Podstawy analizy wideo z wykorzystaniem NACSPORT – narzędzie zrównoważonego rozwoju w sporcie i edukacji
Podstawy analizy wideo z wykorzystaniem NACSPORT – narzędzie zrównoważonego rozwoju w sporcie i edukacji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaStyl życia / Sport
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa:
- Trenerzy i instruktorzy sportowi
- Nauczyciele wychowania fizycznego
- Edukatorzy i pracownicy NGO
- Specjaliści ds. rozwoju młodzieży
- Osoby działające w obszarze analityki sportowej i edukacyjnej
- osoby zainteresowane nowoczesną analizą danych
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji24-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników umiejętności wykorzystania narzędzia cyfrowego – programu NACSport – do planowania, analizy i optymalizacji działań sportowych, edukacyjnych i organizacyjnych w sposób zgodny z ideą zrównoważonego rozwoju. Uczestnicy rozwiną zielone kompetencje, m.in.:efektywne gospodarowanie czasem i zasobami ludzkimi,
analizowanie i wykorzystywanie danych do podejmowania świadomych decyzji,
cyfrową transformację pracy w środowisku sportowym i edukacyjnym,
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Zna podstawowe funkcje programu NACSport umożliwiające cyfrową analizę materiału wideo. Rozumie wpływ wykorzystania narzędzi cyfrowych na zrównoważony rozwój i świadome podejmowanie decyzji | Kryteria weryfikacji Definiuje, na czym polega wykorzystanie cyfrowej analizy wideo w efektywnym zarządzaniu czasem, energią i zasobami ludzkimi w działalności sportowej i edukacyjnej.Opisuje wpływ technologii cyfrowej na zmniejszenie marnotrawstwa zasobów oraz ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko. Wyjaśnia, jak świadomie podejmować decyzje oparte na analizie danych, z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju. Opisuje sposoby wykorzystania narzędzi cyfrowych w pracy zawodowej zgodnie z zasadami ekologii, odpowiedzialności społecznej i efektywności zasobów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:Samodzielnie konfiguruje projekt w programie NACSport oraz importuje materiał wideo. Tworzy własny panel tagowania i przypisuje wydarzenia. Oznacza zdarzenia w materiale wideo oraz generuje raporty analityczne. Wykorzystuje dane do optymalizacji procesów treningowych i edukacyjnych. | Kryteria weryfikacji Analizuję wpływ analizy wideo na zrównoważony rozwój w sporcie, dostrzegając, że efektywne wykorzystanie danych pozwala na bardziej świadome zarządzanie treningami i zasobami. Dzięki temu możliwe jest ograniczenie niepotrzebnego zużycia energii i materiałów, co wspiera ekologiczne podejście do sportu.Organizuję procesy szkoleniowe w oparciu o technologie analizy wideo, co umożliwia trenerom i edukatorom skuteczniejsze planowanie zajęć. Zastosowanie cyfrowych narzędzi zmniejsza konieczność korzystania z papierowych materiałów, redukując ślad węglowy w branży sportowej. Stosuję nowoczesne techniki analizy danych do optymalizacji pracy zespołów sportowych, co pozwala na lepsze wykorzystanie potencjału zawodników i zwiększenie efektywności treningów. Wykorzystanie tych narzędzi wpisuje się w zielone kompetencje, wspierając świadome zarządzanie procesami w sporcie i edukacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kompetencje:Uczestnik jest gotów do świadomego i odpowiedzialnego wykorzystywania technologii cyfrowych w pracy zawodowej, zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Wspiera podejmowanie decyzji opartych na analizie danych, uwzględniając efektywność zasobów i wpływ środowiskowy.Współpracuje zespołowo, dzieląc się wynikami analiz i buduje świadomość proekologiczną wśród współpracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie prowadzone będzie w godzinach dydaktycznych ( 1 godzina dydaktyczna - 45 min.) i obejmować będzie 16 ww. godzin zajęć, w ramach nich uwzględniając również czas niezbędny do przeprowadzenia procesu walidacji. Zajęcia szkoleniowe rozłożone są, w obrębie których zaplanowane zostały w pierwszy dzień dwie przerwy, w tym jedna trzydziestominutowa i jedna czterdziestopięciominutowa, w drugi dzień natomiast jedna przerwa trzydziestominutowa.
W ramach szkolenia nie przewiduje się podziału na grupy. Liczba stanowisk szkoleniowych (miejsc siedzących) będzie adekwatna do ilości osób biorących udział w zajęciach szkoleniowych (1 osoba - 1 miejsce siedzące). Wyposażenie sali szkoleniowej stanowić będą krzesła, stoliki/biurka, ekran projekcyjny, flipchart oraz sprzęt multimedialny w postaci projektora i laptopa. Zajęcia szkoleniowe realizowane będą metodą teoretyczną i praktyczną.
Zakres tematyczny szkolenia przedstawia się w sposób następujący:
MODUŁ 1: Zielone kompetencje i cyfrowa analiza wideo
- Wprowadzenie do zielonych kompetencji w kontekście sportu i edukacji
- Znaczenie analizy wideo w optymalizacji zasobów i procesów
- NACSport jako narzędzie wspierające podejmowanie decyzji środowiskowych i strategicznych
MODUŁ 2: Obsługa programu NACSport – poziom podstawowy
- Instalacja i uruchomienie programu (wersja demo lub pełna)
- Tworzenie projektu: zarządzanie przestrzenią roboczą, wgrywanie materiału
- Tworzenie panelu analitycznego: przyciski, kategorie, kolory, skróty
- Oznaczanie wydarzeń w nagraniu: kodowanie w czasie rzeczywistym i offline
MODUŁ 3: Efektywna analiza materiału – zarządzanie informacją
- Budowanie bazy danych i raportowanie
- Grupowanie danych, filtrowanie i porównywanie
- Generowanie wykresów, wskaźników i statystyk
- Przykłady optymalizacji na podstawie danych – lepsze planowanie, oszczędność czasu i energii
MODUŁ 4: Zastosowanie praktyczne – edukacja, sport i zarządzanie
- Case study: analiza działań indywidualnych i zespołowych
- Praca na materiałach własnych uczestników
- Identyfikowanie strat energetycznych, czasowych i organizacyjnych w codziennej pracy
- Zastosowanie analizy do planowania treningów, lekcji, warsztatów
MODUŁ 5: Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność cyfrowa
- Ekologiczne i etyczne aspekty cyfrowej analizy
- Minimalizacja śladu cyfrowego
- Świadome wybory technologiczne w pracy zawodowej
- Rola danych w projektach proekologicznych i społecznych
MODUŁ 6: Podsumowanie i test wiedzy końcowy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 MODUŁ 1: Zielone kompetencje i cyfrowa analiza wideo | Prowadzący KRZYSZTOF STASIAK | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 MODUŁ 2: Obsługa programu NACSport – poziom podstawowy Instalacja i uruchomienie programu. Tworzenie projektu: zarządzanie przestrzenią roboczą, wgrywanie materiału czI | Prowadzący KRZYSZTOF STASIAK | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Przerwa kawowa | Prowadzący KRZYSZTOF STASIAK | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 MODUŁ 2: Obsługa programu NACSport – poziom podstawowy Tworzenie panelu analitycznego: przyciski, kategorie, kolory, skróty Oznaczanie wydarzeń w nagraniu: kodowanie w czasie rzeczywistym i offline | Prowadzący KRZYSZTOF STASIAK | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 MODUŁ 3: Efektywna analiza materiału – zarządzanie informacją Budowanie bazy danych i raportowanie Grupowanie danych, filtrowanie i porównywanie czI | Prowadzący KRZYSZTOF STASIAK | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Panel dyskusyjny | Prowadzący KRZYSZTOF STASIAK | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 MODUŁ 3: Efektywna analiza materiału – Generowanie wykresów, wskaźników i statystyk Przykłady optymalizacji na podstawie danych – lepsze planowanie, oszczędność czasu i energii czII | Prowadzący KRZYSZTOF STASIAK | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Przerwa obiadowa | Prowadzący KRZYSZTOF STASIAK | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 MODUŁ 4: Zastosowanie praktyczne – edukacja, sport i zarządzanie Case study: analiza działań indywidualnych i zespołowych | Prowadzący KRZYSZTOF STASIAK | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 MODUŁ 4: Zastosowanie praktyczne – edukacja, sport i zarządzanie Praca na materiałach własnych uczestników | Prowadzący KRZYSZTOF STASIAK | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 MODUŁ 4: Zastosowanie praktyczne – Identyfikowanie strat energetycznych, czasowych i organizacyjnych w codziennej pracy Zastosowanie analizy do planowania treningów, lekcji, warsztatów | Prowadzący KRZYSZTOF STASIAK | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 MODUŁ 5: Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność cyfrowa czI | Prowadzący KRZYSZTOF STASIAK | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Przerwa kawowa | Prowadzący KRZYSZTOF STASIAK | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Przeprowadzenie procesu walidacji założonych efektów uczenia się. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 328,13 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 328,13 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
KRZYSZTOF STASIAK
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każda z osób biorących udział w szkoleniu otrzyma notatnik, długopis i teczkę oraz materiały dydaktyczne (prezentację/skrypt) niezbędne do przeprowadzenia zajęć
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest pełnoletność, a warunkiem niezbędnym do nabycia kompetencji ustalonych dla szkolenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% przewidzianych w jego ramach zajęć dydaktycznych.
Z uwagi na elementarny charakter zagadnień omawianych podczas szkolenia wśród warunków udziału w szkoleniu nie zakłada się, by osoby które wezmą w nim udział bezwzględnie legitymowały się jakąkolwiek wiedzą w zakresie jego tematyki.
W przypadku uczestniczek/uczestników szkolenia, dla których poziom dofinansowania szkolenia ze środków publicznych wyniesie poniżej 70%, do wskazanego w karcie usługi kosztu przypadającego na 1 uczestnika netto zostanie doliczony podatek VAT z uwzględnieniem stawki 23%, co stanowić będzie ostateczną cenę szkolenia, którą należy za nie uiścić.
Powyższe wynika z treści § 3 ustęp 1 pkt 14 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA FINANSÓW z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają certyfikat oraz zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej.
Każdy z uczestników otrzyma również roczną subskrypcję programu NACSPORT w preferencyjnej cenie
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi