English for Travel Agents – Kurs języka angielskiego dla pracowników biur podróży na poziomie A2 - 50 godzin w formie zdalnej
English for Travel Agents – Kurs języka angielskiego dla pracowników biur podróży na poziomie A2 - 50 godzin w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z pracą w biurze podróży.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji29-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs „English for Travel Agents – A2” ma na celu rozwinięcie podstawowych umiejętności językowych w kontekście branży turystycznej. Uczestnicy nauczą się specjalistycznego słownictwa oraz poznają podstawowe zagadnienia gramatyczne oraz funkcje językowe. Kurs przygotowuje do swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w środowisku zawodowym na poziomie podstawowym, z naciskiem na kontekst branży turystycznej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Present Simple and Continuous, Adverbs of Frequency· Uczeń stosuje czasy Present Simple i Present Continuous oraz przysłówki częstotliwości do opisu codziennych zadań w biurze podróży, np. przyjmowanie rezerwacji, kontakt z klientem. 2. Question Forms, Past Simple, Past Simple Verbs: -ed endings, Basic Irregular Verbs · Uczeń tworzy pytania i odpowiada na nie w czasie przeszłym, opisując wykonane rezerwacje i obsługę klientów. 3. Present Continuous / Be Going To for Future · Uczeń opisuje planowane wycieczki, rezerwacje i przyszłe działania w biurze podróży. 4. Present Perfect + Ever/Never, Present Perfect + For/Since · Uczeń opisuje doświadczenia klientów i trwające działania w czasie Present Perfect. 5. Past Simple and Past Continuous, Weak Forms: Was/Were · Uczeń opisuje przeszłe zdarzenia w biurze podróży i podczas wyjazdów klientów. | Kryteria weryfikacji 1. Present Simple and Continuous, Adverbs of Frequency· Uczeń tworzy zdania opisujące rutynowe zadania w biurze podróży, używając odpowiednich czasów i przysłówków częstotliwości. 2. Question Forms, Past Simple, Past Simple Verbs: -ed endings, Basic Irregular Verbs · Uczeń poprawnie stosuje czasowniki regularne i nieregularne w opisach przeszłych zdarzeń. 3. Present Continuous / Be Going To for Future · Uczeń tworzy zdania opisujące przyszłe działania z wykorzystaniem Present Continuous i konstrukcji „be going to”. 4. Present Perfect + Ever/Never, Present Perfect + For/Since · Uczeń stosuje konstrukcje z „ever/never” i „for/since” w kontekście doświadczeń podróżniczych. 5. Past Simple and Past Continuous, Weak Forms: Was/Were · Uczeń tworzy poprawne zdania w czasie przeszłym prostym i ciągłym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się 6. Should, Can, Have to, Must, May, Might· Uczeń wyraża zalecenia, możliwości, obowiązki i przypuszczenia w kontekście organizacji podróży. 7. Relative Clauses · Uczeń używa zdań względnych do tworzenia bardziej złożonych wypowiedzi o klientach, trasach i ofertach. 8. Comparatives/Superlatives · Uczeń porównuje różne oferty wycieczek, hotele i środki transportu. 9. Articles · Uczeń stosuje rodzajniki w opisach ofert, hoteli i usług turystycznych. 10. Used To · Uczeń opisuje dawne nawyki i zwyczaje podróżnicze klientów. | Kryteria weryfikacji 6. Should, Can, Have to, Must, May, Might· Uczeń tworzy zdania z odpowiednimi czasownikami modalnymi w sytuacjach zawodowych. 7. Relative Clauses · Uczeń tworzy złożone wypowiedzi z użyciem zdań względnych. 8. Comparatives/Superlatives · Uczeń tworzy porównania i oceny w kontekście usług turystycznych. 9. Articles · Uczeń poprawnie stosuje rodzajniki określone i nieokreślone w kontekście zawodowym. 10. Used To · Uczeń tworzy poprawne zdania z konstrukcją „used to”. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się 1. Uczeń charakteryzuje i rozróżnia słownictwo związane z podróżami (np. flight, cruise, hotel).2. Uczeń definiuje zadania i obowiązki pracowników biura podróży (np. rezerwacja, obsługa klienta). 3. Uczeń analizuje i opisuje różne rodzaje wycieczek i usług turystycznych (np. all-inclusive, adventure tour). 4. Uczeń definiuje i opisuje części obiektów turystycznych i zakwaterowania (np. lobby, cabin, deck). 5. Uczeń ocenia różnice między rodzajami usług turystycznych (np. hotel vs hostel, standard vs deluxe). 6. Uczeń charakteryzuje etapy obsługi klienta – rezerwacja, sprzedaż, finalizacja podróży. 7. Uczeń definiuje podstawowe pojęcia prawne w turystyce (np. terms and conditions, cancellation policy). | Kryteria weryfikacji 1. Uczeń poprawnie używa terminów turystycznych w ćwiczeniach i symulacjach.2. Uczeń opisuje stanowiska i czynności w biurze podróży. 3. Uczeń tworzy krótkie opisy i porównania ofert. 4. Uczeń poprawnie stosuje słownictwo do opisu miejsc i obiektów. 5. Uczeń porównuje oferty i przedstawia różnice ustnie i pisemnie. 6. Uczeń opisuje procesy i poszczególne kroki obsługi klienta. 7. Uczeń wyjaśnia znaczenie pojęć i stosuje je w przykładowych sytuacjach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się 8. Uczeń prezentuje ofertę turystyczną klientowi, stosując odpowiednie zwroty i struktury językowe.9. Uczeń charakteryzuje rodzaje dokumentów turystycznych i procedury ich obsługi (np. voucher, boarding pass, itinerary). 10. Uczeń planuje i prowadzi symulowaną prezentację oferty turystycznej. 11. Uczeń przeprowadza symulowane spotkania z klientami, używając odpowiedniego języka do zadawania pytań, odpowiadania oraz proponowania rozwiązań. 12. Uczeń organizuje krótkie prezentacje ustne, przedstawiając siebie, ofertę i warunki współpracy w sposób jasny i zrozumiały. | Kryteria weryfikacji 8. Uczeń prowadzi krótkie prezentacje i odpowiada na pytania klientów.9. Uczeń prowadzi dialogi w realistycznych scenariuszach obsługi klienta. 12. Uczeń tworzy spójną i poprawną wypowiedź, używając właściwego słownictwa i form grzecznościowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Uwaga: Jest to Karta Usługi opracowana dla poziomu A2. Jesteśmy w stanie zrealizować szkolenie również na poziomie B1 oraz B2. Możemy też po wcześniejszym ustaleniu przygotować program do szkoleń specjalistycznych również z innych dziedzin oraz ofertę szkoleń indywidualnych. Jeśli są Państwo zainteresowani, prosimy o kontakt mailowy: magda@coludziepowiedza.co
Szkolenie jest skierowane do:
- Początkujących agentów turystycznych i pracowników biur podróży, którzy chcą zdobyć umiejętności komunikacji w języku angielskim w kontekście zawodowym.
- Osób odpowiedzialnych za kontakt z klientami zagranicznymi i rezerwację usług turystycznych.
- Osób planujących rozpoczęcie pracy w branży turystycznej w środowisku międzynarodowym.
- Asystentów administracyjnych i koordynatorów wycieczek obsługujących korespondencję i zapytania w języku angielskim.
- Wszystkich zainteresowanych rozwojem umiejętności językowych związanych z branżą turystyczną na poziomie podstawowym.
Ramowy Program Usługi
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego on-line przed przystąpieniem do szkolenia (nie wchodzi w zakres harmonogramu)
- rozmowy on-line w czasie rzeczywistym
- podział na grupy 3-8-osobowe (3-8 uczestników szkolenia w grupie)
- forma prowadzenia zajęć: on-line w czasie rzeczywistym z zastosowaniem podziału na podgrupy (2-4 uczestników), dyskusji ogólnogrupowej, współdzielenia ekranu, interaktywnych ćwiczeń i quizów z rejestracją wyników.
- forma sprawdzenia wiedzy: test teoretyczny z zadaniami zamkniętymi i otwartymi na koniec szkolenia, obserwacja w warunkach symulowanych
- usługa realizowana w godzinach dydaktycznych (45 min), po dwie godziny w ciągu jednego dnia, bez przerwy.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
Unit 1: The Role of a Travel Agent
- Vocabulary: business travellers, conference, guest, holiday, holidaymaker, honeymoon, leisure, meeting, on business, relax, romantic, trip, vacationer
- Function: Asking about purpose
Unit 2: GRAMMAR – Present simple and continuous, adverbs of frequency
Unit 3: On the Phone
- Vocabulary: connect, courteous, direct, hold, incoming, line, operator, PBX, professional, transfer
- Function: Stating reason for a phone call
Unit 4: GRAMMAR – Question forms, past simple, past simple verbs: -ed endings, basic irregular verbs
Unit 5: Types of Restaurants
- Vocabulary: cuisine, cut, drive-through, family restaurant, fast food, rating, steakhouse, table service, vegetarian, wait staff
- Function: Discussing options
Unit 6: GRAMMAR – Present continuous / be going to for future
Unit 7: Lodging
- Vocabulary: bed and breakfast, budget hotel, cabin, campsite, eco-resort, go camping, motel, on a budget, pitch a tent, resort, romantic getaway, star rating, youth hostel
- Function: Offering assistance
Unit 8: GRAMMAR – Present perfect (ever/never, for/since)
Unit 9: At the Airport
- Vocabulary: arrivals terminal, baggage claim, boarding time, check in, departure lounge, departures terminal, duty-free shop, fly in, food court, gate, passenger, security screening
- Function: Describing a process
Unit 10: GRAMMAR – Past simple and past continuous, weak forms: was/were
Unit 11: Cruise Ships
- Vocabulary: adventure, balcony, cabin, cruise director, disembark, embarkation, port of call, porter, relaxation, shore excursion, tender, upper deck
- Function: Talking about schedules
Unit 12: Train Travel
- Vocabulary: attendant, berth, by rail, catch the train, depot, one-way, overnight train, round-trip, scenery, ticket kiosk, timetable
- Function: Talking about departures
Unit 13: Bus Travel
- Vocabulary: affordable, benefit, boarding pass, by bus, by coach, cheaply, express route, flexible, legroom, stop
- Function: Confirming information
Unit 14: GRAMMAR – should, can, have to, must, may, might
Unit 15: Renting a Car
- Vocabulary: boot, compact, driver’s license, economy, full-size, GPS, insurance, luxury, model, standard
- Function: Describing features
Unit 16: GRAMMAR – Relative clauses
Unit 17: How Do You Pay?
- Vocabulary: cash-only, charge card, checking account, credit card, debit card, identification, methods of payment, personal check, transaction, traveler’s check
- Function: Stating an amount
Unit 18: GRAMMAR – Comparatives and superlatives
Unit 19: Where to Get Money
- Vocabulary: ATM, bank, branch, business hours, electronically, keypad, PIN number, service charge, service fee, wire transfer, withdraw
- Function: Getting someone’s attention
Unit 20: At the Currency Exchange Office
- Vocabulary: commission, convert, currency, currency exchange office, exchange rate, local currency, minimum charge, rate, receipt, release form
- Function: Stating what is needed
Unit 21: How Much Does It Cost?
- Vocabulary: cash register, collectible souvenir, cost, coupon, gift shop, gift wrapping, mementos, on sale, pick out, price tag, selection, staff
- Function: Asking about price
Unit 22: GRAMMAR – used to
Unit 23: Giving Warnings About Crime
- Vocabulary: break-in, criminal, lock, money belt, report, robbery, safe deposit box, suspicious activity, target, theft, valuables
- Function: Asking about availability
Unit 24: Avoiding Illness Abroad
- Vocabulary: bottled water, bug spray, germs, immunization, infection, mosquito, purified water, ruin, travel emergency, travel insurance, vaccination
- Function: Asking for more information
Unit 25: Revision + Final Test
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: magda@coludziepowiedza.co
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 98,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 98,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie A2 (ukończony poziom A1).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się raz w tygodniu.
- Zajęcia odbywają się na platformach MS Teams lub Zoom.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w formie stacjonarnej po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie prowadzone jest online, uczestnicy korzystają z platform MS Teams lub Zoom.
- Wymagania sprzętowe: komputer osobisty, tablet lub smartfon z dwurdzeniowym procesorem 2GHz (zalecany czterordzeniowy), 4GB RAM, system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS lub Android, najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub Mozilla Firefox, kamera internetowa, mikrofon lub zestaw słuchawkowy.
- Minimalne wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 20 Mbps.
- Zajęcia mogą być rejestrowane w celu utrwalenia efektów kształcenia oraz na potrzeby monitoringu. Wykorzystanie nagrania na inne cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.