Szkolenie do uzyskania uprawnienia UPRT w zakresie zapobiegania i wyprowadzania samolotu z sytuacji krytycznych - zgodnie z FCL.745.A
Możliwość dofinansowania
Szkolenie do uzyskania uprawnienia UPRT w zakresie zapobiegania i wyprowadzania samolotu z sytuacji krytycznych - zgodnie z FCL.745.A
Numer usługi 2025/08/22/123526/2955789
5 900,00 PLN
brutto
5 900,00 PLNnetto
368,75 PLNbrutto/h
368,75 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy przedsiębiorstwa sektora lotniczo-kosmicznego, tj: dla personelu licencjonowanego, personelu latającego licencjonowanego, osób prywatnych itp.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji19-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURRozporządzenie KE nr 1178/2011 z dnia 3 listopada 2011 r. ustanawiające wymagania techniczne i procedury administracyjne odnoszące się do załóg w lotnictwie cywilnym (Dz. U. UE. L. z 2011 r. Nr 311 z późn. zm.) oraz art. 21 ust 2 pkt 5a, art. 160 i 161 i 95 a ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. - Prawo lotnicze (Dz. U. z 2023 r. poz. 2110 z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńZaawansowane szkolenie teoretyczne i praktyczne w zakresie UPRT – samoloty zgodnie z FCL.745.A
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia dla pilota jest nauka technik zapobiegania i wyprowadzania samolotu z sytuacji krytycznychEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kandydat potrafi zapobiegać i wyprowadzać samolot z sytuacji krytycznych | Kryteria weryfikacji Wyprowadzanie z sytuacji krytycznej z położenia „nos wysoko” przy różnych kątach przechyleniaWyprowadzanie z sytuacji krytycznej z położenia „nos nisko” przy różnych kątach przechylenia Wyprowadzenie ze spirali nurkującej Wyprowadzanie ze zdarzenia związanego z przeciągnięciem Wyprowadzenie z wczesnej fazy korkociągu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Pytanie 1. Czy wydany dokument jest potwierdzeniem uzyskania kwalifikacji w zawodzie?
TAK
Pytanie 5. Czy dokument jest certyfikatem, dla którego wypracowano system walidacji i certyfikowania efektów uczenia się na poziomie międzynarodowym?
TAK
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnionych do wydawania dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, w tym w zawodzie
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęGoldwings Flight Academy
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoGoldwings Flight Academy
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Podstawowy program nauczania, realizowany w trybie stacjonarnym, powinien zmieścić się w ilości:
- 5 godzin szkolenia teoretycznego
- 8 godzin wiedzy stosowanej (briefingi - 5 godzin i debriefingi - 3 godziny - w ramach szkolenia praktycznego)
- 3 godziny szkolenia praktycznego do UPRT.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 368,75 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 368,75 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 0,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 2
1 z 2
Krzysztof Papis
Licencja: IE.FCL.284579 CPL(A)
Upoważnienie do wykonywania szkoleń zgodnie z FCL.745.A: Nr: LPL-2.421.135.2020.ULC.1
Upoważnienie do wykonywania szkoleń zgodnie z FCL.745.A: Nr: LPL-2.421.135.2020.ULC.1
2 z 2
Łukasz Tylski
Licencja: PL.FCL.12991.CPL(A)
Upoważnienie do wykonywania szkoleń zgodnie z FCL.745.A: Nr: LPL-2.421.134.2020.ULC.1
Upoważnienie do wykonywania szkoleń zgodnie z FCL.745.A: Nr: LPL-2.421.134.2020.ULC.1
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Aviation ATSM zapewnia:
- dostęp do instrukcji i dokumentów operacyjnych oraz prawa lotniczego, dokumentów ICAO i rozporządzeń EASA
Warunki uczestnictwa
- Posiadanie co najmniej licencji PPL(A) oraz ważnych uprawnień SEP(L)
- Aktualne badania lekarskie klasy 1 lub 2
Informacje dodatkowe
Aviation ATSM zapewnia:
- dostęp do instrukcji i dokumentów operacyjnych oraz prawa lotniczego, dokumentów ICAO i rozporządzeń EASA:
- sprawne i certyfikowane statki powietrzne: jednosilnikowe DA-20 oraz do akrobacji EXTRA 300L
- dostęp do lotnisk - EPBC
Wymagania
- Posiadanie minimum licencji PPL(A) oraz ważnych uprawnień SEP(L)
- Aktualne badania lekarskie klasy 1 lub 2
- Ze względów pogodowych szkolenie może odbyć się w innym terminie. Ośrodek powiadomi o ewentualnych zmianach terminu.
Adres
Adres
ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 57
01-476 Warszawa
woj. mazowieckie
Teoria i Praktyka:
Lotnisko Warszawa-Babice (EPBC)
ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 57, 01-476 Warszawa
Lotnisko Warszawa-Babice (EPBC)
ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 57, 01-476 Warszawa
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
Kontakt
Kontakt
Arkadiusz Jesionek
E-mail
ato@goldwings.pl
Telefon
(+48) 501 101 504