O-1 - Profesjonalna obsługa klienta - skuteczna rozmowa z klientem i budowanie relacji
Dostawca usług nie wypełnił wszystkich wymaganych danych w karcie usługi. Usługa może być niekwalifikowana.
O-1 - Profesjonalna obsługa klienta - skuteczna rozmowa z klientem i budowanie relacji
Numer usługi 2016/12/27/11943/29659
1 353,00 PLN
brutto
1 100,00 PLNnetto
0,00 PLNbrutto/h
0,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-12-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem jest: poznanie najnowszych procedur i standardów z zakresu obsługi Klienta,zwiększenie skuteczności w bezpośredniej obsłudze Klienta,
usprawnienie umiejętności skutecznej komunikacji z Klientem,
udoskonalenie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
szkolenie zostanie zakończone realizacją praktycznego projektu z obszaru profesjonalnej obsługi klienta.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
- Budowanie orientacji na klienta,
- Komunikacja z klientem - rozmowy telefoniczne, etykieta telefoniczna,
- Komunikacja bezpośrednia - jak być konkretnym i zrozumiałym, język "kontaktu" i "język konfliktu", jakie wyrażenia stosować, a jakich unikać,
- Rola nastawienia i pierwszego wrażenia - tajemnice "mowy ciała" oraz znaczenie ubioru pracownika - standardy ubioru w pracy z klientem,
- Aktywne słuchanie - techniki służące właściwemu zrozumieniu klienta,
- Techniki odpowiedzi na trudne pytania,
- Kiedy muszę odmówić klientowi - sposoby na asertywną i skuteczną odmowę,
- Reagowanie na krytykę słuszną i niesłuszną,
- Komunikowanie trudnych decyzji,
- Asertywnie wobec trudnych klientów - jak odpowiadać na zastrzeżenia i skargi klientów,
- "Typy klientów" i sposoby podejścia do nich - m.in. klient zdenerwowany, narzekający lub gadatliwy
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 353,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 0,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.
Adres
Adres
Wagonowa 2C/2
Wrocław
woj. dolnośląskie
Kontakt
Kontakt
Magdalena Płachytka
E-mail
marketing@prolearning.pl
Telefon
+48 508 913 532