Nauczanie angielskiego w nowoczesnym wydaniu
Nauczanie angielskiego w nowoczesnym wydaniu
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe (18–45 lat), które chcą szybko i skutecznie podnieść swoje kompetencje językowe, korzystając z nowoczesnych narzędzi i metod.
Studenci oraz młodzi profesjonaliści, potrzebujący angielskiego do pracy, studiów zagranicznych, rozmów rekrutacyjnych czy podróży.
Pracownicy firm międzynarodowych i osoby planujące rozwój kariery w środowisku anglojęzycznym.
Osoby uczące się online, ceniące elastyczność, interaktywne aplikacje, multimedia i elementy sztucznej inteligencji w procesie nauki.
Klienci indywidualni i firmy, którym zależy na praktycznym podejściu – nacisku na konwersacje, realne sytuacje i komunikację zamiast tradycyjnej gramatyki.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi26
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji językowych uczestników w czterech obszarach: słuchanie, czytanie, mówienie i pisanie, z wykorzystaniem nowoczesnych metod dydaktycznych oraz narzędzi cyfrowych.Szkolenie umożliwia: doskonalenie komunikacji w języku angielskim w sytuacjach codziennych i zawodowych; systematyzowanie wiedzy i świadome planowanie procesu nauki; motywowanie do samodzielnej pracy i dalszego rozwoju językowego; tworzenie bardziej złożonych wypowiedzi ustnych i pisemnych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie rozmowy na tematy codzienne, proste prezentacje, polecenia, informacje z radia/TV, argumenty za i przeciw, ton i nastawienie mówiącego. | Kryteria weryfikacji Rozumienie głównego sensu wypowiedzi i najważniejszych informacji w programach radiowych/telewizyjnych oraz w rozmowach na znane tematy, gdy mówi się wolno i wyraźnie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozumie informacje w listach, e-mailach, ogłoszeniach, krótkich tekstach fachowych; potrafi wyłowić i porównać ważne informacje oraz argumenty. | Kryteria weryfikacji Rozumienie tekstów zawierających najczęściej używane wyrażenia dotyczące życia codziennego i zawodowego, opisów wydarzeń i uczuć. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Potrafi napisać list, e-mail, opis, zaproszenie, CV, zażalenie, krótką prezentację projektu, streścić tekst, przedstawić wydarzenia przeszłe/przyszłe. | Kryteria weryfikacji Umiejętność tworzenia spójnych notatek, listów formalnych i nieformalnych, opisów doświadczeń i wydarzeń, wyrażania opinii na podstawie przeczytanych treści. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Potrafi prowadzić rozmowy o życiu codziennym, pracy, zainteresowaniach; opowiadać o doświadczeniach; przedstawiać prezentacje; wyrażać opinie i argumenty; brać udział w dyskusji. | Kryteria weryfikacji Uczestniczenie w rozmowach na znane tematy, opisywanie wydarzeń i doświadczeń, uzasadnianie opinii i planów, relacjonowanie treści filmu, książki, wydarzenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
„Nauczanie angielskiego w nowoczesnym wydaniu”
Łączny czas trwania: 26 godzin dydaktycznych
Moduł 1. Wprowadzenie i diagnoza poziomu (2h)
- Przedstawienie celu i struktury kursu.
- Wstępna diagnoza umiejętności językowych uczestników.
- Zapoznanie z nowoczesnymi narzędziami wspierającymi naukę (aplikacje, platformy online, AI).
- Forma pracy: rozmowa wstępna, mini-test, ćwiczenia integracyjne.
Moduł 2. Rozumienie ze słuchu w praktyce (4h)
- Rozumienie rozmów codziennych i zawodowych.
- Odbiór prezentacji i krótkich wykładów.
- Ćwiczenia na rozpoznawanie tonu i nastawienia mówiącego.
- Forma pracy: praca z nagraniami audio/wideo, quizy online, dyskusje.
Moduł 3. Czytanie ze zrozumieniem (4h)
- Analiza krótkich artykułów, e-maili i ogłoszeń.
- Wyłanianie kluczowych informacji i argumentów za/przeciw.
- Praca z tekstami popularnonaukowymi i zawodowymi.
- Forma pracy: ćwiczenia w parach, mapy myśli, zadania interaktywne.
Moduł 4. Komunikacja pisemna (5h)
- Pisanie e-maili formalnych i nieformalnych.
- Redagowanie krótkich opisów, zaproszeń, zażaleń.
- Tworzenie streszczeń oraz krótkich biogramów.
- Ćwiczenia z pisania prostych projektów.
- Forma pracy: zadania pisemne indywidualne, wspólna edycja w dokumentach online, feedback grupowy.
Moduł 5. Mówienie i interakcja (6h)
- Rozmowy w sytuacjach życia codziennego i zawodowego.
- Dyskusje na aktualne tematy.
- Prezentacje krótkich projektów i własnych doświadczeń.
- Ćwiczenia w wyrażaniu opinii, argumentowaniu i reagowaniu w dialogu.
- Forma pracy: odgrywanie ról, debaty, prezentacje indywidualne i grupowe.
Moduł 6. Kultura i cywilizacja krajów anglojęzycznych (3h)
- Wprowadzenie do zwyczajów i realiów życia codziennego.
- Kultura pracy i komunikacji w krajach anglojęzycznych.
- Różnice między językiem formalnym i nieformalnym.
- Forma pracy: praca z materiałami wideo, quiz kulturowy, dyskusja moderowana.
Moduł 7. Podsumowanie i ewaluacja (2h)
- Powtórzenie i utrwalenie zdobytych umiejętności.
- Prezentacje końcowe uczestników (mini-projekty).
- Ewaluacja i wskazówki do dalszej nauki (samokształcenie, aplikacje, podcasty, kursy online).
- Forma pracy: wywiad swobodny, prezentacje, informacja zwrotna od trenera.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 dzień 1 | Prowadzący Marta Wójcik | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 dzień 2 | Prowadzący Marta Wójcik | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 dzień 3 | Prowadzący Marta Wójcik | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 dzień 4 | Prowadzący Marta Wójcik | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 walidacja | Prowadzący Marta Wójcik | Data realizacji zajęć 04-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 200,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marta Wójcik
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
skrypt własny
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe