KOMUNIKACJA I ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ NA PODSTAWIE BADANIA INSIGHTS DISCOVERY z Patrycją Grzybowska-Rybak w duchu zrównoważonego rozwoju, z wykorzystaniem kompetencji cyfrowych (kwalifikacje)
KOMUNIKACJA I ZARZĄDZANIE RÓŻNORODNOŚCIĄ NA PODSTAWIE BADANIA INSIGHTS DISCOVERY z Patrycją Grzybowska-Rybak w duchu zrównoważonego rozwoju, z wykorzystaniem kompetencji cyfrowych (kwalifikacje)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do:
- osób planujących rozpoczęcie lub rozwój działalności w ramach zielonych miejsc pracy, zainteresowanych zdobyciem zielonych kompetencji i umiejętności cyfrowych
- Trenerzy/trenerki, absolwenci/absolwentki szkół i kursów trenerskich, podyplomowych studiów trenerskich;
- studenci/studentki oraz absolwenci/absolwentki studiów psychologii, pedagogiki i innych kierunków;
- nauczyciele/nauczycielki, pedagodzy/pedagożki, psycholodzy/psycholożki, doradcy/doradczynie zawodowi/e;
- osoby pracujące z zespołami;
- osoby planujące zmianę ścieżki kariery;
- pracownicy działów HR;
- osoby zainteresowane rozwojem osobistym.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji03-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem warsztatu jest rozwój kompetencji cyfrowych i umiejętności pracy z modelem Insights Discovery w kontekście zielonej transformacji. Uczestnicy nauczą się rozpoznawać style komunikacji i preferencje uczenia się oraz dopasowywać metody pracy do różnych profili osobowości, tworząc środowisko sprzyjające różnorodności, otwartości i współpracy na rzecz zrównoważonego rozwoju.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wyjaśnia znaczenie integracji grupy w celu zbudowania bezpieczeństwa niezbędnego do pracy na doświadczeniu własnym. | Kryteria weryfikacji Wymienia elementy budujące poczucie bezpieczeństwa (w tym różnorodność i równość). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje aplikacje cyfrowe online do tworzenia mapy strukturalizującej wiedzę. | Kryteria weryfikacji Tworzy mapę narzędzi komunikacji w oparciu o aplikację cyfrowe (Mind Mapper). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik na podstawie znajomości modelu Insights Discovery, interpretuje różnice percepcyjne i wskazuje ich znaczenie dla pracy z grupą w duchu zrównoważonego rozwoju (otwartość, włączanie perspektyw). | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia podstawy modelu Insights Discovery i wymienia różnice percepcyjne oraz ich znaczenie dla zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje AI do rozpoznania stylów uczenia się osób o różnych energiach kolorystycznych i wskazuje, jak dobierać metody szkoleniowe z poszanowaniem różnorodności. | Kryteria weryfikacji Przedstawia informacje dotyczące ich stylów uczenia się różnych energii kolorystycznych w aplikacji cyfrowej | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik diagnozuje style uczenia się poszczególnych energii kolorystycznych. | Kryteria weryfikacji Dopasowuje opisy stylów uczenia się do poszczególnych energii kolorystycznych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobiera formy komunikacji do poszczególnych energii kolorystycznych. Wykorzystuje kompetencje cyfrowe tworząc quiz online | Kryteria weryfikacji Tworzy swój quiz (np. w aplikacji Quizlet) w tematyce doboru form komunikacji do poszczególnych energii kolorystycznych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Wykorzystuje model Insights Discovery do wspierania współpracy w duchu zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Opisuje różnice percepcyjne i ich znaczenie dla współpracy prośrodowiskowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje, jak można je zastosować w pracy zespołów ESG | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje AI do rozpoznawania stylów uczenia się i tworzenia metod edukacji klimatycznej | Kryteria weryfikacji przygotuje prompt generujący charakterystyki stylów uczenia się w kontekście zielonej transformacji | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Wykorzystuje narzędzia cyfrowe do tworzenia materiałów edukacyjnych nt. zielonych kompetencji | Kryteria weryfikacji przygotowuje mapę pojęciową lub quiz online w tematyce zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja My Personality Skills
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Szkolenie jest skierowane do:
- osób planujących rozpoczęcie lub rozwój działalności w ramach zielonych miejsc pracy, zainteresowanych zdobyciem zielonych kompetencji i umiejętności cyfrowych
- Trenerzy/trenerki, absolwenci/absolwentki szkół i kursów trenerskich, podyplomowych studiów trenerskich;
- studenci/studentki oraz absolwenci/absolwentki studiów psychologii, pedagogiki i innych kierunków;
- nauczyciele/nauczycielki, pedagodzy/pedagożki, psycholodzy/psycholożki, doradcy/doradczynie zawodowi/e;
- osoby pracujące z zespołami;
- osoby planujące zmianę ścieżki kariery;
- pracownicy działów HR;
- osoby zainteresowane rozwojem osobistym.
Zakres szkolenia i kompetencje, które nabędzie uczestnik są zielone na podstawie bazy danych ESCO – wykazu przykładowych zielonych umiejętności opracowanych przez KE w ramach klasyfikacji ESCO:
- Współdziałanie za pomocą różnych technologii cyfrowych i zrozumienie odpowiednich środków komunikacji cyfrowej w danym kontekście.
- Udostępnianie danych, informacji i treści cyfrowych innym osobom za pomocą odpowiednich technologii cyfrowych. .
- Świadomość wpływu technologii cyfrowych i ich wykorzystania w środowisku
Zakres tematyczny oraz praktyczny charakter szkolenia wspierają rozwój zielonych i cyfrowych kompetencji.
Forma warsztatowa zapewni realizację celu edukacyjnego.
PRT dział 4 Technologie informacyjne i telekomunikacyjne
Usługa będzie realizowana w godzinach dydaktycznych (1h=45 min.)
Przerwy nie wliczają się w czas szkolenia.
Szkolenie odbywa się czasowo według harmonogramu jednak z uwagi na różne tempo pracy kursantów - możliwe są minimalne przesunięcia.
Metoda weryfikacji osiągnięcia efektów kształcenia, tj. realizacji celu edukacyjnego:
- test teoretyczny
- analiza dowodów i deklaracji
Szkolenie prowadzi do nabycia kwalifikacji zawodowej:
Specjalista ds. zarządzania zespołem z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych.
PROGRAM SZKOLENIA:
Dzień 1
10:00 – 12:00
Budowanie bezpiecznej i wspierającej przestrzeni uczenia się (TEORIA)
- Znaczenie integracji grupy dla pracy w obszarze zielonej gospodarki.
- Aplikacje cyfrowe online do tworzenia map wiedzy nt. ESG i zrównoważonego rozwoju.
- Narzędzia komunikacyjne (lejek, parafraza, pytania) jako sposób redukowania barier komunikacyjnych i budowania szacunku dla odmienności.
12:00 – 13:00
Komunikacja w wielu wymiarach i cyfrowe narzędzia refleksji (PRAKTYKA)
- Model komunikacji von Thuna w kontekście edukacji klimatycznej i ekologicznej.
- Komunikaty z różnych perspektyw a transformacja środowiskowa.
- Dokumentowanie refleksji w aplikacji Mind Mapper nt. zielonych kompetencji.
13:00 – 14:00 PRZERWA
14:00 – 16:30
Energia kolorów w budowaniu otwartej i zrównoważonej współpracy (PRAKTYKA)
- Podstawy modelu Insights Discovery i ich znaczenie dla współpracy w duchu zrównoważonego rozwoju.
- Interpretacja różnic percepcyjnych w kontekście działań proekologicznych i społecznych.
- Określenie własnej dominacji energetycznej i refleksja nad jej rolą w pracy zespołowej dla zielonej transformacji.
16:30 – 18:00
Technologia i współpraca – jak AI wspiera różnorodne style uczenia się (PRAKTYKA)
- AI do rozpoznania stylów uczenia się osób o różnych energiach kolorystycznych.
- Dobór metod szkoleniowych z poszanowaniem różnorodności i wartości prośrodowiskowych.
- Synteza wiedzy w formie cyfrowej i refleksja nad rolą współpracy w zielonej transformacji.
Dzień 2
09:00 – 10:30
Behawioralne wskaźniki energii i kompetencje cyfrowe w pracy z grupą (TEORIA)
- Rozpoznanie wskaźników behawioralnych energii kolorystycznych.
- Planowanie pracy z różnorodną grupą w duchu równości, zrównoważonego rozwoju i ESG.
- Strukturalizowanie wiedzy w aplikacjach cyfrowych nt. zielonych kompetencji.
10:30 – 12:00
Diagnozowanie preferencji uczenia się w oparciu o kolory (PRAKTYKA)
- Diagnoza stylu uczenia się poszczególnych energii kolorystycznych.
- Odniesienie diagnozy do wdrażania praktyk proekologicznych.
12:00 – 13:00 PRZERWA
13:00 – 15:00
AI w diagnozie energii kolorystycznych: zachowania i komunikaty (PRAKTYKA)
- Poszczególne energie a charakterystyczne zachowania i komunikaty.
- AI do generowania przykładów zachowań w kontekście postaw prośrodowiskowych.
15:00 – 17:00
Komunikacja dopasowana do energii i cyfrowe podsumowanie rozwoju (PRAKTYKA)
- Dobór form komunikacji do poszczególnych energii kolorystycznych.
- Tworzenie quizu online nt. komunikacji w zielonej transformacji.
- Refleksja nad własnym rozwojem – jak wdrożyć zasady zrównoważonego rozwoju i narzędzia cyfrowe w pracy trenerskiej.
17:00 – 18:00 WALIDACJA
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Budowanie bezpiecznej i wspierającej przestrzeni uczenia się (TEORIA) | Prowadzący Patrycja Grzybowska-Rybak | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Komunikacja w wielu wymiarach i cyfrowe narzędzia refleksji (PRAKTKA) | Prowadzący Patrycja Grzybowska-Rybak | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 PRZERWA | Prowadzący Patrycja Grzybowska-Rybak | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Energia kolorów w budowaniu otwartej i zrównoważonej współpracy (PRAKTYKA) | Prowadzący Patrycja Grzybowska-Rybak | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Technologia i współpraca – jak AI wspiera różnorodne style uczenia się (PRAKTYKA) | Prowadzący Patrycja Grzybowska-Rybak | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Behawioralne wskaźniki energii i kompetencje cyfrowe w pracy z grupą (TEORIA) | Prowadzący Patrycja Grzybowska-Rybak | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Diagnozowanie preferencji uczenia się w oparciu o kolory (PRAKTYKA) | Prowadzący Patrycja Grzybowska-Rybak | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 PRZERWA | Prowadzący Patrycja Grzybowska-Rybak | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 AI w diagnozie energii kolorystycznych: zachowania i komunikaty (PRAKTYKA) | Prowadzący Patrycja Grzybowska-Rybak | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Komunikacja dopasowana do energii i cyfrowe podsumowanie rozwoju (PRAKTYKA) | Prowadzący Patrycja Grzybowska-Rybak | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 WALIDACJA - test teoretyczny oraz analiza dowodów i deklaracji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 260,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 260,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 125,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Patrycja Grzybowska-Rybak
W ostatnich 5 latach ukończyła m.in. studia podyplomowe Coaching & Mentoring (SWPS Katowice, 2024), szkolenia z zakresu design thinking (DTI, 2020 i 2021), managing brands (Questus, 2021) oraz kurs moderatorski w zakresie design thinking (DTI, 2020).
W 2025 roku rozwija także swoje kompetencje w obszarze nowych technologii, zrównoważonego rozwoju i bezpieczeństwa danych, kończąc szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji, śladu węglowego w organizacji oraz ochrony danych. Dzięki temu jej działalność szkoleniowa opiera się na nowoczesnym, odpowiedzialnym i ekologicznym podejściu, łączącym aspekty psychologiczne, technologiczne i środowiskowe.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników niezbędne do realizacji usługi, m.in.:
Skrypt szkoleniowy w wersji cyfrowej – zamiast drukowanych ulotek, co wspiera ekologiczną działalność.
Uczestnik szkolenia pracuje na swoim własnym urządzeniu - smartfonie, tablecie lub laptopie.
Informacje dodatkowe
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut
- przerwy nie wliczają się do czasu szkolenia
- Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych
Usługa zwolniona z VAT na podstawie §3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2025 r. poz. 832)
Przerwa pierwszego dnia szkolenia ustalona jest w od 13:00 do 14:00, drugiego od 12:00 do 13:00 jednakże ze względu na warsztatowy charakter szkolenia oraz ewentualny jego przebieg – za zgodą trenera oraz uczestników godzina ww. przerwy może zostać zmieniona.
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi