Szkolenie Effective Leadership – Skuteczne przywództwo w praktyce
Szkolenie Effective Leadership – Skuteczne przywództwo w praktyce
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Menedżerowie i liderzy zespołów, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie przywództwa, zarządzania zmianą oraz budowania zaangażowania w zespołach
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji07-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie Effective Leadership – Skuteczne przywództwo w praktyce to intensywny warsztat dla liderów i menedżerów, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności i inspirować zespoły do osiągania wybitnych wyników. Uczestnicy poznają różne style przywództwa oraz uczą się dopasowywać je do kontekstu, potrzeb zespołu i wyzwań organizacyjnych. Dowiesz się tu m.in. jak motywować członków zespołu, prowadzić konstruktywne rozmowy i udzielać feedbacku.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Znajomość podstaw przywództwa (leadershipu) | Kryteria weryfikacji uczestnik identyfikuje kluczowe różnice między rolą lidera a menedżera oraz wymienia cechy skutecznego lidera | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji uczestnik podaje przykłady zachowań typowych dla liderów skutecznie motywujących zespół | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zrozumienie i stosowanie różnych stylów przywództwa | Kryteria weryfikacji uczestnik identyfikuje różne style przywództwa i wskazuje, kiedy są efektywne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji uczestnik dobiera adekwatny styl przywództwa do konkretnego kontekstu zespołowego, uzasadniając wybór | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Zarządzanie zmianą i oporem w zespole | Kryteria weryfikacji uczestnik identyfikuje fazy procesu wprowadzania zmian oraz mechanizmy radzenia sobie z oporem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji uczestnik stosuje efektywne strategie przekazu i wsparcia podczas symulacji komunikacyjnej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Motywowanie zespołu | Kryteria weryfikacji uczestnik opisuje koncepcje motywacji zgodnie z modelem Herzberga | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji uczestnik projektuje strategię motywacyjną dla zespołu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Efektywna komunikacja | Kryteria weryfikacji uczestnik definiuje elementy aktywnego słuchania, konstruktywnego feedbacku oraz precyzyjnego komunikowania oczekiwań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji uczestnik praktykuje udzielanie konstruktywnego feedbacku w symulowanej rozmowie z członkiem zespołu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Prowadzenie negocjacji | Kryteria weryfikacji uczestnik identyfikuje efektywne strategie negocjacyjne, metody budowania relacji oraz sposoby radzenia sobie z trudnymi rozmówcami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji uczestnik prowadzi moderowaną symulację negocjacyjną, wykorzystując poznane techniki | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Współpraca z zespołem i efektywne delegowanie zadań | Kryteria weryfikacji uczestnik identyfikuje mocne strony członków zespołu i stosuje adekwatne zasady delegowania obowiązków | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji uczestnik przypisuje zadania zgodnie z kompetencjami zespołu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Tworzenie strategii przywódczych | Kryteria weryfikacji uczestnik formułuje rekomendacje dla zarządzania zespołem lub zmianą na podstawie analizy case study | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Wprowadzenie do leadershipu: Różnice między liderem a menedżerem, kluczowe cechy skutecznych liderów.
- Style przywództwa: Autokratyczny, demokratyczny, transformacyjny, sytuacyjny – zastosowanie w praktyce.
- Zarządzanie zmianą: Fazy procesu zmiany, zarządzanie oporem i efektywna komunikacja podczas transformacji.
- Motywacja zespołu: Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna, model Herzberga, wykorzystanie SMART i Flow w budowaniu zaangażowania.
- Sztuka komunikacji lidera: Aktywne słuchanie, konstruktywny feedback, komunikowanie oczekiwań.
- Negocjacje: Strategie negocjacyjne, budowanie relacji, radzenie sobie z trudnymi rozmówcami.
- Rozwijanie zespołu i delegowanie zadań: Rozpoznawanie mocnych stron pracowników, efektywne delegowanie obowiązków.
- Warsztaty grupowe – case study: Realistyczne scenariusze przywódcze, praca nad strategią zarządzania zespołem i zmianą.
*Podany harmonogram i kolejność omawianych tematów są wyłącznie orientacyjne; w trakcie szkolenia mogą ulec zmianie w zależności od poziomu zaawansowania uczestników i dynamiki grupy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Wprowadzenie do leadershipu | Dyskusja na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Style przywództwa | Dyskusja na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Przerwa obiadowa | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Zarządzanie zmianą | Dyskusja na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Motywacja zespołu | Dyskusja na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Sztuka komunikacji lidera | Dyskusja na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Negocjacje | Dyskusja na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Przerwa obiadowa | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Rozwijanie zespołu i delegowanie zadań | Dyskusja na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Warsztaty grupowe – case study | Dyskusja na żywo, ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Podsumowanie szkolenia i plan działań | Dyskusja na żywo | Prowadzący Agnieszka Kaczor | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 075,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 192,19 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 156,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Kaczor
Ponad 15 lat doświadczenia w transformacjach Agile w organizacjach takich jak Nationale-Nederlanden, Roche, T‑Mobile, Citi czy Cisco. Od pozycji Business Analyst, przez Test Manager, po Agile Coach — przeszła pełną ścieżkę rozwoju, rozumiejąc wyzwania na każdym poziomie organizacji. Wcześniejsze doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klienta oraz zarządzaniu zespołami sprzedażowymi zapewniły jej wyjątkowe zrozumienie czym jest skupienie na kliencie i dostarczanie wartości.
Zarówno w modelu Watefall, jak i w zwinnych metodach Agile, Agnieszka stawia duży nacisk na komunikację i pracę z zespołami. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu potrafi doskonale dostosować się do napotkanej sytuacji, co prowadzi do widocznych postępów organizacji przywiązanych do dotychczasowych procesów i praktyk.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Materiały szkoleniowe (drukowane na szkoleniu stacjonarnym, elektroniczne na szkoleniu online)
- Elegancki dyplom ukończenia szkolenia
Warunki techniczne
Warunki techniczne
W celu udziału w szkoleniach online konieczne jest spełnienie minimalnych wymagań sprzętowych i odpowiednie łącze internetowe.
- Komputer z połączeniem internetowym
- Głośniki i mikrofon lub zestaw słuchawkowy z mikrofonem
- Kamera internetowa
Podczas wydarzeń live takich jak szkolenia i webinary korzystamy z platformy Zoom i wirtualnej tablicy Mural.
Przed dołączeniem do spotkania należy ściągnąć oprogramowanie klienta Zoom.us i przetestować jego działanie.
UWAGA:
W przypadku braku możliwości instalacji desktopowej wersji Zooma do spotkania można też dołączyć przez przeglądarkę.