Szkolenie Przywództwo i komunikacja z elementami coachingu menedżerskiego
Szkolenie Przywództwo i komunikacja z elementami coachingu menedżerskiego
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do osób dorosłych (powyżej 18 roku życia), które z własnej inicjatywy chcą podnosić swoje umiejętności/kompetencje lub nabyć kwalifikacje, spełniających co najmniej jedno z poniższych kryteriów:
1.1 mieszkają na terenie województwa warmińsko-mazurskiego (w rozumieniu Kodeksu Cywilnego)
1.2 są zatrudnione na terenie województwa warmińsko-mazurskiego lub
1.3 pobierają naukę na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji15-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Przywództwo i komunikacja z elementami coachingu menadżerskiego" przygotowuje uczestnika do rozwinięcia kompetencji przywódczych i komunikacyjnych, nabycia wiedzy na temat roli lidera, budowania autorytetu, skutecznych technik komunikacji i coachingu menedżerskiego oraz rozwinięcia umiejętności w zakresie analizy własnego potencjału, dopasowania stylu przywództwa do sytuacji, aktywnego słuchania, udzielania konstruktywnego feedbacku, prowadzenia rozmów rozwojowych i dyscyplinujących.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą na temat przywództwa | Kryteria weryfikacji charakteryzuje cechy skutecznego lidera | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wskazuje różnice między przywództwem a zarządzaniem | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia role menadżerskie wg Mintzberga | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia style przywództwa | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia zasady budowania autorytetu lidera w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji identyfikuje role menedżerskie i ich znaczenie dla funkcjonowania zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się stosuje zasady komunikacji interpersonalnej | Kryteria weryfikacji rozróżnia poziomy aktywnego słuchania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wymienia typy osobowości (DISC) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wskazuje bariery i filtry komunikacyjne utrudniające przepływ informacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia zasady udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej (feedbacku) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia strukturę efektywnego zebrania i zasady jego prowadzenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa skierowana jest do osób dorosłych (powyżej 18 roku życia), które z własnej inicjatywy chcą podnosić swoje umiejętności/kompetencje lub nabyć kwalifikacje, spełniających co najmniej jedno z poniższych kryteriów: mieszkają na terenie województwa warmińsko-mazurskiego (w rozumieniu Kodeksu Cywilnego) lub są zatrudnione na terenie województwa warmińsko-mazurskiego lub pobierają naukę na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.
Usługa "Przywództwo i komunikacja z elementami coachingu menadżerskiego" przygotowuje uczestnika do rozwinięcia kompetencji przywódczych i komunikacyjnych, nabycia wiedzy na temat roli lidera, budowania autorytetu, skutecznych technik komunikacji i coachingu menedżerskiego oraz rozwinięcia umiejętności w zakresie analizy własnego potencjału, dopasowania stylu przywództwa do sytuacji, aktywnego słuchania, udzielania konstruktywnego feedbacku, prowadzenia rozmów rozwojowych i dyscyplinujących.
Szkolenie będzie się składało z części teoretycznej i części praktycznej z wykorzystaniem następujących metod aktywizacyjnych uczestników:
- praca warsztatowa
- dyskusje w podgrupach,
- praca zespołowa,
- burza mózgów
- case study
DZIEŃ 1 Świadomość i autorytet
16.10.2025 - trener prowadzący Małgorzata Dudek
Jak myślą najlepsi z najlepszych
- Analiza przykładów liderów z biznesu, sportu i polityki.
- Dyskusja: jakie wzorce można przenieść do codziennej pracy menedżera?
Osobowość przywódcza – co oznacza?
- Style osobowości i ich wpływ na zarządzanie.
- Test autodiagnostyczny + omówienie wyników.
Twój potencjał w analizie SWOT
- Ćwiczenie indywidualne: SWOT jako narzędzie rozwoju lidera.
- Refleksja: „Jeżeli chcesz mieć lepszych pracowników, stań się lepszym szefem”.
Poszukiwanie cech lidera to proces. Budowanie autorytetu
- Interaktywne ćwiczenie: mapa cech skutecznego lidera.
- Jak zdobywać i utrzymywać autorytet – przykłady i praktyka.
Koło rozwoju w zarządzaniu
- Model cyklu rozwoju menedżera.
- Ćwiczenie: „Na jakim etapie jestem?”.
Twoje role i style w zarządzaniu + komunikacja interpersonalna
- Analiza ról menedżerskich wg Mintzberga.
- Jak mówić, by być skutecznym – praktyczne scenki i feedback.
Ty i Twoje otoczenie + wartości w przywództwie
- Refleksja: wartości jako fundament przywództwa.
- Zadanie domowe: „Mój kodeks wartości jako lidera”.
DZIEŃ 2 Komunikacja z elementami coachingu menedżerskiego
17.10.2025 - trener prowadzący Małgorzata Dudek
Podstawy komunikacji w zarządzaniu
- Komunikacja werbalna i niewerbalna.
- Najczęstsze błędy menedżerów.
Poziomy aktywnego słuchania w zarządzaniu
- Ćwiczenia w parach: „słuchanie a słyszenie”.
Typologia osobowości jako narzędzie komunikacji
- Wprowadzenie do prostych modeli typologii (np. DISC).
- Symulacje: dopasowanie komunikatu do odbiorcy.
Efektywny przepływ informacji – gra zespołowa
- Gra symulacyjna pokazująca bariery w komunikacji.
- Wnioski do praktyki menedżerskiej.
Filtry komunikacyjne i najlepsze praktyki przepływu informacji
- Rozpoznawanie barier i sposobów ich redukcji.
Cele, strategie i skuteczność rozmów menedżerskich
- Model GROW w rozmowach rozwojowych.
- Case study: rozmowa „trudna vs efektywna”.
Feedback, rozmowy rozwojowe i dyscyplinujące
- Zasady udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej.
- Ćwiczenia w małych grupach: rozmowy 1:1.
Metody efektywnego prowadzenia zebrań
- Rola menedżera jako facylitatora.
- Struktura i narzędzia do prowadzenia spotkań.
Podsumowanie szkolenia i plan działań wdrożeniowych
- „Co zabieram dla siebie?”
- Wypełnienie indywidualnego planu rozwoju.
Test wiedzy - walidacja
Walidacja usługi odbędzie się 17 października 2025 roku w godz. 15:15–15:30 i będzie polegała na przeprowadzeniu pisemnego testu teoretycznego jednokrotnego wyboru (ABC). Test został opracowany przez trenera prowadzącego we współpracy z walidatorem, w oparciu o zamierzone efekty usługi. Testy (w formie papierowej) zostaną rozdane uczestnikom przez trenera prowadzącego usługę.
Wyniki testu będą oceniane przez walidatora zgodnie z kluczem odpowiedzi przygotowanym przez trenera prowadzącego usługę po zakończonej usłudze rozwojowej.
Zostanie zachowania rozdzielność pomiędzy szkoleniem a walidacją usługi.
Informacje dodatkowe:
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktycznych.
- Szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych.
- Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Jak myślą najlepsi z najlepszych. Osobowość przywódcza – co oznacza? | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Twój potencjał w analizie SWOT. Poszukiwanie cech lidera to proces. Budowanie autorytetu | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Koło rozwoju w zarządzaniu | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Twoje role i style w zarządzaniu + komunikacja interpersonalna. Ty i Twoje otoczenie + wartości w przywództwie | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Podstawy komunikacji w zarządzaniu. Poziomy aktywnego słuchania w zarządzaniu. Typologia osobowości jako narzędzie komunikacji | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Efektywny przepływ informacji – gra zespołowa. Filtry komunikacyjne i najlepsze praktyki przepływu informacji | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Cele, strategie i skuteczność rozmów menedżerskich. Feedback, rozmowy rozwojowe i dyscyplinujące | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Metody efektywnego prowadzenia zebrań. Podsumowanie szkolenia i plan działań wdrożeniowych | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Test wiedzy - walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 150,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 150,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Dudek
Umiejętności w zarządzaniu – motywacja, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami, kreatywność w zarządzaniu, rekrutacja pracowników, zarządzanie rozwojem pracowników oraz procesami w firmie, ocena okresowa, delegowanie zadań, informacja zwrotna, tworzenie modeli
biznesowych, autorytet w zarządzaniu, procesy doskonalenia jakości, inne z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie, budowanie strategii marki.
Umiejętności osobiste – sprawne zarządzanie sobą i swoją pracą, zdolność do motywowania samego siebie, kreatywność, autoprezentacja z elementami wystąpień publicznych, efektywne wyznaczanie celów, planowanie własnej ścieżki rozwoju.
Umiejętności interpersonalne – komunikacja, motywacja, współpraca w zespole, rozwiązywanie problemów.
Umiejętności rozwoju organizacji – tworzenie misji, wizji i strategii rozwoju organizacji, określenie planów rozwojowych, tworzenie systemów komunikacji wewnątrz organizacji oraz systemów
motywacyjnych, tworzenie ścieżek zaszeregowań oraz matryc kompetencji z wykorzystaniem narzędzi transformacji cyfrowej i gospodarki cyfrowej, wykorzystanie narzędzi cyfrowych w firmie, wdrażaniu nowych modeli i form organizacji pracy, szkolenia z zakresu AI oraz zielonych
kompetencji.
Posiada 120h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń w danej tematyce w ciągu ostatnich 2 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- scenariusz szkolenia,
- materiały szkoleniowe (notes, długopis)
- skrypt podsumowujący wiedzę zdobytą na szkoleniu
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi