Florystyka eventowa z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych i rozwiązań ekologicznych – szkolenie z projektowania dekoracji z roślin i niskoemisyjnych materiałów wielokrotnego użytku.
Florystyka eventowa z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych i rozwiązań ekologicznych – szkolenie z projektowania dekoracji z roślin i niskoemisyjnych materiałów wielokrotnego użytku.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaEkologia i rolnictwo / Ochrona środowiska
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia są osoby zainteresowane rozwojem podstawowych umiejętności w zakresie florystyki i dekoracji eventowych, w szczególności w kontekście cyfryzacji oraz zrównoważonego rozwoju. Szkolenie skierowane jest do amatorów oraz osób początkujących, które chcą poznać praktyczne zasady tworzenia dekoracji eventowych, wykorzystania narzędzi cyfrowych do wizualizacji projektów oraz ekologicznych materiałów i rozwiązań w pracy florysty.
Projekt dedykowany jest uczestnikom, którzy pragną rozwijać swoje kompetencje proekologiczne, stosować zasady zrównoważonego rozwoju w dekoracjach oraz wykorzystywać cyfrowe narzędzia do planowania i prezentacji projektów, przyczyniając się do tworzenia bardziej odpowiedzialnych i ekologicznych wydarzeń.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji07-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem jest przygotowanie uczestników do projektowania i realizacji dekoracji eventowych w duchu zrównoważonego rozwoju, z użyciem materiałów ekologicznych i narzędzi cyfrowych do wizualizacji. Program rozwija zielone kompetencje: ograniczanie odpadów, ponowne wykorzystanie materiałów, świadomy wybór lokalnych i ni niskoemisyjnych zasobów oraz planowanie dekoracji z minimalnym śladem węglowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia różne typy dekoracji eventowych i określa ich zastosowanie w zależności od rodzaju wydarzenia wskazując możliwości ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko | Kryteria weryfikacji Wymienia i charakteryzuje typy dekoracji, podając przykłady rozwiązań zero waste (np. wielorazowe naczynia, dekoracje z recyklingu, rośliny doniczkowe zamiast ciętych kwiatów). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiedni typ dekoracji do wskazanego rodzaju wydarzenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje zasady doboru materiałów ekologicznych, lokalnych i energooszczędnych w dekoracjach eventowych | Kryteria weryfikacji Wskazuje materiały ekologiczne lub lokalne; uzasadnia wybór pod kątem: ograniczenia śladu transportowego, mniejszego zużycia energii i zasobów, możliwości kompostowania lub recyklingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia materiały ekologiczne od nieekologicznych, wskazując ich cechy charakterystyczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje narzędzia cyfrowe wspierające projektowanie dekoracji w duchu GOZ | Kryteria weryfikacji Opisuje funkcje aplikacji cyfrowych (np. Canva, Pinterest) oraz wskazuje, jak ich użycie ogranicza odpady (np. zastępuje fizyczne próbki cyfrową wizualizacją). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia wybór konkretnego narzędzia cyfrowego w odniesieniu do potrzeb projektowych dekoracji eventowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje dekorację eventową z zastosowaniem zasad zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji W projekcie wykorzystuje elementy wielorazowe lub z recyklingu oraz materiały lokalne/sezonowe. Uzasadnia wybór pod kątem zmniejszenia śladu węglowego i ograniczenia odpadów. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Określa koncepcję dekoracji zgodną z charakterem wydarzenia | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Uczestnik organizuje proces tworzenia dekoracji w sposób zasobooszczędny. | Kryteria weryfikacji Sporządza harmonogram z uwzględnieniem optymalnego zużycia energii i materiałów (np. ograniczenie transportu, łączenie dostaw, efektywne planowanie prac). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia kolejność i podział etapów procesu tworzenia dekoracji w kontekście efektywności realizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje wpływ działań proekologicznych i pracy zespołowej na efektywność realizacji dekoracji. | Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady współpracy zespołowej, które przyczyniają się do ograniczenia strat materiałowych lub zużycia energii (np. wspólne planowanie zakupów, dzielenie się zasobami). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Porównuje efekty pracy zespołowej i indywidualnej w realizacji zadań dekoracyjnych.. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik aranżuje dekorację zgodnie z projektem, dbając o estetykę, funkcjonalność i minimalny wpływ na środowisko. | Kryteria weryfikacji Zachowuje proporcje, spójność kolorystyczną i estetykę w aranżowanej dekoracji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Ocenia gotową dekorację pod kątem estetyki i zgodności z projektem oraz dokumentuje działania ograniczające negatywny wpływ na środowisko (np. brak plastiku jednorazowego, maksymalizacja elementów naturalnych). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Uczestnik monitoruje zużycie materiałów i minimalizuje odpady podczas realizacji dekoracji. | Kryteria weryfikacji Wskazuje konsekwencje zastosowania materiałów niewłaściwie dobranych lub nadmiernie zużytych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Oblicza ilość potrzebnych materiałów w odniesieniu do projektu; wskazuje działania zmniejszające odpady (np. segregacja, ponowne użycie, kompostowanie). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
Moduł 1. Wprowadzenie do branży eventowej i florystyki w kontekście cyfryzacji i zielonych trendów
Uczestnicy poznają specyfikę rynku eventowego w Polsce oraz rolę florysty i dekoratora w organizacji wydarzeń. Uczestnicy poznają powiązanie branży eventowej z wyzwaniami zielonej gospodarki. Omówione zostaną pojęcia zielonych miejsc pracy oraz rola dekoratora eventowego w budowaniu niskoemisyjnych i zasobooszczędnych wydarzeń. Przedstawione zostaną nowoczesne technologie wspierające redukcję emisji i ograniczanie odpadów (np. cyfrowe planowanie dekoracji, inteligentne oświetlenie energooszczędne). Uczestnicy dowiedzą się, jak w swojej pracy mogą przyczyniać się do ochrony ekosystemów i adaptacji do zmian klimatu.
Regionalna Strategia Innowacji 2030, s. 71 – podkreślenie wagi cyfryzacji oraz wdrażania innowacji w różnych sektorach.
PRT 2019–2030, s. 19–20 – priorytety rozwoju technologicznego, w tym technologie dla ochrony środowiska i ICT.
Moduł 2. Florystyka w praktyce – ekologiczne podstawy i cyfrowe inspiracje
Blok poświęcony jest podstawowym materiałom i narzędziom florystycznym z naciskiem na rozwiązania przyjazne środowisku. Uczestnicy dowiedzą się, jak dobierać kolory i faktury w kompozycjach kwiatowych, a także poznają ekologiczne alternatywy, takie jak praca bez gąbki florystycznej czy wykorzystanie sezonowych i lokalnych roślin. Uczestnicy nauczą się analizować cykl życia dekoracji (Life Cycle Assessment) i wybierać rozwiązania o najniższym śladzie środowiskowym. Poznają materiały lokalne, odnawialne i certyfikowane (np. FSC, PEFC), które ograniczają emisję CO₂ i wspierają lokalne ekosystemy. Dowiedzą się, jak minimalizować odpady i zanieczyszczenia, stosując recykling, kompostowanie oraz projektowanie w duchu gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ).
Regionalna Strategia Innowacji 2030, s. 69 – odniesienie do zielonej gospodarki i GOZ (gospodarki o obiegu zamkniętym).
PRT 2019–2030, s. 31 – wskazanie na technologie dla ochrony środowiska.
Moduł 3. Rodzaje eventów a dobór dekoracji – zielone rozwiązania i wsparcie cyfrowe
W tej części szkolenia uczestnicy poznają różne typy wydarzeń – od wesel, przez konferencje i gale, aż po pikniki plenerowe – oraz sposoby dopasowania do nich dekoracji florystycznych. Blok pokazuje, jak dopasować dekoracje do różnych wydarzeń z zachowaniem zasad zero waste i ochrony środowiska. Uczestnicy nauczą się stosować rośliny doniczkowe (mogące później wrócić do obiegu), kompozycje z lokalnych i sezonowych gatunków wspierających bioróżnorodność, a także minimalizować transport, co ogranicza emisję gazów cieplarnianych. Omówione zostanie projektowanie odpornych dekoracji, które wpisują się w adaptację do zmian klimatu (np. wybór gatunków odpornych na suszę).
Regionalna Strategia Innowacji 2030, s. 72 – nacisk na ekoinnowacje w różnych branżach.
PRT 2019–2030, s. 48 – znaczenie technologii środowiskowych i ICT dla regionu.
Moduł 4. Cyfryzacja w pracy dekoratora – narzędzia do projektowania dekoracji eventowych
Uczestnicy poznają narzędzia cyfrowe (wizualizacje, aplikacje do projektowania), które umożliwiają redukcję próbnych materiałów, oszczędność energii i zasobów.Wskazane zostaną również przykłady narzędzi takich jak Canva, Chat GPT, Pinterest, a także korzyści płynące z ich wykorzystania w kontekście zrównoważonego planowania materiałów. Dzięki cyfryzacji uczestnicy nauczą się projektować dekoracje bardziej zasobooszczędnie, zmniejszając emisję i odpady.
Regionalna Strategia Innowacji 2030, s. 74 – rozwój kompetencji cyfrowych i narzędzi ICT.
PRT 2019–2030, s. 36–37 – rola ICT i technologii informacyjnych w rozwoju gospodarczym regionu.
Moduł 5. Warsztat praktyczny – mała kompozycja eventowa w duchu ekologii i zrównoważonego rozwoju
Podczas zajęć praktycznych uczestnicy uczestnicy wykonają dekorację (np. dekorację stołu lub bukiet spiralny) z materiałów odnawialnych, wielokrotnego użytku oraz odpadów poddanych recyklingowi . Nauczą się gospodarować resztkami roślinnymi, minimalizować odpady i analizować efektywność surowcową swojej pracy. W trakcie pracy będą stosować ekologiczne rozwiązania, takie jak wykorzystanie szkła, drewna czy elementów z recyklingu, a także inspirować się wcześniej omówionymi przykładami wizualizacji cyfrowych. Wspólnie ocenią, jak zastosowane rozwiązania wpływają na redukcję emisji, ochronę środowiska i tworzenie zielonych miejsc pracy.
Regionalna Strategia Innowacji 2030, s. 75 – podkreślenie praktycznych działań w obszarze zielonych kompetencji.
PRT 2019–2030, s. 31 – ekologiczne technologie i ochrona środowiska jako priorytet regionu.
Dzień 2
Moduł 1. Dekoracje na różne okazje – ekologiczne materiały i cyfrowe wizualizacje
Uczestnicy poznają techniki tworzenia dekoracji, które po wydarzeniu mogą być ponownie wykorzystane lub przetworzone. Zwrócona zostanie uwaga na efektywność energetyczną (np. wykorzystanie oświetlenia LED, naturalnego światła) oraz surowcową (np. wielokrotne użycie szkła, drewna, tekstyliów).Na przykładzie wesela, konferencji czy pikniku plenerowego omówione zostaną dekoracje z użyciem materiałów naturalnych i wielokrotnego użytku, takich jak szkło zamiast plastiku, lniane obrusy, świeczniki z recyklingu czy doniczkowe rośliny zamiast ciętych kwiatów. Poruszony zostanie również temat wyboru lokalnych dostawców, co ogranicza emisję śladu węglowego.
Regionalna Strategia Innowacji 2030, s. 69 – zielona gospodarka.
PRT 2019–2030, s. 31 – technologie środowiskowe.
Moduł 2. Zielone kompetencje w praktyce – zrównoważony rozwój w dekoracjach
Moduł koncentruje się na rozwijaniu praktycznych i strategicznych kompetencji z zakresu zarządzania środowiskowego w projektach eventowych, ze szczególnym uwzględnieniem florystyki. Uczestnicy poznają zasady minimalizacji odpadów, efektywnego recyklingu oraz świadomego gospodarowania zasobami. Nauczą się, jak projektować dekoracje eventowe z wykorzystaniem wszystkich części roślin, tworzyć kompozycje modułowe do ponownego użycia oraz przerabiać suszone kwiaty i rośliny na nowe aranżacje. Program obejmuje dobór lokalnych, sezonowych i ekologicznych materiałów, w tym roślin hodowanych bez chemii, oraz wprowadzanie zasad gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ). Uczestnicy dowiedzą się również, jak wykorzystać narzędzia cyfrowe, np. wizualizacje, do planowania dekoracji w sposób minimalizujący odpady i ślad węglowy.
Regionalna Strategia Innowacji 2030, s. 73 – rozwój zielonych kompetencji.
PRT 2019–2030, s. 45 – technologie dla ochrony środowiska i odnawialne źródła energii.
Moduł 3. Warsztaty praktyczne – projektowanie dekoracji eventowej z zastosowaniem ekologicznych rozwiązań i narzędzi cyfrowych
W grupach uczestnicy przygotują projekt dekoracji, który spełnia kryteria zielonego miejsca pracy: efektywność energetyczną, zasobooszczędność, minimalizację odpadów, wykorzystanie OZE (np. świeczniki solarne, energooszczędne lampy LED). Zastosują narzędzia cyfrowe do ograniczenia próbnych materiałów i zmniejszenia śladu środowiskowego.W pracy praktycznej zastosują ekologiczne rozwiązania, takie jak kompozycje w szklanych naczyniach wielokrotnego użytku, użycie lokalnych i sezonowych kwiatów, ograniczenie elementów jednorazowych oraz łączenie kwiatów z naturalnymi dodatkami (np. gałęzie, mech, szyszki).Ćwiczenie pokaże, jak połączyć kreatywność z odpowiedzialnym podejściem do środowiska
Regionalna Strategia Innowacji 2030, s. 74–75 – łączenie cyfryzacji i ekologii w praktyce.
PRT 2019–2030, s. 48–49 – wskazanie na znaczenie ICT i zielonych technologii.
Moduł 4. Trendy w branży eventowej – cyfryzacja i zrównoważony rozwój jako kierunki rozwoju
Moduł przybliża światowe i krajowe trendy w branży eventowej. Uczestnicy poznają przykłady zielonych technologii (oświetlenie solarne, mapping świetlny energooszczędny, AR zamiast fizycznych dekoracji). Analizowane będą przypadki wdrożeń, które zwiększają efektywność energetyczną, redukują emisję gazów cieplarnianych i wspierają ochronę ekosystemów.
Regionalna Strategia Innowacji 2030, s. 71–72 – cyfrowe trendy i ekoinnowacje.
PRT 2019–2030, s. 36 – ICT, nanotechnologie i AR jako trendy technologiczne.
Moduł 5. Inspiracje i case studies – przykłady zielonych i cyfrowych dekoracji w praktyce
Moduł bazuje na analizie rzeczywistych realizacji eventowych, w których wprowadzono konkretne ekologiczne rozwiązania. Omówione zostaną m.in. dekoracje weselne z roślin doniczkowych przekazywanych gościom po wydarzeniu, aranżacje konferencyjne oparte na elementach z materiałów odzyskanych (palety, drewno, szkło), a także targi, podczas których do promocji oferty wykorzystano wizualizacje 3D zamiast kosztownych i jednorazowych makiet. Analiza pokaże, jak cyfryzacja i zrównoważony rozwój mogą realnie wspierać pracę dekoratora i organizatora eventów.
Analiza wdrożonych projektów, które przyczyniły się do powstania zielonych miejsc pracy. Przykłady: dekoracje weselne z roślin doniczkowych ponownie wykorzystanych po evencie, scenografie konferencyjne z materiałów odzyskanych, targi z użyciem wizualizacji 3D zamiast makiet, Kompozycje modułowe i wielokrotnego użytku, które można łatwo przekształcać w nowe dekoracje na inne wydarzenia, minimalizując odpady Uczestnicy przeanalizują, jak takie rozwiązania wspierają efektywność energetyczną i surowcową, redukują odpady, chronią ekosystemy i wspierają adaptację do zmian klimatu.
Regionalna Strategia Innowacji 2030, s. 72–73 – przykłady wdrażania innowacji i zielonych rozwiązań.
PRT 2019–2030, s. 31, 45 – ekologiczne i cyfrowe technologie w praktyce
Moduł 6. Walidacja testów i analizy dowodów i deklaracji
Każdy dzień szkoleniowy obejmuje 1 przerwę 15-minutową, która nie wlicza się w czas trwania zajęć. Czas trwania każdego dnia szkoleniowego rozdzielony jest na jednostki dydaktyczne, z których każda wynosi 45 minut, zgodnie ze standardami edukacyjnymi
Usługa obejmuje łącznie 14 godziny dydaktyczne, w tym 7 g. z.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Wprowadzenie do branży eventowej i florystyki w kontekście cyfryzacji i zielonych trendów | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Florystyka w praktyce – ekologiczne podstawy i cyfrowe inspiracje | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 PRZERWA | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Rodzaje eventów a dobór dekoracji – zielone rozwiązania i wsparcie cyfrowe | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Cyfryzacja w pracy dekoratora – narzędzia do projektowania dekoracji eventowych | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Warsztat praktyczny – mała kompozycja eventowa w duchu ekologii i zrównoważonego rozwoju | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Dekoracje na różne okazje – ekologiczne materiały i cyfrowe wizualizacje | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Zielone kompetencje w praktyce – zrównoważony rozwój w dekoracjach | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 PRZERWA | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Warsztaty praktyczne – projektowanie dekoracji eventowej z zastosowaniem ekologicznych rozwiązań i narzędzi cyfrowych | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 . Trendy w branży eventowej – cyfryzacja i zrównoważony rozwój jako kierunki rozwoju | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Inspiracje i case studies – przykłady zielonych i cyfrowych dekoracji w praktyce | Prowadzący Marzena Czarnota | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja testów i analizy dowodów i deklaracji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 268,29 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 375,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 304,88 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marzena Czarnota
Współpracuje z dekoratorami, florystami i specjalistami ds. aranżacji przestrzeni, łącząc wiedzę techniczną z pasją do kreowania estetycznych i ekologicznych dekoracji. W jej podejściu kluczowe są: praktyczne projektowanie dekoracji, tworzenie kompozycji florystycznych oraz wykorzystanie narzędzi cyfrowych do wizualizacji projektów. W swojej pracy odwołuje się do aktualnych trendów zrównoważonego rozwoju, zielonej gospodarki i świadomej konsumpcji (RSI 2030), jak również wykorzystuje nowoczesne technologie wspierające cyfryzację usług edukacyjnych.
Jej szkolenia rozwijają umiejętności projektowania dekoracji, komponowania przestrzeni eventowej oraz świadomego doboru materiałów ekologicznych. Dbałość o jakość doświadczenia uczestnika, personalizację ścieżki rozwoju i praktyczne podejście do nauki sprawiają, że jego warsztaty są cenione zarówno przez profesjonalistów, jak i pasjonatów florystyki i dekoracji eventowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma niezbędne materiały w postaci skryptu szkoleniowego, notatnika oraz długopisu.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz uzyskania 80% punktów z testu przyrostu wiedzy.
Informacje dodatkowe
Ujęte godziny szkolenia są godzinami dydaktycznymi tj. 1 godz. = 45 minut
Dokument potwierdza, że zostały zastosowane rozwiązania zapewniające rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji. tzn. osoba prowadząca usługę, nie dokonuje weryfikacji efektów uczenia się uczestników usługi.
Trener przygotowuje walidację: zaprojektował efekty uczenia się, kryteria weryfikacji przez określenie metod ich oceny po przygotowanie zestawu pytań testowych. Trener rozda testy uczestnikom . Nie ingeruje w jakiejkolwiek formie w ocenę wyników testu ani w proces jego wypełniania.
Osoba walidująca zostaje zaangażowana dopiero na etapie oceny i weryfikacji efektów uczenia się uczestników. Nie prowadzi bezpośrednio działań związanych z tworzeniem i kompletowaniem dokumentacji walidacyjnej.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi