Język angielski B1 / 55h lekcyjnych / Mennica Usług Szkoleniowych 2 /grupa 3 - 6 osobowa / Zdalnie w czasie rzeczywistym
Język angielski B1 / 55h lekcyjnych / Mennica Usług Szkoleniowych 2 /grupa 3 - 6 osobowa / Zdalnie w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery, Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe, Kierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią osoby:
- w wieku powyżej 18 lat,
- znają zagadnienia z języka angielskiego na poziomie A2
- chcące opanować język angielski w stopniu zaawansowanym
- usługa adresowana również do uczestników projektu „Małopolski Pociąg do Kariery sezon 1", "Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe", "Kierunek Rozwój" i innych projektów finansowanych
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi55
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji językowych słuchacza .Szkolenie przeprowadzone będzie na poziomie B1 i przeznaczone jest dla osób które nie uczyły się wcześniej języka angielskiego. Szkolenie skierowane do uczestników projektu " Małopolski Pociąg do Kariery sezon 1", "Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe", "Kierunek Rozwój" i innych projektów finansowanych
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się SŁUCHANIEUczestnik rozumie: • rozmowy na tematy codzienne, np. przy jedzeniu; • wypowiedzi osób o swoich doświadczeniach i przeżyciach osobistych i zawodowych; • proste informacje na temat projektu i prowadzenia firmy; • prostą prezentację na znany temat, np. hobby, uniwersytet, firma; • informacje dotyczące opisu diagramu; • proste polecenia; • najważniejsze informacje w opowiadaniach; • podstawowe informacje w wiadomościach radiowych lub telewizyjnych; • argumenty za i przeciw; • ton i nastawienie mówiącego; • typowe polecenia, potrzeby lub zakazy | Kryteria weryfikacji SŁUCHANIE głównego sensu wypowiedzi, sformułowanego wyraźnie, w języku literackim,na znany temat, związany z pracą, szkołą, czasem wolnym itp.; najważniejszych informacji w programach radiowych i telewizyjnych dotyczących wydarzeń i zjawisk współczesnych lub tematów związanych z zainteresowaniami osobistymi lub zawodowymi, gdy mówi się dość wolno i wyraźnie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się CZYTANIEUczestnik rozumie: • informacje na temat miejsca, osób, czynności, przeżyć i doświadczeń; • główne informacje dotyczące porad lub poleceń zawartych w listach i e-mailach; • informacje na temat działalności organizacji, instytucji, firmy oraz danych statystycznych; szczegółowe informacje w ogłoszeniach prasowych o pracy; • ważne informacje w tekstach i umiem je porównać; • argumenty za i przeciw; • krótki fachowy tekst dotyczący jakiegoś projektu; | Kryteria weryfikacji CZYTANIE tekstów, artykułów, informacji, ogłoszeń zawierających najczęściej używanewyrażenia związane z życiem codziennym i zawodowym; opisów wydarzeń, uczuć i życzeń zawartych w listach prywatnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się PISANIEUczestnik potrafi: • opisać w liście wrażenia i przeżycia; • streścić dłuższy tekst; • napisać zaproszenie, opisać swoje stanowisko w jakiejś sprawie; • napisać tekst biograficzny; • krótko opisać daną osobę; • napisać list z reklamacja; • sformułować list lub e-mail, aby dokonać rezerwacji; • opisać wydarzenia, wypadek; • opisać strukturę instytucji, organizacji; • opisać projekt na podstawie krótkiego fachowego tekstu | Kryteria weryfikacji PISANIE: notatek; wypełnianie formularzy; pisanie CV; prostego zwartego tekstu na znanylub interesujący temat; listu osobistego opisującego doświadczenia i wrażenia; listu formalnego (podziękowania, zaproszenia, wyjaśnienia, zażalenia, pytania o informacje); opisywanie i przedstawianie czynności przeszłych związanych i nie związanych z teraźniejszością; przedstawianie czynności i wydarzeń zaprzeszłych; opisywanie zaplanowanej i niezaplanowanej przyszłości; przedstawianie warunków dla czynności przyszłych przedstawianie okoliczności towarzyszących wydarzeniom w przeszłości, teraźniejszości i przyszłości (celu, stopnia, sposobu, przyczyny, skutku); wyrażanie opinii na podstawie przeczytanych artykułów, tekstów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się MÓWIENIEUczestnik potrafi: • zaproponować wspólne spotkanie, wspólne spędzenie czasu; • ustalić i omówić program spotkania; • poinformować o swojej sytuacji osobistej; • dyskutować o sposobach spędzania wolnego czasu; • mówić o pogodzie, modzie, współczesnych zjawiskach; • opowiedzieć o doświadczeniach z podróży, wakacji; • mówić o problemach emigracji; • opisać wypadek i przeprowadzić rozmowę w szpitalu; • mówić o związkach, uczuciach, doświadczeniach życiowych; • opisywać własne doświadczenia życiowe; • wyrazić pogląd na aktualny temat; • przekazywać informacje; • opisać stanowisko pracy; • wyrażać zażalenie; • przedstawić krótką prezentację na podstawie wybranego tekstu; • wygłosić krótki referat na wybrany temat związany z bliskim otoczeniem; • opisywać rysunki, zdjęcia, obrazy; • wyrażać i uzasadniać swoje stanowisko, opinię, pogląd | Kryteria weryfikacji MÓWIENIE : porozumiewanie się w większości sytuacji, które mogą się zdarzyć w podróżylub w trakcie pobytu w kraju danego obszaru językowego; uczestniczenie bez przygotowania w rozmowach na tematy znane, interesujące lub odnoszące się do życia codziennego (np. rodzina, zainteresowania, podróże i wydarzenia bieżące); opisywanie doświadczeń i wydarzeń, marzeń, nadziei, ambicji; podawanie przyczyny i wyjaśnienia opinii i planów; opowiadanie jakiejś historii, zrelacjonowanie treści filmu lub książki albo opis własnych reakcji; zabieranie głosu w dyskusji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Tematyka kursu:
Moje miasto, architektura, rodzaje budownictwa;
Uniwersytet, przedmiot studiów, rodzaje studiów, formy studiowania;
Znaczenie wykształcenia. Kształcenie przez całe życie;
Studia zagraniczne. Porównywanie studiów w Polsce i innych krajach;
Praca w mieście i na wsi. Ubieganie się o pracę, zatrudnienie, obowiązki;
Nowe zawody;
Bezrobocie. Kwalifikacje i wymagania. Problemy zatrudnienia. Rozmowa kwalifikacyjna;
Turystyka / podróże;
Zdrowie i sport;
Pieniądze: waluta, dochód, zysk, strata, zadłużenie;
Bank: otwieranie konta w banku, umowy, formy oszczędzania;
Kultura masowa i kultura “wysoka”;
TV, radio. Sztuka. Artyści;
Teatr. Kino;
Muzea, galerie. Malarstwo, rzeźba;
Muzyka. Literatura;
Imprezy kulturalne. Festiwale teatralne, filmowe, muzyczne; koncerty. Globalizacja kultury;
Tradycja. Zwyczaje i obyczaje innych narodów;
Kuchnie narodowe. Stereotypy kulturowe;
Aktualne wydarzenia społecznopolityczne;
Ekologia: problemy, próby rozwiązania, perspektywy; działania ekologiczne, organizacje
ekologiczne;
Kataklizmy i katastrofy (powódź, susza, pożar, huragan, lawina, głód, wojna, epidemia);
Informatyka. Prasa. Telekomunikacja.
Wprowadzane funkcje językowe:
• Formułowanie definicji;
• Opisywanie cech osób (wygląd zewnętrzny, osobowość) i miejsc;
• Opisywanie właściwości przedmiotów i zjawisk;
• Relacjonowanie wydarzeń;
• Wyszukiwanie informacji. Zadawanie pytań;
• Udzielanie odpowiedzi;
• Wyrażanie czasu, ilości, jakości;
• Wyrażanie skruchy, żalu, usprawiedliwianie się;
• Wyrażanie gratulacji, życzeń;
• Wyrażanie prośby o powtórzenie, wyjaśnienie;
• Parafrazowanie, wyjaśnianie;
• Wyrażanie obrzydzenia; irytacji;
• Wyrażanie żalu, bólu; zmartwienia;
• Wyrażanie aprobaty / braku aprobaty;
• Wyrażanie optymizmu, radości, zadowolenia, satysfakcji; podziwu, zachwytu;
smutku, niezadowolenia, rozczarowania;
• Wyrażanie wątpliwości, niedowierzania, niewiary; zdziwienia, zaskoczenia;
• Przedstawianie opinii;
• Wyrażanie przypuszczenia;
• Wyrażanie konieczności (słabej i silnej) / braku konieczności;
• Prośba o pozwolenie. Udzielanie / nie udzielanie pozwolenia. Wyrażanie zdolności i
umiejętności / braku zdolności i umiejętności;
• Wyrażanie chęci i ochoty / braku chęci, odmowy;
• Zwracanie się z prośbą;
• Udzielanie rad;
• Sugerowanie przebiegu akcji;
• Wyrażanie zaproszenia / oferty;
• Przyjmowanie / odrzucanie sugestii / zaproszenia / oferty;
• Wyrażanie ostrzeżenia;
• Udzielanie wskazówek;
• Otwieranie i zamykanie wypowiedzi werbalnej;
• Argumentowanie;
• Podawanie przykładów. Podkreślanie;
• Sygnalizowanie uwagi;
• Sygnalizowanie chęci kontynuowania wypowiedzi;
• Zachęcanie rozmówcy do kontynuowania wypowiedzi;
• Przerywanie wypowiedzi rozmówcy. Zmiana tematu;
• Sygnalizowanie zbliżania się do końca wypowiedzi;
• Podsumowywanie;
• Otwieranie i zamykanie wypowiedzi niewerbalnej (listy nieformalne i formalne);
• Uporządkowanie opowiadania.
