Rozwiązywanie konfliktów - szkolenie CoachWise | Małopolski Pociąg do Kariery – sezon 1
Rozwiązywanie konfliktów - szkolenie CoachWise | Małopolski Pociąg do Kariery – sezon 1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie specjalistyczne dla osób znających podstawy coachingu.
- Coachowie, mentorzy, konsultanci
- Specjaliści / Eksperci HR, HRBP
- Menedżerowie i liderzy zespołów
- Osoby zajmujące się rozwojem osobistym i zawodowym
- „Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE"
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji03-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności w zakresie rozpoznawania źródeł konfliktów, analizy ich przyczyn oraz stosowania efektywnych strategii rozwiązywania.Uczestnicy szkolenia nauczą się, jak identyfikować i analizować swoje reakcje oraz potrzeby innych, stosując różne techniki, takie jak analiza transakcyjna, mindfulness czy model APET.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje narzędzie jakim jest Mapa Konfliktu wg modelu CoachWise Conflict Resolution™ | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia składowe modelu CoachWise Conflict Resolution™ | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje techniki radzenia sobie z emocjami | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia techniki radzenia sobie z emocjami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje źródło konfliktu i analizuje jego przyczynę | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje źródło konfliktu i analizuje jego przyczynę zgodnie z modelem CoachWise Conflict Resolution™ | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy efektywne drogi wyjścia z konfliktu | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje drogi wyjścia z konfliktu wg modelu CoachWise Conflict Resolution™ | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje model APET | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia składowe modelu APET | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje 5 styli zarządzania konfliktem | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia 5 styli zarządzania konfliktem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje model analizy transakcyjnej | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje 3 postawy z analizy transakcyjnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie obywa się na platformie zoom. Uczestnicy otrzymują przed rozpoczęciem szkolenia jeden dedykowany link obowiązujący podczas szkolenia 3dniowego. Link zachowuje ważność przez cały okres trwania usługi.
Struktura szkolenia
- główny warsztat szkoleniowy (13 godz. online )
- Praca w parze (Peer-to-Peer Coaching* z osobą z programu szkoleniowego (4 x 60 min.)
*Peer-to-Peer Coaching: Praca w parach to obowiązkowy element programu. Należy przynajmniej 4 razy spotkać się ze swoim klientem coachingowym z programu i przeprowadzić pojedyncze sesje coachingowe zgodnie z wytycznymi otrzymanymi w trakcie trwania programu. Efekty praktyki własnej są monitorowane podczas cyklicznych webinariów przez trenera w trakcie dialogu z uczestnikiem.
Peer-to-Peer Coaching może odbywać się na różnych platformach komunikacyjnych (online) lub w formie bezpośrednich spotkań (stacjonarnie) w terminie indywidualnie ustalonym ze swoim klientem coachingowym.
W tej sytuacji Operator może mieć utrudniony monitoring usługi i w związku z tym praca w parach nie jest uwzględniona na Zaświadczeniu Ukończenia Programu wystawianym na potrzeby uzyskanego dofinansowania.
Zakres merytoryczny
- Nauczysz się przeprowadzać analizę konfliktu z perspektywy obu skonfliktowanych stron, w tym identyfikację potrzeb, wartości i błędów komunikacyjnych.
- Poznasz narzędzia, takie jak Mapa Konfliktu:
- – Identyfikacja źródeł konfliktu;
- – Droga wyjścia z konfliktu.
- Praca z emocjami: rozpoznawanie i zarządzanie emocjami klienta / pracownika.
- Specyfika postawy osoby wspierającej w oparciu o:
- – analizę transakcyjną;
- – podejście self-compassion;
- – NVC (No Violent Communication);
- – neutralność.
- Kompetencje osoby wspierającej klienta/pracownika w konflikcie:
- – techniki radzenia sobie z emocjami;
- – Uważne słuchanie.
- Poprawa komunikacji klienta poprzez eliminację toksyn i podejście NVC
- Testy i analizy: testy preferowanych stylów rozwiązywania konfliktu (Thomas Kilman).
- Arkusze wspierające pracę coacha/mentora/lidera.
Walidacja usługi:
Efekty kształcenia są weryfikowane na bieżąco po ćwiczeniach (główny moduł szkoleniowy) oraz podczas cyklicznych warsztatów uzupełniających w trakcie trwania programu poprzez pytania i odpowiedzi (dialog prowadzącego z uczestnikiem o jego doświadczeniach z praktyki własnej - Study Buddy )
Po ostatnim warsztacie uzupełniającym uczestnik wypełnia test wielokrotnego wyboru sprawdzający nabyte umiejętności, który jest oceniany przez osobę walidującą usługę.
Warunki Techniczne:
- Szkolenie zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem platformy ZOOM. Nie wymaga ona posiadania konta. Uczestnik przechodzi bezpośrednio na spotkanie poprzez kliknięcie linka, który zostanie wysłany przed szkoleniem. Uczestnik otrzyma również instrukcję instalacji i uruchomienia ZOOM.
- Zalecamy wcześniejsze przetestowanie działania mikrofonu oraz kamery.
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest dostęp do internetu i sprzętu ze sprawnym mikrofonem i kamerą (komputer, tablet, smartfon) obsługujące popularne przeglądarki internetowe (Microsoft Edge, Google Chrome, Opera)
- Rekomendujemy używanie stałego łącza internetowego (podłączenie kablowe zamiast WIFI).
Liczba godzin dydaktycznych: 16h
Liczba godzin zegarowych (z wyłączeniem przerw): 12
Liczba godzin teoretycznych (dydaktycznych): 6h
Liczba godzin praktycznych (dydaktycznych): 10h
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 I dzień szkoleniowy online | rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu | Prowadzący Joanna Baranowska-Hanus | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 I dzień szkoleniowy online | rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Stężewska-Kruk | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 I dzień szkoleniowy online | rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu | Prowadzący Joanna Baranowska-Hanus | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 II dzień szkoleniowy online | rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu | Prowadzący Joanna Baranowska-Hanus | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 II dzień szkoleniowy online | rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Stężewska-Kruk | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 II dzień szkoleniowy online | rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu | Prowadzący Joanna Baranowska-Hanus | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 III dzień szkoleniowy online | rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Stężewska-Kruk | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 III dzień szkoleniowy online | rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Stężewska-Kruk | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 III dzień szkoleniowy online | rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu | Prowadzący Joanna Baranowska-Hanus | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 583,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 161,44 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 131,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Monika Stężewska-Kruk
Doświadczenie zawodowe:
Ponad 20 lat pracy w międzynarodowych korporacjach z listy Fortune 500 (Procter & Gamble, Nielsen, PepsiCo). Pełniła funkcje menedżerskie, zarządzała zespołami liczącymi ponad 100 osób, tworzyła nowe działy od podstaw i wykorzystywała narzędzia coachingowe w codziennym zarządzaniu ludźmi i procesami. Specjalizuje się w senior-executive coachingu, CEO on-boardingu, budowaniu wpływu w organizacji, zarządzaniu zmianą, fenomenem oszusta („impostor phenomenon”) i wewnętrznym krytykiem.
Doświadczenie trenerskie:
Wieloletnia trenerka i facylitatorka programów rozwojowych dla menedżerów, liderów i zespołów. W CoachWise prowadzi szkolenie „Rozwiązywanie Konfliktów", którego jest współautorką. Łączy doświadczenie biznesowe z metodami coachingowymi, prowadząc interaktywne, praktyczne warsztaty.
Dodatkowe informacje:
W trakcie pracy doktorskiej poświęconej zjawisku fenomenu oszusta w kontekście budowania władzy w organizacjach.
Joanna Baranowska-Hanus
Posiada ponad 10-letnie doświadczenie menedżerskie w sprzedaży, marketingu i HR w branży farmaceutycznej. Wspiera liderów w budowaniu własnego stylu przywództwa, transformacji zawodowej i rozwoju kariery. Pracuje z zarządami, dyrektorami i menedżerami, prowadzi coachingi indywidualne i grupowe oraz facylituje zespoły w obszarze zmiany i zarządzania konfliktem.
Jest certyfikowaną trenerką i coachem CCL oraz absolwentką programów CTI, ORSC, Synergy, FAI i Coachingu Prowokatywnego. Wykłada na studiach podyplomowych SGH, UŁ i Polskiego Uniwersytetu na Uchodźstwie w Londynie. Pracuje w języku polskim i angielskim.
Współautorka szkolenia Rozwiązywanie Konfliktów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Główny trzydniowy moduł szkoleniowy odbywa się na platformie zoom pod jednym aktywnym linkiem, który udostępniany jest uczestnikom przed terminem rozpoczęcia szkolenia. Link nie traci ważności przez cały okres trwania szkolenia.
Praca w parach (Study Buddy) odbywa się w sposób preferowany przez uczestników - może to być platforma zoom/skype/messenger/telefon/inna lub spotkanie "na żywo" z klientem (bezpośrednio)
Zastosowano rozwiązania zapewniające rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Liczba godzin dydaktycznych: 16h
Liczba godzin zegarowych (z wyłączeniem przerw): 12
Liczba godzin teoretycznych (dydaktycznych): 6h
Liczba godzin praktycznych (dydaktycznych): 10h
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem platformy ZOOM. Nie wymaga ona posiadania konta. Uczestnik przechodzi bezpośrednio na spotkanie poprzez kliknięcie linka, który zostanie wysłany przed szkoleniem. Link jest aktywny przez cały okres trwania szkolenia i obowiązuje jeden na wszystkie jego elementy (główny moduł szkoleniowy i webinaria uzupełniające). Uczestnik otrzyma również instrukcję instalacji i uruchomienia ZOOM.
- Zalecamy wcześniejsze przetestowanie działania mikrofonu oraz kamery.
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest dostęp do internetu i sprzętu ze sprawnym mikrofonem i kamerą (komputer, tablet, smartfon) obsługujące popularne przeglądarki internetowe (Microsoft Edge, Google Chrome, Opera)
- Rekomendujemy używanie stałego łącza internetowego (podłączenie kablowe zamiast WIFI).
- Podczas szkolenia mogą być wykorzystywane cyfrowe tablice, które są ogólnodostępne - Miro lub Padlet. Zalecamy sprawdzenie przed szkoleniem czy mają Państwo dostęp do MIRO bowiem niektóre komputery służbowe mogą mieć zablokowany dostęp do tego narzędzia. Jeśli nie będą mieli Państwo dostępu do MIRO zalecamy skorzytanie z innego komputera lub/i kontakt z organizatorem przed rozpoczęciem szkolenia.