Szkolenie realizowane w ramach projektu „Postaw swój biznes na nogi” – Sprawczość lidera =menedżerskie ABC
Szkolenie realizowane w ramach projektu „Postaw swój biznes na nogi” – Sprawczość lidera =menedżerskie ABC
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Odbiorcami usługi są właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich przed., którzy potrzebują wsparcia w rozwijaniu komp. związanych z zarządzaniem ludźmi. Szk.jest skierowane do pracowników na wszystkich szczeblach organizacyjnych, szczególnie do osób pracujących w zespołach. Uczestnicy szkolenia potrzebują poszerzenia wiedzy i komp. na temat stawiania celów, delegowania zadań, prowadzenia rozmów uzgadniających, delegujących, monitorujących oraz przekazywania informacji zwrotnej.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji10-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności skutecznego formułowania celów i zadań oraz prowadzenia rozmów uzgadniających. Ponadto celem jest zbudowanie umiejętności diagnozowanie kompetencji i motywacji pracowników oraz poprawnego delegowania. Kolejnymi rozwijanymi kompetencjami są: prowadzenie rozmów monitorujących, korygujących oraz przekazywanie informacji zwrotnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się charakteryzuje rolę menedżera i jego wpływ na środowisko pracy | Kryteria weryfikacji Planuje zachowania menedżerskie wspierające efektywność | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się wyjaśnia zależność między przekonaniami a zachowaniami menedżera | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje przykłady zachowań do odpowiadających im przekonań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się definiuje informacje, które menedżer powinien znać o współpracownikach | Kryteria weryfikacji Planuje kluczowe pytania diagnozujące potrzeby pracownika | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się opisuje model SMART i jego zastosowanie | Kryteria weryfikacji Definiuje poprawnie sformułowany cel SMART spośród kilku przykładów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się definiuje zasady prowadzenia rozmów monitorujących (model GROW) | Kryteria weryfikacji Planuje elementy struktury rozmowy GROW | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się definiuje zasady kultury feedback | Kryteria weryfikacji Uzasadnia elementy wspierające kulturę informacji zwrotnej (proszenie, udzielanie, przyjmowanie) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się planuje działania monitorujące realizację zadań | Kryteria weryfikacji Monitoruje poprawną sekwencję kroków rozmowy monitorującej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się identyfikuje błędy w procesie delegowania | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje nieprawidłowe praktyki w opisanej sytuacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się ocenia kompletność rozmowy monitorującej | Kryteria weryfikacji Analizuje elementy modelu GROW w rozmowie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się buduje świadomość własnego wpływu jako menedżera | Kryteria weryfikacji Wskazuje konsekwencje opisanych zachowań menedżera dla zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się rozpoznaje wpływ informacji zwrotnej na rozwój i zaangażowanie pracownika | Kryteria weryfikacji Uzasadnia rolę feedbacku w procesie motywowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się kształtuje kulturę współpracy opartą na zaufaniu i uznaniu | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje przykłady zachowań wspierających kulturę współpracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program ramowy usługi
1 dzień -11 września 2025
- Rola i wpływ menedżera
- Ćwiczenie: “Ślad menedżera” - wpływ zachowań menedżerskich na budowanie efektywnego środowiska
- Praca z przekonaniami – co determinuje moje zachowania
- Mapa współpracowników - rozmowy jeden na jeden - co menedżer powinien wiedzieć o swoich współpracownikach i jak pytać, żeby wiedzieć – fundament sprawczości
- Funkcje menedżera – praca z celami
- Gra „Litery” - znaczenie kontekstu i intencji przy stawianiu celów i delegowaniu zadań
- Model SMART - narzędzie formułowania celów i zadań. Mierniki - narzędzie zabezpieczania ryzyka
- Rozmowa uzgadniających: powiedziane - usłyszane - zrozumiane – zaakceptowane
- Ćwiczenia prowadzenia rozmów uzgadniających stawiania celów twardych oraz celów rozwojowych
- Funkcja menedżera: delegowanie celów i zadań.
- Serial „Chaos kontrolowany:” praca metodą „fabularnego zanurzenia” – podróż między „wrzutką” a delegowaniem
- Znaczenie delegowania dla pracownika, menedżera, zespołu i organizacji
- Bariery delegowania – z czego wynikają i jak z nimi pracować
- Model stref delegowania – narzędzie wspierające decyzje o delegowaniu
- Gra „Kryzys?”- dobre i złe praktyki komunikacyjne w delegowaniu
- Gotowości pracownika do realizacji zadania - bank pytań diagnozujących
- Ćwiczenie rozmów diagnozujących i uzgadniających potrzeby pracownika
- Ćwiczenie rozmów delegujących – odpowiedź na potrzeby pracownika: jak instruować i jak budować zaangażowanie
2 dzień – 12 września 2025
- Dobre rozmowy monitorujące.
- Serial „Chaos kontrolowany:” – praca metodą „fabularnego zanurzenie” – krótka instrukcja dobrego monitoringu
- Struktura rozmowy monitorującej: model GROW
- Planowanie i kontraktowanie rozmów monitorujących
- Ćwiczenie rozmów monitorujących
- Informacja zwrotna jako wzmocnienie w drodze do celu.
- Serial „Chaos kontrolowany:” – praca metodą „fabularnego zanurzenie” – warunki dawania efektywnej informacji zwrotnej
- Modele prowadzenie rozmów korygujących - ćwiczenia
- Metody doceniania pracownika
- Budowanie wiary w siebie - bank pytań
- Ćwiczenia rozmów doceniających
- Warsztat :kultura informacji zwrotnej - od proszenia po przyjmowanie informacji zwrotnej
- WALIDACJA
Przerwy oraz walidacja są wliczone w koszt usługi. Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Rola i wpływ menedżera | Prowadzący Elżbieta Malkiewicz | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Elżbieta Malkiewicz | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Funkcje menedżera – praca z celami | Prowadzący Elżbieta Malkiewicz | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Przerwa obiadowa | Prowadzący Elżbieta Malkiewicz | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Funkcje menedżera – praca z celami c.d. | Prowadzący Elżbieta Malkiewicz | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Elżbieta Malkiewicz | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Funkcja menedżera: delegowanie celów i zadań | Prowadzący Elżbieta Malkiewicz | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Dobre rozmowy monitorujące | Prowadzący Elżbieta Malkiewicz | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Elżbieta Malkiewicz | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Dobre rozmowy monitorujące c.d. | Prowadzący Elżbieta Malkiewicz | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Przerwa obiadowa | Prowadzący Elżbieta Malkiewicz | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Informacja zwrotna jako wzmocnienie w drodze do celu | Prowadzący Elżbieta Malkiewicz | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Elżbieta Malkiewicz | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Informacja zwrotna jako wzmocnienie w drodze do celu c.d. | Prowadzący Elżbieta Malkiewicz | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 218,75 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 218,75 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Elżbieta Malkiewicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe obejmujące swoim zakresem tematykę szkolenia (prezentacje) oraz skryp
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy szkolenia powinni mieć możliwość swobodnego zajęcia swojego miejsca na szkoleniu, możliwość robienia notatek oraz zapewnienie odpowiedniej odległości do czytania wyświetlanej prezentacji.
W przypadku zapewnienia sali szkoleniowej przez zamawiającego szkolenie, odpowiedzialność za powyższe warunki spoczywa na zamawiającym. Wielkość sali powinna być dostosowana do liczby uczestników, zapewniając odpowiednią przestrzeń na każdego uczestnika, zgodnie z normami bezpieczeństwa (przykładowo, 1,5-2 m² na osobę).
Dla osób z niepełnosprawnościami sala szkoleniowa powinna obejmować podjazdy i windy, odpowiednio szerokie drzwi, przestrzeń umożliwiającą swobodne poruszanie się wózkiem inwalidzkim, przystosowane toalety, a także stanowiska dla osób z niepełnosprawnościami (np. stoły z regulowaną wysokością)
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi tj, case study, scenki treningowe, ćwiczenia grupowe i indywidualne, filmy szkoleniowe, dyskusje, analizy doświadczeń uczestników, dzięki czemu zdobędą wiedzę oraz rozwiną umiejętności, postawy i zachowania.
Podczas szkolenia przewidziane są:
2 przerwy kawowe x 15 min
1 przerwa x 30 min
Rezerwacja i obsługa: Powinna być dostępna os. odpowiedzialna za rezerwację i obsługę sali, gotowa do pomocy w przypadku problemów technicznych lub organizacyjnych podczas szkolenia (kont. tel.).
Sala szkol. powinna zawierać:
- dostęp do światła dziennego
- bezpieczne i higieniczne warunki real. szkol.
- regulaminy i instr. BHP, zas. ewakuacji, instr. bezp. pożar.
Przerwy oraz walidacja są wliczone w koszt usługi. Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych.
W przypadku finansowania ze środków publicznych w przynajmniej 70% - cena netto=brutto. Stawka vat zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 podpunkt c), ustawy o vat
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi