Organizacja eventów i konferencji: profesjonalne podejście do planowania i realizacji - szkolenie
Organizacja eventów i konferencji: profesjonalne podejście do planowania i realizacji - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób zarządzających organizacją oraz koordynujących różnorodne wydarzenia w obiektach hotelowych, konferencyjnych i gastronomicznych. Uczestnikami będą dyrektorzy, kierownicy działów oraz specjaliści odpowiedzialni za marketing, organizację eventów, zarządzanie recepcją, gastronomię i obsługę gości. Grupa obejmuje osoby na stanowiskach kierowniczych oraz specjalistycznych, które chcą poszerzyć swoje umiejętności w zakresie profesjonalnej organizacji wydarzeń, zarządzania zespołem oraz marketingu usług.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji08-12-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa przygotowuje uczestników do samodzielnego planowania, organizowania i efektywnego zarządzania eventami oraz konferencjami w sektorze hotelarskim i gastronomicznym, w tym do tworzenia i wdrażania skutecznych strategii marketingowych i komunikacyjnych dla organizowanych wydarzeń, a także do usprawniania procesów logistycznych i organizacyjnych w celu zapewnienia wysokiej jakości usług.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje rolę eventów i konferencji w strategii biznesowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje wpływ wydarzeń, takich jak eventy i konferencje na rozwój i rentowność organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje rodzaje eventów i konferencji oraz dobiera odpowiedni format. | Kryteria weryfikacji Uczestnik kwalifikuje różne typy wydarzeń i wskazuje format wydarzenia najlepiej wspierający dany cel organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik planuje kluczowe etapy organizacji wydarzenia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje szczegółowy plan działań przygotowawczych i przebiegu wydarzenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje cele i grupę docelową wydarzenia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik określa cele wydarzenia oraz rozpoznać grupę docelową. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik zarządza czasem i buduje harmonogram wydarzenia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy realny harmonogram z uwzględnieniem najistotniejszych kwestii oraz monitoruje postępy i wprowadza korekty czasowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik dobiera odpowiednią lokalizację i optymalizuje logistykę wydarzenia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia kryteria wyboru obiektu konferencyjnego/hotelowego oraz projektuje efektywną aranżację przestrzeni i obsługę logistyczną. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy i wdraża strategie promocji wydarzeń. | Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje strategię promocji wydarzenia i wykorzystuje kanały komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik reaguje na sytuacje kryzysowe i zarządza ryzykiem podczas wydarzenia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje potencjalne sytuacje kryzysowe, a następnie opracowuje procedury postępowania w przypadku awarii/problemów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik wprowadza metody optymalizacji procesów organizacyjnych po wydarzeniu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje efektywność wydarzenia, zbiera i przetwarza informację zwrotną od uczestników i zespołu, aby sformułować wnioski do usprawnienia przyszłych działań. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik wykonuje test końcowy podsumowujący całość szkolenia | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozwiązuje test, który podsumowuje całość zdobytej wiedzy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie jest skierowane do osób zarządzających organizacją oraz koordynujących różnorodne wydarzenia w obiektach hotelowych, konferencyjnych i gastronomicznych. Szkolenie odbywa się w ramach jednej grupy szkoleniowej, a ewentualne mniejsze podgrupy są tworzone na potrzeby ćwiczeń praktycznych podczas zajęć.
Warunki organizacyjne dla zajęć stacjonarnych:
Sala konferencyjna z klimatyzacją oraz WiFi, wyposażona w telewizor/projektor do udostępnienia prezentacji multimedialnej przez osobę prowadzącą.
Materiały papiernicze oraz piśmiennicze dla uczestników szkolenia.
Warunki organizacyjne dla zajęć zdalnych w czasie rzeczywistym:
Szkolenie odbywa się za pośrednictwem platformy Google Meet.
Trener prowadzący szkolenie oraz każdy z uczestników musi posiadać własny komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do sieci internetowej oraz mikrofon, głośniki i kamerkę.
Podział godzinowy szkolenia:
Harmonogram szkolenia jest zaplanowany w godzinach zegarowych (60 minut). Wszystkie przerwy w toku szkolenia trwają 15 minut. Zostały one uwzględnione w harmonogramie i nie wliczają się w czas szkolenia.
Całkowity czas szkolenia wynosi 30 godzin, które realizowane są w formie mieszanej - usługa stacjonarna, połączona ze zdalną w czasie rzeczywistym.
Zajęcia stacjonarne stanowią 22 godziny zegarowe:
Dzień 1 szkolenia: 09.12.2025 r. - 8h zegarowych
Dzień 2 szkolenia: 10.12.2025 r. - 8h zegarowych
Dzień 3 szkolenia: 11.12.2025 r. - 6h zegarowych
Zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym stanowi 8 godzin zegarowych:
Dzień 4 szkolenia: 15.12.2025 r. - 8h zegarowych
Zajęcia teoretyczne i praktyczne:
W każdym dniu usługi odbywają się zarówno zajęcia teoretyczne, jak i praktyczne z zakresu tematycznego zawartego w karcie. Zajęcie teoretyczne stanowią 15h szkolenia, a zajęcia praktyczne 14h. Ostania godzina usługi przeznaczona została na walidację efektów szkolenia.
Walidacja efektów szkolenia trwa 1 godzinę zegarową. Jest ona przeprowadzona w formie testu teoretycznego z automatycznie generowanym wynikiem. Test jest udostępniony uczestnikom za pomocą linku lub kodu QR. Proces walidacji jest rozdzielony od procesu kształcenia i szkolenia.
Dzień 1: Wprowadzenie do organizacji eventów i konferencji
- Rola eventów i konferencji w strategii biznesowej
- Rodzaje eventów i konferencji – dobór odpowiedniego formatu
- Kluczowe etapy organizacji wydarzenia – planowanie i przygotowanie
- Określenie celów i grupy docelowej wydarzenia
- Budowanie harmonogramu i zarządzanie czasem
- Wybór lokalizacji, logistyka i współpraca z dostawcami
Dzień 2: Marketing eventów i konferencji
- Strategie promocji wydarzeń – kanały komunikacji
- Tworzenie efektywnej oferty marketingowej dla wydarzeń
- Personalizacja komunikacji i dostosowanie oferty do potrzeb uczestników
- Social media i e-marketing w promocji eventów
- Przygotowanie materiałów promujących wydarzenie – branding i reklama
- Analiza efektywności działań marketingowych
Dzień 3: Zarządzanie logistyką i obsługą wydarzeń
- Organizacja przestrzeni eventowej – aranżacja sal, strefy networkingowe
- Koordynacja zespołów – podział zadań i odpowiedzialności
- Obsługa gości i uczestników wydarzenia – jak zapewnić doskonałą obsługę
- Zarządzanie technologią podczas eventów – audiowizualne wsparcie i narzędzia
- Organizacja gastronomii na wydarzeniach – catering, menu, obsługa
- Sytuacje kryzysowe i reagowanie na problemy podczas wydarzenia
Dzień 4: Analiza i podsumowanie wydarzenia, optymalizacja procesów
- Monitorowanie i ocena jakości obsługi podczas wydarzenia
- Zbieranie feedbacku od uczestników – narzędzia i techniki
- Ocena efektywności wydarzenia w kontekście celów biznesowych
- Optymalizacja procesów organizacyjnych na podstawie doświadczeń
- Budowanie długofalowych relacji z uczestnikami i partnerami
- Podsumowanie szkolenia, omówienie najważniejszych wniosków i rekomendacji
Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Dzień 1: Wprowadzenie do organizacji eventów i konferencji | Prowadzący Łukasz Fortuniak | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Dzień 1: Wprowadzenie do organizacji eventów i konferencji | Prowadzący Łukasz Fortuniak | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Dzień 2: Marketing eventów i konferencji | Prowadzący Łukasz Fortuniak | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Dzień 2: Marketing eventów i konferencji | Prowadzący Łukasz Fortuniak | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Dzień 4: Analiza i podsumowanie wydarzenia, optymalizacja procesów | Prowadzący Łukasz Fortuniak | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Dzień 3: Zarządzanie logistyką i obsługą wydarzeń | Prowadzący Łukasz Fortuniak | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Dzień 4: Analiza i podsumowanie wydarzenia, optymalizacja procesów | Prowadzący Łukasz Fortuniak | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Dzień 4: Analiza i podsumowanie wydarzenia, optymalizacja procesów | Prowadzący Łukasz Fortuniak | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja - test w automatycznie generowanym wynikiem | Prowadzący Łukasz Fortuniak | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 170,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 170,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Fortuniak
Karierę zawodową rozwijał w prestiżowych sieciach NH Hotels i Accor, m.in. w Novotel Poznań Centrum – jednym z największych hoteli tej sieci w Polsce. Przeszedł tam wszystkie szczeble kariery – od recepcji, przez sprzedaż, aż po zarządzanie gastronomią i organizację konferencji oraz wydarzeń specjalnych.
Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze eventów i konferencji – od etapu planowania, przez logistykę i koordynację, aż po finalną realizację. Dzięki wieloletniej praktyce łączy perspektywę operacyjną i strategiczną, dostarczając rozwiązania, które podnoszą standard usług i satysfakcję klientów. Posiada doświadczenie zdobyte w ciągu ostatnich 5 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach usługi każdemu z uczestników zostaną udostępnione niezbędne materiały, które wspierają realizację celów szkolenia.
Materiały obejmują:
- materiały papiernicze i piśmiennicze,
- prezentację multimedialną,
- skrypt szkolenia wraz z case studies.
Informacje dodatkowe
Podstawa zwolnienia z VAT: Usługi zwolnione z podatku VAT na podstawie par. 3 ust 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. (tekst jednolity Dz.U. 2018 z dnia 10.04.2018 poz 701 z późn. zmianami).
Harmonogram jest zaplanowany w godzinach zegarowych, przerwy są uwzględnione i nie wliczają się w czas trwania szkolenia.
Harmonogram może ulec zmianie.
Walidacja efektów szkolenia odbędzie się w formie testu z automatycznie generowanym wynikiem, przy zachowaniu odrębności procesu szkolenia od procesu walidacji.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „Google Meet” ze sklepu Google Play lub AppStore.
2. Szerokopasmowe połączenie z internetem.
3. Wymagania sprzętowe - procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy), 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
4. Mikrofon zewnętrzny lub mikrofon wbudowany w urządzeniu oraz głośniki zewnętrzne lub wbudowane w urządzeniu.
5. Google Meet działa w aktualnej wersji oraz dwóch wcześniejszych głównych wersjach tych systemów operacyjnych:
- Apple macOS,
- Microsoft Windows,
- Chrome OS,
- Ubuntu i inne dystrybucje Linuksa oparte na Debianie.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi