bezpieczeństwo jazdy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje zasady kultury jazdy. | Kryteria weryfikacji - identyfikuje zachowania innych uczestników ruchu;- zachowuje postawę kulturalną i empatyczną w stosunku do innych uczestników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje i interpretuje przepisy ustawy o transporcie drogowym oraz korzysta z systemów bezpieczeństwa. | Kryteria weryfikacji - rozróżnia i definiuje pojęcia związane z transportem drogowym;- interpretuje przepisy regulujące transport krajowy i międzynarodowy; - przedstawia warunki i zasady obsługi technicznej pojazdu; - opisuje właściwe postawy społeczne kierowcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik interpretuje obowiązujące przepisy dotyczące czasu pracy i obowiązków kierowcy. | Kryteria weryfikacji - interpretuje przepisy dotyczące czasu pracy, odpoczynku oraz obowiązków związanych z tachografami i urządzeniami rejestrującymi;- analizuje prawa i obowiązki kierowcy w zakresie szkoleń kwalifikacyjnych; - klasyfikuje przepisy regulujące transport krajowy i międzynarodowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje i ocenia zagrożenia związane z wykonywaniem zawodu kierowcy w kontekście zdrowia, bezpieczeństwa i środowiska. | Kryteria weryfikacji - rozpoznaje sytuacje zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczeństwa w pracy kierowcy;- wskazuje sposoby ograniczania ryzyka. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia buduje świadomość proekologiczną | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia stosuje w teorii i praktyce zasady ochrony środowiska w trakcie jak i po zakończeniu pracy; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Stosuje zasady Eco drivingu, co polega na przejechaniu trasy w możliwie najkrótszym czasie przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa i zmniejszeniu zużycia paliwa. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Kierując autobusem wdraża do swojej jazdy kilka zasad, do których należą:• ruszanie od razu po przekręceniu kluczyka w stacyjce, unikanie tzw. “rozgrzewania samochodu”, • unikanie jazdy na pierwszym biegu, ponieważ to właśnie wtedy występuje największe zużycie paliwa, • unikanie gwałtownego przyspieszania i hamowania, a jeżeli jest to tylko możliwe hamować silnikiem, • korzystać z tempomatu, • wcześniej zaplanować trasę, • starać się przewidywać zachowanie innych uczestników ruchu, • zadbać o równomierne rozmieszczenie pasażerów, pojazd powinien być obciążony w takim samym stopniu na każdej z osi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotóworgan władzy publicznej lub samorządu zawodowego, uprawniony do wydawania dokumentów potwierdzających kwalifikację na podstawie ustawy lub rozporządzenia
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęWojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoUrząd Miasta / Starosta / Prezydent Miasta
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Kurs prawa jazdy kat. D (po kat. C)
Zajęcia teoretyczne trwają 20 godzin zegarowych, następnie kursant przystępuje do części praktycznej.
Kurs teoretyczny na kat. D obejmuje tematy zajęć edukacyjnych:
- Budowa, obsługa i eksploatacja autobusu
- Zasady poruszania się po drodze autobusem: zachowanie ostrożności i właściwej postawy w stosunku do innych uczestników ruchu drogowego, zasady zachowania bezpiecznych odległości między pojazdami
- Środki wpływające na percepcję i szybkość reakcji (alkohol, narkotyki, leki), wpływ zmęczenia i stanu emocjonalnego na zachowanie kierowcy
- Ocena warunków na drodze - warunki atmosferyczne, widoczność, nawierzchnia, bezpieczna jazda autobusem w różnych warunkach
- Transport osób na trasach krajowych i międzynarodowych
- Manewrowanie autobusem w ruchu miejskim
- Szczególne znaki, ograniczenia i nakazy dotyczące autobusów
- Planowanie trasy przejazdu
- Czas pracy kierowcy, karta kierowcy, tachograf
- Dokumentacja pojazdu, kontrola drogowa
- Ekonomia jazdy
- Błędy najczęściej popełniane przez kierowców autobusów
Zajęcia praktyczne trwają 40 godzin zegarowych, po ukończeniu kursu w ośrodku kursant przystępuje do egzaminów państwowych.
Godziny zajęć praktycznych są indywidualnie ustalone z kursantem.
Treści nauczania w zakresie poszczególnych zajęć:
Teoria- 20 H
- Budowa, obsługa i eksploatacja autobusu. Pierwsza pomoc.
- Zasady poruszania się po drodze autobusem: zachowanie ostrożności i właściwej postawy w stosunku do innych uczestników ruchu drogowego, zasady zachowania bezpiecznych odległości między pojazdami.
- Środki wpływające na percepcję i szybkość reakcji (alkohol, narkotyki, leki), wpływ zmęczenia i stanu emocjonalnego na zachowanie kierowcy.
- Ocena warunków na drodze - warunki atmosferyczne, widoczność, nawierzchnia, bezpieczna jazda autobusem w różnych warunkach.
- Transport osób na trasach krajowych i międzynarodowych.
- Manewrowanie autobusem w ruchu miejskim.
- Szczególne znaki, ograniczenia i nakazy dotyczące autobusów .
- Planowanie trasy przejazdu. Ekonomia jazdy.
- Czas pracy kierowcy, karta kierowcy, tachograf.
- Dokumentacja pojazdu, kontrola drogowa.
- Błędy najczęściej popełniane przez kierowców autobusów.
- Przygotowanie do egzaminu teoretycznego. Egzamin wewnętrzny.
Praktyka 40 H
•
Jazda na placu manewrowym
:
Przygotowywanie się do jazdy, sprawdzanie stanu technicznego podstawowych elementów pojazdu
odpowiedzialnych bezpośrednio za bezpieczeństwo jazdy
Ruszanie z miejsca oraz jazda pasem ruchu do przodu i tyłu
Parkowanie skośne
Parkowanie prostopadłe
Parkowanie równoległe
Ruszanie z miejsca do przodu na wzniesieniu
•
Jazda w ruchu drogowym
:
Wjazd na drogę z obiektu przydrożnego
Jazda drogami dwukierunkowymi jednojezdniowymi o różnej liczbie wyznaczonych i niewyznaczonych
pasów ruchu, posiadającymi odcinki proste i łuki, wzniesienia i spadki, obniżone i podwyższone
Jazda drogami dwukierunkowymi dwujezdniowymi o różnej liczbie wyznaczonych i niewyznaczonych
pasów ruchu, posiadającymi odcinki proste i łuki, wzniesienia i spadki, obniżone i podwyższone
dopuszczalne prędkości
Jazda drogami jednokierunkowymi o różnej liczbie wyznaczonych i niewyznaczonych pasów ruchu
Przejazd przez skrzyżowania równorzędne
Przejazd przez skrzyżowania oznakowane znakami ustalającymi pierwszeństwo przejazdu
Przejazd przez skrzyżowania z sygnalizacją świetlną
Przejazd przez skrzyżowania, na których ruch odbywa się wokół wyspy
Przejazd przez skrzyżowania dwupoziomowe
Przejazd przez przejścia dla pieszych
Przejazd przez tunel
Przejazd przez torowisko tramwajowe i kolejowe
Przejazd obok przystanku tramwajowego i autobusowego
Wykonanie manewru wyprzedzania
Wykonanie manewru omijania
Wykonanie manewru wymijania
Wykonanie manewru zmiany pasa ruchu
Wykonanie manewru zmiany kierunku jazdy w lewo
Wykonanie manewru zmiany kierunku jazdy w prawo
Wykonanie manewru zawracania na skrzyżowaniu
Hamowanie od prędkości co najmniej 50 km/h do zatrzymania we wskazanym miejscu
Hamowanie wykonywane w sytuacjach awaryjnych
Zmiana biegów właściwa dla energooszczędnej jazdy
Korzystanie z momentu obrotowego silnika podczas hamowania - stosowanie hamowania silnikiem
Eco driving samochodem ciężarowym - omówienie technicznych aspektów utrzymania pojazdu:
- Eco-driving autobusem to technika jazdy mająca na celu minimalizację zużycia paliwa i ograniczenie emisji spalin, co przekłada się na oszczędności, poprawę bezpieczeństwa i zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko. Kluczowe zasady to płynne przyspieszanie i hamowanie, utrzymywanie stałej prędkości, przewidywanie ruchu drogowego, unikanie pracy silnika na biegu jałowym oraz odpowiednie zarządzanie skrzynią biegów.
- Kontrola paliwa i ograniczenie jego zużycia jest podstawowym i najważniejszym celem eco-drivingu.
- Ekologiczna jazda jawi się jako szczególnie atrakcyjny przejaw dbałości o środowisko naturalne. Zmniejszenie spalania paliwa o 20% pociąga za sobą proporcjonalne ograniczenie wytwarzania CO2. Szacunki pokazują, że kierowca przejeżdżający rocznie 20 tysięcy kilometrów – stosując się do zasad eco-drivingu – może ograniczyć łącznie emisję 500 kg CO2.
Egzamin teoretyczny w WORD ok.1h
Egzamin praktyczny w WORD KAT. D .2h
Razem: 63 godziny zegarowe
Szczegółowe dni i godziny części praktycznej kursu dostępne będą u osoby nadzorującej usługę po stronie Podmiotu Świadczącego Usługi Rozwojowe KIEROWCA.BIZ.
Zajęcia praktyczne zostaną ustalone indywidualnie z uczestnikiem kursu, po dokonaniu zapisu na usługę.
Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w bloku programowym D1, D1+E, D, D+E
1 | Kwalifikacja Wstępna Przyspieszona w zakresie bloku programowego D1, D1+E, D, D+E: | Liczba godzin |
2 | 1. Szkolenie zaawansowane w racjonalnej jeździe z uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa 2. Stosowanie przepisów 3. Bezpieczeństwo, obsługa i logistyka w aspekcie zdrowia, ruchu drogowego i środowiska | 35 godzin zegarowych (w tym 32,5 teorii oraz 2,5 praktyki) |
Egzamin państwowy (test kwalifikacyjny) | Teoretyczny (zgodnie z obowiązującymi przepisami) | 1 godzina zegarowa - usługa stacjonarna |
RAZEM | 36 godzin |
Usługa obejmuje 35 godzin zegarowych kursu: 32,5 godziny zegarowe teorii oraz 2,5 godz. zegarowe praktyki, oraz test kwalifikacyjny w WORD - 1 godzina zegarowa.
Po odbytym kursie Kwalifikacji wstępnej przyspieszonej uzupełniającej niezbędne jest uzyskanie pozytywnego wyniku na teście kwalifikacyjnym przeprowadzanym w WORD - w celu uzyskania wpisu kodu 95 w prawie jazdy potwierdzającego kwalifikacje do wykonywania zawodowego transportu osób.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Zajęcia teoretyczne | Prowadzący Radosław Bergandy | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Zajęcia teoretyczne | Prowadzący Radosław Bergandy | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Zajęcia teoretyczne | Prowadzący Radosław Bergandy | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Zajęcia teoretyczne KWUP-D | Prowadzący Radosław Bergandy | Data realizacji zajęć 24-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Zajęcia teoretyczne KWUP-D | Prowadzący Jarosław Grzelak | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Zajęcia teoretyczne KWUP-D | Prowadzący Jarosław Grzelak | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Zajęcia teoretyczne KWUP-D | Prowadzący Radosław Bergandy | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Zajęcia teoretyczne KWUP-D | Prowadzący Radosław Bergandy | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Zajęcia teoretyczne KWUP-D | Prowadzący Jarosław Grzelak | Data realizacji zajęć 02-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Zajęcia praktyczne KWUP-D | Prowadzący Jarosław Grzelak | Data realizacji zajęć 04-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 EGZAMIN PAŃSTWOWY TEORETYCZNY KAT. D W WORD OK. 21.11.2025 TRWA OK. 1 GODZINY | Prowadzący Radosław Bergandy | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Test kwalifikacyjny w WORD 1 godz. (ok. 22.11.2025 r.) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 EGZAMIN PAŃSTWOWY PRAKTYCZNY KAT. D W WORD OK. 06.11.2025 TRWA OK. 1 GODZINY | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 06:00 | Godzina zakończenia 08:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 8 050,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 8 050,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 81,31 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 81,31 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 395,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 395,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 0,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Janusz Tomczak
Bogdan Bukowski
Grzegorz Siwiński
Radosław Bergandy
Ryszard Woźniak
Posiada wykształcenie średnie.
Jarosław Grzelak
Wykształcenie: Średnie
Czynny instruktor nauki jazdy kat. B, C, D, BE, CE od 2008 r.
Dodatkowo jest instruktorem techniki jazdy od 2019roku.
Posiada certyfikat uczestnictwa w konferencji dla Ośrodków Szkolenie Kierowców organizowanych przez firmę LIWONA
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Płyta CD, aplikacja na telefon
Informacje dodatkowe
Przystępując do kursu, kursant musi posiadać profil kandydata na kierowcę (PKK) oraz profil kierowcy zawodowego (PKZ) - w tym celu musi wykonać badania u lekarza medycyny pracy i badania psychologiczne.
Do wykonania profilu niezbędne jest posiadanie jednego zdjęcia.
NA CENĘ USŁUGI SKŁADA SIĘ:
- koszt kursu prawa jazdy z egzaminami 6500 ZŁ (egz. teoretyczny 57 zł, egz. praktyczny 288 zł),
- koszt kursu kwalifikacji wstępnej uzup. przyspiesz. kat. D 1550 zł (egz. 50 zł)
Szkolenia zwolnione są z podatku VAT.
Sprzedaż zwolniona z podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 Ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi