Negocjacje w biznesie. Warsztaty dla zarządzających
Negocjacje w biznesie. Warsztaty dla zarządzających
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Właściciele przedsiębiorstw, prezesi zarządów, członkowie zarządów, członkowie rad nadzorczych, dyrektorzy zarządzający oraz dyrektorzy poszczególnych pionów finansów, produkcji, zakupów, prawa, logistyki, sprzedaży, marketingu, HR, IT administracji, kluczowa kadra managerska chcąca doskonalić know-how w zakresie skutecznych negocjacji.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji11-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników – kadrę zarządzającą do negocjacji w różnych sytuacjach biznesowych takich jak np.: negocjacje kontraktów z partnerami biznesowymi, układów zbiorowych, umów z bankami czy z pracownikami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Skutecznie negocjuje w różnych sytuacjach biznesowych takich jak np.: negocjacje kontraktów z partnerami biznesowymi, układów zbiorowych, umów z bankami czy z pracownikami. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje skuteczne metody negocjowania z różnymi grupami interesariuszy, m.in. – radą nadzorczą, związkami zawodowymi, kluczowymi klientami, bankami, dostawcami,monopolistami, pracownikami oraz w sytuacjach szczególnych np. negocjacjach wielostronnych i wielokulturowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Określa zasady efektywnego przygotowywania się do procesu negocjacji, aby unikać popełniania błędów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje praktyczne umiejętności na temat stosowania najbardziej skutecznych technik negocjacyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Zarządza konfliktem podczas negocjacji, a także konfliktem powstałym wewnątrz organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Posługuje się różnymi stylami negocjowania | Kryteria weryfikacji Definiuje preferowany styl negocjowania i określa swoje mocne i słabe strony służące nakreśleniu kierunków indywidualnego rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje, czy jest obiektem manipulacji oraz jak przeciwstawić się próbom manipulacji | Kryteria weryfikacji Wykorzystuj, używa skutecznych technik antymanipulacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa prowadzona jest w trybie godzin zegarowych. dwie przerwy 10 minutowe każdego dnia wliczone są w usługę. Każdy uczestnik będzie miał swoje stanowisko ( krzesło, biurko -max.2 osoby przy biurku).
Pierwszy dzień (9.00 - 17.00)
- Wprowadzenie: cele seminarium, poznanie się Uczestników i test wprowadzający.
- Jakie są skuteczne typy strategii oraz technik i taktyk negocjacyjnych?
- 2.1. Wybór strategii negocjacyjnych i zalecane sytuacje ich stosowania w praktyce biznesowej.
- 2.2. „12 kluczowych technik negocjacyjnych”. Korzyści i zagrożenia poszczególnych technik i taktyk negocjacyjnych.
- 2.2.1. Taktyka dziegciu i miodu
- 2.2.2. Na wyczerpanie
- 2.2.3. Zmiana biegów
- 2.2.4. Trzecia strona
- 2.2.5. Szkoda by było
- 2.2.6. Granie emocjami
- 2.2.7. Skubanie
- 2.2.8. Inne
- Dobre przygotowanie do negocjacji jako kluczowy czynnik sukcesu udanych negocjacji w biznesie.
- 3.1. Czas.
- 3.2. Ludzie – zasoby organizacji i strona przeciwna.
- 3.3. Relacje – ze stronami.
- Jakie cechy i umiejętności powinien posiadać dobry negocjator?
- 4.1. Gra.
- 4.2. Sztuka.
- 4.3. Siła – 4 sekundy oraz znaczenie przerw w negocjacjach.
- Czy nadaję się na skutecznego negocjatora?
- 5.1. Test indywidualnych umiejętności negocjacyjnych. – Ćwiczenie
- Jak prowadzić udane negocjacje w różnych sytuacjach biznesowych? Część I. – Ćwiczenia – warsztaty – scenki
- Wywieranie wpływu a manipulacja.
- 7.1. Mechanizmy wywierania wpływu.
- 7.2. Wywieranie wpływu a manipulacja.
- 7.3. „6” kluczowych reguł wywierania wpływu. – Dyskusja moderowana
- Techniki, narzędzia oraz metody wywierania wpływu i manipulacji.
- 8.1. Zasada autorytetu.
- 8.2. Demonstracja.
- 8.3. Naśladownictwo.
- 8.4. Efekt pierwszeństwa i świeżości. – Ćwiczenie – przykłady
- Jak przezwyciężać trudności w negocjacjach?
- 9.1. Jak radzić sobie z zastrzeżeniami?
- 9.2. Kolejność etapów negocjacji „wymuszających” współpracę.
- Negocjacje – moje preferencje. Test: „Mój preferowany styl prowadzenia negocjacji”. – Ćwiczenie
- Podsumowanie dnia.
Drugi dzień (9.00 - 17.00)
- Powtórzenie i utrwalenie zagadnień omawianych pierwszego dnia seminarium.
- Jak prowadzić udane negocjacje w różnych sytuacjach biznesowych? Część II. – Ćwiczenia – warsztaty – scenki
- Jak zarządzać emocjami w negocjacjach?
- 3.1. Emocjonalne reakcje – czym się objawiają?
- 3.2. Stres – pomaga czy przeszkadza? Jak walczyć ze stresem?
- 3.3. Czego się obawiają strony negocjacji? – Ćwiczenie
- Komunikacja werbalna, niewerbalna, mowa ciała w negocjacjach.
- 4.1. Poziom treści a poziom relacji.
- 4.2. Komunikacja werbalna i pozawerbalna. Jak ją interpretować?
- 4.3. Pytania w negocjacjach. – Ćwiczenie
- Asertywność w negocjacjach.
- 5.1. Co to znaczy asertywne stawianie granic?
- 5.2. „Zdarta płyta”.
- 5.3. Krytyka ogólna.
- 5.4. Zamglenie. – Ćwiczenie
- Negocjacje – sytuacje szczególne. – Ćwiczenie – Negocjacje wielostronne
- 6.1. Etapy i ich zawartość w negocjacjach wielostronnych.
- 6.2. Procedura prowadzenia negocjacji wielostronnych. – Ćwiczenie – Negocjacje transgraniczne
- 6.3. Różnice w negocjacjach lokalnych i transgranicznych. Kontekst otoczenia i kontekst bezpośredni.
- 6.4. Wymiary kulturowe – ranking krajów.
- 6.5. Oddziaływanie kulturowe na czynniki negocjacji. Wnioski i dyskusja – co mogę przenieść do własnej firmy?
- Kłamstwo w negocjacjach.
- 7.1. Funkcja kłamstwa / blefu w negocjacjach. – Ćwiczenie
- 7.2. Metody rozpoznawania kłamstwa agentów CIA.
- 7.3. Kłamliwe zachowania – oznaki kłamstwa.
- 7.4. Analiza rozmowy dziennikarki z kongresmenem.
- 7.5. Stworzenie katalogu pytań kontrolnych do wykorzystania w trakcie negocjacji. – Ćwiczenie
- 7.6. Skąd możemy mieć pewność, że oponent mija się z prawdą? – Wnioski i dyskusja
- Dekalog „mistrza negocjacji”. – Warsztat
- 8.1. Co mogę przenieść do własnej firmy? – Wnioski i dyskusja
- Jak prowadzić negocjacje w różnych sytuacjach biznesowych? Część III – warsztaty podsumowujące i wykorzystujące elementy wywierania wpływu. – Ćwiczenia i scenki z kamerą (udział w scenkach jest fakultatywny)
- Podsumowanie zajęć.
- Opcjonalnie: Wypełnienie Indywidualnego Planu Działań Wdrożeniowych (wydruki dostarczone uczestnikom).
34-Walidacja-test
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 227,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 326,72 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 265,63 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Zbigniew Turliński
Menedżer marketingu handlowego z doświadczeniem w pracy na różnych stanowiskach w międzynarodowych koncernach FMCG.
Jako Manager działu Marketingu Handlowego prowadził wiele działań o charakterze projektowym, jak wprowadzenie systemu CRM w British-American Tobacco, projekty merchandisingowe związane z ekspozycją produktów grupy BOLS (CEDC), projekty organizacyjne (National Sales Conference), projekty informatyczne EDI firmy Lyreco, identyfikację i wprowadzenie procesów Trade Marketingowych powodujących wyższą efektywność prowadzenia działań przez Field Force (BAT, CEDC, AVON Cosmetics).
Wykształcenie Zbigniewa z jednej strony wspiera Marketing i Zarządzanie Przedsiębiorstwem (studia wyższe i studia podyplomowe), a z drugiej daje podstawy do szkolenia ludzi. Ukończył Akademię Trenerów Sprzedaży, gdzie nabył kompetencje trenerskie i szkoleniowe. Akredytowany trener metodyki Insights Discovery, a także posiadacz Certyfikatu Prince2 Foundation.
Projektuje szkolenia, prowadzi je i współpracuje jako Coach Sprzedaży.
Posiada ponad 120h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń na temat negocjacji biznesowych dla osób dorosłych w ostatnich 24 miesiącach wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Małgorzata Tetlak
Budując swoje kompetencje w ramach pracy w szpitalnych oddziałach psychiatrycznych, towarzyszyła w trudnych etapach życia pacjentów, zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej.
Zdobyta wiedza i doświadczenie pokazały jej jak ważne jest dopasowanie metod współpracy do oczekiwań klienta. Elastyczność oraz indywidulane podejście to jej priorytet we współpracy. Pasjonuje mnie praca z ludźmi, ich wyjątkowością oraz niepowtarzalnością wyrażanych wartości, postaw i emocji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Segregatory z prezentacją i miejscem na notatki, skrypt, ćwiczenia. Po zakończonym szkoleniu uczestniczy otrzymują prezentację z zajęć drogą mailową.
Warunki uczestnictwa
Przesłanie podpisanej przez Decydenta karty zgłoszenia na adres:
biuro@figpolska.pl, co jest równoznaczne z akceptacją warunków zgłoszenia
Więcej informacji w biurze FIG Polska – tel. +48 22 823 42 83 lub na stronie www.figpolska.pl.
Informacje dodatkowe
więcej informacji na www.figpolska.pl
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi