Indywidualny kurs języka angielskiego ogólnego na poziomie B2 - 50h USŁUGA ZDALNA W CZASIE RZECZYWISTYM, PROJEKT ZACHODNIOPOMORSKIE BONY SZKOLENIOWE
Indywidualny kurs języka angielskiego ogólnego na poziomie B2 - 50h USŁUGA ZDALNA W CZASIE RZECZYWISTYM, PROJEKT ZACHODNIOPOMORSKIE BONY SZKOLENIOWE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikatory projektówZachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Grupa docelowa usługi
Kursy językowe w naszej szkole są przeznaczone dla osób chcących nauczyć się języka lub podnieść swój dotychczasowy poziom znajomości języka obcego. Naszą ofertę z założenia kierujemy do osób dorosłych, pracujących i studentów.
Usługa adresowana do Uczestników projektu Zachodniopomorskie bony szkoleniowe.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji12-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu podniesienie poziomu języka angielskiego Słuchacza do poziomu B2 wg. ESOKJ poprzez:• rozwinięcie kompetencji komunikacyjnych języku obcym w sferze prywatnej, publicznej i
zawodowej
• poszerzanie zasobu leksykalnego i znajomości konstrukcji gramatycznych
• rozwinięcie kompetencji interkulturowych
• poszerzenie wiedzy o krajach anglojęzycznych
• rozwój strategii uczenia się i samokształcenia
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Z zakresu umiejętności SŁUCHANIA: Kursant posługuje się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym mu zrozumienie długich wypowiedzi i wykładów oraz bezproblemowe śledzenie złożonych argumentacji, jeśli dotyczy znanego mu tematu. | Kryteria weryfikacji Kursant rozumie większość wiadomości TV i programów dotyczących współczesnych wydarzeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Kursant rozumie filmy w wersji oryginalnej, jeśli aktorzy posługują się standardowym językiem angielskim. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Kursant nadąża ze zrozumieniem wykładu czy rozmowy, dotyczących jego specjalności, przyzałożeniu, że przedmiot dyskusji jest mu znany, a prezentacja jest przejrzysta i zrozumiale przedstawiona. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Z zakresu umiejętności CZYTANIA: Kursant posługuje się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym mu czytanie ze zrozumieniem artykułów i dłuższych tekstów dot. bieżących problemów, w których autorzy przyjmują określony punkt widzenia lub prezentują konkretny stosunek do poruszanych zagadnień. | Kryteria weryfikacji Kursant stosuje różne techniki czytania (skimming, scanning). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Kursant rozumie instrukcje, znajduje i rozumie odpowiednie wyjaśnienia i wskazówki w celurozwiązania konkretnego problemu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant określa treść i wagę wiadomości, artykułów i opracowań na tematy związane z jegozainteresowaniami oraz decyduje czy są warte dokładniejszego przeczytania. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Z zakresu umiejętności MÓWIENIA: Kursant posługuje się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym mu prowadzenie rozmowy z native speakerami, wypowiadając się całkiem płynnie i spontanicznie - nie musi przygotowywać się wcześniej do rozmowy. Bierze aktywny udział w dyskusjach dotyczących znanych tematów, przedstawiać argumenty i bronić swojego punktu widzenia. | Kryteria weryfikacji Kursant przedstawia jasno i szczegółowoopisy na szeroki zakres zagadnień związanych z jego polem zainteresowań, wyjaśnia swój punkt widzenia i przedstawia podając zalety i wady różnych opcji, rozwiązań. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Kursant wykazuje stosunkowo wysoki stopień znajomości zasad gramatycznych, nie popełnia błędów, które powodują nieporozumienie i poprawia większość swoich błędów językowych. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Kursant inicjuje, podtrzymuje i kończy rozmowę na tematy mu znane, takie, którymi się interesuje lub odnoszące się do życia codziennego. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Kursant streszcza informacje zaczerpnięte z różnych źródeł i komentuje je. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Kursant wyraża różne uczucia (zdziwienie, szczęście, smutek, zainteresowanie, obojętność) i na nie reaguje. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Kursant składa propozycję, wyraża zgodę lub jej brak, doradza. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Kursant formułuje przypuszczenia i opinie oraz przewiduje ich możliwe konsekwencje. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Kursant korzysta z dużej, choć wciąż ograniczonej, grupy spójników i wyrażeń łączących, aby tworzyć przejrzyste, spójne wypowiedzi. W przypadku mówienia przez dłuższy czas mogą pojawić się: pewne wahanie i nierówności. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Kurant potwierdza zrozumienie, parafrazując wypowiedź rozmówcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Kursant mówi dość płynnie, nawet w przypadku dłuższych wypowiedzi, utrzymując równe tempo. Wciąż zdarza się mu wahać i poszukiwać odpowiednich wyrażeń, robi jednak niewiele zauważalnych pauz. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Z zakresu umiejętności PISANIA: Kursant posługuje się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym mu pisanie zrozumiałych, szczegółowych tekstów na dowolne tematy związane z jego zainteresowaniami. | Kryteria weryfikacji Kursant robi w użyteczny sposób notatki na znany sobie temat. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Kursant w sposób prosty przedstawia zdarzenia lub opowiada prostymi zdaniami historyjkę. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant opisuje marzenia, cele i ambicje. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant pisze rozprawkę lub opracowanie, przekazując informacje lub rozważając argumenty za i przeciw. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant przedstawia główne tezy przeczytanego tekstu (streszczenie). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kursant korzysta z zasobu niezbyt złożonych wyrażeń dotyczących potrzeb własnych i innych wtypowych sytuacjach komunikacyjnych. | Kryteria weryfikacji Dobiera umiarkowanie złożone zwroty grzecznościowe do wskazanego kontekstu; opisuje wformie ustnej lub pisemnej podaną sytuację komunikacyjną stosując poprawne słownictwo; opisuje zwięźle w formie ustnej lub pisemnej wydarzenia z przeszłości; opisuje zwięźle w formie ustnej lub pisemnej przyszłe wydarzenia; opisuje zwięźle w formie ustnej lub pisemnej swoją opinię, preferencje i wrażenia | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Kursant używa umiarkowanie złożonych struktur gramatycznych. | Kryteria weryfikacji Łączy słowa lub grupy słów za pomocą niezbyt złożonych spójników, (np. „zarówno”,„również”, „więc”, „chociaż”); ; formułuje niezbyt złożone pytania z zakresu życia prywatnego oraz pracy swojej i osób, które zna; formułuje niezbyt złożone wypowiedzi zapraszające, proponujące i przepraszające oraz odpowiada na takie wypowiedzi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Opisuje zwięźle siebie, znane sobie osoby oraz przestrzeńwokół siebie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Formułuje i odpowiada na niezbyt złożone pytania dotyczące typowychsytuacji dnia codziennego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Formułuje niezbyt złożone odpowiedziprzyjmujące lub odrzucające propozycje dotyczące codziennych czynności podając powód | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Formułuje niezbyt złożone wypowiedzi wyrażające swoją opinię ipreferencje | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Cykl i charakter zajęć określany jest po diagnozie językowej Słuchacza i jego indywidualnych potrzeb lingwistycznych i zawodowych, typu modalności i potencjału językowego.
Założenia kursu oparte są na indywidualizacji procesu nauczania ze względu na cele, treści, metodę i formę organizacji pracy ze Słuchaczem. Indywidualizacja przejawia się w dostosowaniu do potrzeb i możliwości Słuchacza, strategii uczenia się, jego preferencji w sposobie nabywania wiedzy i umiejętności oraz biografii językowej i zawodowej. Organizacja procesu dydaktycznego ukierunkowana jest na osobiste potrzeby językowe, społeczne, kulturowe i zawodowe.
Kurs kładzie duży nacisk na praktykę – słuchanie i mówienie. Około 80% lekcji to praca ustna z lektorem, polegająca na kontrolowanym dialogu, w którym lektor zadaje pytania i prowadzi konwersacje w oparciu o wprowadzone wcześniej słownictwo oraz zagadnienia gramatyczne. Lekcje odbywają się praktycznie wyłącznie w języku obcym. Lektor kładzie duży nacisk na poprawność wypowiedzi pod względem wymowy, słownictwa i gramatyki, co utrwala prawidłowe nawyki językowe u uczestnika, a także motywuje go do dbania o formułowanie bezbłędnych zdań.
Zagadnienia tematyczne
człowiek i jego otoczenie • praca, zawody, ubieganie się o pracę, problem bezrobocia • edukacja, studia uniwersyteckie, studia zagraniczne, kształcenie się przez całe życie, funkcjonowanie w środowisku akademickim • dom, rodzina, relacje międzyludzkie • spędzanie czasu wolnego, zainteresowania • zdrowie, odżywianie • podróże, turystyka, formy transportu • życie w mieście i na wsi, środowisko • zagadnienia ekonomiczne, bankowość, finanse • zakupy, pieniądze, konsumpcja • kultura (np. teatr, muzyka, film, literatura), globalizacja kultury • tradycje i obyczaje, wielokulturowość, stereotypy kulturowe • przestępczość, sądownictwo • natura i ochrona środowiska naturalnego, organizacje ekologiczne • katastrofy ekologiczne, kataklizmy, zjawiska pogodowe • współczesne środki przekazu informacji (prasa, radio, telewizja, Internet)
Zagadnienia gramatyczno-leksykalne
CZASY • powtórzenie i utrwalenie czasów Present Simple, Present Continuous, Present Perfect, Present Perfect Continuous, Past Simple, Past Continuous, Past Perfect, Future Simple • wprowadzenie czasów Past Perfect Continuous, Future Continuous, Future Perfect, formy used to do / be used to doing / get used to doing
ZDANIA WARUNKOWE • powtórzenie i utrwalenie zdania warunkowego nr 0, 1, 2 • wprowadzenie • zdania warunkowego nr 3 oraz mieszanych
STRONA BIERNA • powtórzenie i utrwalenie strony biernej w odniesieniu do czasów Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Present Perfect • wprowadzenie: o strony biernej w odniesieniu do czasów Past Perfect, Future Simple o czasowników modalnych w stronie biernej o czasowników z dwoma dopełnieniami w stronie biernej o konstrukcji biernej służącej do wyrażania obiegowych opinii (np. It’s said that …, He’s said to be…, He’s said to have been …)
MOWA ZALEŻNA • powtórzenie i utrwalenie mowy zależnej w odniesieniu do wszystkich wymienionych powyżej czasów • wprowadzenie: o czasowników wprowadzających mowę zależną o czasownika (np. say, explain) + “that” clause o czasownika (np. ask, remind, warn) + dopełnienie + bezokolicznik z 'to' o czasownika (np. admit, suggest) + forma gerundialna
ZDANIA PODRZĘDNE • powtórzenie i utrwalenie zdań okolicznikowych czasu (z użyciem np. as soon as, when) • wprowadzenie: o zdania okolicznikowego celu (z użyciem np. in case) o zdania okolicznikowego skutkowego (z użyciem np. so / such ... that) o zdania okolicznikowego przyzwalającego (z użyciem np. although, but, however, nevertheless)
ZDANIA PRZYDAWKOWE • określające/opisowe (np. The man who is talking to Tom is my neighbour.) • uzupełniające/nieokreślające (np. Mary, who is in Paris at the moment, works In a bank.) • opuszczanie zaimka (np. The man (who) she was talking to is the famous actor.) • zdania przydawkowe z przyimkiem (np. He is the only person to whom I can talk.)
PYTANIA • powtórzenie i utrwalenie pytań bezpośrednich (np. What do you think?) wprowadzenie: o pytań pośrednich (np. I'd like to know what your opinion is.) o rozłącznych (np. She’s beautiful, isn’t she?) o pytań o podmiot (np. Who likes you?)
KONSTRUKCJE CZASOWNIKOWE • czasownik (np. avoid, enjoy, finish, imagine, love, like, mind, miss, suggest, give up) + forma gerundialna (doing) • czasownik (np. afford, choose, hope, decide, seem, manage, offer, promise, refuse, would like, want) + bezokolicznik (to do) • czasownik (try, remember, regret, stop) + forma gerundialna lub bezokolicznik ze zmianą znaczenia • czasownik (allow, help, want, remind, would like, advise, invite, tell) + osoba + bezokolicznik (to do) • czasownik po przymiotniku (np. I was pleased to receive your invitation.) • wyrażenia too … to i enough to … (np. My coffee is too hot to drink. We arrived early enough to get a seat. • konstrukcja I wish (np. I wish I was rich.) • przyczynowe użycie have (have something done)
CZASOWNIKI • złożone (np. bring up, get on, show off, fall out, turn out, take in, give out, look up to, cut down on, get away with, put up with, run out of, work out) • modalne wyrażające umiejętność (np. can), prawdopodobieństwo (np. may), pozwolenie (np. may), zakaz (np. mustn’t), konieczność (np. must), radę (np. should), krytykę (np. shouldn’t), obowiązek (np. must), propozycję (np. can), sugestię (np. could), logiczny wniosek (z bezokolicznikiem czasu teraźniejszego i przeszłego np. might / can’t / must be, might/can’t / must have been) oraz formy je zastępujące (to be able to, to have to • let i make w stronie czynnej i biernej • budowa słowotwórcza czasownika z uwzględnieniem stosowania przedrostków (np. un-, -dis-, mis-, over-, under-)
RZECZOWNIKI • powtórzenie i utrwalenie rzeczowników policzalnych i niepoliczalnych • wprowadzenie rzeczowników złożonych (np. self-respect, air travel) • budowa słowotwórcza rzeczownika: przedrostki un-, dis-, in-, im-, ir-, re-, e-, mis-, under-, over-; przyrostki -ment, -ation, -ion, -al, -hood, -ship, -ness, -ity, -ence, -ance, -dom, -th
PRZYMIOTNIKI • powtórzenie i utrwalenie: o stopnia wyższego i najwyższego o formy nieregularnej (np. good, better, best) o formy modyfikujące stopień wyższy (much, far) • wprowadzenie: o wyrażenia the ... the + stopień wyższy (the sooner the better) o przymiotników kończących się na -ed / -ing złożone (np. well-equipped, wellinformed) o budowy słowotwórczej przymiotnika: przedrostki un-, dis-, in-, im-, ir-, re-, ex-, mis-, under-, over-; o przyrostki -ful, -less, -able, -ible, -al, -ous;
PRZYSŁÓWKI • formy nieregularne (np. hard, fast) • pozycja przysłówka w zdaniu • budowa słowotwórcza przysłówka z uwzględnieniem stosowania przedrostków do tworzenia form o znaczeniu przeciwnym
ZAIMIKI • nieokreślone i bezosobowe (np. all, everything, every, each, no, none, anybody) • względne (np. who, which, that, whom, whose, what)
PRZEDIMKI • powtórzenie i utrwalenie: o przedimka określonego (the) o przedimka nieokreślonego (a, an) o brak przedimka (Ø czyli zero article)
PRZYIMKI • jako element związków wyrazowych (np. prone to, operate on, in common)
WYRAŻENIA IDIOMATYCZNE • wprowadzenie wyrażeń idiomatycznych (np. beat about the bush, let the cat out of the bag, devil's advocate, etc.)
Realizacja programu będzie zależała od tempa nauki Kursanta.
Sposób sprawdzania efektów nauczania
Sposób weryfikacji efektów nauczania poprzez:
- testy leksykalno -gramatyczne po zakończonej jednostce
- test końcowy
- reagowanie językowe (sprawności produktywne) z analizą językową
- symulacje językowe w trakcie trwania zajęć
HARMONOGRAM zostaje ustalony w porozumieniu z osobą prowadzącą usługę i Kursantem.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Przedstawianie siebie i innych, Present Simple, introductions/rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Dominika Dominów | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Opis dnia codziennego, Present Simple / adverbs of frequency/rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Dominika Dominów | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Wyrażanie upodobań i opinii, Verb + ing / to + infinitive/rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Dominika Dominów | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Opowiadanie o doświadczeniach, Present Perfect Simple vs. Past Simple/rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Dominika Dominów | Data realizacji zajęć 06-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Rozmowy towarzyskie, podtrzymywanie dialogu, Time expressions, idioms/rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Dominika Dominów | Data realizacji zajęć 13-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Opisywanie charakteru i nastroju, Adjectives of personality/rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Dominika Dominów | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Powtórzenie i komunikacja swobodna/rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Dominika Dominów | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Opisywanie pracy i obowiązków, Job vocabulary/rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Dominika Dominów | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Rozmowa o edukacji i nauce, School & study vocabulary/rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Dominika Dominów | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Opisywanie umiejętności i obowiązków, Modal verbs (can, could, must, have to)/rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Dominika Dominów | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Wyrażanie planów i zamiarów, Future forms (will, going to, Present Continuous)/rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Dominika Dominów | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Rozmawianie o równowadze między życiem a pracą, Collocations, idioms/rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Dominika Dominów | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Prowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej, Functional language/rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Dominika Dominów | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Prezentacja CV i autoprezentacja/rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Dominika Dominów | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Opisywanie wakacji i wspomnień, Past Simple / Past Continuous/rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Dominika Dominów | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Opisywanie miejsc, porównania, Adjectives / comparatives/rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący mgr Dominika Dominów | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
mgr Dominika Dominów
Wierzy, że nauka języka obcego nie jest celem samym w sobie,
a drugi język jest jedynie narzędziem do lepszego poznawania świata. Doświadczenie nabyte nie wcześniej niż 5 lat przed rozpoczęciem usługi: przeprowadzenie ponad 400h zajęć dydaktycznych z zakresu języka ogólnego i biznesowego, w tym zajęć na studiach podyplomowych Business English z zakresu: Business writing, Business vocabulary. Od 2025 r. pełni funkcję kierownika Olimpiady Językowej dla Juniorów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne są wysyłane e-mailem (w formie plików dokumentów, plików multimedialnych)
Warunki uczestnictwa
Podpisanie umowy o naukę z Usługodawcą.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Szczecinie na świadczenie usług rozwojowych z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach Projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
Szkolenie może być rejestrowane w formie zdjęć (rzut ekranu) lub nagrywane w celu kontroli zgodnie z wytycznymi BUR.
1 godzina zajęć = 45 minut
Usługa zwolniona z VAT na podstawie:
Ustawa z dnia 11.03.2004 o podatku od towaru i usług z późniejszymi zmianami: Art. 43 ust.1 pkt 26
Usługa zakończy się testem końcowym.
Przy teście stosuje się następującą skalę ocen:
OCENA | PRZEDZIAŁ PROCENTOWY |
bardzo dobry | od 92% do 100% |
dobry plus | od 82% do 91% |
dobry | od 72% do 81% |
dostateczny plus | od 62% do 71% |
dostateczny | od 51% do 61% |
niedostateczny | poniżej 51% |
Warunki techniczne
Warunki techniczne
WARUNKI TECHNICZNE niezbędne do udziału w usłudze:
a) Rodzaj platformy - Zoom
b) Minimalne wymagania sprzętowe:
Komponent | Minimalne wymaganie |
Procesor (CPU) | 1 GHz (jeden rdzeń) lub równoważny sju.teamdynamix.com+2chesapeakesc.org+2 |
Pamięć RAM | — (brak formalnego wymogu) lub typowo > 2 GB; dla lepszej pracy zalecane 4 GB studentuniversiteitleiden.screenstepslive.com+3sju.teamdynamix.com+3chesapeakesc.org+3 |
System operacyjny | Windows 7 / 8 / 10 / 11; macOS 10.11 (lub nowszy); dystrybucje Linux (z obsługą OpenGL 2.0) chesapeakesc.org+2Zoom+2 |
Kamera / mikrofon / głośniki | Kamera (webcam), mikrofon i głośniki (lub słuchawki) — wbudowane lub USB Zoom+2sju.teamdynamix.com+2 |
Wymagania sieci / przepustowość (na potrzeby wideokonferencji)
Zoom dostosowuje jakość wideo do dostępnej sieci, ale poniżej są orientacyjne wartości: usu.edu+3Zoom+3chesapeakesc.org+3
Rodzaj połączenia | Zalecana prędkość (wysyłanie / odbieranie) |
Spotkanie 1:1 — jakość standardowa | ~ 600 kb/s / ~ 600 kb/s Zoom+2usu.edu+2 |
Spotkanie 1:1 — HD (720p) | ~ 1,2 Mb/s / ~ 1,2 Mb/s Zoom+2chesapeakesc.org+2 |
Spotkanie grupowe (standard) | ~ 800 kb/s / ~ 1,0 Mb/s usu.edu+2chesapeakesc.org+2 |
Spotkanie grupowe (HD / widok galerii) | ~ 1,5 Mb/s / ~ 1,5 Mb/s lub więcej chesapeakesc.org+2Zoom+2 |
c) Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
Microsoft Office; program umożliwiający otwieranie plików pdf.
d) Link do spotkania jest wysyłany na e-maila i jest aktywny tylko w okresie trwania usługi.