AI w pracy i życiu codziennym – automatyzacja na rzecz zielonej transformacji
AI w pracy i życiu codziennym – automatyzacja na rzecz zielonej transformacji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Grupa docelowa usługi
- osoby indywidualne chcący poszerzyć swoje kompetencje w obszarze technologii telekomunikacyjnej i informacyjnej - sztuczna inteligencja
- przedsiębiorcy chcący poszerzyć swoje kompetencje w obszarze sztucznej inteligencji, AI i chcących zautomatyzować powtarzalne zadania
- każda osoba, chcąca rozwijać zielone umiejętności i kompetencje ekologiczne, w celu dostosowania swoich umiejętności do zmian na rynku pracy wynikających z transformacji ekologicznej regionu oraz nowej technologii
Niniejsza usługa rozwojowa dot. kształcenia zawodowego/przekwalifikowania zawodowego i prowadzi do nabycia zielonych kompetencji oraz pozyskaniu nowych umiejętności związane z nowoczesną technologią. Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych zamieszkujących lub pracujących lub uczących się na terenie całej Polski, adekwatnej usługi rozwojowej w celu zdobycia umiejętności zawodowych niezbędnych do podjęcia pracy w sektorze zielonej gospodarki.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji06-11-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego projektowania i wdrażania rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji, które automatyzują procesy oraz podnoszą efektywność energetyczną i materiałową organizacji. Absolwent potrafi wybrać i zintegrować narzędzia AI w sposób zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju, mierzyć ich wpływ środowiskowy, a także opracować plan redukcji emisji CO₂ i zużycia zasobów. Dzięki temu rozwija zielone kompetencje i wspiera realizację celów ESG.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia podstawowe pojęcia sztucznej inteligencji i ich znaczenie dla ochrony środowiska | Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe terminy: model językowy, prompt, ślad węglowy, ESG | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Określa korzyści i potencjalne zagrożenia wynikające z wykorzystania AI w ekologicznym kontekście | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Stosuje zielone prompty do tworzenia raportów i rekomendacji środowiskowych | Kryteria weryfikacji Formułuje prompt generujący podstawowy raport ESG | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Doprecyzowuje zapytania tak, aby uwzględniały redukcję emisji, papieru i energii | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Generuje krótką listę działań minimalizujących odpady | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wdraża bezpapierowe procesy w Google Workspace i ChatGPT | Kryteria weryfikacji Tworzy dokument w chmurze z raportem zużycia energii | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wykorzystuje AI do podejmowania proekologicznych decyzji zakupowych i podróżnych | Kryteria weryfikacji Korzysta z AI do wyboru produktu z certyfikatem EU Ecolabel | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Planuje podróż o obniżonym śladzie węglowym (nocleg Green Key) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Tworzy prosty plan zdrowotny oparty na diecie planetarnej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Tworzy materiały cyfrowe o ograniczonym wpływie środowiskowym | Kryteria weryfikacji Generuje grafikę lub film promujący zrównoważony rozwój | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Kompresuje pliki w Squoosh, zmniejszając ich rozmiar bez utraty jakości | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje zestaw zielonych materiałów marketingowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Propaguje wiedzę o zrównoważonym rozwoju z wykorzystaniem AI | Kryteria weryfikacji Opracowuje przy pomocy AI zestaw fiszek edukacyjnych „Eko-fakty” | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Tworzy listę argumentów i tez uzasadniających wprowadzenie zasad zrównoważonego rozwoju w swojej firmie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Projektuje asystenta AI wspomagającego zielone decyzje | Kryteria weryfikacji Definiuje rolę i funkcje eko-asystenta | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Implementuje podstawowe scenariusze odpowiedzi ukierunkowane na redukcję CO₂ | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Testuje działanie asystenta na trzech przykładowych pytaniach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady etycznego i niskoemisyjnego korzystania z AI | Kryteria weryfikacji Wskazuje główne ryzyka etyczne i środowiskowe | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opisuje sposoby ograniczania śladu cyfrowego modeli AI | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Analizuje przykład wdrożenia AI pod kątem zgodności z ESG | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie stacjonarne połączone z usługą zdalną w czasie rzeczywistym.Zdalna walidacja uczestników szkolenia
Szkolenie adresowane jest do:
- osób indywidualnych chcących poszerzyć kompetencje w zakresie sztucznej inteligencji,
- przedsiębiorców zainteresowanych automatyzacją powtarzalnych zadań i wdrażaniem rozwiązań AI w firmie,
- osób rozwijających zielone umiejętności i kompetencje ekologiczne w odpowiedzi na wyzwania transformacji energetycznej i cyfrowej.
Warunki organizacyjne
- Liczba uczestników: od 3 do 10 osób, bez podziału na podgrupy.
- Stanowiska komputerowe: każdy uczestnik pracuje na samodzielnym stanowisku komputerowym oraz dostępem do aplikacji CHAT GPT
- Wyposażenie sali:
- rzutnik multimedialny, ekran i tablica suchościeralna,
- dostęp do Internetu,
- Tryb zajęć: warsztaty z ćwiczeniami indywidualnymi i grupowymi.
- Materiały: prezentacja, ćwiczenia praktyczne w formie elektronicznej
- Metoda walidacji:
Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie
- Test przygotowany z wykorzystaniem narządzia Google Forms.
- Sposób przeprowadzenia testu:
- Rozpoczecie walidacji - Uczestnik otrzymuje link do testu na adres mailowy podany w bazie BUR.
- Wypełnia test i po zakończeniu naciska przycisk wyślij.
- Odpowiedzi są sprawdzane automatycznie na podstawie wzorca ustawionego w formularzu testu i zapisywane do pliku.
- Aby zaliczyć test uczestnik musi udzielić 70% prawidłowych odpowiedzi.
- Wyniki monitorowane są na bieżąco.
- Po zakończeniu testu walidator informuje uczestników o wynikach i sporządza stosowny protokół.
Metoda: Obserwacja w warunkach symulowanych - OnLine
Obserwacja pracy uczestnika podczas realizacji zadania symulacyjnego w narzędziu online - -aplikacja Microsoft Teams
Przebieg walidacji
- Przygotowanie:
- Trener/walidator przygotowuje zadanie symulacyjne odzwierciedlające realne sytuacje zawodowe.
- Uczestnicy na maila podanego poprzez Chat Microsoft Teams otrzymują instrukcję wykonania zadania i kryteria oceny.
- Realizacja zadania przez uczestnika:
- Każdy uczestnik wykonuje zadanie w swoim środowisku i udostępnia ekran ze swoimi działaniami
- W trakcie wykonywania zadania walidator obserwuje sposób pracy, kolejność działań oraz rezultat końcowy.
- Obserwacja i notatki walidatora:
- Walidator korzysta z przygotowanego dla każdego uczestnika arkusza obserwacji symulowanej i zaznacza stopień osiągnięcia kryteriów dla zadania.
- W trakcie trwania walidacji może zadawać pytania doprecyzowujące, ale nie podpowiada uczestnikowi rozwiązania.
- Ocenie podlegają:
- Poprawność wykonania zadania zgodnie z instrukcją.
- Umiejętność zastosowania wiedzy w praktyce.
- Sprawność obsługi narzędzia ChatGPT
- Jakość i kompletność końcowego rozwiązania.
- Samodzielność w pracy online.
Podsumowanie i ocena:
- Po zakończeniu zadania walidator omawia krótko mocne strony i obszary do poprawy.
- Uczestnik otrzymuje wynik walidacji (zaliczył/nie zaliczył) z ewentualnymi uwagami walidatora
Dokumentacja z walidacji
- Lista obecności lub zrzut ekranu uczestników walidacji online.
- Arkusze obserwacji z zaznaczeniem osiągniętych efektów uczenia się.
- Zrzuty ekranów uczestników z wykonanym zadaniem
- Zbiorcze zestawienie arkuszy z oceną walidatora i rekomendacjami
Wszystkie dokumenty są podpisane przez walidatora i przekazane w wersji elektronicznej do organizatora szkolenia
Warunki techniczne przeprowadzenia walidacji
- Stabilne połączenie internetowe.
- Kamera i mikrofon uczestnika włączone w trakcie walidacji.
- Uczestnik udostępnia ekran podczas wykonywania zadania.
Szkolenie trwa 16 godzin lekcyjnych w podziale:
Szkolenie trwa 16 godzin lekcyjnych w podziale:
Teoria 4 godziny lekcyjne - usługa stacjonarna
Praktyka 11 godzin lekcyjnych - usługa stacjonarna
Egzamin 1 godzina lekcyjna - usługa zdalna w czasie rzeczywistym
Łącznie 15 godzin lekcyjnych usługi stacjonarnej
oraz 1 godzina lekcyjna usługi zdalnej w czasie rzeczywistym
Jedna godzina zajęć to jedna godzina lekcyjna rozumiana jako 45 min.
W czas trwania szkolenia nie są wliczane przerwy.
Dodatkowo w każdym dniu szkolenia przewidziane są 3 przerwy: 2* 15 min oraz 1*30 min.
Moduł 1: Podstawy sztucznej inteligencji – jak AI wspiera ochronę środowiska
- Czym naprawdę jest AI i jak działa w praktyce
- W jaki sposób AI sprzyja ochronie środowiska i redukcji zużycia energii
- Jak używać AI, by przestrzegać zasad zrównoważonego rozwoju
- Przegląd narzędzi AI (ChatGPT, Claude, Gemini, Perplexity, DeepSeek i PLLuM inne)
- Wersje płatne vs. darmowe - kiedy warto inwestować
- Aktualność danych w AI
Moduł 2: Zielony Prompt Engineering – jak zadawać pytania AI, by obniżyć emisje
- Podstawy formułowania promptów (rola, cel, dane wejściowe).
- Techniki precyzowania promptów w celu uzyskania jak najlepszych odpowiedzi
- Techniki tworzenia promptów proekologicznych (redukcja emisji, zużycia papieru i energii).
- Prompt jako narzędzie do szybkiego generowania raportów i rekomendacji środowiskowych.
- Tworzenie promptu, który generuje prosty raport ESG zawierający działania redukujące emisje CO₂.
- Generowanie krótkiego zestawienia pomysłów na minimalizację odpadów za pomocą AI.
Moduł 3: Biuro bez papieru – automatyzacja pracy z wykorzystaniem AI
- Ekologiczna praca w chmurze Google Drive – zero papieru
- Automatyzacja formularzy w Google Sheets z wykorzystaniem ChatGPT i Gemini
- Błyskawiczne tworzenie raportów środowiskowych w Dokumentach Google – oszczędność czasu i energii
- Canvas ChatGPT – automatyczne tworzenie atrakcyjnych wizualnie dokumentów
- ChatGPT Tasks - automatyzacja codziennych zadań oszczędzająca czas i energię
- ChatGPT Agent - automatyzacja dowolnej czynności w przeglądarce
- Squoosh – prosty sposób na znaczną redukcję śladu cyfrowego
- Przeglądarka Brave – ogranicz zużycie danych i przyspiesz pracę w internecie
- Google AI Studio - jak używać wirtualnego pomocnika do zadań w przeglądarce
Moduł 4: Twój ekologiczny doradca AI – inteligentne decyzje zakupowe i ekologiczny styl życia
- Planowanie podróży z minimalnym śladem węglowym
- Wyszukiwanie i porównywanie produktów z ChatemGPT i Gemini w celu wyboru tych najbardziej proekologicznych, idealnie zawierających certyfikat EU Ecolabel
- Użycie funkcji wyszukiwania ChataGPT do znajdowania noclegów zawierających certyfikat GreenKey celem redukcji emisji w trakcie podróży służbowych
- Tworzenie spersonalizowanych planów wspomagających zdrowie
- Rozmowa z AI jako prywatnym coachem, dietetykiem lub psychologiem
- Organizacja czasu i zarządzanie zadaniami
Moduł 5: AI w grafice i wideo – wizualne materiały przyjazne środowisku i automatyzacja marketingu ekologicznego
- Generowanie i edycja profesjonalnych grafik i wizualizacji
- Ocena stanu roślin i środowiska na podstawie przesłanych zdjęć celem uzyskania informacji o ich stanie i sugestii dotyczących ich pielęgnacji
- Tworzenie zielonych materiałów marketingowych
- Projektowanie wnętrz za pomocą promptów
- Generowanie proekologicznych filmów dzięki narzędziu Sora
- Tworzenie podcastu o ekologii z Gemini
- Tworzenie profesjonalnych infografik w Google Gemini
Moduł 6: Zielone Laboratorium AI – w jaki sposób uczyć się tematów związanych z ekologią i zrównoważonym rozwojem
- Techniki efektywnego uczenia się z AI na podstawie wytycznych Uniwersytetu Oksfordzkiego (metoda Feynmana, pytania sokratejskie)
- Użycie funkcji “Deep Research” w ChacieGPT celem wyszukania wartościowych materiałów dotyczących ochrony środowiska
- Wykorzystanie opcji "Ucz się o przyswajaj wiedzę" w ChacieGPT
- Przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych i wystąpień publicznych
Moduł 7: Asystenci AI:
- Czym są asystenci AI w ChatGPT i jak mogą pomóc nam na co dzień
- Tworzenie asystentów AI wspomagających podejmowanie proekologicznych decyzji
- Czym są projekty i dlaczego są niezastąpione przy wykonywaniu większych zadań
- Tworzenie projektów w ChatGPT
- "Slash commands", czyli jak zautomatyzowac powtarzalne prompty w AI
Moduł 8: Zrównoważone AI – etyka, bezpieczeństwo danych i ograniczanie śladu cyfrowego:
- Bezpieczeństwo danych, aspekty etyczne i pozostałe techniki ograniczania śladu cyfrowego
- Zasady etycznego korzystania z AI w kontekście ESG i zapobiegania greenwashingowi
Moduł 9: AI w służbie zielonych technologii – trendy i innowacje zgodne z ESG:
- Przegląd najnowszych narzędzi AI wspierających gospodarkę o obiegu zamkniętym
- Case study firm, które wdrożyły AI do redukcji emisji CO₂ i zużycia wody
- Mapowanie przyszłych kompetencji zielonych oraz kierunków rozwoju technologii AI
Moduł 10: Egzamin wewnętrzny
Zielone umiejętności i kompetencje zawarte w kursie:
- świadomość środowiskowa i umiejętność rozpoznawania wpływu technologii na klimat,
- zdolność tworzenia i wykorzystywania proekologicznych promptów w narzędziach AI,
- kompetencje w ograniczaniu emisji CO₂ poprzez planowanie podróży niskoemisyjnych,
- umiejętność analizy produktów pod kątem certyfikatów ekologicznych i wyboru rozwiązań o mniejszym śladzie środowiskowym,
- sprawność w projektowaniu i utrzymaniu biura bez papieru z użyciem chmury i e-podpisu,
- zdolność automatyzacji procesów biurowych w Google Workspace w celu redukcji zużycia zasobów,
- biegłość w generowaniu i interpretacji raportów ESG przy pomocy AI,
- umiejętność kompresji i optymalizacji plików w celu zmniejszenia śladu cyfrowego,
- kompetencje w zakresie etycznego i bezpiecznego korzystania z AI zgodnie z zasadami ESG,
- umiejętności komunikacyjne i pracy zespołowej sprzyjające wdrażaniu zielonych innowacji,
- zdolność adaptacji i rezyliencji wobec dynamicznie rozwijających się zielonych technologii,
- kreatywność w tworzeniu materiałów marketingowych promujących zrównoważony rozwój,
- umiejętność projektowania eko-asystentów AI wspierających decyzje środowiskowe,
- umiejętność organizacji czasu i zadań w sposób minimalizujący ślad węglowy spotkań i przejazdów,
- zdolność uczenia się i przekazywania wiedzy o zrównoważonym rozwoju przy wsparciu AI,
- analityczne myślenie przy ocenie efektywności energetycznej procesów i projektów,
- umiejętność przygotowywania i prezentowania zielonych strategii transformacji cyfrowej,
- zarządzanie odpadami cyfrowymi i fizycznymi poprzez automatyzację i zasady gospodarki obiegu zamkniętego,
- promowanie kultury ciągłego dosk
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Moduł1: Podstawy sztucznej inteligencji – jak AI wspiera ochronę środowiska | Prowadzący Piotr ZAWIERUCHA | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Przerwa kawowa | Prowadzący Piotr ZAWIERUCHA | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Moduł 2:Zielony Prompt Engineering – jak zadawać pytania AI, by obniżyć emisje | Prowadzący Piotr ZAWIERUCHA | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Przerwa kawowa | Prowadzący Piotr ZAWIERUCHA | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Moduł 3:Biuro bez papieru– automatyzacja pracy AI z wykorzystaniem AI | Prowadzący Piotr ZAWIERUCHA | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Przerwa obiadowa | Prowadzący Piotr ZAWIERUCHA | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Moduł 4:Twój ekologiczny doradca AI – inteligentne decyzje zakupowe i ekologiczny styl życia | Prowadzący Piotr ZAWIERUCHA | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Moduł 5: AI w grafice i wideo – wizualne materiały przyjazne środowisku i automatyzacja marketingu ekologicznego | Prowadzący Piotr ZAWIERUCHA | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Przerwa kawowa | Prowadzący Piotr ZAWIERUCHA | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Zielone Laboratorium AI– w jaki sposób uczyć się tematów związanych z ekologią i zrównoważonym rozwojem | Prowadzący Piotr ZAWIERUCHA | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Przerwa kawowa | Prowadzący Piotr ZAWIERUCHA | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Moduł 7:Asystenci AI | Prowadzący Piotr ZAWIERUCHA | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Przerwa obiadowa | Prowadzący Piotr ZAWIERUCHA | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Moduł 8:Zrównoważone AI – etyka, bezpieczeństwo danych i ograniczanie śladu cyfrowego | Prowadzący Piotr ZAWIERUCHA | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 AI w służbie zielonych technologii – trendy i innowacje zgodne z ESG | Prowadzący Piotr ZAWIERUCHA | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Egzamin wewnętrzny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 309,38 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 309,38 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Piotr ZAWIERUCHA
Pasjonat nowoczesnych rozwiązań opartych na AI – wykorzystuje sztuczną inteligencję zarówno w pracy, jak i w codziennym życiu. Twórca popularnych treści edukacyjnych na platformie LinkedIn, gdzie jego posty i materiały szkoleniowe śledzi ponad 4000 obserwujących. Dzieli się wiedzą w sposób przystępny, inspirujący i zgodny z aktualnymi trendami w edukacji cyfrowej.
W roli trenera skupia się na praktycznym wymiarze zdobywanej wiedzy – jego szkolenia opierają się na realnych scenariuszach użycia AI. Posługuje się prostym i zrozumiałym językiem, dzięki czemu skutecznie dociera do osób z różnym poziomem zaawansowania technologicznego.
W swojej pracy edukacyjnej korzysta z efektywnych technik uczenia się, takich jak metoda Feynmana,Spaced Repetition i fiszki, praktyczne zadania i feedback w czasie rzeczywistym. Wspiera rozwój kompetencji cyfrowych oraz zielonych umiejętności niezbędnych do wdrażania sztucznej inteligencji zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały przekazane uczestnikom: prezentacja ze szkolenia dostarczona elektroniczne w PDF.
Informacje dodatkowe
PODSTAWA ZWOLNIENIA Z VAT:
Podstawy prawne zwolnienia z vat : 1. Rozporządzenie Ministra Finansów z dn. 20.12.2013 r. paragraf 3 ust 1 pkt.14. Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego , finansowane w co najmniej 70 % ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Każdy uczestnik pracuje na przygotowanym przez wykonawcę usługi, stanowisku komputerowym z dostępem do licencjonowanej wersji CHAT GPT i dostępem do internetu.
Walidacja online: Trener łączy się z uczestnikami za pośrednictwem platformy do wideokonferencji Microsoft Teams. Kod dostępu Link do spotkania wraz z kodem dostępowym zostanie podany najpóźniej dzień przed planowanym terminem usługi.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe