SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG ORAZ WYSOKA JAKOŚĆ OBSŁUGI W BRANŻY BUDOWLANEJ
SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG ORAZ WYSOKA JAKOŚĆ OBSŁUGI W BRANŻY BUDOWLANEJ
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm, menadżerowie, kierownicy działów handlowych, liderzy, handlowcy, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, kadra zarządzająca handlem, pracownicy działu obsługi klienta, technicy, doradcy, marketerzy, specjaliści ds. logistyki, handlu, obsługi klienta, księgowości, rozliczeń, finansów, produkcji, zakupów, rozwoju, obsługi biura, obsługi informatycznej, menadżerowie produktów i projektów oraz osoby zainteresowane zdobyciem nowych kompetencji w zakresie sprzedaży; właściciele i pracownicy firm budowlanych, sklepów budowlanych oraz z artykułami wykończeniowymi i dekoracyjnymi, sklepów z wyposażeniem mieszkań i biur.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji22-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do: efektywnej sprzedaży produktów i usług w branży budowlanej, budowania wiarygodności i pozycji swojej firmy, dbałości o wysoką jakość obsługi, określania potrzeb i rozumienia oczekiwań klientów, dobrej komunikacji z klientami i współpracownikami, precyzyjnego planowania pracy w czasie i przestrzeni, definiowania poszczególnych zadań, tworzenia właściwych warunków do pracy w branży budowlanej, dbałości o wizerunek własny i firmy, uzgadniania działań.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu efektywnej sprzedaży produktów i usług branży budowlanej. | Kryteria weryfikacji Określa i definiuje poszczególne zadania i usługi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Precyzyjnie planuje pracę w czasie i przestrzeni. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozumie zasady efektywności sprzedaży produktów swojej branży. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Świadomie buduje wiarygodność i pozycję swojej firmy. | Kryteria weryfikacji Stosuje zasady dobrej komunikacji z klientami i współpracownikami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Poprawnie tworzy zrozumiały dla wszystkich zaangażowanych stron brifing. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Dba o wysoką jakość obsługi klienta branży budowlanej. | Kryteria weryfikacji Opisuje i wykorzystuje rekomendacje, przedstawia realizacje, logowanie i firmowanie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dba o pozytywne relacje - dobre pierwsze wrażenie w biznesie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje i stosuje zasady bezpiecznej pracy - umowa, zaliczka, cennik. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przywitanie, kontrakt z uczestnikami. Pre-test.
Moduł 1. Świadomość swojej firmy oraz planowanie i realizacja usług. Świadomość czasu i przestrzeni, terminowość i punktualność, planowanie dnia pracy. Co robić kiedy nie ma zleceń? Tworzenie warunków współpracy. Dostarczanie materiałów budowlanych. Dylematy - wystawianie rachunków, płacenie podatków. Różnice pomiędzy zaliczką a zadatkiem. Precyzyjny cennik, prawidłowe definiowanie robót i materiałów budowlanych. Zalety i wady pracy z umową - dlaczego jest ona tak ważna? Zatrudnianie pracowników, bezpieczeństwo a ubezpieczenie. Lęk przed brakiem klientów. Dylemat "kilku robót na raz" Precyzyjne planowanie pracy.
Moduł 2. Określanie oczekiwań klienta. Komunikacja z klientem. Komunikacja werbalna i niewerbalna. Prawidłowy brifing - precyzyjne określanie oczekiwań klienta poprzez umiejętne wsłuchiwanie się w jego potrzeby.
Moduł 3. Jak zadbać o wysoką jakość obsługi klientów? Co widzi klient i czy klient widzi wszystko? Dbałość o ład i czystość w sklepie i na budowie. Zagrożenia w pracy - alkohol, palenie papierosów, Konieczność zaspokajania oczekiwań klientów. Robienie pierwszego dobrego wrażenia.
Moduł 4. Budowanie wiarygodności oraz pozycji firmy. Co się składa na pozycję i wiarygodność firmy?Ważne funkcje - czemu służą: wizytówka, poczta e-mail, strona www, galeria realizacji, rekomendacje, ologowanie auta, firmowe ubrania, profil na Facebooku, budowanie lojalności w pracy, dbanie o zdrowie i relaks.
Podsumowanie szkolenia.
Post test. Zakończenie szkolenia.
Metody pracy: mini wykład, ćwiczenia, prezentacja, pokaz, analiza przypadków, dyskusja.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Przywitanie kontrakt z uczestnikami. Pre-test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Moduł 1. Świadomość swojej firmy. | Prowadzący Mirosław Kopik | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Przerwa. | Prowadzący Mirosław Kopik | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Moduł 2. Określanie oczekiwań klienta. | Prowadzący Mirosław Kopik | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Przerwa. | Prowadzący Mirosław Kopik | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Moduł 3. Jak zadbać o wysoką jakość obsługi klientów? | Prowadzący Mirosław Kopik | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Przerwa obiadowa. | Prowadzący Mirosław Kopik | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Moduł 4. Budowanie wiarygodności oraz pozycji firmy. | Prowadzący Mirosław Kopik | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Podsumowanie szkolenia. | Prowadzący Mirosław Kopik | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:10 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Post test. Zakończenie szkolenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 170,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 170,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 217,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 217,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Mirosław Kopik
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma autorskie materiały szkoleniowe (prezentacja multimedialna lub skrypt).
Nasi uczestnicy na szkoleniu otrzymują pakiet szkoleniowy (segregator, notes i długopis).
Warunki uczestnictwa
Osoba zainteresowana skorzystaniem z usługi rozwojowej z dofinansowaniem musi zarejestrować się w Bazie Usług Rozwojowych oraz dokonać zapisu na usługę przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia.
Informacje dodatkowe
Czas trwania usługi szkoleniowej to 10 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna= 45 minut). Szkolenie jest jednodniowe, ujęte w 4 moduły. Planujemy przerwy pomiędzy modułami.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Naszym uczestnikom zapewniamy obiad i przerwy kawowe (kawa, herbata, woda, sok, ciastka).