Auditor Wewnętrzny ISO 9001 - szkolenie
Możliwość dofinansowania
Auditor Wewnętrzny ISO 9001 - szkolenie
Numer usługi 2025/09/02/8433/2977884
1 537,50 PLN
brutto
1 250,00 PLNnetto
109,82 PLNbrutto/h
89,29 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
- Kandydaci na przyszłych auditorów.
- Osoby biorące udział w auditach systemu zarządzania jakością.
- Auditorzy, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności w zakresie auditowania.
- Osoby, które chcą zrozumieć wymagania normy ISO 9001 i umieć wykorzystać tę świadomość do doskonalenia systemu zarządzania jakością w organizacji.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój;
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji17-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa "Auditor Wewnętrzny ISO 9001" przygotowuje do samodzielnej interpretacji wymagań normy ISO 9001 oraz do samodzielnego przeprowadzania auditów systemu zarządzania jakością w organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Interpretuje wymagania normy ISO 9001, definiuje terminy związane z zarządzaniem jakością oraz procesem auditowania. | Kryteria weryfikacji Definiuje terminy takie jak audit, audit wewnętrzny, audit zewnętrzny, kryteria auditu, dowód z auditu, auditor, program auditu, plan auditu. Wymienia o opisuje rodzaje auditów. Wymienia wymagania jakie musi spełnić auditor. Wyjaśnia pojęcie niezgodności. Wyjaśnia pojęcie działania korygującego. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Potwierdza zgodność lub niezgodność z wymaganiami normy ISO 9001. | Kryteria weryfikacji Formułuje niezgodność. Zapisuje niezgodności oraz podaje jej przyczynę. Rozpatruje wagę niezgodności. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Przeprowadza audit wewnętrzny w organizacji. | Kryteria weryfikacji Planuje harmonogram audytu wewnętrznego. Stosuje skuteczne techniki komunikacji takie jak aktywne słuchanie oraz zadawanie właściwych pytań audytowych. Identyfikuje i gromadzi istotne informacje podczas audytu. Sporządza raport z auditu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
TAK
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
TAK
Program
Program
- Pre test
- Terminologia i wymagania najnowszego wydania normy ISO 9001.
- Zarządzanie procesowe.
- Zarządzanie ryzykiem.
- Mapowanie procesów.
- Rola auditu w procesie oceny skuteczności systemu jakości.
- Mierzenie poziomu zadowolenia klienta.
- Wytyczne normy ISO 9001 oraz ISO 19011 w zakresie auditów wewnętrznych.
- Cele, zadania i rodzaje auditów.
- Wymagania, zadania i kwalifikacje auditorów.
- Kompetencje auditora oraz metody ich oceny.
- Cechy dobrego auditora.
- Proces auditu – zarządzanie programem auditów, planowanie auditu, działania audytowe i działania korygujące.
- Techniki wywiadu, sposoby komunikacji oraz źródła informacji.
- Narzędzia auditora.
- Sporządzanie raportu z auditu.
- Komunikacja niewerbalna i mowa ciała w procesie auditu.
- Samoocena kompetencji audytorskich – test dla uczestników.
- Praktyczne ćwiczenia.
- Post test
Forma szkolenia: wykładowo-warsztatowa
Czas trwania usługi: 14 godzin zegarowych
Podział godzinowy:
Teoria: 7 h zegarowych
Praktyka: 3 h zegarowych 50 min
Pre i post test: 40 min
Przerwy: 2 h 30 min zegarowych
Przerwy są wliczone w czas trwania usługi rozwojowej (4 przerwy po 15 minut oraz dwie przerwy po 45 minut)
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 537,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 109,82 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 89,29 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Renata Rapacz
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Posiada ponad 18-letnie doświadczenie w zakresie systemów zarządzania. Prowadzi projekty w obszarze wdrażania, auditowania i doskonalenia systemów zarządzania jakością ISO 9001 i ISO 14001. Projektuje i prowadzi szkolenia oraz warsztaty dla pełnomocników i auditorów wewnętrznych. Posiada doświadczenie z zakresu wprowadzania na rynek wyrobu medycznego (ISO 13485).
Posiada doświadczenie zawodowe na stanowiskach Managera ds. Jakości, Pełnomocnika Prezesa Zarządu ds. Jakości oraz Kierownika ds. Kontroli Jakości. Pracowała w firmach z branży usługowej, FMCG, metalowej oraz automotive. Posiada doświadczenie w pracy zarówno w międzynarodowej korporacji, jak i mniejszych firmach z polskim kapitałem. Zajmowała się zawodowo wszelkimi kwestiami związanymi z wdrażaniem i utrzymywaniem skutecznego i efektywnego systemu zarządzania jakością (w tym kontaktem
z jednostkami certyfikującymi, auditami pierwszej i drugiej strony, zarzadzaniem reklamacjami, pracą z zagadnieniami metrologicznymi, itp.).
Dodatkowo ma doświadczenie w opracowywaniu dokumentów związanych z uzyskaniem certyfikatów IMP, opracowywaniu i utrzymywaniu dokumentacji związanej z oznaczaniem znakiem CE, wdrażaniu nowych technologii niezbędnych do funkcjonowania działu produkcji oraz nadzorze nad przestrzeganiem przepisów prawnych w tym również zagadnień BHP i PIP,
a także ochrony środowiska.
Posiada doświadczenie zawodowe na stanowiskach Managera ds. Jakości, Pełnomocnika Prezesa Zarządu ds. Jakości oraz Kierownika ds. Kontroli Jakości. Pracowała w firmach z branży usługowej, FMCG, metalowej oraz automotive. Posiada doświadczenie w pracy zarówno w międzynarodowej korporacji, jak i mniejszych firmach z polskim kapitałem. Zajmowała się zawodowo wszelkimi kwestiami związanymi z wdrażaniem i utrzymywaniem skutecznego i efektywnego systemu zarządzania jakością (w tym kontaktem
z jednostkami certyfikującymi, auditami pierwszej i drugiej strony, zarzadzaniem reklamacjami, pracą z zagadnieniami metrologicznymi, itp.).
Dodatkowo ma doświadczenie w opracowywaniu dokumentów związanych z uzyskaniem certyfikatów IMP, opracowywaniu i utrzymywaniu dokumentacji związanej z oznaczaniem znakiem CE, wdrażaniu nowych technologii niezbędnych do funkcjonowania działu produkcji oraz nadzorze nad przestrzeganiem przepisów prawnych w tym również zagadnień BHP i PIP,
a także ochrony środowiska.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w wersji elektronicznej (prezentacja PDF) dostepne będą w Systemie dla Klientów LUQAM/
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane jest przez platformę ClickMeeting.
- Procesor: dwurdzeniowy 2 GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
- Pamięć RAM: min. 2 GB (zalecane 4 GB lub więcej)
- System operacyjny:
- Windows 10 lub nowszy
- macOS 13 lub nowszy
- Linux
- Chrome OS
- Przeglądarka internetowa:
- Google Chrome
- Mozilla Firefox
- Safari
- Microsoft Edge (oparty na Chromium)
- Opera
Kontakt
Kontakt
Marta Wróbel
E-mail
szkolenia@luqam.com
Telefon
(+48) 507 174 084