„Bezpieczne i zielone przedszkola i szkoły – budowanie kultury szacunku i odpowiedzialności w rytmie natury”
„Bezpieczne i zielone przedszkola i szkoły – budowanie kultury szacunku i odpowiedzialności w rytmie natury”
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
- nauczycieli i nauczycielek,
- wychowawców,
- pedagogów, psychologów,
- dyrektorów i kadry zarządzającej,
- pracowników administracyjnych i pomocniczych
- z przedszkoli, szkół podstawowych, szkół specjalnych i integracyjnych.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji14-11-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
- Rozpoznawanie i eliminowanie niepożądanych zjawisk w środowisku pracy (mobbing, dyskryminacja, przemoc psychiczna).- Budowanie kultury współpracy i dialogu w zespołach pedagogicznych.
- Rozwijanie zielonych kompetencji i planowanie edukacji outdoorowej w duchu zrównoważonego rozwoju.
- Wdrażanie projektów proekologicznych w placówkach oraz współpraca z rodzicami i społecznością lokalną.
- Tworzenie autorskich programów edukacyjnych łączących bezpieczeństwo psychiczne z edukacją ekologiczną.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje zachowania niepożądane w zespole i adekwatnie reaguje na nie zgodnie z zasadami interwencji. | Kryteria weryfikacji analizuje przypadki zachowań niepożądanych w placówkach edukacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji proponuje działania interwencyjne w ramach symulacji rozmów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wdraża procedury antymobbingowe zgodnie z obowiązującym prawem i polityką organizacji. | Kryteria weryfikacji wskazuje etapy wdrażania procedury | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji opracowuje elementy dokumentu polityki antymobbingowej w ramach ćwiczeń praktycznych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Komunikuje się w sposób wspierający i neutralny w sytuacjach zawodowych. | Kryteria weryfikacji uczestniczy w warsztacie z konstruowania komunikatów bez ocen | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje błędy komunikacyjne w analizie przypadków | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji przeprowadza symulacje rozmów interwencyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Buduje i wzmacnia kulturę bezpieczeństwa psychicznego w zespole. | Kryteria weryfikacji identyfikuje czynniki wpływające na dobrostan psychiczny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji uczestniczy w warsztacie „trudne spotkania i jak je prowadzić” | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji przedstawia propozycje działań wspierających bezpieczeństwo psychiczne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przeciwdziała wykluczeniu i napięciom zespołowym. | Kryteria weryfikacji analizuje sytuacje kryzysowe i proponuje rozwiązania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji uczestniczy w ćwiczeniach z komunikacji i mediacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji analizuje scenariusze konfliktowe i proponuje działania mediacyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wykazuje znajomość strategii integrujących zespół | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Odróżnia mobbing od innych form napięć i konfliktów w środowisku zawodowym. | Kryteria weryfikacji wskazuje różnice między mobbingiem a konfliktem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji analizuje przykłady sytuacji z życia placówek edukacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady odpowiedzialnej komunikacji w pracy z dziećmi, rodzicami i współpracownikami. | Kryteria weryfikacji uczestniczy w warsztacie nt. języka przemocy i unikania eskalacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji ćwiczy konstruowanie komunikatów wspierających | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji analizuje błędy komunikacyjne i proponuje poprawne rozwiązania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wspiera rozwój kultury współpracy i dialogu w radzie pedagogicznej. | Kryteria weryfikacji identyfikuje zasady konstruktywnej współpracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji uczestniczy w warsztacie nt. prowadzenia trudnych spotkań | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Formułuje i wdraża dobre praktyki organizacyjne wspierające kulturę prewencji w szkole. | Kryteria weryfikacji analizuje przykłady kodeksów zachowań i zasad komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji opracowuje propozycje działań prewencyjnych dla swojej placówki | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Planuje i prowadzi edukację outdoorową z elementami ochrony środowiska. | Kryteria weryfikacji Tworzy scenariusz zajęć terenowych zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Realizuje projekty proekologiczne w placówkach. | Kryteria weryfikacji Opracowuje koncepcję mini-projektu ekologicznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia:
Moduł 1: Kultura bezpieczeństwa i dialogu w placówkach edukacyjnych
- Definicje mobbingu, dyskryminacji i przemocy psychicznej.
- Różnice między konfliktem a mobbingiem, skutki dla jednostki i organizacji.
- Tworzenie i wdrażanie procedur antymobbingowych.
- Komunikacja bez przemocy (NVC), ochrona granic i budowanie dobrostanu zespołu.
- Symulacje rozmów w sytuacjach trudnych i analiza studiów przypadków.
Moduł 2: Zielone kompetencje w edukacji w rytmie natury
- Definicja i zakres zielonych kompetencji w pracy z dziećmi.
- Planowanie i organizacja zajęć outdoorowych z elementami ochrony środowiska.
- Storytelling ekologiczny i kreatywne metody pracy z dziećmi.
- Warsztaty projektowe: mini-projekty prośrodowiskowe w placówkach.
- Współpraca z rodzicami i społecznością lokalną, dobre praktyki ekologiczne.
Moduł 3: Integracja i zarządzanie zmianą w placówce
- Jak łączyć bezpieczeństwo psychiczne z edukacją ekologiczną.
- Rola lidera i zespołu wprowadzającego innowacje.
- Ćwiczenia praktyczne: plan działań „Bezpieczna i zielona placówka”.
Moduł 4: Podsumowanie i walidacja efektów uczenia się
- Prezentacje projektów uczestników i feedback trenerski.
- Konsultacje indywidualne i rekomendacje wdrożeniowe.
- Ewaluacja efektów uczenia się – test i analiza wdrożeń.
Szkolenie prowadzone jest stacjonarnie w formie indywidualnej lub w małych/średnich grupach (maksymalnie do 30 osób) - każdy Uczestnik posiada samodzielne stanowisko pracy. Warunkiem koniecznym osiągniecia celu szkolenia jest 100% frekwencja oraz zaangażowanie Uczestnika. Usługa realizowana w godzinach dydaktycznych (60 godziny szkolenia, 1 godzina szkolenia = 45 minut)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 64 Dzień 1. Moduł 1. Kultura bezpieczeństwa i dialogu. Definicje mobbingu, dyskryminacji i przemocy psychicznej. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 64 Dzień 1. Moduł 1. Kultura bezpieczeństwa i dialogu. Różnice między konfliktem a mobbingiem – analiza przypadków. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 64 Dzień 1. Moduł 1. Kultura bezpieczeństwa i dialogu. Mechanizmy przemocy psychicznej w środowisku pracy. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 64 Dzień 1. Moduł 1. Kultura bezpieczeństwa i dialogu. Studium przypadków: symptomy i wczesna diagnoza. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 64 Dzień 1. Moduł 1. Kultura bezpieczeństwa i dialogu. Warsztat: rozpoznawanie zachowań niepożądanych w placówkach. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 64 Przerwa obiadowa | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 64 Dzień 1. Moduł 1. Kultura bezpieczeństwa i dialogu. Ćwiczenia praktyczne: reagowanie na przemoc w zespole. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 64 Dzień 1. Moduł 1. Kultura bezpieczeństwa i dialogu. Symulacje interwencji i rozmów w środowisku szkolnym. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 64 Dzień 1. Moduł 1. Kultura bezpieczeństwa i dialogu. Dobre praktyki organizacyjne: kultura bezpieczeństwa. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 64 Dzień 1. Moduł 1. Kultura bezpieczeństwa i dialogu. Podsumowanie i konsultacje grupowe. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 64 Dzień 1. Moduł 1. Kultura bezpieczeństwa i dialogu. Refleksja końcowa i pytania otwarte. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 64 Dzień 2. Moduł 1. Kultura bezpieczeństwa i dialogu. Tworzenie i wdrażanie procedur antymobbingowych | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 64 Dzień 2. Moduł 1. Kultura bezpieczeństwa i dialogu. Rola kadry kierowniczej w budowaniu kultury bezpieczeństwa. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 64 Dzień 2. Moduł 1. Kultura bezpieczeństwa i dialogu. Komunikacja bez przemocy (NVC) i ochrona granic osobistych. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 64 Dzień 2. Moduł 1. Kultura bezpieczeństwa i dialogu. Warsztat: konstruowanie komunikatów bez ocen. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 64 Dzień 2. Moduł 1. Kultura bezpieczeństwa i dialogu. Case study: sytuacje kryzysowe i reakcje placówki. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 64 Przerwa obiadowa | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 64 Dzień 2. Moduł 1. Kultura bezpieczeństwa i dialogu. Symulacje rozmów w sytuacjach trudnych. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 64 Dzień 2. Moduł 1. Kultura bezpieczeństwa i dialogu. Trening ochrony granic osobistych i asertywności. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 64 Dzień 2. Moduł 1. Kultura bezpieczeństwa i dialogu. Opracowanie fragmentów polityki antymobbingowej. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 64 Dzień 2. Moduł 1. Kultura bezpieczeństwa i dialogu. Podsumowanie modułu: plan wdrożenia zasad w placówkach. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 64 Dzień 2. Moduł 1. Kultura bezpieczeństwa i dialogu. Konsultacje indywidualne i refleksja. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 64 Dzień 3. Moduł 2. Zielone kompetencje w edukacji. Definicja i zakres zielonych kompetencji w pracy z dziećmi. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 64 Dzień 3. Moduł 2. Zielone kompetencje w edukacji. Planowanie i organizacja zajęć outdoorowych. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 64 Dzień 3. Moduł 2. Zielone kompetencje w edukacji. Bezpieczeństwo i logistyka zajęć terenowych. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 64 Dzień 3. Moduł 2. Zielone kompetencje w edukacji. Storytelling ekologiczny i kreatywne metody pracy. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 64 Dzień 3. Moduł 2. Zielone kompetencje w edukacji. Warsztat: tworzenie scenariuszy zajęć terenowych. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 64 Przerwa obiadowa | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 64 Dzień 3. Moduł 2. Zielone kompetencje w edukacji. Pomoce dydaktyczne przyjazne środowisku. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 64 Dzień 3. Moduł 2. Zielone kompetencje w edukacji. Gry i zabawy proekologiczne. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 64 Dzień 3. Moduł 2. Zielone kompetencje w edukacji. Współpraca z rodzicami i społecznością lokalną. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 64 Dzień 3. Moduł 2. Zielone kompetencje w edukacji. Analiza przykładów dobrych praktyk. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 64 Dzień 3. Moduł 2. Zielone kompetencje w edukacji. Dyskusja: bariery we wdrażaniu działań proekologicznych. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 64 Moduł 2. Zielone kompetencje w edukacji.. Realizacja projektów prośrodowiskowych w placówkach | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 64 Dzień 4. Moduł 2. Zielone kompetencje w edukacji. Audyt ekologiczny – metody i narzędzia. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 64 Dzień 4. Moduł 2. Zielone kompetencje w edukacji. Warsztat: opracowanie mini-projektu ekologicznego | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 64 Dzień 4. Moduł 2. Zielone kompetencje w edukacji. Prezentacja narzędzi i ich zastosowanie w pracy z dziećmi. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 64 Dzień 4. Moduł 2. Zielone kompetencje w edukacji. Komunikacja i promocja działań ekologicznych. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 64 Przerwa obiadowa | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 64 Dzień 4. Moduł 2. Zielone kompetencje w edukacji. Angażowanie zespołu i rodziców w projekty ekologiczne. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 64 Dzień 4. Moduł 2. Zielone kompetencje w edukacji. Dyskusja nad projektami uczestników. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 64 Dzień 4. Moduł 2. Zielone kompetencje w edukacji. Źródła finansowania działań prośrodowiskowych. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 64 Dzień 4. Moduł 2. Zielone kompetencje w edukacji. Przygotowanie prezentacji projektu uczestnika. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 64 Dzień 4. Moduł 2. Zielone kompetencje w edukacji. Konsultacje i feedback trenerski. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 64 Dzień 5. Moduł 3. Integracja i zarządzanie zmianą. Jak łączyć bezpieczeństwo psychiczne z edukacją ekologiczną. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 64 Dzień 5. Moduł 3. Integracja i zarządzanie zmianą. Rola lidera i zespołu we wprowadzaniu innowacji. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 64 Dzień 5. Moduł 3. Integracja i zarządzanie zmianą. Warsztat: tworzenie planu działań „Bezpieczna i zielona placówka”. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 64 Dzień 5. Moduł 3. Integracja i zarządzanie zmianą. Konsultacje projektów uczestników. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 64 Dzień 5. Moduł 3. Integracja i zarządzanie zmianą. Dobre praktyki wdrożeń w placówkach edukacyjnych. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 64 Przerwa obiadowa | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 64 Dzień 5. Moduł 3. Integracja i zarządzanie zmianą. Praca zespołowa nad autorskimi projektami. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 64 Dzień 5. Moduł 3. Integracja i zarządzanie zmianą. Symulacje wdrożeń i analiza barier. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 64 Dzień 5. Moduł 3. Integracja i zarządzanie zmianą. Ćwiczenia praktyczne: zarządzanie zmianą. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 64 Dzień 5. Moduł 3. Integracja i zarządzanie zmianą. Podsumowanie modułu | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 64 Dzień 5. Moduł 3. Integracja i zarządzanie zmianą. Konsultacje indywidualne i refleksja. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 64 Dzień 6. Moduł 4. Podsumowanie i walidacja efektów uczenia się. Prezentacje autorskich projektów uczestników. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 64 Dzień 6. Moduł 4. Podsumowanie i walidacja efektów uczenia się. Rekomendacje wdrożeniowe dla placówek. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 64 – Dzień 6. Moduł 4. Podsumowanie i walidacja efektów uczenia się. Sesja pytań i odpowiedzi. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 64 Przerwa obiadowa | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 64 Dzień 6. Moduł 4. Podsumowanie i walidacja efektów uczenia się. Praca nad planami indywidualnego wdrożenia. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 64 Dzień 6. Moduł 4. Podsumowanie i walidacja efektów uczenia się. Dyskusja i wymiana doświadczeń uczestników. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 64 Dzień 6. Moduł 4. Podsumowanie i walidacja efektów uczenia się. Podsumowanie projektów i omówienie efektów. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 64 Dzień 6. Moduł 4. Podsumowanie i walidacja efektów uczenia się. Konsultacje końcowe z trenerami. | Prowadzący Karolina Mysiura- Wojtuś | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 64 Dzień 6. Moduł 4. Podsumowanie i walidacja efektów uczenia się. Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 10 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 10 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 180,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 180,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Mysiura- Wojtuś
Jest założycielką i dyrektorem Centrum Kreatywności – Opolskiego Centrum Montessori, prowadzącego żłobek, przedszkole oraz szkołę podstawową w duchu pedagogiki Marii Montessori, w tym z silnym naciskiem na edukację przyrodniczą i zrównoważony rozwój. W ramach swojej pracy wdraża autorskie projekty proekologiczne i programy edukacyjne łączące bezpieczeństwo psychiczne dzieci z kształtowaniem „zielonych kompetencji”
Posiada doświadczenie akademickie jako wykładowczyni Wyższej Szkoły Medycznej w Opolu oraz Uniwersytetu Opolskiego, gdzie prowadzi zajęcia z pedagogiki Montessori, łącząc wiedzę teoretyczną z praktyką dydaktyczną. Jest także organizatorką I Ogólnopolskiej Wirtualnej Konferencji dla Nauczycieli i Rodziców „Przeszłość dla Przyszłości w duchu Pedagogiki Marii Montessori”.
Ukończyła filologię polską, kulturoznawstwo oraz prestiżowe studia MBA, obejmujące kompetencje menedżerskie, psychologię organizacji i nowoczesne przywództwo, z naciskiem na mechanizmy przeciwdziałania mobbingowi i przemocy psychicznej w miejscu pracy, łączy wiedzę merytoryczną z praktyką zarządczą oraz podejściem do edukacji ekologicznej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie papierowej oraz dostęp do nagrań prezentacji z materiałami rozwojowymi
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa
- Platforma Zoom (link zamieszczony 1 dzień przed szkoleniem zdalnym)
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji
- Komputer, laptop lub tablet z dostępem do internetu i kamery
- Procesor: Minimalnie jednordzeniowy 1 GHz, zalecany dwurdzeniowy 2 GHz lub lepszy (np. Intel i3/i5/i7 lub AMD ekwiwalent).
- Pamięć RAM: Minimalnie 2 GB, zalecane 4 GB lub więcej.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik
- Minimalna prędkość łącza: 600 kb/s dla wideo wysokiej jakości, zalecane minimum 1,2 Mb/s dla wideo 720p i 3,8 Mb/s dla wideo 1080p.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- System operacyjny: Windows 7 lub nowszy, macOS 10.10 lub nowszy, Linux, iOS, Android.
- Zainstalowana aktualna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
- Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania, ale dostęp do aplikacji Zoom może poprawić jakość połączenia.
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu online
- Link jest ważny do momentu zakończenia spotkania lub webinaru.
Zalecane parametry łącza internetowego
- Łącze internetowe o minimalnej przepustowości 600 kb/s dla wideo wysokiej jakości, zalecane minimum 1,2 Mb/s dla wideo 720p i 3,8 Mb/s dla wideo 1080p. Dla grupowych połączeń wideo zalecane 1,0 Mb/s dla wideo wysokiej jakości i do 3,8 Mb/s dla wideo 1080p. Udostępnianie ekranu bez miniaturki wideo wymaga 50–75 kb/s, z miniaturką 50–150 kb/s. Audio VoIP: 60–80 kb/s, Zoom Phone: 60–100 kb/s.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi