Szkolenie kompleksowe do licencji PPL(A) - stacjonarna Gliwice
Szkolenie kompleksowe do licencji PPL(A) - stacjonarna Gliwice
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaStyl życia / Sport
- Grupa docelowa usługi
Osoby zainteresowane podniesieniem swoich kompetencji z dziedziny lotnictwa.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników13
- Data zakończenia rekrutacji24-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi157
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 95a ust. 1 ustawy z dnia 3 lipca 2002 roku Prawo lotnicze ( Dz. U. z 2023 r. poz. 2110 z późń. zm.)
- Zakres uprawnieńszkolenie teoretyczne na potrzeby uzyskania LAPL(A) i PPL(A)
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do podejścia do egzaminu EASA, wymaganego do uzyskania Licencji Pilota Samolotowego PPL(A). Ukończenie kursu daje możliwość do ubiegania się o Licencję Pilota Samolotowego PPL(A), ale również otwiera możliwość do dalszego szkolenia w kierunku uzyskania Licencji Pilota Samolotowego - Zawodowego CPL(A).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kursant zdobędzie wiedzę niezbędną do bezpiecznego pilotowania samolotów w dobrych warunkach pogodowych w czasie od światu do zmierzchu. Wiedza obejmuje zakres z 9 przedmiotów:1. Budowa statku powietrznego 2. Nawigacja 3. Procedury operacyjne 4. Meteorologia 5. Zasady Lotu 6. Człowiek i możliwości 7. Łączność 8. Prawo Lotnicze 9. Osiągi i Planowanie lotu. Wiedza ta jest niezbędna do przystąpienia do części praktycznej kursu i będzie w niej w pełni wykorzystywana. | Kryteria weryfikacji Kursant w trakcie pierwszej (teoretycznej) części kursu zobligowany jest do rozwiązywania testów cząstkowych i zaliczenia ich na min. 75%. Kursant musi również zaliczyć test podsumowujący cały kurs i również zaliczyć go na 75%. Test końcowy obejmuje wiedzę z 9 przedmiotów: 1. Budowa statku powietrznego 2. Nawigacja 3. Procedury operacyjne 4. Meteorologia 5. Zasady Lotu 6. Człowiek i możliwości 7. Łączność 8. Prawo Lotnicze 9. Osiągi i Planowanie lotu. Po pozytywnym zaliczeniu testów cząstkowych i testu końcowego kursant może przejść do drugiej części kursu (praktycznej). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Część druga (praktyczna) kursu prowadzi do nabycia umiejętności samodzielnego pilotowania statków powietrznych w klasie SEPL. Rozwiazywania problemów w powietrzu i reagowania na sytuacje niebezpieczne. Będzie w sposób bezpieczny wykonywał manewry takie jak, start, lądowanie, loty po trasie według mapy. Samodzielnie zaplanuje lot trasowy i wykona go prawidłowo ii bezpiecznie. Będzie umiał rozpoznać warunki pogodowe i określić czy lot może się w nich odbyć. Nabędzie umiejętność korespondencji ze służbami lotniskowymi i okołolotniskowymi. Nauczy się składania Planu Lotu. Zdobędzie umiejętności umożliwiające loty bez widoczności. Kursant przejdzie kolejno przez zadania realizowane według programu szkoleniowego, który jest opracowany na bazie wytycznych Urzędu Lotnictwa Cywilnego i przez ten Urząd zatwierdzony. | Kryteria weryfikacji Cały program szkolenia w wymiarze 45 godzin podzielony jest na zadania. Kursant podczas szkolenia nabędzie umiejętności określone w poszczególnych zdaniach, które będą weryfikowane przez instruktora samolotowego z uprawnieniem FI. Po zrealizowaniu każdego zadania, instruktor ocenia kursanta oceną zaliczone/niezaliczone. Brak zaliczenia zadania obliguje kursanta do dodatkowego czasu, który musi poświęcić na zadanie, by opanować umiejętności w nim określone. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Podsumowanie umiejętności teoretycznych i praktycznych. Nauka wykorzystania wiedzy i umiejętności w trakcie lotu z instruktorem na lotnisko kontrolowane. Nauka komunikacji z obsługą lotniska kontrolowanego. | Kryteria weryfikacji Lot sprawdzający nabyte umiejętności. Instruktor obserwuje poprawność czynności wykonywanych przed, w trakcie i po locie trasowym na lotnisko kontrolowane. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1.1 CEL SZKOLENIA
Cześć teoretyczna:
Celem szkolenia według niniejszego Programu, jest:
- przekazanie szkolonym wiedzy teoretycznej niezbędnej do bezpiecznego i profesjonalnego wykonywania czynności dowódcy w załodze jednoosobowej w operacjach niekomercyjnych oraz wykonywania wszystkich czynności lotniczych pilota na ziemi i w locie w zakresie i na poziomie wymaganym do wydania Licencji Pilota Samolotowego Rekreacyjnego LAPL(A) lub Turystycznego PPL(A);
- wyrobić u studenta umiejętność zrozumienia oraz zastosowania wiedzy teoretycznej w zakresie poszczególnych przedmiotów, aby był w stanie efektywnie zarządzać zagrożeniami i błędami (TEM) w sytuacjach, których może doświadczyć podczas lotu.
Część Praktyczna:
Celem szkolenia jest uzyskanie przez ucznia-pilota praktycznych umiejętności wykonywania wszystkich czynności lotniczych pilota-dowódcy na ziemi i w locie, w zakresie i na poziomie odpowiednim do uzyskania Licencji Pilota Samolotowego PPL(A) i przyznanych mu w niej uprawnień.
Instruktorzy szkolący powinni szczególną uwagę zwrócić na:
- kształcenie nawyków profesjonalnego i skutecznego działania przy wykonywaniu czynności lotniczych na ziemi i w locie;
- nauczenie umiejętności samodzielnej oceny zdatności samolotu i jego wyposażenia do lotu, na podstawie kontroli dokumentów, oraz przeglądu przed lotem i prób funkcjonalnych;
- nauczanie dokładnego wykonywania procedur pilotażowych;
- przygotowanie ucznia do działania w sytuacjach nienormalnych i niebezpiecznych przez wymaganie bezbłędnej znajomości zasad postępowania w takich sytuacjach, oraz przez praktyczne ćwiczenie w lotach dwusterowych tych sytuacji, które mogą być w locie wprowadzane albo symulowane;
- rozwijanie decyzyjności na ziemi i w powietrzu, opartej na merytorycznych i racjonalnych przesłankach,
- w tym na krytycznej samoocenie własnych możliwości, wynikających z aktualnego poziomu umiejętności pilotażowych i nawigacyjnych, oraz aktualnego stanu psychofizycznego;
- nauczenie właściwego samodzielnego przygotowania do lotu, uwzględniającego postępowanie w dających się przewidzieć sytuacjach niebezpiecznych;
- eliminowanie u ucznia błędów systematycznych, nawet jeżeli nie zagrażają bezpieczeństwu lotu, aby nie przerodziły się w nawyki nieprawidłowego pilotażu lub nawyki innego nieprawidłowego działania;
- rozwijanie decyzyjności, któremu służy wyznaczanie od pierwszych lotów, a następnie poszerzanie w miarę postępów w szkoleniu, zakresu decyzji których podejmowanie w lotach dwusterowych będzie należało do ucznia pilota;
- kształcenie nawyku samodzielnego przygotowania do lotu, któremu sprzyja wysłuchanie przez instruktora przed lotem zamiarów ucznia pilota, odnoszących się do wykonania zadania lotu z uwzględnieniem aktualnych warunków ruchowych i meteorologicznych, oraz stosowania procedur awaryjnych w sytuacjach nienormalnych, które w tym locie mogą wystąpić;
- samokrytyczną ocenę własnych umiejętności rozwijaną poprzez wymaganie przez instruktora składania przez szkolonego relacji o każdym wykonanym locie i popełnionych w nim błędach.
1.2 SPRAWDZENIA I EGZAMINY
Cześć teoretyczna:
Zasady przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów zawarte są w pkt. 1.9 Instrukcji Szkolenia. Testy postępów są specyficzne dla przedmiotu i mają być trudniejsze niż egzaminy przedmiotowe EASA. Egzaminy końcowe są skonstruowane tak, aby były jak najbardziej zbliżone do rodzaju pytań (sformułowanie i stopień trudności), czasu trwania i liczby pytań składających się na egzaminy EASA.
Cześć praktyczna:
1.9.1
Zakres tolerancji podczas lotów w szkoleniu praktycznym do licencji PPL(A)
Szczegóły dotyczące czasu trwania lotów sprawdzających z instruktorem na różnych etapach przedstawione są
w części II niniejszego programu.
W trakcie lotów kontrolnych, dopuszczających do realizacji dalszego szkolenia należy stosować następujące tolerancje:
1. wysokość: lot normalny ± 150 stóp
2. kurs lub utrzymywanie nakazanej linii drogi z wykorzystaniem radiowych pomocy nawigacyjnych: lot normalny ± 10°
3. prędkość:
- start i podejście do lądowania +15/–5 węzłów
- wszystkie pozostałe elementy lotu ± 15 węzłów
UWAGA: Podane wyżej tolerancje utrzymywania wymaganych parametrów lotu stanowią kryteria pomocnicze do oceny postępów i wyników szkolenia. Przy ocenie ich utrzymywania należy brać pod uwagę wpływ turbulencji, a w powietrzu spokojnym, częstotliwość odchyleń, tych mieszczących się w granicach tolerancji, jak i tych, które poza nie wykraczają.
Efekty uczenia się:
Bieżąca, ciągła kontrola postępów szkolenia ucznia pilota jest obowiązkiem instruktora prowadzącego/ kooperującego lub wyznaczonego instruktora kontrolującego. Wyniki tej kontroli w formie ocen są rejestrowane w karcie przebiegu szkolenia praktycznego. Stanowią one, wraz z zapisami popełnionych błędów, podstawę do określania niezbędnej ilości czasu w poszczególnych ćwiczeniach i do określania dopuszczalności przejścia do następnych ćwiczeń. Podczas kontroli postępów i wyników szkolenia praktycznego zaleca się stosowanie skal i kryteriów ocen zgodnie z IS ATO FDA. HT może na wniosek instruktora prowadzącego, kooperującego, kontrolującego, ucznia-pilota, albo z własnej inicjatywy, zarządzić na każdym etapie szkolenia przeprowadzenie doraźnej kontroli postępów. Kontrolę może przeprowadzić osobiście albo przez wyznaczonego przez siebie instruktora.
Jeżeli instruktorem szkolącym jest posiadacz ograniczonego uprawnienia - FI(A) Restricted, wszystkie jego decyzje
w sprawach związanych ze szkoleniem powinny być uzgadniane z instruktorem prowadzącym nadzór nad tym szkoleniem, zgodnie z FCL.910.FI (a).
Program szkolenia w locie do licencji PPL(A) powinien uwzględniać zasady zarządzania zagrożeniami i błędami (TEM) oraz obejmować:
- czynności przed lotem, w tym określanie masy i wyważenia, przegląd i obsługa statku powietrznego;
- operacje na lotnisku i w kręgu nadlotniskowym, środki ostrożności i procedury unikania kolizji;
- pilotowanie statku powietrznego według zewnętrznych punktów odniesienia;
- lot na prędkościach minimalnych, rozpoznawanie i wyprowadzanie z początkowej fazy przeciągnięcia i pełnego przeciągnięcia;
- lot na prędkościach maksymalnych, rozpoznawanie i wyprowadzanie ze spirali nurkującej;
- starty i lądowania normalne i przy bocznym wietrze;
- starty przy maksymalnych osiągach (krótki pas i przewyższenie nad przeszkodami), lądowanie na krótkim pasie;
- lot jedynie według wskazań przyrządów, w tym wykonanie zakrętu 180° w locie poziomym;
- lot nawigacyjny z wykorzystaniem wzrokowych punktów odniesienia, nawigacja zliczeniowa oraz pomoce radionawigacyjne;
- działania w sytuacjach awaryjnych, w tym w czasie symulacji nieprawidłowego działania wyposażenia samolotu;
- loty do/z i przelot przez przestrzeń powietrzną kontrolowaną, przestrzeganie procedur służb ruchu lotniczego, procedur łączności i frazeologii.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 41 OGÓLNA WIEDZA O STATKU POWIETRZNYM | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 10:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 41 CZŁOWIEK, MOŻLIWOŚCI I OGRANICZENIA | Prowadzący Maciej Podołowski | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 41 Zasady Lotu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 41 ŁĄCZNOŚĆ | Prowadzący Maciej Podołowski | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 41 Odporność psychiczna | Prowadzący Beata Dąbrowska | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 41 OGÓLNA WIEDZA O STATKU POWIETRZNYM | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 41 OGÓLNA WIEDZA O STATKU POWIETRZNYM | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 41 PRAWO LOTNICZE ORAZ PROCEDURY KRL | Prowadzący Maciej Podołowski | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 41 CZŁOWIEK, MOŻLIWOŚCI I OGRANICZENIA | Prowadzący Maciej Podołowski | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 41 NAWIGACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 41 METEOROLOGIA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 41 Zasady Lotu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 41 METEOROLOGIA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 41 Zasady Lotu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 41 PROCEDURY OPERACYJNE | Prowadzący Maciej Podołowski | Data realizacji zajęć 03-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 41 ŁĄCZNOŚĆ | Prowadzący Maciej Podołowski | Data realizacji zajęć 03-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 41 OSIĄGI I PLANOWANIE LOTU | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 41 Loty po kręgu i do strefy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 41 Loty po kręgu i do strefy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 41 Loty po kręgu i do strefy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 41 Loty po kręgu i do strefy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 41 Loty po kręgu i do strefy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 41 Loty po kręgu i do strefy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 41 Loty po kręgu i do strefy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 41 Loty po kręgu i do strefy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 41 Loty po kręgu i do strefy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 41 Loty nawigacyjne VFR | Prowadzący Maciej Podołowski | Data realizacji zajęć 17-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 41 Loty nawigacyjne VFR | Prowadzący Maciej Podołowski | Data realizacji zajęć 24-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 41 Loty nawigacyjne VFR | Prowadzący Maciej Podołowski | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 41 Loty nawigacyjne VFR | Prowadzący Maciej Podołowski | Data realizacji zajęć 10-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 41 Loty nawigacyjne VFR | Prowadzący Maciej Podołowski | Data realizacji zajęć 17-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 41 Loty nawigacyjne VFR | Prowadzący Maciej Podołowski | Data realizacji zajęć 24-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 41 Loty nawigacyjne VFR | Prowadzący Maciej Podołowski | Data realizacji zajęć 31-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 41 Loty nawigacyjne VFR | Prowadzący Maciej Podołowski | Data realizacji zajęć 07-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 41 Loty nawigacyjne VFR | Prowadzący Maciej Podołowski | Data realizacji zajęć 14-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 41 Loty wg wskazań przyrządów bez widoczności zewnętrznej | Prowadzący Maciej Podołowski | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 41 Loty wg wskazań przyrządów bez widoczności zewnętrznej | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 41 Loty wg dowolnego zadania do decyzji instruktora | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 41 Loty wg dowolnego zadania do decyzji instruktora | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 41 Loty wg dowolnego zadania do decyzji instruktora | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 41 Loty wg dowolnego zadania do decyzji instruktora | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 44 799,99 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 36 422,76 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 285,35 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 231,99 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Podołowski
Beata Dąbrowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dodatkowe materiały szkoleniowe w formie prezentacji.
Warunki uczestnictwa
- Posługiwanie się językiem polskim w stopniu komunikatywnym.
Informacje dodatkowe
Harmonogram części praktycznej (pozycie 18-40) podane są orientacyjnie. W trakcie lekcji praktycznych dużą rolę odgrywa pogoda, która nie zawsze pozwala na wykonanie operacji. Dlatego realizator szkolenia uprzedza o możliwości zmiany tych dat i godzin dostosowując się do warunków pogodowych. Jednocześnie zobowiązuje się zrealizować szkolenie do daty jego zakończenia.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe