English for Travel Agents – Kurs języka angielskiego dla pracowników biur podróży na poziomie B2 - 50 godzin w formie zdalnej
English for Travel Agents – Kurs języka angielskiego dla pracowników biur podróży na poziomie B2 - 50 godzin w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z pracą w biurze podróży.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji29-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs „English for Travel Agents – B2” ma na celu rozwinięcie zaawansowanych umiejętności językowych w kontekście branży turystycznej. Uczestnicy nauczą się specjalistycznego słownictwa oraz poznają zaawansowane zagadnienia gramatyczne oraz funkcje językowe. Kurs przygotowuje do swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w środowisku zawodowym na poziomie zaawansowanym, z naciskiem na kontekst branży turystycznej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się • Direct and Indirect Questions – stosowanie pytań bezpośrednich i pośrednich w rozmowach z klientami i kontrahentami.• Present Perfect vs. Past Simple – opis doświadczeń zawodowych, zakończonych transakcji i działań. • Present Perfect Simple vs. Continuous – rozróżnianie działań zakończonych i trwających procesów (np. obsługa rezerwacji). • Passive Voice – formalny opis procedur rezerwacji, obsługi klientów i logistyki wycieczek. • Conditional Sentences – opisywanie scenariuszy i ich konsekwencji w planowaniu wycieczek lub prognozowaniu sprzedaży. • Future Forms – przewidywanie trendów turystycznych, planowanie działań i rezerwacji. • Articles – prawidłowe użycie rodzajników w ofertach, regulaminach i raportach. • Modal Verbs and Related Phrases – wyrażanie zaleceń, obowiązków i możliwości w negocjacjach i doradztwie. • Quantifiers – precyzyjne określanie liczby uczestników, miejsc noclegowych i pakietów turystycznych. • Past and Mixed Conditionals – analizowanie hipotetycznych scenariuszy i konsekwencji przeszłych działań. • Relative Clauses – szczegółowe opisy wycieczek, ofert i procedur w biurze podróży. | Kryteria weryfikacji • Tworzenie zdań i dialogów z zastosowaniem wszystkich powyższych struktur gramatycznych w kontekście branży turystycznej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Uczeń definiuje i charakteryzuje różne rodzaje usług turystycznych, korzystając z odpowiedniego słownictwa, takiego jak all-inclusive package, tailor-made holiday, dynamic packaging i group tour.• Uczeń analizuje i ocenia różne rodzaje zakwaterowania, takie jak boutique hotel, serviced apartment, eco-lodge i hostel. • Uczeń opisuje i porównuje różne aspekty transportu turystycznego, takie jak charter flight, rail pass, car rental i cruise. • Uczeń charakteryzuje i ocenia funkcje agentów turystycznych, korzystając z terminów takich jak travel consultant, destination management i booking system. • Uczeń definiuje i charakteryzuje różne rodzaje oszustw i ryzyk w turystyce, takie jak ticket fraud, overbooking i hidden charges, używając odpowiedniego słownictwa. | Kryteria weryfikacji • Uczeń charakteryzuje obowiązki i zadania w branży turystycznej, używając terminów takich jak customer briefing, itinerary planning, booking process i follow-up.• Uczeń definiuje i opisuje różne rodzaje usług turystycznych, tworząc opisy i wyjaśniając terminy takie jak all-inclusive package, tailor-made holiday, dynamic packaging i group tour. • Uczeń analizuje i ocenia różne rodzaje zakwaterowania, tworząc opisy i stosując terminy takie jak boutique hotel, serviced apartment, eco-lodge i hostel. • Uczeń opisuje i porównuje różne aspekty transportu turystycznego, stosując odpowiednie słownictwo. • Uczeń charakteryzuje i ocenia funkcje agentów turystycznych, tworząc opisy i stosując terminy takie jak travel consultant, destination management i booking system. • Uczeń charakteryzuje różne rodzaje oszustw w turystyce oraz opisuje metody zapobiegania i wykrywania, używając odpowiedniej terminologii. • Uczeń opisuje procedury postępowania w sytuacjach problematycznych, stosując terminologię związaną z tą tematyką, np. flight cancellation, double booking i lost luggage. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Uczeń definiuje i charakteryzuje różne rodzaje usług turystycznych, korzystając z odpowiedniego słownictwa, takiego jak all-inclusive package, tailor-made holiday, dynamic packaging i group tour.• Uczeń analizuje i ocenia różne rodzaje zakwaterowania, takie jak boutique hotel, serviced apartment, eco-lodge i hostel. • Uczeń opisuje i porównuje różne aspekty transportu turystycznego, takie jak charter flight, rail pass, car rental i cruise. • Uczeń charakteryzuje i ocenia funkcje agentów turystycznych, korzystając z terminów takich jak travel consultant, destination management i booking system. • Uczeń definiuje i charakteryzuje różne rodzaje oszustw i ryzyk w turystyce, takie jak ticket fraud, overbooking i hidden charges, używając odpowiedniego słownictwa. • Uczeń opisuje i analizuje sytuacje związane z problematycznymi rezerwacjami, korzystając z terminów takich jak flight cancellation, double booking i lost luggage. | Kryteria weryfikacji • Uczeń analizuje konkurencję w branży turystycznej i opracowuje prostą analizę SWOT dla wybranego biura podróży lub oferty, używając terminów takich jak market trends, customer demand i seasonal fluctuations.• Uczeń opisuje różne rodzaje ryzyka w turystyce, podając przykłady i metody zarządzania, stosując terminologię taką jak safety risk, financial risk i reputational risk. • Uczeń ocenia jakość usług turystycznych, używając terminów takich jak service standards, customer feedback i quality assurance. • Uczeń opisuje przypadki zjawisk rynkowych, ich przyczyny i przebieg, stosując terminologię związaną z turystycznymi wzrostami i kryzysami. • Uczeń charakteryzuje zasady regulacji branży turystycznej, wyjaśniając terminy takie jak package travel regulations, consumer protection i data privacy. • Uczeń organizuje i prowadzi spotkania oraz prezentacje dotyczące turystyki, wykorzystując odpowiednie zwroty, słownictwo i angażując odbiorców poprzez interaktywny dialog. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Uwaga: Jest to Karta Usługi opracowana dla poziomu B2. Jesteśmy w stanie zrealizować szkolenie również na poziomie A2 oraz B1. Możemy też po wcześniejszym ustaleniu przygotować program do szkoleń specjalistycznych również z innych dziedzin oraz ofertę szkoleń indywidualnych. Jeśli są Państwo zainteresowani, prosimy o kontakt mailowy: magda@coludziepowiedza.co
Szkolenie jest skierowane do:
- Doświadczonych agentów biur podróży, specjalistów ds. sprzedaży pakietów turystycznych i obsługi klientów VIP.
- Pracowników biur podróży obsługujących klientów zagranicznych.
- Menedżerów ds. turystyki, planowania wycieczek i sprzedaży usług premium.
- Osób chcących osiągnąć biegłość w komunikacji branżowej w środowisku międzynarodowym (poziom B2)
Ramowy Program Usługi
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego on-line przed przystąpieniem do szkolenia (nie wchodzi w zakres harmonogramu)
- rozmowy on-line w czasie rzeczywistym
- podział na grupy 3-8-osobowe (3-8 uczestników szkolenia w grupie)
- forma prowadzenia zajęć: on-line w czasie rzeczywistym z zastosowaniem podziału na podgrupy (2-4 uczestników), dyskusji ogólnogrupowej, współdzielenia ekranu, interaktywnych ćwiczeń i quizów z rejestracją wyników.
- forma sprawdzenia wiedzy: test teoretyczny z zadaniami zamkniętymi i otwartymi na koniec szkolenia, obserwacja w warunkach symulowanych
- usługa realizowana w godzinach dydaktycznych (45 min), po dwie godziny w ciągu jednego dnia, bez przerwy.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
Unit 1: Communicating by Email (Email)
- Vocabulary: applicable fee, attach, baggage charge, booking agent, deluxe, detail, forward, from, inquiry, meet and greet, reference number, subject, subject line, to, with reference to
- Function: Making an apology
Unit 2: GRAMMAR – Direct and indirect questions
Unit 3: Taking a Message (Manual)
- Vocabulary: apologize, away from the desk, contact information, hang up, message pad, out to lunch, repeat, regarding, ring off the hook, spell out, take a message, telephone number, understaffed
- Function: Repeating back information
Unit 4: GRAMMAR – Present Perfect vs. Past Simple
Unit 5: Taking Reservations (Manual)
- Vocabulary: aisle, billing address, card holder, card verification number, checklist, exit row, minor, non-stop, originate, refer, senior, take a reservation, window
- Function: Verifying information
Unit 6: GRAMMAR – Present Perfect Simple vs. Continuous
Unit 7: Changing a Reservation (Excerpt)
- Vocabulary: applied towards, cancellation fee, change fee, date of issue, eligible, fare class, full refund, non-refundable, partial refund, penalty, prior to, refund, refundable
- Function: Expressing relief
Unit 8: GRAMMAR – Passive voice
Unit 9: Problems with Reservations (Article)
- Vocabulary: beyond your control, bump off, cancel, compensation, complimentary, connecting flight, on standby, overbook, partner airline, resolution, travel voucher, upgrade
- Function: Stressing a point
Unit 10: GRAMMAR – Conditional sentences
Unit 11: Difficult Customers (Memo)
- Vocabulary: abusive language, assure, difficult, dissatisfied, disturbance, escort, incident, lose one’s temper, office memo, premises, put out a cigarette, queue, smoke, uncooperative
- Function: Calming someone down
Unit 12: GRAMMAR – Future forms (will, going to, shall, present continuous)
Unit 13: Farewell (Article)
- Vocabulary: casual, check in, check out, farewell, formal, friendly, host, impersonal, informal, patronage, see off, stay
- Function: Giving compliments
Unit 14: GRAMMAR – Present and past habits (used to, would, get used to)
Unit 15: Methods of Transportation (Brochure)
- Vocabulary: automatic, chauffeur, district, easy-to-read, hail a cab, limousine, local coach, neighborhood, outskirt, pedestrian, quarter, subway, take advantage
- Function: Asking for information
Unit 16: GRAMMAR – Articles
Unit 17: Local Attractions (Guide)
- Vocabulary: art gallery, climate, collection, jet skiing, lighthouse, panorama, sailing, scuba diving, sculpture, sign up, snorkeling, water sport
- Function: Expressing agreement
Unit 18: GRAMMAR – Modal verbs and related phrases (ought to, be supposed to, needn’t, etc.)
Unit 19: On a Tour (Pamphlet)
- Vocabulary: audio tour, bag storage, disability, exhibit, information center, landmark, monument, open to the public, self-guided tour, square, surviving, wheelchair
- Function: Estimating size
Unit 20: GRAMMAR – Quantifiers (much, many, a little, few, plenty, a great deal of, etc.)
Unit 21: Discussing Rules and Policies on a Tour (Article)
- Vocabulary: buddy system, equipment check, first-aid kit, gear, harness, helmet, on hand, outing, rope, sturdy, trail, waterproof, wellbeing, working order
- Function: Introducing yourself
Unit 22: GRAMMAR – Past and mixed conditionals
Unit 23: Release Forms (Document)
- Vocabulary: breach of contract, comply with, consent, dangerous, liability, my expense, negligence, participant, release, release form, trek, waive
- Function: Explaining terms of an agreement
Unit 24: The Job Market in Tourism (Integrated)
- Vocabulary:
- Job Advertisements (Job Posting): apply, benefit, candidate, commensurate with experience, competitive, entry level, fill a number of positions, full-time, hospitality industry, link, process, qualification, wage
- Preparing Your Curriculum Vitae (Resume): conduct, curriculum vitae, degree, employment history, fluent, maintain, native tongue, oversee, proficient, safety record, service award, vocational
- Getting a Job (Article): call back, confident, dream job, enthusiastic, follow up, gesture, interview, interviewer, job offer, make a good first impression, paperwork, strength, thank you note, transcript
- Functions: Talking about job experience, Giving guidelines, Concluding a conversation
Unit 25: Revision + Final Test
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: magda@coludziepowiedza.co
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 98,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 98,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (ukończony poziom B1).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się raz w tygodniu.
- Zajęcia odbywają się na platformach MS Teams lub Zoom.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w formie stacjonarnej po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie prowadzone jest online, uczestnicy korzystają z platform MS Teams lub Zoom.
- Wymagania sprzętowe: komputer osobisty, tablet lub smartfon z dwurdzeniowym procesorem 2GHz (zalecany czterordzeniowy), 4GB RAM, system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS lub Android, najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub Mozilla Firefox, kamera internetowa, mikrofon lub zestaw słuchawkowy.
- Minimalne wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 20 Mbps.
- Zajęcia mogą być rejestrowane w celu utrwalenia efektów kształcenia oraz na potrzeby monitoringu. Wykorzystanie nagrania na inne cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.