Media społecznościowe w zarządzaniu branżą beauty - szkolenie
Media społecznościowe w zarządzaniu branżą beauty - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do:
1. Właścicieli lub pracowników salonów beauty (salony kosmetyczne, studia makijażu, salony fryzjerskie, gabinety kosmetyczne itp.), którzy chcą skutecznie wykorzystać media społecznościowe do promocji swojej marki, przyciągnięcia klientów i zwiększenia zaangażowania społeczności
2. Początkujących social media managerów, którzy pragną zdobyć wiedzę i umiejętności potrzebne do efektywnego zarządzania kontami w mediach społecznościowych dla firm beauty
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji01-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Media społecznościowe w zarządzaniu branżą beauty - szkolenie" przygotowuje uczestnika do prowadzenia kont w social mediach (Facebook/Instagram) oraz budowanie świadomości biznesowej z zakresu profesjonalnego wizerunku firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzy i prowadzi konta w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji • analizuje konta w mediach społecznościowych• analizuje najczęściej popełniane błędy • wskazuje obszary wymagające poprawy • określa grupę docelową • świadomie tworzy i stosuje lejek marketingowy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Nagrywa i montuje Reels na Instagramie | Kryteria weryfikacji • analizuje trendy na Instagramie• tworzy spójne treści z marką • przyspiesza tempo pracy w social mediach • stosuje automatyzację procesów • stosuje narzędzia wspomagające skrócenie procesu obsługi Klienta w SM • tworzy estetyczne i spójne grafiki na social media • stosuje narzędzia do tworzenia grafik • nagrywa estetyczne kadry • opanował podstawy kompozycji i oświetlenia • stosuje aplikacje i narzędzie do montażu video • tworzy plan publikacji i strategii contentowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Świadomie kształtuje własny rozwój i swojej marki | Kryteria weryfikacji • przeprowadza autodiagnozę własnego wizerunku w mediach społecznościowych• dostosowuje komunikaty do odbiorców | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych (1 godzina = 45 minut).
Czas trwania: 10 godzin dydaktycznych, w tym 4 godziny teoretyczne i 6 godzin praktycznych.
Harmonogram usługi może ulegać nieznacznemu przesunięciu czasowemu ze względu na umiejętności uczestnika. Podczas usługi przewidziane są przerwy ujęte w harmonogramie, które wliczają się w czas usługi.
Usługa przeznaczona jest dla
1. właścicieli lub pracowników salonów beauty (salony kosmetyczne, studia makijażu, salony fryzjerskie, gabinety kosmetyczne itp.), którzy chcą skutecznie wykorzystać media społecznościowe do promocji swojej marki, przyciągnięcia klientów i zwiększenia zaangażowania społeczności
2. Początkujących social media managerów, którzy pragną zdobyć wiedzę i umiejętności potrzebne do efektywnego zarządzania kontami w mediach społecznościowych dla firm beauty
Usługa składa się z części teoretycznej (prezentacja multimedialna) oraz praktycznej praca na laptopie/telefonie z własnym kontem w mediach społecznościowych.
- Sztuka nagrywania estetycznych kadrów - warsztaty praktyczne nagrywania video dla Instagram Reels
- Audyt konta na Instagramie: wskazanie błędów, obszary do poprawy dla estetycznego konta, dopracowanie BIO dla lepszego pozycjonowania się w wyszukiwarce IG
- Analiza sytuacji rynkowej przedsiębiorstwa: określenie grupy docelowej, rekomendacje dotyczące treści, ćwiczenia praktyczne w tworzeniu przekazów reklamowych
- Lejek marketingowy w praktyce: omówienie konceptu lejka marketingowego oraz praktyczne zastosowanie czyli od obserwatora do lojalnego Klienta
- Viral na Instagramie: analiza trendów na Instagramie, kiedy warto dążyć do viralu, a kiedy skupić się na innych formach treści, ocena spójności treści z marką
- Jak przyspieszyć tempo pracy w social mediach: wstęp do automatyzacji i narzędzi wspomagających skrócenie procesu obsługi Klienta w SM
- Jak stworzyć estetyczne i spójne grafiki na social media: wprowadzenie do zasad projektowania graficznego, narzędzia do tworzenia grafik oraz praktyczny instruktarz krok po kroku
- Sztuka nagrywania estetycznych kadrów: podstawy kompozycji i oświetlenia, techniki nagrywania video z myślą o Instagram Reels
- Montaż Instagram Reels, które przekażą wartość marki: wprowadzenie do montażu video oraz narzędzia i aplikacje do montażu
- Ćwiczenia praktyczne w tworzeniu i montażu Reels: nagrywanie materiału video, montaż nagranych klipów
- Tworzenie planu publikacji i strategii contentowej: jak zaplanować publikacje na Instagramie, tworzenie harmonogramu i strategii contentowej
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 częśc teoretyczna: obsługa klienta, dochodowy biznes | Prowadzący Karolina Kupczak | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 częśc teoretyczna: Jak ruszyć z instagramem + audyt konta na Instagramie | Prowadzący Karolina Kupczak | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 przerwa | Prowadzący Karolina Kupczak | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 warsztaty praktyczne - Lejek marketingowy w praktyce i viral | Prowadzący Karolina Kupczak | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 warsztaty praktyczne - nagrywania video dla Instagram Reels, spójne grafiki i video | Prowadzący Karolina Kupczak | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 warsztaty praktyczne - Tworzenie planu publikacji i strategii contentowej oraz warsztaty praktyczne | Prowadzący Karolina Kupczak | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 walidacja: test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 230,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 230,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Kupczak
- 2020r. - Social Media w makijażu permanentnym Instagram i Facebook (K. Liera); Trener w zakresie makijażu permanentnego (P. Eliasz)
- 2021r. - udział w 1 Kongresie Makijażu Permanentnego w Katowicach
- 2022r. - Mastercalss training POWDER&OMBRE Brows (A.Mrowiec); Kurs pedagogiczny dla instruktorów i wykładowców pozaszkolnych form oświatowych
- 2023r. - Pigment In pigment Out (D. Kasprzyk)
- 2024r. - OMBRE BROWS (M. Telesińska)
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje materiały graficzno-tekstowe.
Informacje dodatkowe
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych (1 godzina szkolenia = 45 minut).
Cena nie zawiera kosztów wyżywienia, noclegu i transportu.
Warunkiem zaliczenia szkolenia jest min. 80% obecności na zajęciach potwierdzone na liście obecności.
Dla podmiotów/osób uczestniczących w usłudze, które otrzymają dofinansowanie min. 70%, koszt szkolenia jest zwolniony z podatku VAT (podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień: § 3 ust. 1 pkt 14).
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Dla podmiotów/osób uczestniczących w usłudze, które otrzymają dofinansowanie mniejsze niż 70%, podmiot świadczący usługę wystawi fakturę doliczając 23% VAT.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi