Komunikacja z FRIS® - odkrywanie swoich super mocy we współpracy zespołem.
Komunikacja z FRIS® - odkrywanie swoich super mocy we współpracy zespołem.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Usługa kierowana jest do liderów zmian, dyrektorów chcących wdrożyć kulturę organizacyjną opartą na FRIS,®liderów zespołów, które chą zwiększyć efektywność współpracy i komunikacji. Warsztaty FRIS® wspierają świadomość liderów i zespołów sprzedaży w obszarze komunikacji i dają podłoże do efektywnej współpracy i komunikacji z klientem.
dedykowana jest
Menadżerom, którzy chcą rozwijać swój zespół.
Liderom na poziomie Executive, którzy chcą wdrożyć kulturę organizacyjną opartą o FRIS
Menedżerom HR, którzy chcą rozwijać zespoły HR oraz chcą wdrożyć kulturę organizacyjną opartą o FRIS
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji22-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zrozumienie roli komunikacji w Pracy.Uczestnicy poznają znaczenie skutecznej komunikacji w kontekście zawodowym oraz jej wpływ na efektywność pracy i relacje w zespole.
Budowanie samoświadomości w obszarze komunikacji
Uczestnicy nauczą się identyfikować różne Style Myślenia (Fakty, Relacje, Idee, Struktury) zarówno u siebie, jak i u innych, co pomoże w lepszym zrozumieniu siebie i współpracowników.
Uczestnicy zdobędą umiejętności korzystania z narzędzi FRIS® do analizy i poprawy komunikacji
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje i rozumie style myślenia i działania FRIS® | Kryteria weryfikacji Rozumie i umie identyfikować różne Style Myślenia (Fakty, Relacje, Idee, Struktury) zarówno u siebie, jak i u innych, co pomoże w lepszym zrozumieniu siebie i pracowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Zrozumienie metodologii FRIS® w praktyce | Kryteria weryfikacji Uczestnicy mają wiedzę i umiejętności korzystania z narzędzi FRIS® do analizy i poprawy komunikacji w zespole. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętność wykorzystania narzędzia i procesu FRIS® w pracy zespołowej | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozumie i wdraża metody wzmacniania komunikacji w zespole w oparciu o różnorodność stylów poznawczych w zespole i różnic indywidualnych.Umie efektywnie budować strategie delegowania zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Wprowadzenie do komunikacji
- Cel: Zdefiniowanie roli komunikacji w pracy oraz zidentyfikowanie problemów, które mogą się pojawiać.
- Tematy:
- Znaczenie komunikacji w pracy.
- Typowe wyzwania komunikacyjne.
- Zastosowanie modeli psychometrycznych w rozwijaniu umiejętności.
2. Przedstawienie metodologii FRIS®
- Cel: Zapoznanie uczestników z Style Myślenia FRIS® oraz ich znaczeniem dla komunikacji.
- Tematy:
- Co to jest FRIS®? (Fakty, Relacje, Idee, Struktury)
- Jak Style Myślenia wpływają na komunikację?
- Zastosowania FRIS® w pracy i w życiu osobistym.
3. Test FRIS®
- Cel: Samodzielne zbadanie swojego stylu myślenia.
- Działania:
- Uczestnicy wypełniają test FRIS® online (około 30 minut).
- Otrzymują raport z wynikami.
4. Warsztat Interpretacyjny
- Cel: Analiza wyników testu w kontekście komunikacji.
- Tematy:
- Omówienie wyników testu w grupach.
- Rozpoznawanie stylów myślenia u innych.
- Zastosowanie nauki do poprawy komunikacji w zespole.
5. Praktyczne zastosowanie FRIS® w pracy zespołowej
- Cel: Wykorzystanie wiedzy o stylach myślenia do stworzenia efektywnych zespołów.
- Tematy:
- Ćwiczenia w grupach na podstawie stylów myślenia.
- Metody wzmacniania komunikacji w zespole.
- Budowanie efektywnych strategii delegowania zadań.
6. Styl Myślenia Superbohatera
- Cel: Umożliwienie uczestnikom kreatywnego eksplorowania swoich umiejętności.
- Działania:
- Stworzenie osobistego "Superbohatera" na podstawie wyników FRIS®.
- Wykorzystanie storytellingu, komiksu, prezentacji w ożywieniu swoich "Superbohaterów".
7. Podsumowanie i plan działania
- Cel: Konkretne kroki do wprowadzenia zmian w komunikacji.
- Działania:
- Opracowanie planu działania w oparciu o wnioski z warsztatu.
- Opróżnienie przestrzeni do pytań i refleksji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Komunikacja z FRIS® - odkrywanie swoich super mocy we współpracy zespołem. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Walidacha | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 324,70 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 890,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 290,59 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 236,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zajęcia mają charakter teoretyczny i warsztatowy. Rozpoczyna się od indywidualnej autodiagnozy, refleksji i budowania swojej samoświadomości w obszarze komunikacji. Prowadzone są w sposób interaktywny z wykorzystaniem kart , ćwiczeń grupowych, wspólnych analiz i refleksji. Uczestnicy pracują z indywidualnymi raportami FRIS®, co umożliwia im rozpoznanie i zrozumienie swoich naturalnych super mocy i oraz mocnych stron całego zespołu. Warsztat ma podnieść kompetencje interpersonalne w obszarze komunikacji.
Uczestnicy otrzymują materiały:
swój indywidualny raport FRIS i analizę
karty pracy
materiały pdf
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie formularza zgłoszeniowego oraz opłacenie kosztu warsztatu/szkolenia w zadeklarowanych terminach.
Warunkiem udziału w szkoleniu jest dostęp do internetu i sprzętu ze sprawnym mikrofonem i kamerą (komputer, tablet, smartfon)obsługujące popularne przeglądarki internetowe (Microsoft Edge, Google Chrome, Opera)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki Techniczne:
Zdalna część szkolenia zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem platformy TEAMS. Nie wymaga ona posiadania konta. Uczestnik przechodzi bezpośrednio na spotkanie poprzez kliknięcie linka, który zostanie wysłany przed szkoleniem.
Zalecane jest wcześniejsze przetestowanie działania mikrofonu oraz kamery.
Program może nie działać na starszych wersjach przeglądarki Explorer, najlepiej działa na Google Chrome oraz Internet Explorer.
Jeśli jest taka możliwość, rekomendowane jest używanie stałego łącza internetowego (podłączenie kablowe zamiast WIFI). Warsztat będzie realizowany na tablicy MIRO.