AKADEMIA ROZWOJU OSOBISTEGO - komunikacja, zarządzanie sobą w czasie, rozwiązywanie problemów i konfliktow w firmie
AKADEMIA ROZWOJU OSOBISTEGO - komunikacja, zarządzanie sobą w czasie, rozwiązywanie problemów i konfliktow w firmie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest dla:
- właścicieli firm, zarządów, dyrektorów, kierowników, managerów zarówno sektora MŚP jak i dużych przedsiębiorstw
- kierowników projektów, kierowników zmian
- specjalistów niezależnie od dziedziny / branży
- mentorów, mediatorów, coachów, pracowników HR, Kadr
- dla osób, które chcą poprawić swoje kompetencje oraz realizować proces rozwoju osobistego ukierunkowany na wzmacnianie swoich mocnych i niwelowanie słabych stron
- dla pracowników instytucji publicznych
- dla osób szukających pracy chcących nabyć nowe kompetencje
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji21-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa ma charakter edukacyjny. Usługa „ AKADEMIA ROZWOJU OSOBISTEGO - komunikacja, zarządzanie sobą w czasie, rozwiązywanie problemów i konfliktów, " przygotowuje uczestnika do skutecznego, efektywnego komunikowania się w życiu zawodowym oraz planowania i organizowania pracy własnej, zarządzania czasem przeznaczanym na poszczególne zadania zawodowe jak również skutecznego rozwiązywania problemów i konfliktów z użyciem metod i technik przedstawionych na szkoleniu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje zadania priorytetowe w pracy zawodowej zgodnie z zasadami priorytetyzacji | Kryteria weryfikacji Uczestnik określa zadania priorytetowe w pracy zawodowej zgodnie z zasadami priorytetyzacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik skutecznie i efektowanie planuje i organizuje swoją pracę | Kryteria weryfikacji Uczestnik skutecznie dobiera metody i techniki w zakresie planowania i organizowania swojej pracy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik na bieżąco kontroluje i monitoruje postępy w zaplanowanych działaniach | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje postępy w zaplanowanych działaniach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik skutecznie wdraża narzędzia pozwalające na stworzenie efektywnego systemu zarządzania własnym czasem | Kryteria weryfikacji Uczestnik szczegółowo opisuje narzędzia pozwalające na stworzenie efektywnego systemu zarządzania własnym czasem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik efektywnie wdraża pracę pod presją czasu | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia efektywne rozwiązania pracy pod presją czasu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje i likwiduje czynniki zakłócające pracę i podnosi jej efektywność poprzez ich eliminacją | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia i szczegółowo charakteryzuje czynniki zakłócające pracę i podnosi jej efektywność poprzez ich eliminacją | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wdraża i stosuje analizy przyczynowo skutkowe do rozwiązywania problemów - jak Diagram Ishikawy, Problem Solving, 5 Why | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymiania i krótko opisuje analizy przyczynowo skutkowe do rozwiązywania problemów - jak Diagram Ishikawy, Problem Solving, 5 Why | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik cechuje się postawą otwartą w odniesieniu do różnych rozwiązań problemu | Kryteria weryfikacji Uczestnik przyjmuje postawą otwartą w odniesieniu do różnych rozwiązań problemu podczas warsztatów/ćwiczeń | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik szybko wypracowuje samodzielnie lub w zespole rozwiązanie problemu w warunkach niepewności | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje rozwiązania rozwiązanie problemu w warunkach niepewności | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik przejawia etyczny sposóbpostępowania w zakresie stosowania MindSonar oraz innych narzędzi ze szkolenia | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykazuje etycznezachowanie poprzez jasną i przejrzystą komunikację używając narzędzi nabytych podczas szkolenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik inicjuje i dzieli się praktykamistosowanymi podczas szkolenia wśród współpracowników i Partnerów Biznesowych - w codziennej współpracy | Kryteria weryfikacji Uczestnik regularnie udzielakonstruktywnej informacji zwrotnej oraz dzieli się praktykami stosowanymi w metodach, narzędziach, badaniu MindSonar z innymi współpracownikami i partnerami biznesowymi, aby promować pozytywne relacje i efektywną komunikację. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje swoje cele woparciu o model SPEZIOR | Kryteria weryfikacji Uczestnik określa swoje cele,korzystając z modelu SPEZIOR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia zasady budowaniaporozumienia w komunikacji | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje oraz rozróżniakluczowe zasady i techniki stosowane w procesie budowania porozumienia podczas komunikacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje założenia i celewyrażenia siebie w komunikacie "JA". | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi efektywniekomunikować się z poziomu komunikatu "JA", wie dlaczego komunikat "TY" nie jest odpowiednim narzędziem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie zasady udzielaniainformacji zwrotne | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje i przypisujeodpowiednie metody udzielania prawidłowej informacji zwrotnej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje różne rodzajekonfliktów | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi rozróżnić konfliktwartości od konfliktu potrzeb. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia rozwiązaniekonfliktu poprzez podejście "wygrana- wygrana" | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje model "wygrana-wygrana", a jednocześnie jest w stanie podać różnice pomiędzy tym modelem, a kompromisem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik konstruuje i stosuje pytaniaotwarte i zamknięte w zależności od sytuacji i potrzeb w komunikacji z drugą osobą. | Kryteria weryfikacji Uczestnik umiejętnie konstruujezarówno pytania otwarte, które stymulują rozmówcę do otwartego wyrażania swoich myśli i uczuć, jak i pytania zamknięte, które pozwalają na uzyskanie konkretnych informacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje techniki aktywnego iwspierającego słuchania rozmówcy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje techniki aktywnego iwspierającego słuchania, a także odzwierciedlania rozmówcy, co sprzyja budowaniu zaufania i lepszemu zrozumieniu drugiej strony. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje Ramę Partnerstwa wkontaktach z Partnerami Biznesowymi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik konsekwentnie stosuje RamęPartnerstwa w relacjach biznesowych, dbając o wzajemny szacunek i zrozumienie potrzeb wszystkich zaangażowanych stron. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik asertywnie wyraża swojepotrzeby z zachowaniem szacunku dla drugiej osoby | Kryteria weryfikacji Uczestnik w trudnych sytuacjachkomunikacyjnych wyraża swoje potrzeby w sposób asertywny, jednocześnie szanując potrzeby drugiej osoby | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje zachowania w celurozwiązywania konfliktów zanim pojawią się silne emocje | Kryteria weryfikacji Uczestnik w sytuacjach konfliktowychpodejmuje działania mające na celu rozwiązanie problemów zanim eskalują one do silnych emocji, tworząc porozumienia korzystne dla wszystkich stron zaangażowanych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik przejawia etyczny sposóbpostępowania komunikując się transparentnie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykazuje etycznezachowanie poprzez jasną i przejrzystą komunikację używając narzędzi nabytych podczas szkolenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik wykazuje się otwartością wszukaniu rozwiązań konfliktu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykazuje gotowość doaktywnego poszukiwania rozwiązań konfliktów poprzez otwartą i elastyczną postawę. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
I MODUŁ - Komunikacja
Wprowadzenie do I modułu szkolenia
- Definiowanie swoich celów na szkolenie - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie,
- Postawa reaktywna i proaktywna w komunikacji – wykład, ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Trójkąt dramatyczny Karpmana i jego wpływ na komunikację- wykład, ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Zamiana języka negatywnego na język pozytywny w procesie komuniakcji - wykład/ ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie,
- Sprecyzowanie celów w komunikacji - SMART, SPEZIOR - wykład/ćwiczenia dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Wzajemne zrozumienie (metody)- wykład/ćwiczenie indywidualne i grupowe, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Przeszkody/blokady komunikacyjne oraz unikanie blokad komunikacyjnych, które przeszkadzają w porozumieniu - wykład/ćwiczenie grupowe, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie + ćwiczenie w parach
- Pytania otwarte / stosowanie pytań otwartych - zasady, przykłady - wykład/praca grupowa, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie + ćwiczenie
- Stosowanie słuchania odzwierciedlającego - aktywne słuchanie - wykład/ćwiczenie trenera z grupą dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Doskonalenie słuchania odzwierciedlającego i spójność - wykład/ćwiczenia w parach, trójkach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Doskonalenie pytań otwartych - wykład/ ćwiczenia w małych grupach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Emocje – ich znaczenie w komunikacji - wykład/ćwiczenie indywidualne, grupowe, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Intencje emocji - wykład/ćwiczenie indywidualne, grupowe, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Wpływanie na emocje - narzędzia - wykład/ćwiczenie indywidualne, grupowe, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Komunikat "JA" - założenia, cel używania komunikatu "JA" - wykład/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Budowa komunikatu "JA" - ćwiczenia indywidualne, w parach - ćwiczenia, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Inne metody z użyciem komunikatu "JA" - wykład, dzielenie się wnioskami, ćwiczenia indywidualne, w parach - ćwiczenia, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Kultura informacji zwrotnej - zasady, znaczenie - wykład/ dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Używanie informacji zwrotnej wśród pracowników/Partnerów Biznesowych - przykłady - wykład/ćwiczenia grupowe i ćwiczenia w parach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Metody stosowania informacji zwrotnej - wykład/ćwiczenia metod, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Warsztat z użyciem narzędzi i metod komunikacji - warsztat, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Podsumowanie modułu
II MODUŁ - Zarządzanie sobą w czasie
Wprowadzenie do modułu szkolenia
- Określanie zadań priorytetowych w pracy zawodowej - wykład/case study/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Mój obecny wewnętrzny styl zarządzania czasem - wykład / ćwiczenie z analizą - indywidualne, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Planowanie i reguły planowania czasu oraz organizowanie pracy - wykład/ćwiczenie w grupach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Kontrolowanie nakładu pracy na poszczególne obowiązki w miejscu pracy - wykład/case study/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Bieżące kontrolowanie monitorowania postępów w zaplanowanych działaniach - wykład/case study/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Skutki koncentracji na jednym typie zadań - wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Narzędzia i metody pozwalające na stworzenie efektywnego systemu zarządzania własnym czasem - wykład/ćwiczenie w małych grupach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Efektywna praca pod presją czasu - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Identyfikowanie i likwidowanie czynników zakłócających pracę (pożeracze czasu) i podniesienie jej efektywności - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Warsztat - gra "Synergia" z wykorzystaniem wszystkich elementów szkolenia zarządzania sobą w czasie - wykład/warsztat-gra, dzielenie się wnioskami, podsumowanie warsztatu z odpowiedziami na pytanie
- Podsumowanie modułu
III MODUŁ - Rozwiązywanie problemów - metody i techniki
Wprowadzenie do modułu szkolenia
- Proces analizy problemu - wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Metody i techniki rozwiązywania problemów - wykład/ćwiczenie/ dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Diagram Ishikawy - rybiej ości - analiza przyczynowo-skutkowa problemu - wykład/ćwiczenie/ dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Problem Solving - znalezienie przyczyny problemu - wykład/ćwiczenie/ dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Pokonywanie ograniczeń własnego myślenia - wykład/ćwiczenie/się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Pięciokrotne pytanie „dlaczego” (5W) - wykład/ćwiczenie w parach/dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Problem jako wyzwanie i porządkowanie informacji - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Wdrażanie rozwiązań niwelujących problemy w Firmie i działań zapobiegawczych - metody i techniki - wykład/ćwiczenie dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Podsumowanie modułu III - podsumowanie, odpowiedzi na pytania, dyskusja
IV MODUŁ - Rozwiązywanie konfliktów
Wprowadzenie do modułu szkolenia
- Konflikt - rozróżnianie rodzajów konfliktów i właściwe działanie (wstęp) - wykład/ćwiczenia w grupie/lub w parach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Rama partnerstwa w ramach rozwiązywania konfliktów - wykład/ćwiczenia indywidualne z podręcznikiem, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Myślenie WIN-WIN wygrana-wygrana - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytanie
- Rozwiązywanie konfliktów metodą wygrana-wygrana - ćwiczenia, w parach dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w przypadku różnych wartości - wykład/ćwiczenie grupowe lub/i w parach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Proste techniki mediacji i negocjacji:wykład/ćwiczenie grupowe lub/i w parach, dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Warsztat / gra symulacyjna z poznanych kompetencji na szkoleniu - dzielenie się wnioskami, podsumowanie z odpowiedziami na pytania
- Podsumowanie szkolenia
- Test wiedzy
- Walidacja - podsumowanie
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Weryfikacja efektów uczenia się:
- Test pisemny wiedzy z zakresu szkolenia ze wskazanych obszarów merytorycznych (przypisany obszar w metodach walidacji) - warunek zaliczenia - min 80% poprawnych odpowiedzi
- Walidacja w postaci obserwacji w warunkach rzeczywistych weryfikowana przez specjalnego Walidatora
Walidacja odbywać się będzie poprzez stworzenie zadania grupowego, które pozwoli obserwować i ocenić kompetencje uczestników w obszarze:
- komunikacji / porozumiewania się
- zarządzania sobą w czasie
- rozwiązywanie problemów
- rozwiązywania konfliktów
Trener będzie korzystał z:
- karty obserwacyjnej dla trenera
- Instrukcji dla uczestników do zadania grupowego
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych - 1 godzina = 60 minut
Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi
W przypadku obecności tylko 1 uczestnika na szkoleniu - wszystkie ćwiczenia będą realizowane wspólnie z trenerem celem realizacji efektów uczenia się.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 58 Wprowadzenie do I modułu szkolenia | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 07:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 58 Definiowanie swoich celów na szkolenie | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 58 Postawa reaktywna i proaktywna w komunikacji | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 58 Trójkąt dramatyczny Karpmana i jego wpływ na komunikację | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 58 Zamiana języka negatywnego na język pozytywny w procesie komuniakcji | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 58 Sprecyzowanie celów w komunikacji - SMART, SPEZIOR | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 58 Wzajemne zrozumienie (metody) | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 58 Przeszkody/blokady komunikacyjne oraz unikanie blokad komunikacyjnych, które przeszkadzają w porozumieniu | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 58 Pytania otwarte / stosowanie pytań otwartych część I | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 58 Pytania otwarte / stosowanie pytań otwartych część I | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 08:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 58 Stosowanie słuchania odzwierciedlającego - aktywne słuchanie | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 58 Doskonalenie słuchania odzwierciedlającego i spójność | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 58 Doskonalenie pytań otwartych | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 58 Emocje – ich znaczenie w komunikacji | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 58 Intencje emocji | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 58 Wpływanie na emocje - narzędzia | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 29-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 58 Komunikat "JA" - założenia, cel używania komunikatu "JA" - | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 08:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 58 Budowa komunikatu "JA" | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 58 Inne metody z użyciem komunikatu "JA" | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 58 Kultura informacji zwrotnej - zasady, znaczenie | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 58 Używanie informacji zwrotnej wśród pracowników/Partnerów Biznesowych | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 58 Metody stosowania informacji zwrotnej | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 58 Warsztat z użyciem narzędzi i metod komunikacji | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 58 Podsumowanie modułu | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 05-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 58 Wprowadzenie do modułu szkolenia | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 07:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 58 Określanie zadań priorytetowych w pracy zawodowej | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 58 Mój obecny wewnętrzny styl zarządzania czasem | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 58 Planowanie i reguły planowania czasu oraz organizowanie pracy | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 58 Kontrolowanie nakładu pracy na poszczególne obowiązki w miejscu pracy | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 58 Bieżące kontrolowanie monitorowania postępów w zaplanowanych działaniach | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 58 Skutki koncentracji na jednym typie zadań | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 58 Narzędzia i metody pozwalające na stworzenie efektywnego systemu zarządzania własnym czasem | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 58 Efektywna praca pod presją czasu | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 08:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 58 Identyfikowanie i likwidowanie czynników zakłócających pracę (pożeracze czasu) i podniesienie jej efektywności | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 58 Warsztat - gra "Synergia" z wykorzystaniem wszystkich elementów szkolenia zarządzania sobą w czasie | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 58 Podsumowanie modułu | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 58 Wprowadzenie do III modułu szkolenia, Proces analizy problemu | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 58 Metody i techniki rozwiązywania problemów | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 58 Diagram Ishikawy - rybiej ości - analiza przyczynowo-skutkowa problemu cz I | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 58 Diagram Ishikawy - rybiej ości - analiza przyczynowo-skutkowa problemu cz II | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 08:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 58 Problem Solving - znalezienie przyczyny problemu | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 58 Pokonywanie ograniczeń własnego myślenia | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 58 Pięciokrotne pytanie „dlaczego” (5W) | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 58 Problem jako wyzwanie i porządkowanie informacji | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 58 Wdrażanie rozwiązań niwelujących problemy w Firmie i działań zapobiegawczych - metody i techniki | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 58 Podsumowanie modułu III - podsumowanie, odpowiedzi na pytania, dyskusja | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 58 Wprowadzenie do IV modułu szkolenia | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 07:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 58 Konflikt - rozróżnianie rodzajów konfliktów i właściwe działanie (wstęp) | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 58 Rama partnerstwa w ramach rozwiązywania konfliktów | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 58 Myślenie WIN-WIN wygrana-wygrana | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 58 Rozwiązywanie konfliktów metodą wygrana-wygrana | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 58 Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w przypadku różnych wartości | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 58 Proste techniki mediacji i negocjacji | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 58 Podsumowanie IV modułu | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 58 Warsztat / gra symulacyjna z poznanych kompetencji na szkoleniu | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 58 Podsumowanie szkolenia | Prowadzący Magdalena Daraż - Gogół | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 58 Test wiedzy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 58 Walidacja szkolenia _podsumowanie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 642,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 110,70 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Daraż - Gogół
dorosłych w ostatnich 5 latach wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma:
- Certyfikat szkolenia
- Materiały szkoleniowe z opisem każdego modułu
INFORMACJA: realizacji usługi odbędzie się zgodnie z wytycznymi dla organizatorów szkoleń w trakcie epidemii SARS-CoV https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia - zgodność z wytycznymi GIS i MZ
Warunki uczestnictwa
Uczestnik nie musi dysponować jakąś konkretną wiedzą, doświadczeniem bądź przygotować się do szkolenia. W usłudze może wziąć udział każdy kto jest zainteresowany tematyką w zakresie grupy docelowej.
Uczestnik szkolenia ma obowiązek uczestniczenia w terminie szkolenia, na który został dokonany zapis oraz we wszystkich ćwiczeniach / warsztatach poddanych walidacji. Warunkiem uczestniczenia jest również zapis na szkolenie BUR / wypełnienie ankiety po szkoleniu.
Warunkiem otrzymania certyfikatu / zaświadczenia ze szkolenia jest obecność uczestnika na min. 80% zajęć usługi rozwojowej - szkolenia, przejście całego procesu walidacji oraz zaliczenie testu z zakresu szkolenia i udział w ćwiczeniach/case study i warsztatach.
Informacje dodatkowe
Podstawa zwolnienia z podatku VAT - Dotyczy dofinansowania usług rozwojowych w co najmniej 70%.
zwolnienie na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1983)
Usługa rozwojowa
nie jest świadczona
przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Cena usługi
nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową
, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Uczestnikom/-czkom projektu, kosztów dojazdu i zakwaterowaniaAdres
Adres
* sala szkoleniowa - możliwość podpięcia rzutnika, na którym będzie wyświetlana prezentacja, komputer
* materiały szkoleniowe - materiały przekazane na początku szkolenia
* długopis/krzesła
* dodatkowe pomoce naukowe niezbędne do ćwiczeń
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi