„Kompleksowe szkolenie z AI dla biznesu: od teorii i pierwszych kroków w ChatGPT, przez sztukę prompt engineeringu, po wykorzystanie AI w firmie. Podstawy oraz przykłady automatyzacji, które mają realny wpływ na przyszłość biznesu” przy zastosowaniu zielonych umiejętności tj. nowoczesnych tech..
„Kompleksowe szkolenie z AI dla biznesu: od teorii i pierwszych kroków w ChatGPT, przez sztukę prompt engineeringu, po wykorzystanie AI w firmie. Podstawy oraz przykłady automatyzacji, które mają realny wpływ na przyszłość biznesu” przy zastosowaniu zielonych umiejętności tj. nowoczesnych tech..
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Identyfikatory projektówRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową są osoby pełnoletnie, które posiadają wykształcenie minimum średnie lub zawodowe, chcące zdobyć wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu AI dla biznesu przy zastosowaniu zielonych umiejętności. Usługa skierowana w sposób szczególny dla uczestników projektu ,,Regionalny Fundusz Szkoleniowy II".
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji09-01-2026
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi26
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem jest wyposażenie pracowników w praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – od podstaw obsługi narzędzi takich jak ChatGPT, przez techniki prompt engineeringu, po wdrażanie automatyzacji procesów – w taki sposób, aby wspierały one rozwój przedsiębiorstwa oraz realizację zielonych celów, tj. zwiększanie efektywności energetycznej i surowcowej, ograniczanie emisji gazów cieplarnianych, minimalizację odpadów i zanieczyszczeń oraz wdrażanie n...Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Omawia wykorzystanie AI w biznesie | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje podstawowe terminy związane z AI | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zastosowania AI w kontekście działań biznesowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Przedstawia podstawowe zasady zrównoważonego rozwoju w kontekście technologii AI | Kryteria weryfikacji Opisuje przykłady, jak AI może oszczędzać energię, minimalizować odpady i wspierać efektywne zarządzanie zasobami. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Projektuje podstawowe rozwiązania AI, w tym tworzy i optymalizuje prompty do konkretnych zastosowań | Kryteria weryfikacji Formułuje poprawne prompty dostosowane do potrzeb biznesowych, np. automatyzacji obsługi klienta czy analizy danych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje narzędzia AI do rozwiązywania problemów i automatyzacji procesów biznesowych. | Kryteria weryfikacji opisuje zadania z wykorzystaniem AI do analizy sprzedaży, personalizacji ofert i optymalizacji logistyki | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Analizuje dane i wyniki analiz generowanych przez AI w celu podejmowania decyzji. | Kryteria weryfikacji wskazuje sposób opracowania rekomendacji biznesowych na podstawie wyników analizy danych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Projektuje procesy biznesowe z wykorzystaniem AI, uwzględniając efektywność energetyczną | Kryteria weryfikacji Opracowuje scenariusze zastosowań AI w zarządzaniu środowiskowym i redukcji zużycia zasobów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Współpracuje z zespołem nad wdrażaniem AI, uwzględniając zrównoważone praktyki. | Kryteria weryfikacji Przekazuje wiedzę zespołowi, proponując rozwiązania oszczędzające energię i minimalizujące emisje CO2. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Tworzy treści wspierające działania proekologiczne z wykorzystaniem narzędzi AI. | Kryteria weryfikacji Generuje treści promujące zieloną gospodarkę, np. kampanie edukacyjne o oszczędzaniu energii. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł | Temat szkolenia | Liczba godzin | ||
Teoria | Praktyka | Razem | ||
1. | Wprowadzenie do AI
| 1 | 1 | 2 |
2. | Zastosowanie biznesowe AI
| 1 | 1 | 2 |
3. | Techniki promptowania i optymalizacji
| 2 | 1 | 3 |
4. | Narzędzia AI do tworzenia treści i grafiki
| 1 | 1 | 2 |
5. | Chatboty i konkurencyjne technologie
| 1 | 3 | 4 |
6. | Generowanie wideo i dźwięku
| 1 | 2 | 3 |
7. | AI w sprzedaży i analizie rynku
| 1 | 3 | 4 |
8. | Bezpieczeństwo, prywatność i etyka w AI
Walidacja na zakończenie szkolenia. | 2 | 4 | 6 |
RAZEM: | 10 | 16 | 26 | |
Po ukończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu wydawane przez ośrodek szkoleniowy zgodnie z rozporządzeniem MEN.
Szkolenie jest adresowane do osób pełnoletnich, które posiadają wykształcenie minimum średnie lub zawodowe, chcących zdobyć wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu z AI dla biznesu: od teorii i pierwszych kroków w ChatGPT, przez sztukę prompt engineeringu, po wykorzystanie AI w firmie. Podstawy oraz przykłady automatyzacji, które mają realny wpływ na przyszłość biznesu” przy zastosowaniu zielonych umiejętności tj. nowoczesnych technologii ukierunkowanych na niskoemisyjność i zasobooszczędność, a także na zarządzaniu środowiskowym w przedsiębiorstwach wpływających pozytywnie na zwiększanie efektywności energetycznej i surowcowej, ograniczanie emisji gazów cieplarnianych, minimalizację odpadów i zanieczyszczeń.
Szkolenie jest adresowane do pracodawców i ich pracowników - uczestników projektu ,,Regionalny Fundusz Szkleniowy II"
Liczba osób w grupie szkoleniowej:
- zajęcia teoretyczne i praktyczne: do 30
Szkolenie przy wykorzystaniu mikrofonu i/lub kamerki oraz materiałów w formie zdalnej.
Uwagi dotyczące godzin usługi i przerw: Każda godzina usługi to godzina dydaktyczna. Za godzinę dydaktyczną uznaje się 45 minut. Oznacza to, że usługa składa się z 12 godzin dydaktycznych obejmujacych kurs i walidację. Podczas przeprowadzania usługi pomiędzy godzinami dydaktycznymi występują 5-minutowe przerwy, a więc po każdej zrealizowanej 45-minutowej godzinie dydaktycznej zajęć jest 5 minut przerwy. W przypadku kiedy zajęcia w danym dniu trwają 5 godzin dydaktycznych i więcej, wówczas po czwartej godzinie dydaktycznej zajęć jest 15-minutowa długa przerwa, jednak w zależności od preferencji uczestników.
Przerwy nie są wliczane w czas usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
|---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | ||||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 165,38 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 165,38 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Daniel Lewandowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt, notes, długopis, teczka
Warunki uczestnictwa
- ukończone 18 lat,
- wykształcenie min. średnie lub zawodowe.
Informacje dodatkowe
Usługa jest zwolniona z VAT.
Usługa z dofinansowaniem.
Podczas przeprowadzania usługi pomiędzy godzinami dydaktycznymi występują 5-minutowe przerwy, a więc po każdej zrealizowanej 45-minutowej godzinie dydaktycznej zajęć jest 5 minut przerwy. W przypadku kiedy zajęcia w danym dniu trwają 5 godzin dydaktycznych i więcej, wówczas po czwartej godzinie dydaktycznej zajęć jest 15-minutowa długa przerwa, jednak w zależności od preferencji uczestników.
Po ukończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświaczenie o ukończeeniu kursu wydawane przez ośrodek szkoleniowy zgodnie z rozporządzeniem MEN.
Usługa skierowana w sposób szczególny dla uczestników projektu RFS II.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia organizowane na platformie ZOOM, Google Meets,, MS Teams lub innej obsługiwanej przez Ośrodek.