Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową
Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do właścicieli przedsiębiorstw, kierowników -brygadzistów, pracowników fi zycznych, budowlanych, sprzedawców,pracowników usług, rzemieślników.
Nie jest wymagane posiadanie doświadczenia, zakresu zadań oraz wiedzyi umiejętności niezbędnych do udziału w szkoleniu.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji17-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel edukacyjnyUczestnik po ukończeniu usługi wykorzystuje potencjał z różnych pokoleń jak również możliwości wynikających zbudowania zróżnicowanych wiekowego zespołów i całej organizacji. Uczestnik buduje rozwiązania oparte o intermentoring, jak również dąży do przeciwdziałania procesom związanym z wypaleniem zawodowym.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Buduje kulturę współżycia opartą o wzajemny szacunek potencjału i postaw ludzi reprezentujących różne pokolenia.Efektywnie objaśnia się z ludźmi z różnych pokoleń, na bieżąco wyjaśnia wszelkie konflikty i ewentualne nieporozumienia. Tworzy atmosferę sprzyjającą pełnej integracji i zaangażowania we współdziałanie, synergii międzypokoleniowej. Działania czerpiąc od siebie nawzajem z doświadczeń pokoleń. | Kryteria weryfikacji Tworzy kampanie promujące wzajemny szacunek i zrozumienie przedstawicieli różnych pokoleń.Stosuje działania pozwalające na likwidacje barier i konfliktów oraz ocenia efektywność procedur rozwiązywania konfliktów. Analizuje i wyjaśnia jak wpływać na zachowania ludzi dotyczące ich zaangażowania. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1 – Fundamenty (8h)
08:00 – 08:30 – Otwarcie, kontrakt szkoleniowy, cele uczestników
08:30 – 10:00 – Trendy demograficzne i rynek pracy (1,5h)
10:00 – 10:15 – Przerwa kawowa
10:15 – 12:00 – Charakterystyka pokoleń BB, X, Y, Z, Alfa + ćwiczenie (1h 45 min)
12:00 – 13:00 – Lunch
13:00 – 14:30 – Cykl kariery i kompetencje pracowników w różnym wieku (1,5h)
14:30 – 14:45 – Przerwa kawowa
14:45 – 16:00 – Rola lidera w zarządzaniu wiekiem + ćwiczenie „Mapa potencjału zespołu” (1h 15 min)
Razem: 8h
Dzień 2 – Współpraca i narzędzia HR (7h)
08:00 – 09:30 – Age Management w praktyce – narzędzia, dobre praktyki (1,5h)
09:30 – 09:45 – Przerwa kawowa
09:45 – 11:15 – Współpraca międzypokoleniowa + warsztat „Mosty zamiast murów” (1,5h)
11:15 – 12:15 – Lunch
12:15 – 13:45 – Mentoring i reverse mentoring – symulacja (1,5h)
13:45 – 14:00 – Przerwa kawowa
14:00 – 15:30 – Konflikty międzypokoleniowe – case study, role-play (1,5h)
Razem: 7h
Dzień 3 – Strategia i wdrożenie (4h)
08:00 – 09:30 – Strategiczne podejście: różnorodność, KPI, korzyści biznesowe (1,5h)
09:30 – 09:45 – Przerwa kawowa
09:45 – 11:15 – Warsztat strategiczny: „Plan wdrożenia w organizacji” (1,5h)
11:15 – 11:30 – Przerwa kawowa
11:30 – 12:30 – Podsumowanie, Action Plan, Walidacja, zakończenie (1h)
Razem: 4h
Przerwy są wliczone w czas usługi rozwojowej
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Otwarcie, kontrakt szkoleniowy, cele uczestników | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Trendy demograficzne i rynek pracy | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Przerwa Kawowa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Charakterystyka pokoleń BB, X, Y, Z, Alfa + ćwiczenie | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Przerwa Obiadowa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Cykl kariery i kompetencje pracowników w różnym wieku | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Rola lidera w zarządzaniu wiekiem + ćwiczenie „Mapa potencjału zespołu” | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Age Management w praktyce – narzędzia, dobre praktyki | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Przerwa Kawowa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Współpraca międzypokoleniowa + warsztat „Mosty zamiast murów” | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Przerwa Obiadowa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Mentoring i reverse mentoring – symulacja | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Konflikty międzypokoleniowe – case study, role-play | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Strategiczne podejście: różnorodność, KPI, korzyści biznesowe | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Przerwa kawowa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Warsztat strategiczny: „Plan wdrożenia w organizacji” | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Przerwa Kawowa | Prowadzący Anna Miastkowska | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Podsumowanie, Action Plan, Walidacja, zakończenie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Miastkowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W pierwszym dniu szkolenia uczestnicy otrzymają Work book w formie elektronicznej, po szkoleniu zostanie przeprowadzona ankieta oraz walidacja w postaci testu wiedzy w formie elektronicznej poprzez Microsoft Offi ce - Forms oraz wywiadu swobodnego. Szkolenie będzie prowadzone w oparciu o udostępnianą prezentację multimedialną .
Metody pracy:
Szkolenie składa się z wykładu i w większości z części praktycznej w formie warsztatu.
Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, mniejszych grup dwu i trzy osobowo i ćwiczenia indywidualne.
Zajęcia bę dą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiają ce uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalają ce uczestnikom na ćwiczenie umiejętności tj.: prezentacja, Work Book w wersji elektronicznej, case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe w grupach 2-4 osobowych, dyskusje, mini warsztaty
Trener będzie weryfikować nabywane umiejętności podczas szkolenia.
Wybrane metody walidacji po szkoleniu umożliwiają zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych(postaw).
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie / certyfikat a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zaję ć w formie teoretycznego testu wiedzy oraz udzielenie właściwych odpowiedzi podczas wywiadu swobodnego na poziomie 80%. Minimalny poziom odpowiedzi w teście wiedzy wynosi 80 %. Minimalny poziom właściwych odpowiedzi podczas wywiadu swobodnego to 80% zgodne z ustalonymi kryteriami weryfikacji wg efektów uczenia się .
Metody walidacji, któ re zostaną wybrane:
teoretyczny test wiedzy w formie on line na platformie Microsoft Offi ce 365 Forms wywiad swobodny
Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się .
Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętnoś ci lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills).
1 godzina szkolenia = 45 min
Informacje dodatkowe
Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, cena jest adekwatna do jej zakresu.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. Przerwy są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Cena usługi nie obejmuje kosztó w niezwią zanych bezpoś rednio z usługa rozwojową , w szczegó lnoś ci koszty ś rodkó w trwałychprzekazywanych Przedsię biorcom lub Pracownikom przedsię biorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania.
Usługa rozwojowa nie dotyczy umieję tnoś ci lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills);.Dostawca usługi potwierdza, iż karta usługi przygotowana została zgodnie z obowią zują cym Regulaminem BUR m.in. w zakresiepowierzenia usług.
Dostawca usługi potwierdza, ż e usługa rozwojowa bę dzie realizowana zgodne z obowią zują cymi przepisami prawa w tym przepisamiprawa o VAT.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy realizacja usługi uprawnia przedsiębiorstwo lub osobę do uzyskaniadofi nansowania co najmniej w
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Podstawą do rozliczenia usługi zdalnej w czasie rzeczywistym tj. realizowanej walidacji, jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Walidacja czyli część usługi rozwojowej zostanie przeprowadzona za pośrednictwem platformy/komunikatora wskazanego przez Organizatora Usługi: Microsoft Teams
uczestnik dysponuje urządzeniem spełniającym następujące wymagania sprzętowe: urządzenie przenośne/mobilne lub stacjonarne(komputer/laptop/tablet) z kamerą, mikrofonem i głośnikami; procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy) lub Core i5 Kaby Lake; min. 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
system operacyjny taki jak min. Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS;
aktualne wersje przeglądarki np.- Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer
uczestnik dysponuje łączem sieciowym spełniającym następujące parametry: dostęp do internetu o zalecanej szybkości – minimalna prędkość pobierania 2 Mb/s, prędkość wysyłania 512 kb/s;-
uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów;
Dostawca Usług udostępni link umożliwiający uczestnictwo w usłudze zdalnej przez cały okres jej trwania- Link Dostawca Usługiudostępni na 7 dni przed planowanym terminem szkolenia
liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć(ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.)
Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osóbze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027