MOTYWOWANIE ZESPOŁU SPRZEDAŻOWEGO
MOTYWOWANIE ZESPOŁU SPRZEDAŻOWEGO
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm, menadżerowie, kierownicy działów handlowych, liderzy, handlowcy, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, kadra zarządzająca handlem, pracownicy działu obsługi klienta, technicy, doradcy, marketerzy, specjaliści ds. logistyki, handlu, obsługi klienta, księgowości, rozliczeń, finansów, produkcji, zakupów, rozwoju, obsługi biura, obsługi informatycznej, menadżerowie produktów i projektów oraz osoby zainteresowane zdobyciem nowych kompetencji w zakresie sprzedaży; właściciele i pracownicy firm budowlanych, sklepów budowlanych oraz z artykułami wykończeniowymi i dekoracyjnymi, sklepów z wyposażeniem mieszkań i biur.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji10-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do: rozumienia roli motywacji i wykorzystywania jej w działach sprzedażowych, dobrego komunikowania się w zespole, aktywnego słuchania, udzielania sobie nawzajem konstruktywnej informacji zwrotnej, rozpoznawanie różnic w charakterach i budowania świadomości, rozwiązywania konfliktów, unikania oskarżeń, wykorzystywania marki lokalnej dzięki indywidualnemu kontaktowi z klientem, efektywnej komunikacji i współpracy dla osiągnięcia wspólnego celu sprzedażowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wykorzystuje procesy motywacyjne w budowaniu procesów sprzedażowych. | Kryteria weryfikacji Rozumie i wykorzystuje atuty marki lokalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje motywację w działach sprzedażowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa i docenia przewagę zespołowych działań sprzedażowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje techniki aktywnego słuchania i konstruktywnej informacji zwrotnej. | Kryteria weryfikacji Właściwie diagnozuje grupę sprzedawców, w której się znajduje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje atuty codziennego indywidualnego kontaktu z klientem. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki aktywnego słuchania. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Buduje konstruktywne informacje zwrotne. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje właściwe sposoby komunikowania się w zespole. | Kryteria weryfikacji Stosuje efektywną komunikację i współpracę, aby osiągnąć wspólny cel sprzedażowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przywitanie, kontrakt z uczestnikami. Pre-test.
Moduł 1. Rozpoznawanie różnic w charakterach i budowanie świadomości. Style komunikacji w zespole. Interaktywne ćwiczenie, w którym uczestnicy zostaną podzieleni na małe grupy i otrzymają różne style komunikacji do odegrania w krótkich scenkach sytuacyjnych. Po każdej scence prowadzona jest dyskusja, w której uczestnicy podzielą się swoimi odczuciami na temat tego, jak się czuli, komunikując się w danym stylu i jak odbierali komunikację innych. Trudności lub ułatwienia wynikające z różnych stylów komunikacji w zespole.
Metody pracy: Miniwykład. Ćwiczenia. Prezentacja. Dyskusja.
Moduł 2. Empatia i zrozumienie. Analiza typowych sytuacji komunikacyjnych w miejscu pracy (np. przekazywanie zadań, udzielanie informacji zwrotnej, zgłaszanie problemów). Jak pracownicy słuchają siebie nawzajem i czy okazują empatię. Wykorzystanie krótkich nagrań audio (bez wizji, aby skupić się na słuchaniu). Znaczenie aktywnego słuchania (potwierdzanie zrozumienia, zadawanie pytań doprecyzowujących, okazywanie zainteresowania) i empatii (rozumienie i uwzględnianie perspektywy drugiej osoby) w budowaniu efektywnej komunikacji i pozytywnej atmosfery w zespole.
Metody pracy: Miniwykład. Ćwiczenia. Analiza przypadku. Prezentacja.
Moduł 3. Informacja zwrotna i rozwiązywanie konfliktów. Zasady udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej (model SBI: Sytuacja, Zachowanie, Wpływ) oraz kroki w rozwiązywaniu konfliktów (np. identyfikacja problemu, wysłuchanie obu stron, poszukiwanie wspólnego rozwiązania). Jak unikać oskarżeń i skupiać się na faktach i rozwiązaniach. Uczestnicy w parach będą ćwiczyć udzielanie sobie nawzajem konstruktywnej informacji zwrotnej na podstawie przygotowanych scenariuszy. Symulowanie prostych sytuacji konfliktowych i podejmowanie prób zastosowania omówionych kroków w celu ich rozwiązania.
Metody pracy: Miniwykład. Ćwiczenia. Analiza.
Moduł 4. Budowanie motywacji poprzez komunikację i współpracę. Zrozumienie Unikalnej Wartości Lokalności. Co wyróżnia lokalną markę spośród dużych sieci? Potencjalna przewaga marki lokalnej związana z bliskością, zaufaniem i osobistym podejściem do klienta. Efektywna komunikacja i współpraca w celu osiągnięcia wspólnego celu (np. prosta gra symulacyjna, zadanie logiczne do rozwiązania w grupie). Wpływ komunikacji na poziom motywacji i efektywność zespołu. Burza mózgów, w której uczestnicy podzielą się pomysłami na to, jak na co dzień, poprzez komunikację, mogą wzajemnie się motywować i budować pozytywne relacje w pracy.
Metody pracy: Miniwykład. Ćwiczenia. Analiza. Burza mózgów.
Podsumowanie i ewaluacja. Post-test.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Przywitanie kontrakt z uczestnikami. Pre-test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Moduł 1. Rozpoznawanie różnic | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:20 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Przerwa. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Moduł 2. Empatia i zrozumienie. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 12:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Przerwa. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:35 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Moduł 3. Informacja zwrotna ... | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Przerwa obiadowa. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:20 | Godzina zakończenia 14:50 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Moduł 4. Budowanie motywacji... | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:50 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Podsumowanie i ewaluacja. Post-test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 330,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 330,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 233,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 233,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Stróżyk
Początkowo zdobywał doświadczenie rozwijając własne biznesy - 10 lat prowadził firmę transportową działającą na terenie Polski, Wielkiej Brytanii oraz Irlandii. 8 lat w Networku i sprzedaży bezpośredniej to jego droga rozwoju osobistego. Uczestniczył w wielu szkoleniach z zakresu komunikacji, sprzedaży, zarządzania, motywacji, kreowania wizerunku własnego i firmy. Był aktywnym uczestnikiem szkoleń z amerykańskimi ekspertami marketingu (Eric Worre, Dean Graziozi, Les Brown). Absolwent Akademii Biznesu i Akademii Trenerów M. Mrozowskiego. Zna zarządzanie, techniki sprzedaży, tajniki motywacji, nie tylko jako zbiór definicji, ale jako wiedzę, która pozwala zrozumieć idee tych zagadnień, tworzyć własne schematy szkoleniowe, być trenerem. Początki roli szkoleniowca sięgają czasów działań w Networku. Chcąc rozszerzyć swój potencjał rozpoczął działania w jednej z największych polskich firm w branży OZE, gdzie udowodnił skuteczność swoich metod sprzedaży i rozpoczął szkolenia dla nowo rekrutowanych pracowników. Prowadzi szkolenia dla handlowców z firm powiązanych z obrotem energii ze źródeł odnawialnych.
Paweł Stróżyk to połączenie życiowego doświadczenia, dużego poczucia humoru oraz wielu godzin szkoleń z fantastycznymi trenerami. To człowiek pełen energii, prowadzący szkolenia w sposób niestandardowy, mówiący o konkretnych rzeczach na przykładach z życia, z nutką humoru. Prywatnie: mąż i ojciec.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma autorskie materiały szkoleniowe (prezentacja multimedialna, skrypt itp.) drogą mailową na dzień przed rozpoczęciem szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Osoba zainteresowana skorzystaniem z usługi rozwojowej z dofinansowaniem musi zarejestrować się w Bazie Usług Rozwojowych oraz dokonać zapisu na usługę przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma link aktywacyjny do platformy szkoleniowej, aktywacja umożliwi uczestnictwo w szkoleniu.Podczas logowania się do platformy (system prosi tylko o podanie: imienia, e-maila i hasła) w celu jednoznacznego zidentyfikowania uczestnika szkolenia wymagane jest podanie imienia i nazwiska uczestnika.
Lista obecności na szkoleniu będzie sporządzona na podstawie pisemnych potwierdzeń uczestników szkolenia o ich uczestnictwie w szkoleniu oraz dodatkowo na podstawie potwierdzenia obecności na czacie.
Informacje dodatkowe
Czas trwania usługi szkoleniowej to 10 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna= 45 minut).
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenia odbywają się na platformie ClikcMeeting w formie Webinaru.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Każdy komputer używany na co dzień będzie wystarczający do uczestnictwa w usłudze rozwojowej. Rekomendujemy udział w szkoleniu za pośrednictwem komputera. Tablet a zwłaszcza smartfon może być mniej praktyczny ze względu na wielkość ekranu.
1. Komputer/laptop – najlepiej, procesor Intel Core od i3 w górę, zalecane 4 GB RAM lub więcej, tablet 3 GB RAM lub smartfon.
2. Stałe łącze internetowe w dowolnej technologii – światłowód, GSM 3G lub 4G/L TE, Internet kablowy, zalecane min. 3 Mb/s w zakresie pobieranie i wysyłania danych.
3. W miarę możliwości najnowszy system operacyjny: Windows 10 lub 8, 7, Vista z SP1; macOS X z macOS 10.7 lub nowszy, iOS 10 lub nowszy lub dedykowana aplikacja mobilna z AppStore lub GooglePlay, Android w wersji 4.0.4 lub nowszy w przypadku tabletów lub inne systemy operacyjne dające pewność odbioru transmisji bez zakłóceń.
4. Dowolna przeglądarka internetowa (zalecana Chrome lub Mozilla FireFox).
5. Głośniki lub słuchawki.
W trakcie szkolenia dostęp do wizji i dźwięku mają tylko trenerzy, uczestnicy szkolenia mogą komunikować się jedynie za pomocą czatu.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line ważny jest tylko w dniu szkolenia.
Do każdego szkolenia przypisany jest oddzielny link.