Skuteczna sprzedaż I - od pierwszego kontaktu do zamknięcia rozmowy
Skuteczna sprzedaż I - od pierwszego kontaktu do zamknięcia rozmowy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowanie dla osób, które w swojej codziennej pracy mają kontakt telefoniczny, zdalny lub bezpośredni z klientem.
- Nowych pracowników działów obsługi klienta, recepcji, sprzedaży, call center oraz punktów usługowych, którzy dopiero rozpoczynają swoją ścieżkę zawodową w sprzedaży.
- Osób z niewielkim doświadczeniem zawodowym w obszarze sprzedaży, które chcą zdobyć podstawowe umiejętności i wiedzę potrzebną do skutecznej i profesjonalnej komunikacji z klientem.
- Osób zmieniających branżę lub stanowisko, które chcą przygotować się do pracy w sprzedaży.
- Wszystkich, którzy chcą poznać podstawowe standardy obsługi klienta, zrozumieć różne typy klientów i nauczyć się efektywnej komunikacji w codziennych sytuacjach zawodowych.
Jest to usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój".
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji06-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do prowadzenia skutecznych, profesjonalnych i świadomych rozmów sprzedażowych – od pierwszego kontaktu z klientem, aż po zamknięcie transakcji. Uczestnicy zrozumieją, czym naprawdę jest nowoczesna sprzedaż oparta na relacji, zaufaniu i realnym wsparciu klienta, a nie wywieraniu presji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wskazuje bariery w aktywnym słuchaniu podczas rozmowy z klientem | Kryteria weryfikacji Identyfikuje zachowania, które blokują aktywne słuchanie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ocenia wypowiedzi pod kątem tego, czy wspierają one budowanie relacji z klientem | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Dostosowuje sposób komunikacji do klienta | Kryteria weryfikacji Rozpoznanie stylu komunikacji klienta na podstawie zachowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje właściwy sposób reagowania i argumentowania dla danego stylu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Dobiera techniki finalizacji rozmowy do kontekstu sprzedażowego | Kryteria weryfikacji Wskazanie adekwatne techniki zamykania rozmowy w zależności od scenariusza | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia wybór danej techniki w konkretnej sytuacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czas trwania szkolenia to 1 dzień szkoleniowy - godz. 9:00 - 16:00 - 7 h zegarowych (8 h dydaktycznych + przerwy).
PROGRAM SZKOLENIA:
MODUŁ I
Rola handlowca i istota sprzedaży
- Czym naprawdę jest sprzedaż?
- Misja i wartości w pracy handlowca – po co to robimy?
- Mentalność handlowca: nastawienie na pomoc, a nie na presję.
- Cechy skutecznego sprzedawcy – co budować od początku kariery?
Ćwiczenie: Mapa cech skutecznego handlowca – autoocena i plan rozwoju
MODUŁ II
Podstawy komunikacji w sprzedaży
- Zasady skutecznej komunikacji – prostota, jasność, uprzejmość.
- Mowa ciała, głos, energia – jakie znaczenie ma pierwsze wrażenie?
- Struktura rozmowy sprzedażowej – jak prowadzić rozmowę krok po kroku?
- Sztuka zadawania pytań – otwarte vs zamknięte pytania.
Ćwiczenie: Symulacje rozmów handlowych
MODUŁ III
Poznanie klienta i budowanie relacji
- Dlaczego zaufanie to klucz do sprzedaży?
- Fazy budowania relacji z klientem.
- Badanie potrzeb klienta – podstawowe techniki.
- Co to znaczy "słuchać aktywnie" i dlaczego to zwiększa sprzedaż?
Ćwiczenia w parach: słuchanie i zadawanie właściwych pytań
MODUŁ IV
Prezentacja oferty i język korzyści
- Jak mówić o produkcie/usłudze, żeby klient był zainteresowany?
- Funkcje vs korzyści – jak przekładać cechy produktu na korzyści klienta?
- 3 najczęstsze błędy podczas prezentacji oferty.
Ćwiczenie "delikatnego zamknięcia" sprzedaży w parach
MODUŁ V
Podstawowe techniki zamykania sprzedaży
- Kiedy i jak zaproponować decyzję?
- Proste techniki finalizacji rozmowy.
- Jak radzić sobie z pierwszymi obiekcjami bez konfliktu?
Ćwiczenie: Tworzenie krótkich prezentacji
MODUŁ VI
Organizacja pracy handlowca
- Dlaczego sprzedaż to gra na liczbach? (prospecting, follow-up, CRM)
- Jak planować dzień pracy, żeby nie tracić motywacji?
- Zarządzanie czasem i energią w pracy handlowca.
Ćwiczenie: Planowanie tygodnia pracy handlowca
MODUŁ VII
Case study
- Analiza konkretnych sytuacji pojawiających się w pracy z klientem,
- Ćwiczenie umiejętności potrzebnych w rozmowie z klientem - sposób formułowania wypowiedzi, zbierania potrzeb, zadawania pytań, udzielania informacji
- Pytania w analizie potrzeb klienta – jak dobrze zacząć i jak się dowiedzieć, czego klient naprawdę chce
- Inicjatywa własna – jak możemy pomóc klientowi, efekt WOW
- w obsłudze klienta
- Typologia klientów - jak rozpoznawać i właściwie reagować na różne style zachowań i komunikacji
- Analiza błędów, jakie popełniamy w rozmowach z klientami.
WALIDACJA
Po ukończeniu tego szkolenia, zalecamy udział w kursie: „Skuteczna sprzedaż II – negocjacje, trudne rozmowy, radzenie sobie z emocjami”, termin: 5.12.2025 r. Numer usługi: 2025/07/29/8320/2910142
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Moduł I, II | Prowadzący Łukasz Kukorowski | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Łukasz Kukorowski | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Moduł III, IV, V | Prowadzący Łukasz Kukorowski | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Lunch | Prowadzący Łukasz Kukorowski | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Moduł VI, VII | Prowadzący Łukasz Kukorowski | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Przerwa | Prowadzący Łukasz Kukorowski | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 168,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 166,93 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 135,71 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Kukorowski
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta, popartych ponad 10-letnią praktyką. Doświadczenie zdobywał jako handlowiec, konsultant, telemarketer, koordynator grupy trenerów, kierownik działu handlowego. W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadził około 100 szkoleń z tematyki sprzedaży.
Prowadził szkolenia m.in. dla branży telekomunikacyjnej, energetycznej, informatycznej, spożywczej, finansowej. Budował od podstaw działy szkoleń i organizował procesy wdrożeń dla wielu organizacji. W szkoleniach wykorzystuje autorskie programy z naciskiem na warsztatowe podejście, oparte o własną, bogatą praktykę. Autor programów e-learningowych i podręczników szkoleniowych dotyczących obsługi klienta.
Specjalizuję się w szkoleniach z zakresu: sprzedaży telefonicznej, bezpośredniej, obsługi klienta, autoprezentacji / mowy ciała, negocjacji, „train the trainer”.
Realizował projekty dla takich firm jak:
Play P4, Netia S.A., Cyfrowy Polsat, Inotel, LG Electronics, Plus GSM, Manager Magazin,Subway, Ikano Bank, Alior Bank, Cyfra+, Energa, Communication One Consulting, Suasor, Webnovik, Akademia Telemarketingu, Blue Sky System, Data System Group.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały szkoleniowe w segregatorach będące uzupełnieniem treści prezentowanych w trakcie warsztatu,
- fotoprotokół - prezentacja zawierająca zdjęcia flipchartów wykorzystanych podczas szkolenia, zawierają one kluczowe pomysły, wypracowane metody działania oraz podsumowania zadań praktycznych realizowanych podczas zajęć.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem niezbędnym do spełnienia przez uczestników, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu jest aktywność oraz obecność na szkoleniu.
Informacje dodatkowe
Organizator może odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się minimalna grupa 3 osób.
PROSIMY O KONTAKT PRZED ZŁOŻENIEM WNIOSKU O DOFINANSOWANIE, W CELU SPRAWDZENIA DOSTĘPNOŚCI TERMINU.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie dedykowanej, wówczas program i warunki organizacyjne (termin, miejsce) ustalamy wspólne z Klientem. Pracujemy stacjonarnie i zdalnie. Zapraszamy do kontaktu, w celu ustalenia formy szkolenia i sposobu pracy: tel. 881 036 989.
Tematyka:
Coaching menedżerski, Zarządzanie zespołem, Zarządzanie zmianą, Rozwiązywanie konfliktów, Motywowanie, Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami, Feedback, Organizacja czasu pracy, Komunikacja, Asertywność, Sprzedaż, Obsługa Klienta, Negocjacje, Radzenie sobie ze stresem, Odporność psychiczna, Employer Branding, Rekrutacja, Wypalenie zawodowe, Wystąpienia publiczne i autoprezentacja, Train the trainers, Mentoring, Współpraca, Mediacje w konflikcie.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek–Rozwój.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Dokumenty do pobrania
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi