Akademia Zarządzania - LIDER
Akademia Zarządzania - LIDER
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
lekarze dentyści
osoby zarządzające placówką medyczną
osoby chcące rozwijać swoje kompetencje w zakresie efektywnej pracy manadżera
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji10-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do profesjonalnego zarządzania zespołem, dzięki poznaniu i świadomemu wykorzystywaniu zasobów przynależnych 6 postawom menadżera. Przygotowuje do elastycznego reagowania, kreowania wizji rozwoju praktyki, rozwijania w pracownikach ich mocnych stron. Przygotowuje do sprawnego zarządzania i równoczesnego tworzenia pozytywnego klimatu współpracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu świadomego rozwijania i korzystania zasobów ludzkich w oparciu o elementy inteligencji emocjonalnej | Kryteria weryfikacji • charakteryzuje i rozróżnia typy 10 kompetencji IE• definiuje i rozróżnia rolę i znaczenie kompetencji IE | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Monitoruje współpracowników, podwładnych oraz klientów w kontekście określonych zachowań i potrafi odpowiednio na nie zareagować | Kryteria weryfikacji • monitoruje określone typy osobowości potrafi dobrać do nich określoną komunikację z zakresu IE,• kontroluje zachowanie i emocje i szybko wraca do swojego dobrostanu, • ocenia poziom komunikacji i dobiera odpowiednie narzędzia zarządcze | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Rozpoznaje relacje z podwładnymi woparciu o zdiagnozowane potrzeby | Kryteria weryfikacji • omawia poziom werbalnych i niewerbalnych zachowań pracownika• omawia trendy w przygotowaniu planu "sprzedaży" • współpracuje z pracownikiem, podwładnym w określonym efektywnym standardzie w zespole | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Charakteryzuje typy poszczególnych współpracowników | Kryteria weryfikacji • omawia i wyznacza standardy pracy rejestracji, lekarzy, higienistek, asystentek• stosuje zasady efektywnej komunikacji interpersonalnej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie adresowane jest do lekarzy dentystów i osób zarządzających praktykami stomatologicznymi.
W szkoleniu można wziąć udział niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego.
Usługa przygotowuje do wydajnego zarządzania gabinetem stomatologicznym, w tym pełnienia roi lidera zespołu, sprawnego managera prowadzącego efektywny gabinet stomatologiczny.
Podczas szkolenia wykorzystywane są różne formy pracy – wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia praktyczne w parach i 3-4 osobowych grupach, dyskusje na forum i prezentacja scenek. Liczba godzin praktycznych: 7 i teoretycznych 7.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. Przerwy w usłudze są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Podstawa vat: Stawka VAT zwolniona na podstawie art. 43 ust. 1 pkt.29 lit.a ustawy o podatku od towarów i usług
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 920,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 920,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 208,57 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 208,57 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Mariusz Oboda
(International Coach Federation) na poziomie Professional Certifi ed Coach (PCC). W 2003 r. postanowił w unikalny sposób
połączyć całą zdobytą wiedzę psychologiczną oraz stomatologiczną i skupić się wyłącznie na badaniu i opracowywaniu
profesjonalnych standardów pracy z pacjentem stomatologicznym. Jest prekursorem badań wpływu postępowania lekarza na decyzje medyczne pacjenta. Opracowywany przez ok. 10 lat standard pracy z pacjentem MEMS stanowi dzisiaj kanon zawodowego profesjonalizmu pracy z pacjentem. Autor kilkudziesięciu artykułów z zakresu psychologicznych aspektów pracy z pacjentem (magazyny takie jak: Implantologia, e-Dentico, Medical Tribune, TPS).
ICF na poziomie PCC
Od 15 lat pracuje jako trener i coach, początkowo rozwijając kompetencje Inteligencji Emocjonalnej wśród menedżerów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe - skrypty
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest częścią Akademii Zarządzania, która stanowi kompendium wiedzy niezbędnej każdemu właścicielowi gabinetu oraz osobom zarządzającym. Zapewnia pełne przygotowanie do sprawnego zarządzania personelem w sposób maksymalizujący efektywność pracy zespołu oraz podnoszący jego satysfakcję zawodową. Dostarcza pełnej wiedzy dotyczącej zarządzania w zakresie: efektywnego doboru osób do zespołu, budowania odpowiedniej kultury organizacyjnej gabinetu, umiejętności związanych z komunikacją personelowi swoich oczekiwań oraz udzielaniem informacji zwrotnej.
Uczestnicy otrzymują 12 punktów edukacyjnych oraz materiały szkoleniowe
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi