Buduj silną markę dzięki narzędziom sztucznej inteligencji - szkolenie
Buduj silną markę dzięki narzędziom sztucznej inteligencji - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest dla osób dorosłych, które z własnej inicjatywy chcą podnieść swoje kompetencje, umiejętności lub kwalifikacje i którzy chcą poznać potencjał sztucznej inteligencji w zwiększaniu efektywności i konkurencyjności swoich firm. Uczestnik nie musi posiadać wiedzy w zakresie niniejszego szkolenia.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji07-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Buduj silną markę dzięki narzędziom sztucznej inteligencji - szkolenie” przygotowuje do samodzielnego wykorzystywania narzędzi sztucznej inteligencji w działaniach promocyjnych, analitycznych i komunikacyjnych poprzez projektowanie treści cyfrowych, analizę danych oraz automatyzację procesów biznesowych, co pozwala zwiększyć efektywność operacyjną, podnieść konkurencyjność na rynku oraz usprawnić podejmowanie decyzji biznesowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia zasady legalnego pozyskiwania i wykorzystania treści cyfrowych | Kryteria weryfikacji - wskazuje legalne źródła treści do użytku firmowego- rozpoznaje sytuacje naruszenia praw autorskich - wyjaśnia zasady korzystania z treści generowanych przez AI - odróżnia grafikę rastrową od wektorowej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe funkcje modeli językowych LLM | Kryteria weryfikacji - rozpoznaje modele dostępne na rynku (np. ChatGPT, LLaMA)- przypisuje modele do konkretnych zastosowań (tworzenie treści, analiza) - rozróżnia modele do pracy z językiem naturalnym i multimodalne - ocenia, który model najlepiej nadaje się do określonego zadania | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozpoznaje narzędzia AI wspierające działania promocyjne i analityczne | Kryteria weryfikacji - identyfikuje funkcje Canvy, Ideogramu, Midjourney, Runway, Affogato- rozróżnia narzędzia do grafiki, animacji, wideo, głosu, tekstu - wybiera odpowiednie narzędzie do tworzenia awatara lub e-booka - rozpoznaje sposoby pracy na Discordzie vs stronie narzędzia | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wskazuje zastosowanie AI w analizie rynku i konkurencji | Kryteria weryfikacji - wymienia narzędzia do monitoringu konkurencji w mediach społecznościowych- wskazuje modele AI przydatne do przetwarzania danych - rozpoznaje etapy analizy SWOT z wykorzystaniem AI - wybiera narzędzia do wyszukiwania opinii i recenzji branżowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozróżnia techniki perswazji, NLP i przekazów podprogowych z użyciem AI | Kryteria weryfikacji - definiuje NLP, perswazję, clickbait- wskazuje przykłady treści podprogowych - rozpoznaje programy służące do wywoływania emocji w treściach - identyfikuje poziomy „iluzji” i przekazu emocjonalnego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozpoznaje proces klonowania głosu i tworzenia efektów dźwiękowych | Kryteria weryfikacji - wskazuje narzędzia do klonowania głosu (np. Elevenlabs)- opisuje procedurę generowania głosu - wymienia modele językowe wspierające tworzenie głosu - identyfikuje przykłady zastosowań dźwięku generowanego przez AI | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Pre-test. Legalność działań
- Legalne pozyskiwanie treści na potrzeby firmowe
- Czy treści generowane za pomocą AI posiadają prawa autorskie?
Analiza konkurencji z wykorzystaniem AI
- Przetworzenie danych ze stron konkurencji
- Przetwarzanie danych w dowolnym języku
- Analiza działań konkurencji za pomocą AI
Praca z modelami językowymi
- Przegląd dostępnych modeli LLM na polskim rynku
- Wykorzystanie modeli językowych do pracy na treściach od konkurencji
- Poszukiwanie negatywnych opinii najczęściej występujących w branży i wykorzystanie ich w strategii generowanej przez AI
- Generowanie strategii oraz planów działania
- Budowa asystentów AI
Tworzenie opisów Alt do treści
- Tworzenie opisów pod SEO
- Generowanie opisów dla osób słabowidzących
Tworzenie planów działania za pomocą modeli językowych
- Automatyzacja procesów analitycznych
- Tworzenie rozwiązań automatycznych dopasowanych do potrzeb firmy Schemat tworzenia procesu komunikacji z AI
Tworzenie produktów cyfrowych
- Wykorzystanie AI do tworzenia treści do przemówień
- Wykorzystanie treści podprogowych, metod perswazji oraz NLP za pomocą AI
Manipulacja za pomocą AI
- Pokaz możliwości narzędzi
- Przykłady stosowania rozwiązań w praktyce
Tworzenie Clickbait
- Dobór narzędzi do tworzenia treści
- Wybór najlepszego z rozwiązań
Ideogram + Canva + LLM – idealny zestaw AI do tworzenia reklam
- Omówienie poszczególnych funkcji
- Pokaz możliwości narzędzi
Midjouerney – najbardziej zaawansowane AI do tworzenia grafiki
- Omówienie poszczególnych funkcji
- Pokaz możliwości narzędzia
- Różnice w pracy bezpośrednio na stronie a z poziomu Discord
Tworzenie asystenta do generowania grafiki oraz skutecznych treści reklamowych
- Tworzenie PROMPT’u dopasowanego do potrzeb firmy
- Optymalizacja projektu oraz skuteczne metody na jego powtarzalność
- Przygotowanie pliku do druku za pomocą CANVA
Zamiana grafiki na wektorową
- Omówienie różnicy pomiędzy grafiką wektorową a rastrową
- Omówienie możliwości programu vectorizer
- Skalowanie obrazu
Runway – program do generowania wideo
- Porównanie efektu pracy za pomocą innych modeli
- Wybór optymalnych ustawień
- Tworzenie awatara firmy
Affogato – tworzenie wirtualnego influencera
- Tworzenie fikcyjnej postaci (niekoniecznie ludzkiej) na potrzeby reklamowe
- Praca w środowisku ControlNet
- Praca z pozowaniem postaci
Tworzenie grafik na podstawie materiałów od konkurencji
- Podgląd działań konkurencji
- Wykorzystanie ich grafik do naszych potrzeb
- Tworzenie wielu wariantów na bazie jednej treści
Tworzenie własnego awatara
- Omówienie dostępnych narzędzi do generacji awatarów
- Przykład zastosowania
- Dobór głosu oraz parametrów ruchu
Tworzenie treści podprogowych
- Przykłady zastosowania
- Omówienie dostępnych programów
- Ustawienia poziomu iluzji
Klonowanie głosu
- Omówienie funkcji elevenlabs
- Procedura klonowania głosu
- Wykorzystanie modeli językowych do pomocy w klonowaniu Przykłady zastosowania w praktyce
- tworzenie efektów dźwiękowych
Tworzenie ebook’a
- Dobór modelu językowego
- Procedura fazy szkolenie modelu
- Automatyzacja pozyskiwania materiałów
- Generowanie treści ich kontrola
Walidacja usługi - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie
Szkolenie adresowane jest osób dorosłych, które z własnej inicjatywy chcą podnieść swoje kompetencje, umiejętności lub kwalifikacji w zakresie niniejszego szkolenia. Szkolenie trwa 20 godzin dydaktycznych. Przerwy wliczają się do czasu trwania usługi. Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 20. Od uczestników wymagany jest dostęp do Internetu i sprzętu komputerowego, który odbiera i przekazuje dźwięk. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Pre-test. Legalność działań. Analiza konkurencji z wykorzystaniem AI - prezentacja na żywo, ćwiczenia, chat | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Przerwa | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Praca z modelami językowymi. Tworzenie opisów Alt do treści - prezentacja na żywo, ćwiczenia, chat | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Przerwa | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Tworzenie planów działania za pomocą modeli językowych. Tworzenie produktów cyfrowych - prezentacja na żywo, ćwiczenia, chat | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Przerwa | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Manipulacja za pomocą AI. Tworzenie Clickbait - prezentacja na żywo, ćwiczenia, chat | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Ideogram + Canva + LLM – idealny zestaw AI do tworzenia reklam. Midjouerney – najbardziej zaawansowane AI do tworzenia grafiki - prezentacja na żywo, ćwiczenia, chat | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Tworzenie asystenta do generowania grafiki oraz skutecznych treści reklamowych - prezentacja na żywo, ćwiczenia, chat | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Przerwa | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Zamiana grafiki na wektorową. Runway – program do generowania wideo. Affogato – tworzenie wirtualnego influencera - prezentacja na żywo, ćwiczenia, chat | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Przerwa | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Tworzenie grafik na podstawie materiałów od konkurencji. Tworzenie własnego awatara – prezentacja na żywo, ćwiczenia, chat | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Przerwa | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Tworzenie treści podprogowych. Klonowanie głosu. Tworzenie ebook’a - prezentacja na żywo, ćwiczenia, chat | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Walidacja usługi - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 170,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 170,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Artur Janas
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt, pliki dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie.
Informacje dodatkowe
- Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie.
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktycznych.
- Szkolenie trwa 20 godzin dydaktycznych.
- Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983).
- Organizator zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami podczas realizacji usług rozwojowych zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240) oraz „Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027”.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Forma zdalna usługi. Szkolenie odbywa się za pomocą platformy zoom.us, do której Wykonawca usługi posiada licencję.
1. W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia, Uczestnik powinien dysponować:
- urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet (komputer, smartfon, tablet),
- zdolnym do odbioru i przekazu dźwięku (głośniki, słuchawki, mikrofon), przeglądarką Windows: Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+,
- kamerką internetową.
2. Minimalna wymagana szybkość połączenia internetowego w celu korzystania z webinariów wynosi 2 Mb/s (zalecane połączenie szerokopasmowe).
3. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed szkoleniem oraz wpisanie imienia i nazwiska w oknie logowania.
Ważność linku - od rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie.