Usprawnienie Candidate Experience dla kandydatów blue-collar – Jak być pracodawcą z wyboru i skutecznie przyciągać do swojej firmy właściwych kandydatów?
Usprawnienie Candidate Experience dla kandydatów blue-collar – Jak być pracodawcą z wyboru i skutecznie przyciągać do swojej firmy właściwych kandydatów?
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób odpowiedzialnych za rekrutację i budowanie marki pracodawcy, w szczególności w obszarze zatrudniania pracowników fizycznych (blue-collar). Uczestnikami mogą być:
- Specjaliści i menedżerowie HR, zajmujący się rekrutacją pracowników produkcyjnych, magazynowych, technicznych itp.
- Rekruterzy wewnętrzni i zewnętrzni, którzy realizują procesy naboru na stanowiska niższego i średniego szczebla.
- Kierownicy działów produkcji, logistyki lub utrzymania ruchu, którzy współpracują z działami HR przy pozyskiwaniu kandydatów.
- Osoby odpowiedzialne za employer branding, komunikację z kandydatami lub prowadzenie profili firmowych w mediach społecznościowych.
Szkolenie adresowane jest zarówno do osób początkujących, jak i do praktyków HR, którzy chcą zwiększyć skuteczność prowadzonych działań rekrutacyjnych poprzez poprawę doświadczenia kandydatów.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji03-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
o Praktyczne narzędzia i techniki – Poznasz konkretne rozwiązania, które zastosowane od razu po szkoleniu poprawią doświadczenie Twoich kandydatów.o Zwiększenie efektywności rekrutacji – Dowiesz się, jak przyciągnąć lepszych kandydatów i dlaczego czas reakcji w tym procesie jest tak istotny.
o Poznasz najlepsze praktyki w obszarze rekrutacji pracowników blue collars (w tym działania konkurencji).
o Networking i wymiana doświadczeń – To okazja do wymiany doświadczeń z innymi profesjonalistami w
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kryteria weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się | Kryteria weryfikacji Ćwiczenie praktycznie i prezentacja efektów ćwiczenia z pracy warsztatowej | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Metody walidacji usługi rozwojowej | Kryteria weryfikacji Ankieta ewaluacyjna | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
• Czym jest Candidate Experience i dlaczego dbanie o doświadczenia kandydatów jest kluczowe w procesie rekrutacji.• Budować autentyczną markę pracodawcy – jak pokazać, że Twoja firma to miejsce, w którym warto pracować.
• Zwiększać satysfakcję i zaangażowanie kandydatów w proces rekrutacji – jak komunikować się z kandydatami, aby czuli że jesteś firmą w której powinni pracować.
Efekt usługi
- Zwiększenie konkurencyjności na rynku pracy– Dzięki odpowiednim działaniom w zakresie candidate experience przyciągniesz właściwych kandydatów.
- Zwiększenie zaangażowania kandydatów – Dowiesz się, jak zmienić sposób komunikacji, by kandydaci czuli się bardziej zmotywowani do aplikowania.
- Dostosowanie oferty do potrzeb blue-collar – Zrozumiesz specyfikę i potrzeby kandydatów na stanowiska fizyczne, co pozwoli Ci przygotować lepszą ofertę pracy.
- Poprawa wizerunku firmy – Stworzysz plan działań, który wpłynie na poprawę postrzeganego wizerunku Twojej firmy jako atrakcyjnego pracodawcy.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Dyskusja - przekazanie wiedzy merytorycznej w zakresie candidate experience i rekrutacji kandydatów blue-collar, z możliwością bieżącego zadawania pytań.
Studium przypadku (case study) – analiza przykładów dobrych i złych praktyk rekrutacyjnych w firmach zatrudniających pracowników fizycznych.
Ćwiczenia indywidualne i grupowe – uczestnicy wypracowują konkretne rozwiązania (np. ogłoszenie rekrutacyjne, propozycja zmiany komunikacji, pomysł na działania employer brandingowe), które można wdrożyć po szkoleniu.
Moderowana dyskusja i wymiana doświadczeń – uczestnicy dzielą się praktykami ze swoich firm oraz omawiają skuteczność dotychczasowych działań.
Prezentacja efektów pracy – każda grupa/uczestnik prezentuje wypracowane rozwiązania, co pozwala na ich omówienie, weryfikację i rozwój poprzez feedback trenera i pozostałych uczestników.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Wprowadzenie do Candidate Experience
- Czym jest Candidate Experience i dlaczego jest ważne?
- Specyfika rekrutacji blue-collar – jak kandydaci postrzegają proces rekrutacji na stanowiska fizyczne?
- Kluczowe etapy procesu rekrutacyjnego z perspektywy kandydata.
2. Optymalizacja procesu rekrutacji i komunikacji z kandydatami
- Jak tworzyć ogłoszenia rekrutacyjne, które przyciągają najlepszych kandydatów. Jak powinien wyglądać formularz rekrutacyjny aby angażował a nie męczył.
- Sposoby, by kandydaci czuli się zaangażowani i doceniani na każdym etapie rekrutacji.
- Jak prowadzić rozmowy rekrutacyjne, aby kandydaci czuli, że firma jest profesjonalna i troszczy się o ich potrzeby.
3. Czego kandydaci blue collar szukają o Waszej firmie w mediach społecznościowych:
- Jakie kanały społecznościowe wybrać by dotrzeć z komunikatem do kandydatów
- Jakie treści o firmie interesują i angażują kandydatów blue collars
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Usprawnienie Candidate Experience dla kandydatów blue-collar – Jak być pracodawcą z wyboru i skutecznie przyciągać do swojej firmy właściwych kandydatów? | Prowadzący Aleksandra Smereka | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 05:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 922,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 750,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 153,75 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 125,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Smereka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- realizacja szkolenia w formie zdalnej przy użyciu aplikacji ZOOM lub MS TEAMS,
- proces szkolenia,
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,
- wszelkie koszty związane z trenerem,
- imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie zostanie zrealizowane za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams.