Zielona transformacja: Budowa sklepów internetowych i stron www opartych o WordPress i WooCommerce z wykorzystaniem AI, marketing internetowy e-commerce - szkolenie.
Zielona transformacja: Budowa sklepów internetowych i stron www opartych o WordPress i WooCommerce z wykorzystaniem AI, marketing internetowy e-commerce - szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie odpowiednie jest dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Skierowane jest zarówno do osób posiadających podstawowe doświadczenie jak i osób bez doświadczenia zawodowego w przedmiocie szkolenia zainteresowanych tematyką szkolenia i chcących uzyskać kwalifikacje w tym zakresie.
- Osoby chcące uruchomić sprzedaż online
- Freelancerzy, właściciele małych firm i startupów
- Pracownicy działów e-commerce, marketingu i IT
- Osoby uczące się tworzenia stron i sklepów od podstaw
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji24-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy szkolenia nauczą się samodzielnie tworzyć proste strony i sklepy internetowe zwykorzystaniem WordPress oraz WooCommerce. Nauczą się integrować sklep z płatnościami online, systemami dostaw i zarządzaniem magazynem. Poznają także narzędzia AI do automatyzacji działań marketingowych, generowania treści oraz wspierania sprzedaży.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Organizuje pracę na stanowiskuMarketing Internetowy E-Commerce, w tym omawia zasady BHP: obowiązki Pracodawcy i Pracownika, wymagania dotyczące pomieszczeń do pracy i czynników uciążliwych | Kryteria weryfikacji - wymienia zadania na stanowiskuPracownik działu tworzenia stron www i sklepów internetowych e-commerce; - opisuje cechy i predyspozycje osoby zatrudnionej na tym stanowisku; - definiuje pojęcia: planowane, harmonogramowanie, zarządzanie projektami, analiza wyników, komunikacja z zespołem, rozwój kompetencji i określa ich znaczenie w organizacji pracy na ww. stanowisku - omawia zasady BHP: obowiązki Pracodawcy i Pracownika, wymagania dotyczące pomieszczeń do pracy i czynników uciążliwych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje zagadnienia związane zprzepływem informacji, omawia terminologię związaną z źródłami, nośnikami i rodzajami informacji | Kryteria weryfikacji - wymienia źródła informacji;- wymienia nośniki informacji, które są ważne dla promocji produktów lub usług firmy w Internecie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje podstawowe pojęcia z zakresumarketingu i reklamy | Kryteria weryfikacji - definiuje podstawowe pojęcia m.in.:reklama, produkt, segmentacja rynku, badanie rynku, kampania reklamowa, konwersja, klient; - opisuje Marketing mix i Branding | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wskazuje narzędzia promocji, rozróżniajej formy i wyjaśnia znaczenie promocji dla przedsiębiorstwa | Kryteria weryfikacji - wyjaśnia znaczenie narzędzi promocji;- rozróżnia typy działań promocyjnych, np. promocja cenowa, sprzedaż osobista, PR (public relations) i promocja sprzedaży; - klasyfikuje narzędzia promocji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia i stosuje działania oprogramowań opartych o WordPress i WooCommerce z wykorzystaniem AI | Kryteria weryfikacji - omawia i stosuje działania programów WordPress i WooCoomerce, wyjaśnia ich znaczeniedla budowania stron www i sklepów internetowych; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje założenia programów do tworzenia stron www i sklepów internetowych w oparciu o AI | Kryteria weryfikacji - omawia i sporządza program działań przygotowujących do tworzenia stron www i sklepów internetowych, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia zasady/ sposoby/ metodykreowania wizerunku firmy na stronach www i budowania wizerunku firmy w Internecie | Kryteria weryfikacji - omawia wykorzystanie stroninternetowych do budowania wizerunku firmy w Internecie; - wyjaśnia znaczenie dbałości o obecność organizacji/ przedsiębiorstwa w portalach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy LinkedIn; - definiuje pozycjonowanie stron internetowych w wynikach wyszukiwania. SEO (Search Engine Optimization); - omawia znaczenie kreowanie wizerunku firmy w Internecie dla dzisiejszego biznesu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy materiały marketingowe | Kryteria weryfikacji - tworzy grafikę i wizualizacje - np. logofirmy, banery reklamowe, plakaty, infografiki; - tworzy Teksty reklamowe - np. opisy produktów, hasła reklamowe, artykuły na blogu firmy; - omawia wykorzystanie stron internetowych oraz materiałów wideo - np. filmy reklamowe, prezentacje produktów, filmy instruktażowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się uporządkowaną wiedzą na temat sprzedaży internetowej | Kryteria weryfikacji - omawia wykorzystanie social mediado pozyskiwania klientów - defiuje content marketing (marketing treści czyli jak wzbudzić zainteresowanie konsumentów konkretnym produktem lub usługą) - omawia jak pozyskiwać klientów na FB poprzez Menedżer reklam - posługuje się uporządkowaną wiedzą w zakresie zwiększanie wizerunku na Instagramie i LinkedIn i budowanie sieci kontaktów i poszukiwani nowych klientów za ich pośrednictwem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Współpracuje w zespole | Kryteria weryfikacji - organizuje pracę zespołową;- dzieli się pomysłami; - realizuje projekty i zadania z innymi uczestnikami zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządza sobą w czasie i organizujestanowisko swojej pracy | Kryteria weryfikacji - omawia zasady planowania;- ustala cele i wyznacza priorytety; - tworzy listy zadań; - opisuje znaczenie eliminacji zakłóceń i porządku w organizacji stanowiska pracy; - opisuje wykorzystanie technologii w celu ułatwienia zarządzania czasem i organizacji stanowiska pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęHerman Global Corporation Sp. z o.o.
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoŚląska Akademia Nauki i Rozwoju Mirela Jeleń
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Szkolenie odpowiednie jest dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Skierowane jest zarówno do osób posiadających podstawowe doświadczenie jak i osób bez doświadczenia zawodowego w przedmiocie szkolenia zainteresowanych tematyką szkolenia i chcących uzyskać kwalifikacje w tym zakresie.
Ramowy program usługi:
Dzień 1.
1. Instalacja i konfiguracja WordPress oraz WooCommerce.
- konfiguracja motywów,
- tworzenie strony,
- instalacja i konfiguracja z innymi narzędziami IT,
- dodawanie produktów.
2.e-marketingu - wprowadzenie.
- Organizacja pracy na stanowisku spec. ds. tworzenia stron i sklepów internetowych,
- wiedza z zakresu BHP,
- terminologia związana z źródłami,
- nośnikami i rodzajami informacji,
- podstawowe pojęcia z zakresu marketingu i reklamy.
3. Kreowanie wizerunku firmy na stronach www i budowanie wizerunku firmy w Internecie.
4. Zasady SEO i narzędzia Google Analytics
5. E-commerce w praktyce. Jak sprzedawać w Internecie
6. Trening umiejętności interpersonalnych
- praca w zespole,
- zarządzanie sobą w czasie i organizacja stanowiska pracy.
Dzień 2
- Integracja z systemami płatności i wysyłkami.
- Zarządzanie zamówieniami, magazynem, bezpieczeństwo,
- wykorzystanie AI,
- Walidacja: test i prezentacja stron.
Szkolenie zaplanowano na 20 godz. szkoleniowych/ edukacyjnych - w ten czas wliczono przerw zgodnie z harmonogramem szkolenia (szkolenie prowadzone jest w godz. szkoleniowych/ dydaktycznych, tj. 1 godz. = 45 min.).
Na zakończenie realizacji usługi rozwojowej, przeprowadzona jest weryfikacja postępów oraz ocena osiągnięcia efektów uczenia się w formie testu wykonywanego indywidualnie przez Uczestnika.
Każda osoba, która ukończy szkolenie (min. 80% obecności na zajęciach) otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Osobom, które zdadzą egzamin zewnętrzy wydany zostanie przez zewnętrzną jednostkę egzaminującą i certyfikującą potwierdzający uzyskane kwalifikacje z ww. zakresu.
Warunki organizacyjne realizacji szkolenia:
- Zalecana minimalna liczba osób na szkoleniu: 5
- Zalecana maksymalna liczba osób na szkoleniu: 25
- Sala powinna zapewniać odpowiednią ilość miejsc siedzących.
- W sali powinny znajdować się stoły lub miejsca zawierające dołączone pulpity na których uczestnicy będą mogli zapisywać notatki.
- Układ stołów: dowolny
- Zajęcia powinny być prowadzone z wykorzystaniem zróżnicowanych form: indywidualnie i grupowo.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Dzień I: 1. Instalacja i konfiguracja WordPress oraz WooCommerce. | Prowadzący Marcin Janowski | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Przerwa | Prowadzący Marcin Janowski | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 2.e-marketingu - wprowadzenie. | Prowadzący Marcin Janowski | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Przerwa | Prowadzący Marcin Janowski | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 3. Kreowanie wizerunku firmy na stronach www i budowanie wizerunku firmy w Internecie. | Prowadzący Marcin Janowski | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 4. Zasady SEO i narzędzia Google Analytics | Prowadzący Marcin Janowski | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 5. E-commerce w praktyce. Jak sprzedawać w Internecie | Prowadzący Marcin Janowski | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 6. Trening umiejętności interpersonalnych | Prowadzący Marcin Janowski | Data realizacji zajęć 25-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Dzień 2: 1. Integracja z systemami płatności i wysyłkami. | Prowadzący Marcin Janowski | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Przerwa | Prowadzący Marcin Janowski | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 2. Zarządzanie zamówieniami, magazynem, bezpieczeństwo, | Prowadzący Marcin Janowski | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 3. wykorzystanie AI, | Prowadzący Marcin Janowski | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 4. Walidacja: test i prezentacja stron. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 262,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 262,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 123,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 123,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 246,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 246,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Janowski
Od 2010 roku prowadzę własną agencję public relations Space PR, która oprócz tradycyjnych działań w zakresie PR-u, specjalizuje się w działaniach PR w Internecie kładąc nacisk przede wszystkim na komunikację w social media. W ramach obsługi klientów agencji zarządzam strategią w obszarze wizerunku klienta w sieci. Wykorzystując narzędzia do monitoringu sieci internetowej potrafimy szybko reagować na negatywne posty opinie zamieszczone zarówno na wybranych platformach społecznościowych jak również w Google Maps oraz pozostałych serwisach internetowych.
Od 2009 roku jestem wykładowcą na uczelniach oraz konferencjach.
Prowadzę szkolenia z zakresu Social Media dla biznesu m.in. pokazuję możliwości systemu reklamowego największej platformy społecznościowej Facebook Ads, prowadzę szkolenia jak wykorzystać serwis LinkedIn do budowy własnej marki osobistej/eksperckiej oraz uczę jak wykorzystać serwis Instagram do promocji biznesu.
Jako konsultant z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych szkoliłem pracowników działów marketingu i public relations m.in Centrum Nauki Kopernik, AGH, Wyższa Szkoła Humanitas, AutoDesk, Cresa Poland, Avon Polska, BSI Group.
Trener posiada doświadczenie i umiejętności niezbędne do przeprowadzenia szkolenia zdobyte w ostatnich 5 latach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników szkolenia otrzyma materiały dot. szkolenia w formie wydrukowanego skryptu, teczkę, notatnik, długopis.
UWAGI DODATKOWE: Dokument potwierdza, że zostały zastosowane rozwiązania zapewniające rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.tzn. osoba prowadząca usługę, nie dokonuje weryfi kacji efektów uczenia się uczestników usługi. Trener przygotowuje walidację:zaprojektował efekty uczenia się, kryteria weryfi kacji przez określenie metod ich oceny po przygotowanie zestawu pytań testowych. Trener rozda testy uczestnikom. Nie ingeruje w jakiejkolwiek formie w ocenę wyników testu ani w proces jego wypełniania.
Osoba walidującazostaje zaangażowana dopiero na etapie oceny i weryfikacji efektów uczenia się uczestników. Nie prowadzi bezpośrednio działańzwiązanych z tworzeniem i kompletowaniem dokumentacji walidacyjnej. Osobą, które nie otrzymają dofinansowania co najmniej 70% na realizację ww. usługi rozwojowej ze środków poblicznych do kwoty netto zostanie doliczona stawka VAT 23%.
Istnieje możliwość zwolnienia usługi z podatku VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (DZ.U.2013, poz. 1722 z późn. zm.), w przypadku, gdy Przedsiębiorca/uczestnik otrzyma dofinansowanie na poziomie co najmniej 70% ze środków publicznych. Warunkiem zwolnienia jest dostarczenie do firmy szkoleniowej stosownego oświadczenia na co najmniej 1 dzień roboczy przed szkoleniem. W innej sytuacji należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
Reklamacje można zgłaszać do Herman Global Corporation Sp. z o.o. w formie pisemnej, listem poleconym na adres: Herman Global Corporation Sp. z o.o., ul. Górnośląska 15, 43-200 Pszczyna lub mailem: hgc.kontakt@gmail.com najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakończenia realizacji danej usługi szkoleniowej wg zasad wskazanych w Procedurze reklamacji usługi szkoleniowej dostępnej na stronie internetowej: https://hermangc.pl/kontakt/
Reklamacja zostanie uwzględniona w przypadku nienależytego zrealizowania Szkolenia z wyłącznej winy Herman Global Corporation Sp. z o.o.
Informujemy, że usługa może zostać poddana kontroli lub audytowi instytucji zewnętrznych, w tym audytowi w ramach audytów funkcjonowania podmiotów w Bazie Usług Rozwojowych. Zespół audytowy ma możliwość na podstawie upoważnienia wydanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości do przeprowadzenia wizytacji usługi rozwojowej.
Warunki uczestnictwa
Usługodawca zapewnia dostępność do usługi rozwojowej osobą z szczególnymi potrzebami zgodnie z Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027 – Standard Szkoleniowy. Jeśli ktoś z zainteresowanych potencjalnych Uczestników usługi rozwojowej ma szczególne potrzeby bardzo prosimy o kontakt z naszym biurem: mailowo, telefonicznie lub osobiście. Jeśli będzie zachodzić potrzeba usługodawca zapewni aseystenta osobą tego wymagające, tłumacza migowego, przygotowania specjalnych materiałów zgodnie z wymogami jasnego języka (w zależności o zgłoszonych potrzeb). Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest pełnoletność, a warunkiem niezbędnym do nabycia kwalifikacji ustalonych dla szkolenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% przewidzianych w jego ramach zajęć dydaktycznych.
Informacje dodatkowe
Szkolenie prowadzi do nabycia tzw. zielonych kwalifikacji o charakterze zawodowym tj. takich, które są niezbędne do pracy w sektorze zielonej gospodarki, opartej na odnawialnych źródłach energii oraz nowoczesnych technologiach ukierunkowanych na niskoemisyjność i zasobooszczędność, a także na zarządzaniu środowiskowym w przedsiębiorstwach. Ponadto jego tematyka, w tym założenia programowe oraz nabyte przez jego uczestniczki/uczestników kwalifikacje umożliwią również ich rozwój w kierunku umiejętności zawodowych niezbędnych z punktu widzenia regionalnych/lokalnych specjalizacji, albowiem wynikają one zarówno z Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030, jak też Programu Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030. Usługodawca zapewnia dostępność do usługi osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z Standardami dostępności dla polityki spójności 2021- 2027 - Standard szkoleniowy. W tym celu prosi o kontakt z osobą wskazaną w polu: Kontakt