Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy - szkolenie realizowane w ramach projektu „UPSKILLING HR”
Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy - szkolenie realizowane w ramach projektu „UPSKILLING HR”
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do firmy z sektora MŚP i dużych firm w ramach projektu UPSKILLING HR. W ramach usługi uczestnikami mogą być:
- zespoły HR,
- Pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi,
- menadżerowie lub kandydaci na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji08-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do zrozumienie i wykorzystania nowych trendów w obszarze HR / zarządzania kapitałem ludzkim przy wykorzystaniu dobrych praktyk HR w kluczowych obszarach związanych ze zmianami na rynku pracy i szerokorozumianym otoczeniem społecznym. Przygotowuje do wdrażanie zmian w kontekście wykorzystania innowacyjnych rozwiązań i procesów HR. Uczy pracy z różnymi grupami interesariuszy procesów zmian, a w szczególności radzenie sobie z oporem przed zmianami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Opisuje znaczenie zmian społecznych i gospodarczych (na poziomie Polski i świata) i ich wpływ na procesy zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje kluczowe zmiany społeczne i gospodarcze oraz ich wpływ na rynek pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje zależności między zmianami globalnymi a strategią zarządzania kapitałem ludzkim w organizacjach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Analizuje dane dotyczące trendów społeczno-gospodarczych i ich wpływu na strukturę zatrudnienia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Kryteria weryfikacji Stosuje zdobytą wiedzę do prognozowania potrzeb kadrowych w kontekście zmian społecznych i gospodarczych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestniczy w debatach na temat wpływu zmian społecznych i gospodarczych na rynek pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wspiera współpracę w zespole podczas opracowywania strategii adaptacyjnych do zmieniających się realiów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje i opisuje nowe trendy w obszarze HR / zarządzania kapitałem ludzkim wynikające z sytuacji na rynku pracy oraz ich wpływ na wyzwania i politykę personalną własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Wskazuje główne trendy w zarządzaniu kapitałem ludzkim, takie jak digitalizacja, automatyzacja czy praca zdalna. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje wyzwania wynikające z nowych trendów dla polityki personalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Identyfikuje potrzeby firmy w zakresie adaptacji do aktualnych trendów HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Stosuje narzędzia analityczne do badania wpływu nowych trendów na organizację. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Promuje otwartość na zmiany w zespole w kontekście nowych trendów HR. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Angażuje pracowników w proces adaptacji do nowych rozwiązań personalnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Monitoruje działania, programy HR, które wdrażają najczęściej firmy z jego/jej branży. Wskazuje zarówno korzyści, jak i ograniczenia oraz zagrożenia związane z tymi rozwiązaniami. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje najczęściej wdrażane programy HR w branży. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje kluczowe korzyści i zagrożenia wynikające z ich stosowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Monitoruje i porównuje wdrażane programy HR w różnych organizacjach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Stosuje narzędzia m.in. analizy SWOT do oceny programów HR. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Kryteria weryfikacji Wspiera zespoły w rozważnym podejściu do implementacji programów HR. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Sporządza wnioski z analizy dobrych praktyk HR innych organizacji i wykorzystuje je w planowanych u siebie wdrożeniach. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje kluczowe cechy dobrych praktyk HR stosowanych w innych organizacjach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje sposoby adaptacji dobrych praktyk do specyfiki własnej firmy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Sporządza raporty z analizy praktyk HR innych firm. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Stosuje wnioski z analizy do projektowania rozwiązań w swojej organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wspiera współpracę między działami w celu wdrożenia najlepszych praktyk HR. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Angażuje kluczowych interesariuszy w proces wdrażania dobrych praktyk. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Opracowuje innowacyjne rozwiązania w obszarze polityki personalnej własnej firmy i sprawnie włącza w ich realizację wszystkie grupy pracowników, których te zmiany dotyczą. | Kryteria weryfikacji Wskazuje cechy innowacyjnych rozwiązań w polityce personalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje metody skutecznego wdrażania innowacji w obszarze HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Opracowuje i wdraża innowacyjne strategie polityki personalnej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Stosuje metody partycypacyjne, angażując pracowników w proces zmian. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Kryteria weryfikacji Buduje dialog z pracownikami w procesie wdrażania zmian. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wspiera zaangażowanie zespołu w realizację innowacyjnych rozwiązań HR. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Wspiera u pracowników budowanie nowych postaw i zachowań adekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymogów firmy. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje mechanizmy kształtowania postaw i zachowań pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje sposoby wspierania adaptacji pracowników do nowych wymagań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Projektuje programy rozwojowe wspierające zmianę postaw wśród pracowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki motywacyjne w celu wspierania pożądanych zachowań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Angażuje się w budowanie kultury organizacyjnej sprzyjającej zmianom. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wspiera pracowników w procesie przystosowania do nowych wyzwań | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Ocenia gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje kluczowe wskaźniki gotowości przedsiębiorstwa do przeprowadzenia zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje metody oceny przygotowania pracowników do transformacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę gotowości przedsiębiorstwa i zespołów na podstawie danych ilościowych i jakościowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Stosuje narzędzia diagnostyczne, takie jak ankiety lub wywiady, do oceny gotowości do zmian. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wspiera dialog między zespołami w celu zwiększenia świadomości o konieczności zmian. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Współpracuje z kadrą zarządzającą w celu skutecznego planowania zmian. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Inicjuje i wdraża w organizacji zmiany związane z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań i procesów HR. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje innowacyjne rozwiązania i procesy HR wspierające rozwój organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje najlepsze praktyki wdrażania innowacji w obszarze HR. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Projektuje strategie wdrożeniowe dla innowacyjnych rozwiązań HR. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki zarządzania projektami do implementacji nowych procesów HR. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Angażuje zespoły w proces wprowadzania innowacyjnych rozwiązań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Buduje wśród pracowników zrozumienie i akceptację dla nowych rozwiązań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Diagnozuje potrzeby różnych interesariuszy i zróżnicowanych gruppracowniczych (z uwzględnieniem m.in. płci, wieku, pochodzenia etnicznego i poglądów) i przygotowuje dla nich odpowiednie programy HR ukierunkowane nie tylko na zaspokojenie tych potrzeb, lecz także na pełną integrację pracowników w ramach organizacji. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje metody identyfikacji potrzeb zróżnicowanych grup pracowniczych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje kluczowe elementy programów HR uwzględniających różnorodność. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Diagnozuje potrzeby pracowników i interesariuszy z uwzględnieniem ich różnorodności. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiednie narzędzia do projektowania programów HR wspierających integrację. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Promuje kulturę integracji i szacunku w organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje źródła (np. obawy pracowników przed utratą pracy,niedopasowaniem kompetencji itp.) i sprawnie eliminuje przejawy oporu przed zmianami. | Kryteria weryfikacji Wskazuje kluczowe źródła oporu wobec zmian, takie jak obawy o stabilność zatrudnienia czy brak kompetencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje skuteczne metody eliminowania oporu wobec zmian. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | ||
Kryteria weryfikacji Analizuje postawy pracowników wobec zmian i identyfikuje ich przyczyny. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Stosuje strategie komunikacyjne i motywacyjne do łagodzenia oporu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wspiera pracowników w adaptacji do zmian poprzez empatyczne podejście. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Umiejętność: Identyfikuje potrzeby, obawy i oczekiwania różnych grup interesariuszy(m.in.: kadra zarządzająca i menedżerska, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w stosunku do procesów zmian związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. Omawia je na bieżąco i uwzględnia w swoich działaniach. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje oraz wskazuje znaczenie różnorodności interesariuszy w organizacji oraz wpływ ich oczekiwań na skuteczność wdrażania zmian w obszarze HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje potrzeby, oczekiwania i obawy różnych grup interesariuszy związane z wdrażaniem zmian w obszarze HR oraz wdraża adekwatne działania komunikacyjne i konsultacyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Stosuje narzędzia analizy interesariuszy oraz wykorzystuje informacje zwrotne w celu dostosowania strategii HR do specyfiki różnych grup społecznych, kulturowych i wiekowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Współpracuje z przedstawicielami różnych grup interesariuszy, uwzględniając ich punkt widzenia w procesie wdrażania zmian organizacyjnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Odpowiednio do potrzeb różnych grup interesariuszy objaśnia działaniazwiązane z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje znaczenie dostosowania przekazu do specyfiki kulturowej, społecznej i zawodowej interesariuszy w procesach wdrażania nowych rozwiązań HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje podstawowe zasady i metody komunikacji z różnymi grupami interesariuszy w kontekście wdrażania zmian w obszarze HR. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje potrzeby informacyjne interesariuszy i dobiera adekwatne formy oraz kanały komunikacji w procesie wdrażania zmian HR. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Objaśnia w sposób jasny, spójny i zrozumiały cele, zakres oraz znaczenie nowych rozwiązań HR, dostosowując przekaz do poziomu wiedzy i oczekiwań odbiorców. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Komunikuje się w sposób zrozumiały i adekwatny do poziomu wiedzy i oczekiwań różnych grup interesariuszy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uwzględnia zróżnicowane perspektywy interesariuszy i prowadzi dialog. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Kształtuje wśród współpracowników pozytywne nastawienie do zmian. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje oraz identyfikuje znaczenie komunikacji, zaangażowania i stylu przywództwa w budowaniu pozytywnego nastawienia do zmian w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki wspierające motywację i zaangażowanie pracowników w procesy zmian oraz inicjuje działania wzmacniające poczucie bezpieczeństwa i zaufania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Komunikuje cele i korzyści zmian w sposób zrozumiały i przekonujący, budując pozytywne nastawienie współpracowników do proponowanych rozwiązań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykazuje inicjatywę w budowaniu atmosfery otwartości i zaufania wobec zmian organizacyjnych, motywując współpracowników do aktywnego udziału w procesach transformacyjnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje obawy i opory współpracowników wobec zmian. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM RAWMOY USŁUGI: Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy - szkolenie realizowane w ramach projektu „UPSKILLING HR”
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nazwa kompetencji | Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy |
Grupa kompetencji | Orientacja biznesowa i strategiczna |
DZIEŃ I
Moduł I: Zmiany społeczne, gospodarcze i ich wpływ na HR
- Znaczenie zmian społeczno-gospodarczych w Polsce i na świecie oraz ich wpływ na zarządzanie kapitałem ludzkim – zajęcia teoretyczne
- Nowe trendy HR wynikające z sytuacji na rynku pracy i ich wpływ na politykę personalną w firmach – zajęcia praktyczne
- Analiza najczęściej wdrażanych programów HR w branży – korzyści, ograniczenia i zagrożenia – zajęcia praktyczne
- Wykorzystanie dobrych praktyk HR innych organizacji w planowanych wdrożeniach – zajęcia praktyczne
Opis: Moduł I szkolenia koncentruje się na analizie zmian społecznych i gospodarczych zachodzących w Polsce i na świecie oraz ich wpływie na zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacjach. Uczestnicy poznają aktualne trendy w obszarze HR, wynikające z dynamicznej sytuacji na rynku pracy, i nauczą się rozpoznawać ich znaczenie dla wyzwań oraz polityki personalnej we własnych firmach. Celem modułu jest rozwinięcie umiejętności identyfikowania i interpretowania zmian w otoczeniu oraz wykorzystywania dobrych praktyk innych organizacji do planowania i wdrażania skutecznych działań personalnych. Uczestnicy będą analizować przykłady rozwiązań HR wdrażanych w różnych branżach, oceniać ich korzyści i zagrożenia, wyciągać wnioski z dobrych praktyk oraz pracować nad ich zastosowaniem w realiach własnej firmy.
DZIEŃ II
Moduł II: Wdrażanie zmian i innowacji w obszarze HR
- Opracowywanie innowacyjnych rozwiązań w polityce personalnej oraz angażowanie pracowników w ich wdrażanie – zajęcia praktyczne
- Wspieranie pracowników w budowaniu postaw dostosowanych do zmian organizacyjnych – zajęcia praktyczne
- Ocena gotowości organizacji i pracowników do wdrażania zmian oraz eliminowanie oporu – zajęcia praktyczne
- Diagnozowanie i uwzględnianie potrzeb różnych grup interesariuszy w procesach zmian HR – zajęcia praktyczne
Opis: Moduł II szkolenia skupia się na praktycznym wdrażaniu zmian i innowacyjnych rozwiązań w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb różnych grup pracowników i interesariuszy. Uczestnicy nauczą się oceniać gotowość organizacji i zatrudnionych do zmian, identyfikować źródła oporu oraz skutecznie reagować na obawy i oczekiwania związane z transformacją procesów HR. Celem modułu jest przygotowanie uczestników do aktywnego wspierania i wdrażania zmian personalnych, które uwzględniają różnorodność pracowników (m.in. pod względem wieku, płci, pochodzenia czy poglądów) oraz sprzyjają ich integracji i zaangażowaniu. W trakcie zajęć uczestnicy będą diagnozować potrzeby organizacji i pracowników, opracowywać programy HR odpowiadające na te potrzeby, projektować działania wspierające adaptację do zmian oraz ćwiczyć sposoby komunikacji i angażowania różnych grup w procesy transformacyjne.
Walidacja efektów uczenia się - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie oraz obserwacja w warunkach symulowanych.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Walidacja efektów uczenia się w ramach szkolenia będzie przebiegać dwuetapowo. Pierwszym etapem będzie test teoretyczny, którego wynik generowany będzie automatycznie. Test sprawdzi wiedzę uczestników w zakresie omawianych zagadnień i podejmowania decyzji w sytuacjach związanych z zarządzaniem kapitałem ludzkim. Test będzie rozwiązywany na komputerach, tabletach i/lub smartfonach uczestników.
Drugi etap obejmie obserwację w warunkach symulowanych - walidator (osoba, odrębna od trenera) zleci uczestnikom do wykonania zadanie, w celu dokonania walidacji usługi szkoleniowej.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności:
- Studium przypadku
- Dyskusje grupowe
- Symulacje i role-playing
- Warsztaty kreatywne
- Interaktywne prezentacje
- Praca w grupach
- Feedback 360°
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi:
Usługa zostanie przeprowadzona w odpowiednio przygotowanej sali konferencyjnej, wyposażonej w klimatyzację, projektor multimedialny oraz flipchart. Pomieszczenie zapewni komfortowe warunki do realizacji zajęć dla wszystkich uczestników.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 60 minut. Walidacja i przerwy wliczają się w czas trwania usługi.
- Szkolenie składa się z 13 godz. zajęć praktycznych oraz 2 godzin zajęć teoretycznych szczegółowy plan zajęć znajduje się w harmonogramie. Walidacja: 30 min. Przerwy: 30 min.
- Przyjęte metody walidacji w pełni pozwalają na sprawdzenie uzyskania przez uczestnika oczekiwanych kompetencji w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne.
- Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie
„Usługodawca oświadcza, że proces walidacji jest zgodny z wytycznymi BUR.”
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Warunki niezbędne do spełnienia (przez uczestników usługi), aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu:
- minimalny poziom wykształcenia: nie jest wymagane
- Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
- Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie
- aktywność w trakcie prowadzenia usługi: udzielania informacji, angażowanie się w realizację usługi
- minimalny poziom obecności na zajęciach 90%
- minimalna liczba pracowników firmy, która powinna wziąć udział w usłudze - zgodnie z kartą
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Znaczenie zmian społeczno-gospodarczych w Polsce i na świecie oraz ich wpływ na zarządzanie kapitałem ludzkim – zajęcia teoretyczne | Prowadzący Izabela Janowska | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Nowe trendy HR wynikające z sytuacji na rynku pracy i ich wpływ na politykę personalną w firmach – zajęcia praktyczne | Prowadzący Izabela Janowska | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Przerwa | Prowadzący Izabela Janowska | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Analiza najczęściej wdrażanych programów HR w branży – korzyści, ograniczenia i zagrożenia – zajęcia praktyczne | Prowadzący Izabela Janowska | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Wykorzystanie dobrych praktyk HR innych organizacji w planowanych wdrożeniach – zajęcia praktyczne | Prowadzący Izabela Janowska | Data realizacji zajęć 09-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Opracowywanie innowacyjnych rozwiązań w polityce personalnej oraz angażowanie pracowników w ich wdrażanie – zajęcia praktyczne | Prowadzący Izabela Janowska | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Wspieranie pracowników w budowaniu postaw dostosowanych do zmian organizacyjnych – zajęcia praktyczne | Prowadzący Izabela Janowska | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Przerwa | Prowadzący Izabela Janowska | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Ocena gotowości organizacji i pracowników do wdrażania zmian oraz eliminowanie oporu – zajęcia praktyczne | Prowadzący Izabela Janowska | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Diagnozowanie i uwzględnianie potrzeb różnych grup interesariuszy w procesach zmian HR – zajęcia praktyczne | Prowadzący Izabela Janowska | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Walidacja efektów uczenia się - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie oraz obserwacja w warunkach symulowanych. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 181,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 181,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Izabela Janowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dostęp do materiałów online i offline: prezentacje ze szkolenia, skrypt, zestawy ćwiczeń przygotowane przez trenera. Materiały będę dostępne podczas trwania szkolenia - stacjonarnie oraz dodatkowo zostaną wysłane do uczestników po szkoleniu.
UZUPEŁNIENIE INFORMACJI DODATKOWYCH:
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS.
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
- Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills).
- Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia na zajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
- Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
- Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania.
- Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. Godzina szkoleniowa trwa 60 min, przerwy wliczane są w czas usługi.
- Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej musi zostać potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora liście obecności.
- Usługa nie jest świadczona przez podmiot, z którym pracodawca lub delegowany pracownik korzystający ze wsparcia są powiązani kapitałowo lub osobowo.
- Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera w danym projekcie oraz przez podmiot powiązany z Beneficjentem lub partnerem kapitałowo lub osobowo
- Usługodawca oświadcza, że proces walidacji jest zgodny z wytycznymi BUR
- Obecność podczas trwania usługi będzie potwierdzona podpisem na liście obecności.
Informacje dodatkowe
Uczestnik szkolenia otrzyma:
- Zaświadczenie potwierdzające zdobyte kompetencje po zakończeniu usługi - min 90 % obecności oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania wyniku pozytywnego 80% punktów z walidacji zgodnej z kartą usługi.
- Materiały szkoleniowe - opisane w karcie usług
INFORMACJE DODATKOWE:
- Usługodawca zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
- Karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
- Usługa rozwojowa będzie realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami prawa o VAT
- Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, że cena jest adekwatna do jej zakresu.
Cd. w informacjach o materiałach dla uczestników
Adres
Adres
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi:
Usługa zostanie przeprowadzona w odpowiednio przygotowanej sali konferencyjnej, wyposażonej w klimatyzację, projektor multimedialny oraz flipchart. Pomieszczenie zapewni komfortowe warunki do realizacji zajęć dla wszystkich uczestników.