Negocjacje z pracownikami – negocjacje warunków zatrudnienia
Negocjacje z pracownikami – negocjacje warunków zatrudnienia
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Negocjacje
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie kierujemy do menedżerów, liderów, którzy chcą:
- zwiększyć swoje kompetencje w negocjacjach warunków zatrudnienia z pracownikami,
- przygotować się do rozmów z pracownikami na temat wysokości wynagrodzenia i innych warunków umowy o pracę,
- praktycznych umiejętności zastosowania BATNA w rozmowach z pracownikami,
- nauczyć się technik radzenia sobie z oporem, szantażem i emocjami.
- uczestniczą w prowadzeniu startupów.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji05-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi17
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Negocjacje z pracownikami – negocjacje warunków zatrudnienia" przygotowuje uczestników do efektywnego prowadzenia negocjacji w różnych kontekstach, zarówno z klientami, jak i wewnątrz organizacji, poprzez rozwijanie umiejętności negocjacyjnych, zrozumienie dynamiki interakcji oraz skuteczne zarządzanie konfliktami i emocjamiEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje zasady negocjacji w swojej pracy | Kryteria weryfikacji • stosuje metody radzenia sobie podczas rozmowy dotyczącej warunków zatrudnienia• charakteryzuje jakich działań i reakcji unikać, aby nie eskalować konfliktu • analizuje "trudnych" rozmówców • prowadzi negocjacje z podwładnymi • wykorzystuje argumenty stosowane podczas negocjacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik prowadzi procesy negocjacyjne i renegocjacyjne z wykorzystaniem technik i metod negocjacyjnych | Kryteria weryfikacji • wykorzystuje dynamikę poszczególnych etapów procesu negocjacyjnego do realizacji celów negocjacyjnych oraz dobiera strategię i taktykę do bieżącej sytuacji negocjacyjnej• tworzy cele i sposoby ich osiągania dla poszczególnych etapów negocjacji • rozpoznaje i analizuje interesy negocjacyjne wszystkich stron • wdraża indywidualny program rozwoju własnych umiejętności w dalszej świadomej praktyce negocjacyjnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM
Negocjacje z klientami i wewnątrz organizacji
- Czy negocjacje dotyczą tylko warunków handlowych?
- Interakcje w miejscu pracy regulowane przy pomocy negocjacji
- Czym wymieniają się przełożeni i podwładni w celu osiągnięcia porozumienia?
- Parametry negocjacji menedżerskich i ich miejsce praktyce przywództwa
Negocjacje jako metoda stawiania celów
- Czy cele organizacji można negocjować?
- W jaki sposób z celu działalności wywodzą się cele pionów, działów, komórek i poszczególnych pracowników
- Które elementy celów podlegają negocjacjom, a które pozostają niezmienne
- Co można poddać wymianie w trakcie negocjowania celu i warunków jego realizacji
- Wynegocjowane warunki realizacji celu jako ważny element motywujący i sprawdzający
Negocjacje jako podstawa delegowania zadań
- Dlaczego delegowanie zadań jest tak trudne i tak potrzebne?
- Jakich zadań nie można delegować
- Dlaczego pracownicy najczęściej negocjują z menedżerem ograniczenie zakresu delegowanego zadania
- 80% zastrzeżeń pracownika można przewidzieć wcześniej, czyli jak przygotować się do negocjowania w sprawie delegowania zadań
Negocjacje jako metoda eliminowania nieefektywnych postaw pracowniczych
- Skąd biorą się działania i postawy utrudniające realizację zadań
- Menedżer jako osoba, która odpowiada za przekazywanie i wyjaśnianie podwładnym celów organizacji
- Reagowanie na niewłaściwe zachowania i wyrażanie krytyki
- Ustalanie w drodze negocjacji sposobów pożądanego działania, wspierającego realizację celów organizacji przy zachowaniu podmiotowości pracownika
Negocjacje w praktyce rozwiązywania konfliktów w miejscu pracy
- Czy menedżer powinien unikać konfliktów?
- Korzyści i ryzyka wynikające z konfliktów
- Menedżer jako negocjator i mediator w sytuacjach konfliktów pracowniczych
- Jak wynegocjować ze stronami konfliktu warunki zadowalające dla stron
Negocjowanie oczekiwań płacowych podwładnych
- Czy przy oczekiwaniach płacowych zawsze chodzi o pieniądze?
- Sytuacje w których pracownicy zwykle oczekują zmiany wynagrodzenia
- Inne sposoby zapewnienia organizacji tych samych lub większych korzyści BEZ zmiany wynagrodzenia
- jakich argumentów używają strony w trakcie negocjacji płacowych i dlaczego są one zwykle nieskuteczne
Negocjacje z trudnymi osobami
- Co sprawia, że niektórzy są „trudni” we współpracy?
- Jak sprawić, aby negocjowanie warunków współpracy pozostało konstruktywnym procesem układania relacji
- Jakich działań i reakcji unikać, aby nie eskalować konfliktu
- Techniki manipulacyjne jakich najczęściej używają „trudni” partnerzy
- Jak reagować na próby szantażu?
Negocjowanie warunków zatrudnienia oraz warunków zakończenia współpracy
- Zatrudnianie i zwalnianie to sytuacje o dużym ładunku emocjonalnym – jak sprawić, aby emocję nie wpływały na realizację celu
- Co menedżer może poddawać wymianie w tych sytuacjach?
- Przebieg negocjacji z kandydatem w procesie zatrudniania
- Najczęściej popełniane błędy przy negocjowaniu warunków zakończenia współpracy
Czas trwania szkolenia:
Szkolenie trwa 17 godzin dydaktycznych (tj. 45 minut). Podana ilość godzin szkolenia nie zawiera czasu przerw.
Walidacja:
Po szkoleniu przeprowadzana będzie walidacja w formie testu teoretycznego. Pytania testowe przygotowane zostały przez niezależnego walidatora, zapewniając rozdzielność funkcji uczenia od walidacji. Test przeprowadzany będzie w formie online, poprzez wykorzystanie platformy zewnętrznej. Osoba walidująca nie jest obecna w części szkoleniowej. W harmonogramie szkolenia, został wskazany przybliżony czas przeprowadzenia walidacji usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Negocjacje z klientami i wewnątrz organizacji | Prowadzący Piotr Durawa | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Przerwa | Prowadzący Piotr Durawa | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Negocjacje jako metoda stawiania celów | Prowadzący Piotr Durawa | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Przerwa | Prowadzący Piotr Durawa | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Negocjacje jako podstawa delegowania zadań | Prowadzący Piotr Durawa | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Przerwa | Prowadzący Piotr Durawa | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Negocjacje jako metoda eliminowania nieefektywnych postaw pracowniczych | Prowadzący Piotr Durawa | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Negocjacje w praktyce rozwiązywania konfliktów w miejscu pracy | Prowadzący Piotr Durawa | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Przerwa | Prowadzący Piotr Durawa | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Negocjowanie oczekiwań płacowych podwładnych | Prowadzący Piotr Durawa | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Przerwa | Prowadzący Piotr Durawa | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Negocjacje z trudnymi osobami | Prowadzący Piotr Durawa | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przerwa | Prowadzący Piotr Durawa | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Negocjowanie warunków zatrudnienia oraz warunków zakończenia współpracy | Prowadzący Piotr Durawa | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 505,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 850,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 206,21 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 167,65 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Durawa
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie skryptu.
Warunki uczestnictwa
Ogólne warunki świadczenia usług poprzez Ernst & Young spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Academy of Business sp. k. dostępne są na stronie: https://www.academyofbusiness.pl/ogolne-warunki-swiadczenia-uslug-osobom-prawnym/
Informacje dodatkowe
- Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
- Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- W budynku znajduje się: parking dla rowerów, poczta, restauracja, firma kurierska, kiosk.