Skuteczna autoprezentacja i profesjonalne wystąpienia publiczne
Skuteczna autoprezentacja i profesjonalne wystąpienia publiczne
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikatory projektówZachodniopomorskie Bony Szkoleniowe
- Grupa docelowa usługi
Freelancerzy, menedżerowie, specjaliści myślący o lepszym komunikowaniu swoich racji
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji14-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 3.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Skuteczna autoprezentacja i profesjonalne wystąpienia publiczne - poziom podstawowy i średnio-zaawansowany: uczestnik potrafi:- bronić swoich racji,
- przedstawiać argumenty na forum,
- odpowiadać na trudne pytanie
- okiełznać stres
- przedstawić siebie i swoją firmę/instytucję z pewnością siebie
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Większa pewność siebie podczas wygłaszania wszelkiego rodzaju wystąpieńSzybszy proces przygotowania dowolnego wystąpienia czy prezentacji | Kryteria weryfikacji Zdolność do zbudowania i przedstawienia na forum wystąpienia, które uwzględnia wszystkie poruszane na szkoleniu krytyczne obszary, takie jak: cel i struktura, przykuwanie uwagi, mowa ciała, głos, zarządzanie stresem i użycie zabiegów stylistycznych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
ROZPOZNAWANIE I WZMACNIANIE POTENCJAŁU PREZENTACYJNEGO
•Uzyskanie wszechstronnej informacji zwrotnej nt. swoich aktualnych kompetencji
prezentacyjnych: wystąpienia uczestników i feedback
•Identyfikacja najważniejszych mocnych stron i obszarów rozwojowych oraz ustalenie planu pracy nad nimi w kontekście dalszych wystąpień (ta część stanowi pkt wyjścia)
•Uzyskanie osobistego know-how prezentacyjnego: kluczowe zasady, precyzyjne rekomendacje
OPRACOWYWANIE PREZENTACJI POD KĄTEM CELU
•Wydobycie z komunikatu najważniejszych korzyści dla odbiorcy i dalsza praca nad kolejnymi wystąpieniami
•Analiza audytorium i jego oczekiwań w kontekście celu szczegółowego, czyli wyciąganie esencji przekazu podczas wystąpień konferencyjnych na żywo i podczas spotkań online
•Zacznij od końca, czyli o właściwym poukładaniu całości i doborze tego, co przekonuje
STRUKTURA, KTÓRA WYGRYWA
•Przegląd i przećwiczenie dostępnych struktur różnego rodzaju wystąpień pod kątem ich celu: informowanie vs. przekonywanie, dodawanie elementów ułatwiających zapamiętanie przekazu i wyróżnienie go spośród innych
•Dobór argumentów i kontrargumentów
•Rozbudowa argumentów o przykłady pod kątem różnych odbiorców
ROZPOZNAWANIE I WZMACNIANIE POTENCJAŁU PREZENTACYJNEGO
•Uzyskanie wszechstronnej informacji zwrotnej nt. swoich aktualnych kompetencji prezentacyjnych: wystąpienia uczestników i feedback
•Identyfikacja najważniejszych mocnych stron i obszarów rozwojowych oraz ustalenie planu pracy nad nimi w kontekście dalszych wystąpień (ta część stanowi pkt wyjścia)
•Uzyskanie osobistego know-how prezentacyjnego: kluczowe zasady, precyzyjne rekomendacje
OPRACOWYWANIE PREZENTACJI POD KĄTEM CELU
•Wydobycie z komunikatu najważniejszych korzyści dla odbiorcy i dalsza praca nad kolejnymi wystąpieniami
•Analiza audytorium i jego oczekiwań w kontekście celu szczegółowego, czyli wyciąganie esencji przekazu podczas wystąpień konferencyjnych na żywo i podczas spotkań online
•Zacznij od końca, czyli o właściwym poukładaniu całości i doborze tego, co przekonuje
STRUKTURA, KTÓRA WYGRYWA
•Przegląd i przećwiczenie dostępnych struktur różnego rodzaju wystąpień pod kątem ich celu: informowanie vs. przekonywanie, dodawanie elementów ułatwiających zapamiętanie przekazu i wyróżnienie go spośród innych
•Dobór argumentów i kontrargumentów
•Rozbudowa argumentów o przykłady pod kątem różnych odbiorców
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 968,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 123,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Przemysław Kutnyj
Od 2007 pracował m.in. dla: Interii, Banku BNP Paribas, firm/instytucji: PANEK, Luxiona, Elitmind, Mobica, LOTOS, PKP Energetyka, Tramwaje Warszawskie, Benefit Systems, Bank BGK; Krajowa Izba Skarbowa, CBA, MSWiA, Money Expert, Royal Bank of Scotland, Luxiona, Ergo Hestia, MSWiA, Samsung, CISCO, GEALAN, BM Rent, Dr. Max., KMD, Luxoft, Polsat Media.
Mistrz Polski w Przemówieniach Humorystycznych. Mistrz w Przemowach na poziomie europejskim. Autor książek: Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych na żywo i online, wyd. PWN; Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu, wyd. Onepress; Szkoła retoryki, wyd. Onepres, Stortelling, czyli jak opowiadać historie w biznesie..
Specjalizuje się w: wystąpieniach publicznych, prezentacjach, treningach medialnych, szkoleniach ze współpracy w zespole, storytellingu, poprawnej i klarownej polszczyzny. Właściciel firmy DOBRA MOWA (www.dobramowa.com)
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma skrypt szkoleniowy w formie pdf, materiały do notowania i długopisy. Po szkoleniu każdy dostaje materiały wideo dotyczące szkolenia w wymiarze 1,5h.