Szkolenie - Pewność siebie i odwaga w roli liderki, czyli jak budować swój autorytet
Szkolenie - Pewność siebie i odwaga w roli liderki, czyli jak budować swój autorytet
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój, Małopolski Pociąg do kariery, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do kobiet pełniących funkcje menedżerskie, kierownicze oraz liderskie w organizacjach biznesowych i instytucjach publicznych, a także do kobiet aspirujących do objęcia takich ról.
Usługa jest przeznaczona dla osób, które:
- chcą rozwijać pewność siebie w roli liderki i wzmacniać swoje kompetencje przywódcze,
- potrzebują wsparcia w przełamywaniu stereotypów i barier związanych z płcią w środowisku zawodowym,
- poszukują narzędzi do asertywnej komunikacji i budowania autorytetu w zespole,
- chcą skuteczniej podejmować decyzje i reprezentować swoje stanowisko w relacjach zawodowych.
Udział w szkoleniu nie wymaga wcześniejszego doświadczenia w zakresie przywództwa, wystarczy otwartość na rozwój i gotowość do aktywnej pracy warsztatowej.
Usługa adresowana również dla uczestników projektu:
- „Kierunek – Rozwój”
- „Malopolski Pociąg Do Kariery - Sezon 1”
- "Nowy Start w Małopolsce z EURESEM"
- „Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe”
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestniczki do świadomego pełnienia roli liderki poprzez rozwój pewności siebie, asertywności i odwagi w podejmowaniu decyzji. Uczestniczki uczą się stosować techniki wzmacniające autorytet w zespole, identyfikować i przełamywać stereotypy związane z płcią w biznesie oraz budować spójny i autentyczny wizerunek liderki.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestniczka identyfikuje swoje mocne strony i obszary do wzmocnienia w roli liderki. | Kryteria weryfikacji Uczestniczka przygotowuje listę co najmniej 3 mocnych stron i 2 obszarów rozwojowych w kontekście pełnienia roli liderki. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Uczestniczka stosuje techniki wzmacniające pewność siebie i asertywność w komunikacji zawodowej. | Kryteria weryfikacji Uczestniczka odgrywa scenkę rozmowy, w której zastosuje technikę asertywnej komunikacji (np. metoda FUKO/JA-komunikat). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestniczka analizuje stereotypy dotyczące roli kobiet w biznesie i określa sposoby ich przełamywania. | Kryteria weryfikacji Uczestniczka analizuje studium przypadku i przedstawia co najmniej 2 możliwe strategie działania w sytuacji obciążonej stereotypami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestniczka buduje autorytet poprzez świadome wystąpienia i prezentacje. | Kryteria weryfikacji Uczestniczka przygotowuje i przeprowadza krótkie wystąpienie (3–5 minut) na wybrany temat związany z rolą liderki, z wykorzystaniem poznanych technik. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestniczka tworzy indywidualny plan rozwoju kompetencji liderskich. | Kryteria weryfikacji Uczestniczka opracowuje plan zawierający minimum 3 konkretne działania do wdrożenia po szkoleniu. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program szkolenia (10 godzin zegarowych, w tym 9 godzin szkolenia + 1 godzina walidacji)
Moduł 1. Liderka i jej zasoby – autoanaliza i wprowadzenie (2 godz.)
– Rola kobiet w przywództwie – szanse i wyzwania
– Identyfikacja mocnych stron i obszarów rozwojowych
– Ćwiczenie: „Moja mapa zasobów”
Moduł 2. Pewność siebie w praktyce (2 godz.)
– Mechanizmy wpływające na poczucie własnej wartości
– Techniki wzmacniające pewność siebie w sytuacjach zawodowych
– Ćwiczenia indywidualne i w parach – asertywna autoprezentacja
Moduł 3. Asertywność i stawianie granic (1,5 godz.)
– Różnica między asertywnością, uległością i agresją
– Metody konstruktywnej komunikacji (np. FUKO, JA-komunikat)
– Symulacje rozmów w trudnych sytuacjach zawodowych
Moduł 4. Stereotypy i bariery w roli liderki (1,5 godz.)
– Najczęstsze stereotypy dotyczące kobiet w biznesie
– Studium przypadku: analiza i strategie działania
– Dyskusja grupowa – wymiana doświadczeń uczestniczek
Moduł 5. Autorytet i wizerunek liderki (2 godz.)
– Jak budować autorytet poprzez spójność i wiarygodność
– Storytelling i wystąpienia publiczne jako narzędzia liderki
– Warsztat: przygotowanie mini-prezentacji
Moduł 6. Prezentacje uczestniczek i plan rozwoju (1 godz.)
– Mini-prezentacje 3–5 minutowe z informacją zwrotną od trenera i grupy
– Opracowanie indywidualnego planu rozwoju kompetencji liderskich
– Podsumowanie i wnioski
Walidacja (1 godz.)
– Indywidualna prezentacja efektów pracy (lista zasobów, scenka asertywnej komunikacji, plan rozwoju)
– Ocena zgodnie z kryteriami weryfikacji efektów uczenia się
– Informacja zwrotna i potwierdzenie nabytych kompetencji
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Szkolenie zdalne czasie rzeczywistym - 1 dzień (prezentacja, rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Agnieszka Dobosz | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Szkolenie zdalne czasie rzeczywistym - 1 dzień (prezentacja, rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Agnieszka Dobosz | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Szkolenie zdalne czasie rzeczywistym - 1 dzień (prezentacja, rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Agnieszka Dobosz | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Szkolenie zdalne czasie rzeczywistym - 2 dzień (prezentacja, rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Agnieszka Dobosz | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Szkolenie zdalne czasie rzeczywistym - 2 dzień (prezentacja, rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Agnieszka Dobosz | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Szkolenie zdalne czasie rzeczywistym - 2 dzień (prezentacja, rozmowa na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Agnieszka Dobosz | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja po szkoleniu - online | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 788,62 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 220,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 178,86 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Dobosz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają komplet materiałów w wersji elektronicznej, udostępnionych przed szkoleniem lub w trakcie jego trwania za pośrednictwem platformy szkoleniowej lub poczty e-mail. Materiały obejmują:
- prezentację omawianą podczas szkolenia w formacie PDF,
- zestaw ćwiczeń i kart pracy do samodzielnego uzupełnienia,
- opisy wybranych technik i narzędzi wykorzystywanych podczas zajęć,
- szablon indywidualnego planu wdrożeniowego,
- listę pytań coachingowych wspierających refleksję i rozmowy rozwojowe,
- materiały dodatkowe rekomendowane do dalszego rozwoju (literatura, linki, inspiracje).
Wszystkie materiały będą przygotowane z myślą o łatwym wykorzystaniu w praktyce zawodowej. Uczestnicy mogą z nich korzystać również po zakończeniu szkolenia, w ramach własnego rozwoju lub pracy z zespołem.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój
Zawarto umowę z WUP Kraków w ramach Projektu „Malopolski Pociąg Do Kariery - Sezon 1” oraz Projektu "Nowy Start w Małopolsce z EURESEM"
Zawarto umowę z WUP Szczecin w ramach Projektu „Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe”
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie realizowane w formie online z wykorzystaniem platformy Google Meet. Uczestnicy przed rozpoczęciem otrzymają link dostępowy oraz krótką instrukcję techniczną.
Do udziału w szkoleniu wymagane jest:
- stabilne łącze internetowe,
- komputer lub laptop z kamerą i mikrofonem,
- dostęp do przeglądarki internetowej (zalecane Google Chrome),
- możliwość korzystania z poczty e-mail w celu odbioru materiałów i linków.
Rekomendowane jest uczestnictwo z włączoną kamerą, co sprzyja aktywnemu udziałowi w zajęciach i budowaniu zaangażowania grupy. Szkolenie nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania – Google Meet działa bezpośrednio w przeglądarce.