Materiał leksykalno-gramatyczny:
Zdania względne;
Zaimki względne (who, which, that, whom, whose, where);
Przyimki w zdaniach względnych;
Przymiotniki i rzeczowniki złożone (np. a grey-haired traffic warden);
Imiesłowy czasu teraźniejszego i przeszłego;
Pytania ogólne i szczegółowe;
Daty w mowie i piśmie; różnice pomiędzy brytyjskim i amerykańskim angielskim;
Rzeczowniki policzalne i niepoliczalne;
Zwroty: a great deal / amount of, a large number of, all of, hardly any, not a single, none of,
far too much, nearly all, most, the majority of, very few, very little, each / every;
Czasy: porównanie form teraźniejszych, ciągłych i dokonanych;
Present Simple i Present Continuous; Future Continuous;
Czas Future Perfect;
Czasy stosowane w opowiadaniu: Past Simple, Past Continuous, Past Perfect Simple i
Continuous);
Mowa zależna; następstwo czasów;
Strona bierna;
Zdania warunkowe odnoszące się do teraźniejszości, przyszłości i przeszłości (typ: 0, 1, 2, 3 i
mieszany);
Zdania czasowe (as long as, by the time, itp.);
Okoliczniki czasu (in two weeks' time), miejsca (on the outskirts of), sposobu (in a hurry),
stopnia (to a certain extent), przyczyny (because of), celu (in order to / not to, so that, itp.),
warunku (in case);
Formy czasownika: adore swimming; would love to go; want him to do; dare do; make us
do; regret saying / regret to inform; approve of; be satisfied with; be sorry for / about;
I wish I were...; if only you hadn't said...; I'd rather you didn't... ;
Wykrzykniki;
Question tags;
Struktury: absolutely brilliant; strongly agree;
Phrasal verbs (be, get, come, go, take, put, give, make);
Wyrażenia idiomatyczne (np. hit the roof, itp.) i kolokwialne (np. be knackered, itp.);
Czasowniki modalne: will, must, could, may, might, should, can't, won't, will, must, could,
may, might, should, can't;
Zwroty grzecznościowe: Can / Could / Will / Would you (please)...?, Would you mind...?,
Would you be so kind as to...?, I wonder if you could...?, Could you possibly...?, Do you think
you could...?, Do you happen to know...? itp.;
Tryb rozkazujący (Don't...! Mind...!, itp.);
Zwroty: Could you put me through to..., please? Hold the line, please. I'll call back / again
later / this evening., itp. Ladies and gentlemen...; To begin with...; itp.;
Spójniki: whereas, as soon as, as long as, by the time, until, itp.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 03-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 23-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 14-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 18-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 20-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 27-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 42 Język angielski | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 04-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 42 Walidacja | Prowadzący Agata Olszewska | Data realizacji zajęć 06-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:25 | Liczba godzin 00:25 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Agata Olszewska
Ukończone studia magisterskie- filologia angielska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podręczniki + autorskie materiały dydaktyczne.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Krakowie w ramach programu "Małopolski Pociąg do Kariery sezon 1"
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma/ rodzaj komunikatora za pośrednictwem którego będzie prowadzona usługa: Skype lub ZOOM.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika:
Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecane jest 4 rdzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane jest 4GB); system operacyjny Windows 8 (zalecany jest Windows 10), MAC OS wersja 10.13 (zalecana jest najnowsza wersja); przeglądarka: Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe 1,5 Mbps (zalecane jest 2,5 Mbps); Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki;