REWOLUCJE SPRZEDAŻY ORAZ TYPOLOGIA OSOBOWOŚCI W BIZNESIE
REWOLUCJE SPRZEDAŻY ORAZ TYPOLOGIA OSOBOWOŚCI W BIZNESIE
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm, menadżerowie, kierownicy działów handlowych, liderzy, handlowcy, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, kadra zarządzająca handlem, pracownicy działu obsługi klienta, technicy, doradcy, marketerzy, specjaliści ds. logistyki, handlu, obsługi klienta, księgowości, rozliczeń, finansów, produkcji, zakupów, rozwoju, obsługi biura, obsługi informatycznej, menadżerowie produktów i projektów oraz osoby zainteresowane zdobyciem nowych kompetencji w zakresie sprzedaży; właściciele i pracownicy firm budowlanych, sklepów budowlanych oraz z artykułami wykończeniowymi i dekoracyjnymi, sklepów z wyposażeniem mieszkań i biur.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji26-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do: rozumienia zmian zachodzących w procesach sprzedażowych, elastycznego radzenia sobie ze zmianami, umiejętnego dostosowywania strategii sprzedażowych, wykorzystywania najnowszych technologii sprzedażowych, określania czterech typów klientów, rozpoznawania i opisywania charakterystycznych zachowań klientów, właściwego dobierania sposobu komunikacji z klientami w zależności od typu osobowości klienta.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Podejmuje działania na rzecz zwiększenia efektywności sprzedaży. | Kryteria weryfikacji Dostrzega i charakteryzuje zmiany jakie zachodzą w procesie sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje najnowsze strategie sprzedażowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa i docenia przewagę strategii sprzedażowej nad pojedynczymi technikami. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Opisuje najnowsze technologie sprzedażowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa różne typy klientów i partnerów biznesowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętnie dostosowuje strategie sprzedażowe do klienta. | Kryteria weryfikacji Właściwie diagnozuje grupę sprzedawców, w której się znajduje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje charakterystyczne, typologiczne zachowania klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje właściwe sposoby komunikowania się z klientem. | Kryteria weryfikacji Dopasowuje właściwy sposób komunikacji do typu klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Przywitanie, kontrakt z uczestnikami. Pre-test.
Moduł 1. Historia rewolucji sprzedaży. Działania na rzecz zwiększenia niezależności energetycznej. Pierwsza rewolucja – Łowca czy Siewca, The psychology of sales – 7 kroków sprzedażowych, Spin selling – Moc pytań: Sytuacyjnych, Problemowych, Implikacyjnych, Naprowadzających. The challenger – Edukuj, Dopasuj się, Kontroluj. Omówienie poszczególnych etapów sprzedaży - wprowadzenie do zrozumienia ewolucji sprzedaży z uwzględnieniem trudnych czasów. Działania na rzecz zwiększenia niezależności energetycznej. Rewolucja sprzedaży i odnawialne źródła energii.
Metody pracy: Wykład. Prezentacja. Ćwiczenia.
Moduł 2. Kolory w typologii osobowości. 4 typy osobowości według Hipokratesa. Model DISC oparty na teorii Williama Moultona Marstona oraz typy osobowości według Junga. Określenie stylu osobowości - Kwestionariusz stylu osobowości. Analiza wyników.
Metody pracy: Wykład. Ćwiczenie - kwestionariusz stylu osobowości – DISC
Moduł 3. Jak mówić by być słuchanym? Bariery w słuchaniu. Dlaczego z niektórymi osobami nie możemy znaleźć wspólnego języka, a z innymi nie mamy problemu. Charakterystyka poszczególnych typów osobowości - odniesienie do sposobów komunikacji i barier w słuchaniu.
Metody pracy: Wykład. Ćwiczenia. Analiza. Prezentacja.
Moduł 4. Rozpoznawanie typów osobowości. Jak rozpoznajemy dany typ osobowości? Umiejętność rozpoznawania poszczególnych typów osobowości poprzez systemy reprezentacyjne: werbalne i niewerbalne oraz 4 style wokalne.
Metody pracy: Ćwiczenia. Analiza. Prezentacja.
Podsumowanie i ewaluacja szkolenia. Post-test.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Przywitanie kontrakt z uczestnikami. Pre-test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Moduł 1. Historia rewolucji sprzedaży. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:20 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Przerwa. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Moduł 2. Kolory w typologii osobowości. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 12:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Przerwa | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:35 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Moduł 3. Jak mówić by być słuchanym | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Przerwa obiadowa. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:20 | Godzina zakończenia 14:50 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Moduł 4. Rozpoznawanie typów osobowości. | Prowadzący Paweł Stróżyk | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:50 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Podsumowanie i ewaluacja. Post- test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 330,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 330,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 233,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 233,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Stróżyk
Początkowo zdobywał doświadczenie rozwijając własne biznesy - 10 lat prowadził firmę transportową działającą na terenie Polski, Wielkiej Brytanii oraz Irlandii. 8 lat w Networku i sprzedaży bezpośredniej to jego droga rozwoju osobistego. Uczestniczył w wielu szkoleniach z zakresu komunikacji, sprzedaży, zarządzania, motywacji, kreowania wizerunku własnego i firmy. Był aktywnym uczestnikiem szkoleń z amerykańskimi ekspertami marketingu (Eric Worre, Dean Graziozi, Les Brown). Absolwent Akademii Biznesu i Akademii Trenerów M. Mrozowskiego. Zna zarządzanie, techniki sprzedaży, tajniki motywacji, nie tylko jako zbiór definicji, ale jako wiedzę, która pozwala zrozumieć idee tych zagadnień, tworzyć własne schematy szkoleniowe, być trenerem. Początki roli szkoleniowca sięgają czasów działań w Networku. Chcąc rozszerzyć swój potencjał rozpoczął działania w jednej z największych polskich firm w branży OZE, gdzie udowodnił skuteczność swoich metod sprzedaży i rozpoczął szkolenia dla nowo rekrutowanych pracowników. Prowadzi szkolenia dla handlowców z firm powiązanych z obrotem energii ze źródeł odnawialnych.
Paweł Stróżyk to połączenie życiowego doświadczenia, dużego poczucia humoru oraz wielu godzin szkoleń z fantastycznymi trenerami. To człowiek pełen energii, prowadzący szkolenia w sposób niestandardowy, mówiący o konkretnych rzeczach na przykładach z życia, z nutką humoru. Prywatnie: mąż i ojciec.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma autorskie materiały szkoleniowe (prezentacja multimedialna, skrypt itp.) drogą mailową na dzień przed rozpoczęciem szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Osoba zainteresowana skorzystaniem z usługi rozwojowej z dofinansowaniem musi zarejestrować się w Bazie Usług Rozwojowych oraz dokonać zapisu na usługę przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma link aktywacyjny do platformy szkoleniowej, aktywacja umożliwi uczestnictwo w szkoleniu.
Podczas logowania się do platformy (system prosi tylko o podanie: imienia, e-maila i hasła) w celu jednoznacznego zidentyfikowania uczestnika szkolenia wymagane jest podanie imienia i nazwiska uczestnika.
Lista obecności na szkoleniu będzie sporządzona na podstawie pisemnych potwierdzeń uczestników szkolenia o ich uczestnictwie w szkoleniu oraz dodatkowo na podstawie potwierdzenia obecności na czacie.
Informacje dodatkowe
Czas trwania usługi szkoleniowej to 10 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna= 45 minut). Szkolenie jest jednodniowe, ujęte w 4 moduły. Planujemy przerwy pomiędzy modułami.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenia odbywają się na platformie ClikcMeeting w formie Webinaru.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Każdy komputer używany na co dzień będzie wystarczający do uczestnictwa w usłudze rozwojowej. Rekomendujemy udział w szkoleniu za pośrednictwem komputera. Tablet a zwłaszcza smartfon może być mniej praktyczny ze względu na wielkość ekranu.
1. Komputer/laptop – najlepiej, procesor Intel Core od i3 w górę, zalecane 4 GB RAM lub więcej, tablet 3 GB RAM lub smartfon.
2. Stałe łącze internetowe w dowolnej technologii – światłowód, GSM 3G lub 4G/L TE, Internet kablowy, zalecane min. 3 Mb/s w zakresie pobieranie i wysyłania danych.
3. W miarę możliwości najnowszy system operacyjny: Windows 10 lub 8, 7, Vista z SP1; macOS X z macOS 10.7 lub nowszy, iOS 10 lub nowszy lub dedykowana aplikacja mobilna z AppStore lub GooglePlay, Android w wersji 4.0.4 lub nowszy w przypadku tabletów lub inne systemy operacyjne dające pewność odbioru transmisji bez zakłóceń.
4. Dowolna przeglądarka internetowa (zalecana Chrome lub Mozilla FireFox).
5. Głośniki lub słuchawki.
W trakcie szkolenia dostęp do wizji i dźwięku mają tylko trenerzy, uczestnicy szkolenia mogą komunikować się jedynie za pomocą czatu.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line ważny jest tylko w dniu szkolenia.
Do każdego szkolenia przypisany jest oddzielny link.