Solidne podstawy hiszpańskiego w praktyce! - kurs języka hiszpańskiego na poziomie A1 [usługa zdalna w czasie rzeczywistym]
Solidne podstawy hiszpańskiego w praktyce! - kurs języka hiszpańskiego na poziomie A1 [usługa zdalna w czasie rzeczywistym]
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery, Nowy start w Małopolsce z EURESEM, Kierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową usługi są:
Osoby dorosłe, które nie miały wcześniej okazji nauczyć się języka hiszpańskiego lub ich znajomość jest minimalna, a chcą zdobyć podstawowe umiejętności językowe.
Osoby dorosłe, które chcą rozpocząć naukę hiszpańskiego od podstaw, aby swobodnie komunikować się w codziennych sytuacjach, podczas podróży czy w kontaktach międzyludzkich.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE.
Usługa adresowana również dla Uczestników projektu Kierunek - Rozwój
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji26-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi41
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestnika do samodzielnego i sprawnego wykorzystywania języka hiszpańskiego w zakresie słuchania, mówienia, czytania oraz pisania na poziomie A1, zgodnym z Common European Framework of Reference (tj. Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się językiem hiszpańskim w zakresie słuchania, mówienia, czytania oraz pisania na poziomie A1. | Kryteria weryfikacji -tworzy w sposób zrozumiały główne wątki wypowiedzi na tematy życia codziennego i zawodowego, rozpoznaje intencje rozmówcy oraz kontekst wypowiedzi w standardowym tempie mowy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji -formułuje spójne wypowiedzi ustne i pisemne na znane mu tematy, stosując odpowiednie struktury gramatyczne i słownictwo zgodne z poziomem A1 | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji -czyta i analizuje proste teksty informacyjne, e-maile, artykuły oraz instrukcje, rozumiejąc ich główną treść oraz kontekst | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
->Szkolenie jest adresowane do wszystkich zainteresowanych osób dorosłych, pragnących usystematyzować swoją wiedzę i umiejętności z języka hiszpańskiego na poziomie A1.
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną (45 minut).
->Łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie.
->Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
Warunki organizacyjne:
->Zajęcia indywidualne
Szkolenie to 41h dydaktycznych (1h dydaktyczna = 45 minut). Lektor będzie realizował z uczestnikiem:
-słuchanie, -czytanie, -mówienie, -pisanie).
Zajęcia będą prowadzone w oparciu o podręcznik oraz ćwiczenia autorskie, dostosowanych do potrzeb i umiejętności uczestnika. Szkolenie będzie prowadzone w języku hiszpańskim, kładąc główny nacisk na komunikację i codzienne interakcje językowe. Lektor na bieżąco będzie wprowadzał nowe słowa i wyrażenia, pokazując ich zastosowanie w kontekście.
Moduł 1: Wprowadzenie do języka hiszpańskiego (A1)
Test początkowy
- Alfabet, wymowa i zasady czytania (oswojenie się z brzmieniem i zasadami fonetycznymi, wymowa i czytanie słów)
- Podstawowe zwroty grzecznościowe i przedstawianie się
- Pierwszy rzut oka na gramatykę (osoby, rodzaje) i podstawowe czasowniki (być/mieć itp.). Krótkie zapoznanie się z odmianą czasowników z 3 grup według schematu+ narodowości i kraje +rodzina, role społeczne, podstawowe zawody (np. jestem studentką, mamą, mam brata)+ przymiotniki- wygląd, podstawowe cechy charakteru (opisywanie siebie i innych, np. jestem Polką/ Polakiem/ jesteśmy Polakami/ Polkami/ pochodzę z Hiszpanii, ona jest sympatyczna, on jest wysoki, ale gruby, moja nauczycielka ma brązowe oczy ).
- Dni tygodnia, miesiące i godziny (np. mam …. Lat, dzisiaj jest poniedziałek, mam urodziny 16 kwietnia a mój przyjaciel 7 grudnia, dzisiaj zajęcia są o 5.00 rano/ po południu).
- Tworzenie prostych zdań oznajmujących, pytających i przeczących+ wprowadzenie zaimków pytających i zasad przeczenia
Moduł 2: Komunikacja w codziennych sytuacjach (A1)
- Robienie zakupów w różnych rodzajach sklepów oraz pytanie o cenę czegoś (np. ile to kosztuje/ mogłabym zapłacić gotówką/kartą/ blikiem) + uzupełnienie o słownictwo podstawowych produktów codziennego użytku- jedzenie i napoje/ ubrania/ przedmioty + podstawowe czasowniki
- Restauracja- składanie zamówienia i nazwy oraz opisy potraw (sałatka, zupa, paella, woda z gazem lub bez, sok z lodem) + rzeczowniki podstawowe (np. stół, krzesło, menu, talerz, 1 i 2 danie, napój, kelner, kieliszek wina itp.) + sformułowania grzecznościowe oraz zwroty używane w restauracji( np. dla mnie będzie sałatka, mogłabym zamówić…, poproszę o rachunek, ) + przymiotniki związane ze smakiem (słodki/ gorzki, zimny/ ciepły). DIALOGI + podstawowe czasowniki
- Transport i podróże- pytanie o drogę i kupowanie biletów- środki transportu, podstawowe miejsca w mieście (cukiernia/kawiarnia/ przystanek/stacja kolejowa/ lotnisko)+ rodzaje biletów (w jedną stronę, bilet w dwie strony, bilet ulgowy, zniżka)+ pytanie o drogę (gdzie coś jest, jak tam dojechać)+ przyimki miejsca w działaniu (np. obok sklepu jest cukiernia/ naprzeciwko szkoły jest bank- ćwiczenie orientacji w przestrzeni+ podstawowe czasowniki
- Wizyta u lekarza- podstawowe dolegliwości i zwroty+ słownictwo praktyczne z zakresu części ciała+ gotowe zwroty (boli mnie głowa, jestem zmęczona, muszę iść do lekarza, mam gorączkę itp.) + podstawowe czasowniki
- Rozmowy telefoniczne i rezerwacje- ćwiczenia oparte na gotowych dialogach.
Propozycje dialogów- rezerwacja stolika dla 1 lub kilku osób na konkretna godzinę/ odwołanie rezerwacji z powodu choroby/ pytanie o godziny otwarcia/ umówienie się z koleżanką do parku itp. + podstawowe czasowniki.
Moduł 3: Gramatyka w praktyce (A1)
- Czasownik i jego rola (odmiana regularna i nieregularna według grup czasownikowych w czasie teraźniejszym)+ określenie upodobań za pomocą czasownika GUSTAR; praktyczne użycie czasownika HABER i różnica między HABER /ESTAR/SER / w prostych kontekstach komunikacyjnych
- Rzeczowniki i ich rodzaje oraz liczby/ zaimki (powtórzenie słownictwa z poprzednich modułów, zasady tworzenia rodzaju żeńskiego i liczby mnogiej, połączenie z rodzajnikami określonymi i nieokreślonymi)
- Przymiotniki i ich użycie (powtórzenie przymiotników z modułu 1 dotyczących wyglądu, charakteru i kolorów, uzgadnianie rodzaju i liczby z rzeczownikami+ wprowadzenie stopniowania i porównań bardziej/mniej/tak samo).
- Przyimki miejsca i czasu+ pory roku (powtórzenie przyimków miejsca z modułu 1 przyimków miejsca) + wplecenie przyimków czasu w kontekście godzin, dni tygodnia, miesięcy i pór roku.
- Konstrukcje czasu przyszłego i obowiązku- wyrażenie planów i zamiarów z użyciem konstrukcji – ir+a+ bezokolicznik i obowiązku za pomocą – tener+que+ bezokolicznik, ćwiczenia w kontekście codziennych sytuacji, godzin i dni tygodnia, np. jutro rano idę pobiegać, w piątek muszę wrócić do domu.
Moduł 4: Rozwijanie umiejętności czytania i pisania
- Rozumienie krótkich tekstów użytkowych- (proste e-maile, ogłoszenia, reklamy, instrukcje; wyszukiwanie podstawowych informacji, rozpoznawanie słów kluczowych, ćwiczenie globalnego rozumienia tekstu).
- Wypełnianie formularzy i pisanie prostych wiadomości- (użycie podstawowych danych osobowych: imię, nazwisko, adres, narodowość; pisanie krótkich wiadomości np. SMS, notatek, utrwalanie struktur pytających i przeczących w formie pisanej).
- Tworzenie krótkich opisów i listów- (proste opisy siebie, rodziny, miejsca zamieszkania, miasta; przedstawienie rutyny dnia codziennego; napisanie krótkiego listu lub wiadomości w formie przedstawienia się, np. do nowej osoby lub instytucji).
Moduł 5: Mówienie i rozumienie ze słuchu
- Ćwiczenia konwersacyjne – przedstawianie siebie i innych-(utrwalanie podstawowych zwrotów i czasowników: „Nazywam się…, Jestem studentem, Mam 20 lat”; wprowadzanie krótkich dialogów: „Jak się nazywasz? Skąd jesteś? To jest mój kolega Pedro”).
- Słuchanie nagrań i rozumienie kluczowych informacji- (proste nagrania: przedstawienia, ogłoszenia, dialogi w sklepie czy restauracji; ćwiczenie rozpoznawania słów kluczowych i ogólnego sensu; pytania sprawdzające rozumienie: „Gdzie to jest? Czego chce? Ile to kosztuje?”).
- Uczestnictwo w dialogach i scenkach sytuacyjnych - (odgrywanie ról: zakupy, zamawianie w restauracji, pytanie o drogę, rozmowa telefoniczna; łączenie słownictwa i gramatyki z wcześniejszych modułów; rozwijanie pewności siebie w prostych sytuacjach komunikacyjnych).
- Poprawa wymowy i akcentu- (ćwiczenia fonetyczne – trudniejsze głoski: r, rr, j, ñ, ll; powtarzanie całych zdań; krótkie gry i zabawy fonetyczne; zwrócenie uwagi na akcent wyrazowy i zdaniowy w języku hiszpańskim).
Moduł 6: Podsumowanie i praktyczne zastosowanie języka
- Powtórzenie i utrwalenie materiału- (przypomnienie najważniejszych zagadnień gramatycznych i leksykalnych z poprzednich modułów; praca na przykładach i dialogach; wyłapywanie najczęściej popełnianych błędów i ich korygowanie).
- Symulacje rzeczywistych sytuacji językowych- (odgrywanie scenek z życia codziennego: w sklepie, restauracji, na dworcu, u lekarza; ćwiczenie spontanicznych reakcji językowych; łączenie różnych elementów kursu w praktycznej komunikacji).
- Indywidualne konsultacje i wskazówki do dalszej nauki- (omówienie postępów; wskazanie mocnych stron i obszarów wymagających dalszej pracy; propozycje materiałów i strategii do samodzielnej nauki po zakończeniu kursu).
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ -TEST KOŃCOWY-(krótki test sprawdzający znajomość słownictwa, gramatyki i umiejętności komunikacyjnych; ćwiczenia praktyczne w formie pytań i krótkich dialogów; podsumowanie wyników i omówienie osiągniętych efektów).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Test początkowy; Język hiszpański (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Magdalena Kramek | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Język hiszpański (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Magdalena Kramek | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Język hiszpański (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Magdalena Kramek | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Język hiszpański (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Magdalena Kramek | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Język hiszpański (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Magdalena Kramek | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Język hiszpański (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Magdalena Kramek | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Język hiszpański (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Magdalena Kramek | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Język hiszpański (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Magdalena Kramek | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Język hiszpański (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Magdalena Kramek | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Język hiszpański (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Magdalena Kramek | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Język hiszpański (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Magdalena Kramek | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Język hiszpański (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Magdalena Kramek | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Język hiszpański (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Magdalena Kramek | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Język hiszpański (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Magdalena Kramek | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Język hiszpański (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Magdalena Kramek | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Język hiszpański (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Magdalena Kramek | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Język hiszpański (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Magdalena Kramek | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Język hiszpański (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Magdalena Kramek | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Język hiszpański (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Magdalena Kramek | Data realizacji zajęć 18-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Język hiszpański (rozmowa na żywo/czat/współdzielenie ekranu/ćwiczenia pisemne) | Prowadzący Magdalena Kramek | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Walidacja efektów uczenia się: test końcowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 920,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 920,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Kramek
Trenerka posiada odpowiednie do rodzaju i zakresu świadczonych usług doświadczenie zawodowe, nabyte w ciągu ostatnich 5 lat od daty publikacji usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma notatnik, długopis i teczkę (wysłane pocztą na wskazany adres). Ponadto, w toku szkolenia, uczestnik będzie otrzymywał ćwiczenia autorskie w formie elektronicznej, materiały z prasy, telewizji i Internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawniczym.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia testu końcowego.
Informacje dodatkowe
Ujęte godziny są godzinami dydaktycznymi - 1h = 45 min.
Został podpisany Regulamin współpracy i rozliczenia usług z wykorzystaniem elektronicznym bonów szkoleniowych w ramach projektu „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i projektu „Nowy start w Małopolsce z EURESem” z WUP Kraków.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek - Rozwój
Nie pasuje Ci termin szkolenia? Skontaktuj się z nami!
Telefon: 731 791 691
Mail: kontakt@future-consulting.pl
Podstawa zwolnienia z VAT: art. 43. ust. 1 pkt 28 Ustawa o podatku od towarów i usług.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma, na której zostanie przeprowadzone szkolenie w części zdalnej, w czasie rzeczywistym to Click Meeting.
2. Minimalne wymagania do obsługi szkolenia w formie zdalnej, w czasie rzeczywistym na platformie Click Meeting:
- uczestnik powinien dysponować komputerem stacjonarnym bądź laptopem. Niezbędne również będą: mikrofon, słuchawki, głośniki i opcjonalnie kamera.
3. Minimalne wymagania sprzętowe: procesor dwurdzeniowy, minimum 2GB pamięci RAM, wolna przestrzeń na dysku twardym (około 10GB)
4. System operacyjny: minimum Windows XP/MacOS High Sierra
5. Oprogramowanie: przeglądarka internetowa (Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari, Microsoft Edge)
6. Sieć: łącze internetowe minimum 2 Mbps
7. Okres ważności linku: 1h przed rozpoczęciem szkolenia w pierwszym dniu do ostatniej godziny w dniu zakończenia.
8. Link do szkolenia oraz hasło dostępowe zostanie wysłany do uczestnika mailowo najpóźniej na 1 dzień przed realizacją usługi.